Dobrodošli v Nemčiji

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a: Siemens bo v ta namen dostavil garnituro Mireo Plus H
Medtem pa Mireo na Rheintalbahn-u že krepuje na veliko. Včeraj 100% izpad vseh garnitur, tudi tiste "zdrave" so "preventivno poslali v karanteno". Sliši se zelo aktualno :lol: :lol: :lol: :lol:
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a: Siemens bo v ta namen dostavil garnituro Mireo Plus H
Medtem pa Mireo na Rheintalbahn-u že krepuje na veliko. Včeraj 100% izpad vseh garnitur, tudi tiste "zdrave" so "preventivno poslali v karanteno". Sliši se zelo aktualno :lol: :lol: :lol: :lol:
Medtem pa romunske kište, ki se ji večina posmehuje, na Švedskem brez težav pri -15 stopinj. V Nemčiji pa malo pod minus, pa ne dela nič več. Upam da pri Siemensu niso pozabili, da obstaja tudi še sneg. :roll:
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a: Siemens bo v ta namen dostavil garnituro Mireo Plus H
Medtem pa Mireo na Rheintalbahn-u že krepuje na veliko. Včeraj 100% izpad vseh garnitur, tudi tiste "zdrave" so "preventivno poslali v karanteno". Sliši se zelo aktualno :lol: :lol: :lol: :lol:
Medtem pa romunske kište, ki se ji večina posmehuje, na Švedskem brez težav pri -15 stopinj. V Nemčiji pa malo pod minus, pa ne dela nič več. Upam da pri Siemensu niso pozabili, da obstaja tudi še sneg. :roll:
Pri Siemensu vse mogoče. Podatek,da zna v Munchenu pasti sneg so pozabili pri garniturah C2 za munchenski UBahn.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Neslaven štart v železničarsko novo leto: Nemcem se je spet zgodila blamaža.
Vlaki Zürich - München po novem vozijo po elektrificirani progi Hergatz - Memmingen - Buchloe in ne več po stari "Allgäubahn" prek Kemptna. No, prometnik (ali dispečer ali kakorkoli se že prevede nemški "Fahrdienstleiter") v Hergatzu je to zjutraj gladko pozabil in vlak proti Münchnu usmeril na tir 1, ki vodi proti Kemptnu in ni pod žicami. Rezultat je bil strgana vozna mreža in odjemnik toka novega Pendolina (oz. "Astora") že na prvi vožnji, ter izpad vlakov že takoj prvi dan.

(Če bi se to zgodilo v Sloveniji, bi verjetno železničarji najprej poskrbeli za cenzuro vseh družabnih omrežij in utišanje potnikov vlaka.)
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Pa še zadnja vožnja EC vlaka München - Zürich z nemško dizelsko lokomotivo BR 218:
https://www.youtube.com/watch?v=irEIvvHHgmk
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a mkx »

LP, Metod
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Ni prvič,da Fahrdienstleiter ( prometnik) pri DB kaj hudo zajebe.
Veliko zadev se je pogosto pometlo pod preprogo tega ampak tega incidenta ne bodo mogli tako enostavno zakriti. Na srečo ni bilo žrtev, oziroma,da se ni zgodilo kaj takšnega kot v Bad Aiblingu.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

vidkrt napisal/-a:Pa še zadnja vožnja EC vlaka München - Zürich z nemško dizelsko lokomotivo BR 218:
https://www.youtube.com/watch?v=irEIvvHHgmk
Teh videov je danes poln Youtube. Vsi ljubitelji se poslavljajo od serije 218 in EC vlakov. Enemu je uspelo v Münchnu celo fotografirati par belih BR 218 (posebej za to priložnost sta prišli v München) pri zadnjem tankanju in nato vožnji na stranski tir, kot simbolični zaključek dizelske vleke proti jugozahodu.
Se mi kar dozdeva, da jim je prihajalo danes ob težavah na prvi vožnji Astora.
andre85 napisal/-a:Ni prvič,da Fahrdienstleiter ( prometnik) pri DB kaj hudo zajebe.
Veliko zadev se je pogosto pometlo pod preprogo tega ampak tega incidenta ne bodo mogli tako enostavno zakriti. Na srečo ni bilo žrtev, oziroma,da se ni zgodilo kaj takšnega kot v Bad Aiblingu.
Seveda ne bodo mogli. Prva vožnja, marsikateri novinar na krovu, potem pa tole.
Ali se pri vas tudi pometa pod preprogo tako, da se grozi potnikom in morebitnim očividcem na družbenih omrežjih?
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a andre85 »

TGV Lyria napisal/-a:
vidkrt napisal/-a:Pa še zadnja vožnja EC vlaka München - Zürich z nemško dizelsko lokomotivo BR 218:
https://www.youtube.com/watch?v=irEIvvHHgmk
Teh videov je danes poln Youtube. Vsi ljubitelji se poslavljajo od serije 218 in EC vlakov. Enemu je uspelo v Münchnu celo fotografirati par belih BR 218 (posebej za to priložnost sta prišli v München) pri zadnjem tankanju in nato vožnji na stranski tir, kot simbolični zaključek dizelske vleke proti jugozahodu.
Se mi kar dozdeva, da jim je prihajalo danes ob težavah na prvi vožnji Astora.
andre85 napisal/-a:Ni prvič,da Fahrdienstleiter ( prometnik) pri DB kaj hudo zajebe.
Veliko zadev se je pogosto pometlo pod preprogo tega ampak tega incidenta ne bodo mogli tako enostavno zakriti. Na srečo ni bilo žrtev, oziroma,da se ni zgodilo kaj takšnega kot v Bad Aiblingu.
Seveda ne bodo mogli. Prva vožnja, marsikateri novinar na krovu, potem pa tole.
Ali se pri vas tudi pometa pod preprogo tako, da se grozi potnikom in morebitnim očividcem na družbenih omrežjih?
DB je to znal zelo dobro oziroma pravna pisarna.
ÖBB se zmeraj hitro znajde na ORF če bi kakšen potnik potarnal in potem takoj novinarji kličejo v upravo. Zadnji takšen primer je bila študentka,ki so jo dobili z poteklo vozovnico na Sbahnu. Ugovarjala se je,da je spregledala datum veljavnosti no in je par dni po tistem klicala ORF oni na hupa cupa na ÖBB. Rezultat gospodični ni potrebno plačati 135e kazni
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Kar se tiče današnjega Münchena in Zuricha še gre komedija dalje. Vse IC buse so ponoči na ukaz Fahrdienstleitera( ni pa tega zavedel v plan) prepeljali v Nürnberg. In po tistem nesrečnem incidentu danes jih je dežurni hotel poslati kot SEV torej kot nadomestilo za izpladle vlake. Po dveh urah iskanja so ugotovili,da so avtobusi že v Nürnbergu
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a andre85 »

https://www.welt.de/vermischtes/article ... hlers.html Članek o današnjem incidentu z zelo lepi fotografijo kjer BR 218 pomaga nepokretnemu Astoru
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a desiro »

andre85 napisal/-a:Ni prvič,da Fahrdienstleiter ( prometnik) pri DB kaj hudo zajebe.
Veliko zadev se je pogosto pometlo pod preprogo tega ampak tega incidenta ne bodo mogli tako enostavno zakriti. Na srečo ni bilo žrtev, oziroma,da se ni zgodilo kaj takšnega kot v Bad Aiblingu.
je pa res da (sicer odvisno od hitrosti ter stanja na terenu) strojevodji ni uspelo spustiti OT, to da bo zapeljal na ta tir pa bi bilo razbrati že iz signalnih znakov predsignala in uvoznega signala, ki sta morala biti v drugačni legi kot za vožnjo po elektrificirani progi...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

desiro napisal/-a:
andre85 napisal/-a:Ni prvič,da Fahrdienstleiter ( prometnik) pri DB kaj hudo zajebe.
Veliko zadev se je pogosto pometlo pod preprogo tega ampak tega incidenta ne bodo mogli tako enostavno zakriti. Na srečo ni bilo žrtev, oziroma,da se ni zgodilo kaj takšnega kot v Bad Aiblingu.
je pa res da (sicer odvisno od hitrosti ter stanja na terenu) strojevodji ni uspelo spustiti OT, to da bo zapeljal na ta tir pa bi bilo razbrati že iz signalnih znakov predsignala in uvoznega signala, ki sta morala biti v drugačni legi kot za vožnjo po elektrificirani progi...
Je pa ob tem treba primpomniti, da je plan postaje Hergatz milo rečeno čuden, če ne kar absurden.
Iz smeri Lindau-a je okrog 500 m (če ne še več) pred postajo zadnja kretnica, ki omogoča prehod z desnega na levi tir. Desni tir se nadaljuje v tir 1 in smer Kempten, levi tir pa se nato na postaji razcepi na tira 2 in 3. Tir 2 ima nato možnost za zavijanje levo proti Memmingenu ali desno proti Kemptnu, tir 3 pa samo v smeri Memmingen. S tem da je proga proti Memmingenu enotirna in elektrificirana, proti Kemptnu dvotirna in neelektrificirana.
Ravno pri zadnji kretnici, na odprti progi PRED postajo Hergatz je tudi konec elektrifikacije na desnem tiru. Tu se je zgodila napaka, Pendolino je nadaljeval po desnem tiru in zlomil OT. Do postaje je namreč elektrificiran le levi tir in nato tira 2 in 3 na postaji.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a mkx »

TGV Lyria napisal/-a:... je plan postaje Hergatz milo rečeno čuden, če ne kar absurden.
Dokler je bila tudi (onotirna) proga proti Memmingenu neelektrificirana, je bila tirna shema postaje v Hergatzu dokaj smiselna, proga proti Memmingenu je bila pač stranska proga.
So pa pri elektrifikaciji nekako zabluzili oziroma udarili v smeri najnižjih stroškov. Če drugega ne, bi lahko potegnili (mrtvi) vod vsaj do konca postajnega tira 1. Če že niso naredili tirne zveze med tiroma 1 in tirom 2 za izvoznim signalom in pred tirno zvezo med tiroma 2 in 3 na strani proti Kemptnu.
LP, Metod
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

mkx napisal/-a:...proga proti Memmingenu je bila pač stranska proga.
Niti ne, kajti EC Zürich - München so vse do začetka obnavljanja proge vozili skozi Memmingen, torej po enotirni progi. Šele z začetkom obsežnih obnov in elektrifikacije so jih speljali po "obvozu" po Allgäubahn. Obsežnih obnov, pri katerih pa se niso spomnili vgraditi ene kretnice več v Hergatzu in se izogniti takim absurdnim situacijam.
Odgovori