Medtem pa Mireo na Rheintalbahn-u že krepuje na veliko. Včeraj 100% izpad vseh garnitur, tudi tiste "zdrave" so "preventivno poslali v karanteno". Sliši se zelo aktualnoRe 4/4 napisal/-a: Siemens bo v ta namen dostavil garnituro Mireo Plus H
Dobrodošli v Nemčiji
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Medtem pa romunske kište, ki se ji večina posmehuje, na Švedskem brez težav pri -15 stopinj. V Nemčiji pa malo pod minus, pa ne dela nič več. Upam da pri Siemensu niso pozabili, da obstaja tudi še sneg.TGV Lyria napisal/-a:Medtem pa Mireo na Rheintalbahn-u že krepuje na veliko. Včeraj 100% izpad vseh garnitur, tudi tiste "zdrave" so "preventivno poslali v karanteno". Sliši se zelo aktualnoRe 4/4 napisal/-a: Siemens bo v ta namen dostavil garnituro Mireo Plus H
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Pri Siemensu vse mogoče. Podatek,da zna v Munchenu pasti sneg so pozabili pri garniturah C2 za munchenski UBahn.Re 4/4 napisal/-a:Medtem pa romunske kište, ki se ji večina posmehuje, na Švedskem brez težav pri -15 stopinj. V Nemčiji pa malo pod minus, pa ne dela nič več. Upam da pri Siemensu niso pozabili, da obstaja tudi še sneg.TGV Lyria napisal/-a:Medtem pa Mireo na Rheintalbahn-u že krepuje na veliko. Včeraj 100% izpad vseh garnitur, tudi tiste "zdrave" so "preventivno poslali v karanteno". Sliši se zelo aktualnoRe 4/4 napisal/-a: Siemens bo v ta namen dostavil garnituro Mireo Plus H
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Neslaven štart v železničarsko novo leto: Nemcem se je spet zgodila blamaža.
Vlaki Zürich - München po novem vozijo po elektrificirani progi Hergatz - Memmingen - Buchloe in ne več po stari "Allgäubahn" prek Kemptna. No, prometnik (ali dispečer ali kakorkoli se že prevede nemški "Fahrdienstleiter") v Hergatzu je to zjutraj gladko pozabil in vlak proti Münchnu usmeril na tir 1, ki vodi proti Kemptnu in ni pod žicami. Rezultat je bil strgana vozna mreža in odjemnik toka novega Pendolina (oz. "Astora") že na prvi vožnji, ter izpad vlakov že takoj prvi dan.
(Če bi se to zgodilo v Sloveniji, bi verjetno železničarji najprej poskrbeli za cenzuro vseh družabnih omrežij in utišanje potnikov vlaka.)
Vlaki Zürich - München po novem vozijo po elektrificirani progi Hergatz - Memmingen - Buchloe in ne več po stari "Allgäubahn" prek Kemptna. No, prometnik (ali dispečer ali kakorkoli se že prevede nemški "Fahrdienstleiter") v Hergatzu je to zjutraj gladko pozabil in vlak proti Münchnu usmeril na tir 1, ki vodi proti Kemptnu in ni pod žicami. Rezultat je bil strgana vozna mreža in odjemnik toka novega Pendolina (oz. "Astora") že na prvi vožnji, ter izpad vlakov že takoj prvi dan.
(Če bi se to zgodilo v Sloveniji, bi verjetno železničarji najprej poskrbeli za cenzuro vseh družabnih omrežij in utišanje potnikov vlaka.)
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Pa še zadnja vožnja EC vlaka München - Zürich z nemško dizelsko lokomotivo BR 218:
https://www.youtube.com/watch?v=irEIvvHHgmk
https://www.youtube.com/watch?v=irEIvvHHgmk
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Ni prvič,da Fahrdienstleiter ( prometnik) pri DB kaj hudo zajebe.
Veliko zadev se je pogosto pometlo pod preprogo tega ampak tega incidenta ne bodo mogli tako enostavno zakriti. Na srečo ni bilo žrtev, oziroma,da se ni zgodilo kaj takšnega kot v Bad Aiblingu.
Veliko zadev se je pogosto pometlo pod preprogo tega ampak tega incidenta ne bodo mogli tako enostavno zakriti. Na srečo ni bilo žrtev, oziroma,da se ni zgodilo kaj takšnega kot v Bad Aiblingu.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Teh videov je danes poln Youtube. Vsi ljubitelji se poslavljajo od serije 218 in EC vlakov. Enemu je uspelo v Münchnu celo fotografirati par belih BR 218 (posebej za to priložnost sta prišli v München) pri zadnjem tankanju in nato vožnji na stranski tir, kot simbolični zaključek dizelske vleke proti jugozahodu.vidkrt napisal/-a:Pa še zadnja vožnja EC vlaka München - Zürich z nemško dizelsko lokomotivo BR 218:
https://www.youtube.com/watch?v=irEIvvHHgmk
Se mi kar dozdeva, da jim je prihajalo danes ob težavah na prvi vožnji Astora.
Seveda ne bodo mogli. Prva vožnja, marsikateri novinar na krovu, potem pa tole.andre85 napisal/-a:Ni prvič,da Fahrdienstleiter ( prometnik) pri DB kaj hudo zajebe.
Veliko zadev se je pogosto pometlo pod preprogo tega ampak tega incidenta ne bodo mogli tako enostavno zakriti. Na srečo ni bilo žrtev, oziroma,da se ni zgodilo kaj takšnega kot v Bad Aiblingu.
Ali se pri vas tudi pometa pod preprogo tako, da se grozi potnikom in morebitnim očividcem na družbenih omrežjih?
Re: Dobrodošli v Nemčiji
DB je to znal zelo dobro oziroma pravna pisarna.TGV Lyria napisal/-a:Teh videov je danes poln Youtube. Vsi ljubitelji se poslavljajo od serije 218 in EC vlakov. Enemu je uspelo v Münchnu celo fotografirati par belih BR 218 (posebej za to priložnost sta prišli v München) pri zadnjem tankanju in nato vožnji na stranski tir, kot simbolični zaključek dizelske vleke proti jugozahodu.vidkrt napisal/-a:Pa še zadnja vožnja EC vlaka München - Zürich z nemško dizelsko lokomotivo BR 218:
https://www.youtube.com/watch?v=irEIvvHHgmk
Se mi kar dozdeva, da jim je prihajalo danes ob težavah na prvi vožnji Astora.
Seveda ne bodo mogli. Prva vožnja, marsikateri novinar na krovu, potem pa tole.andre85 napisal/-a:Ni prvič,da Fahrdienstleiter ( prometnik) pri DB kaj hudo zajebe.
Veliko zadev se je pogosto pometlo pod preprogo tega ampak tega incidenta ne bodo mogli tako enostavno zakriti. Na srečo ni bilo žrtev, oziroma,da se ni zgodilo kaj takšnega kot v Bad Aiblingu.
Ali se pri vas tudi pometa pod preprogo tako, da se grozi potnikom in morebitnim očividcem na družbenih omrežjih?
ÖBB se zmeraj hitro znajde na ORF če bi kakšen potnik potarnal in potem takoj novinarji kličejo v upravo. Zadnji takšen primer je bila študentka,ki so jo dobili z poteklo vozovnico na Sbahnu. Ugovarjala se je,da je spregledala datum veljavnosti no in je par dni po tistem klicala ORF oni na hupa cupa na ÖBB. Rezultat gospodični ni potrebno plačati 135e kazni
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Kar se tiče današnjega Münchena in Zuricha še gre komedija dalje. Vse IC buse so ponoči na ukaz Fahrdienstleitera( ni pa tega zavedel v plan) prepeljali v Nürnberg. In po tistem nesrečnem incidentu danes jih je dežurni hotel poslati kot SEV torej kot nadomestilo za izpladle vlake. Po dveh urah iskanja so ugotovili,da so avtobusi že v Nürnbergu
Re: Dobrodošli v Nemčiji
https://www.welt.de/vermischtes/article ... hlers.html Članek o današnjem incidentu z zelo lepi fotografijo kjer BR 218 pomaga nepokretnemu Astoru
Re: Dobrodošli v Nemčiji
je pa res da (sicer odvisno od hitrosti ter stanja na terenu) strojevodji ni uspelo spustiti OT, to da bo zapeljal na ta tir pa bi bilo razbrati že iz signalnih znakov predsignala in uvoznega signala, ki sta morala biti v drugačni legi kot za vožnjo po elektrificirani progi...andre85 napisal/-a:Ni prvič,da Fahrdienstleiter ( prometnik) pri DB kaj hudo zajebe.
Veliko zadev se je pogosto pometlo pod preprogo tega ampak tega incidenta ne bodo mogli tako enostavno zakriti. Na srečo ni bilo žrtev, oziroma,da se ni zgodilo kaj takšnega kot v Bad Aiblingu.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Je pa ob tem treba primpomniti, da je plan postaje Hergatz milo rečeno čuden, če ne kar absurden.desiro napisal/-a:je pa res da (sicer odvisno od hitrosti ter stanja na terenu) strojevodji ni uspelo spustiti OT, to da bo zapeljal na ta tir pa bi bilo razbrati že iz signalnih znakov predsignala in uvoznega signala, ki sta morala biti v drugačni legi kot za vožnjo po elektrificirani progi...andre85 napisal/-a:Ni prvič,da Fahrdienstleiter ( prometnik) pri DB kaj hudo zajebe.
Veliko zadev se je pogosto pometlo pod preprogo tega ampak tega incidenta ne bodo mogli tako enostavno zakriti. Na srečo ni bilo žrtev, oziroma,da se ni zgodilo kaj takšnega kot v Bad Aiblingu.
Iz smeri Lindau-a je okrog 500 m (če ne še več) pred postajo zadnja kretnica, ki omogoča prehod z desnega na levi tir. Desni tir se nadaljuje v tir 1 in smer Kempten, levi tir pa se nato na postaji razcepi na tira 2 in 3. Tir 2 ima nato možnost za zavijanje levo proti Memmingenu ali desno proti Kemptnu, tir 3 pa samo v smeri Memmingen. S tem da je proga proti Memmingenu enotirna in elektrificirana, proti Kemptnu dvotirna in neelektrificirana.
Ravno pri zadnji kretnici, na odprti progi PRED postajo Hergatz je tudi konec elektrifikacije na desnem tiru. Tu se je zgodila napaka, Pendolino je nadaljeval po desnem tiru in zlomil OT. Do postaje je namreč elektrificiran le levi tir in nato tira 2 in 3 na postaji.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Dokler je bila tudi (onotirna) proga proti Memmingenu neelektrificirana, je bila tirna shema postaje v Hergatzu dokaj smiselna, proga proti Memmingenu je bila pač stranska proga.TGV Lyria napisal/-a:... je plan postaje Hergatz milo rečeno čuden, če ne kar absurden.
So pa pri elektrifikaciji nekako zabluzili oziroma udarili v smeri najnižjih stroškov. Če drugega ne, bi lahko potegnili (mrtvi) vod vsaj do konca postajnega tira 1. Če že niso naredili tirne zveze med tiroma 1 in tirom 2 za izvoznim signalom in pred tirno zvezo med tiroma 2 in 3 na strani proti Kemptnu.
LP, Metod
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Niti ne, kajti EC Zürich - München so vse do začetka obnavljanja proge vozili skozi Memmingen, torej po enotirni progi. Šele z začetkom obsežnih obnov in elektrifikacije so jih speljali po "obvozu" po Allgäubahn. Obsežnih obnov, pri katerih pa se niso spomnili vgraditi ene kretnice več v Hergatzu in se izogniti takim absurdnim situacijam.mkx napisal/-a:...proga proti Memmingenu je bila pač stranska proga.