Saj 114/115 ne gre po KRM? Sicer pa a nimajo vse štirice dovoljenje za tja?Re 4/4 napisal/-a: ICE 4, 7-členski čez KRM?
Dobrodošli v Nemčiji
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Po KRM lahko gredo samo BR 403, 406, 407, 412 v 12 in 13-členski izvedbi, ter reševalni 2x BR 218 Za 7-členskega ne najdem, da bi bil odobren.TGV Lyria napisal/-a:Saj 114/115 ne gre po KRM? Sicer pa a nimajo vse štirice dovoljenje za tja?Re 4/4 napisal/-a: ICE 4, 7-členski čez KRM?
V bistvu se res precej špekulira o ICE 4 do Celovca, samo jaz sem malo skeptičen. Bolj verjetno da bo vozil samo na Dunaj, ostalo pa bodi prevzeli sami z novimi RailJet garnuturami. Ali pa bo vozil Talgo.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
A ni Talgo namenjen izključno za ECje med Berlinom in Amsterdamom?Re 4/4 napisal/-a:Ali pa bo vozil Talgo.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Ni izključno. Tudi za "turistične destinacije" (karkoli že to pomeni) so ga namenili. Lahko si pa tudi še premislijo.maxima napisal/-a:A ni Talgo namenjen izključno za ECje med Berlinom in Amsterdamom?Re 4/4 napisal/-a:Ali pa bo vozil Talgo.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Morda ne spada v to rubriku, vseeno pa je zanimiva informacija, ki je bila objavljena na straneh Computer Bilda, revije, ki pokriva področje računalništva, fotografije, vsega elektronskega povezovanja. V kraju Renningen so nemške železnice odprle povsem digitalizirano manjšo trgovino, ki v začetni fazi ponuja okoli 300 prehrambenih izdelkov in je odprta dan in noč, ali kot se to označuje 24/7. Gre za poizkus nove storitve , ki jo DB uvaja s partnerji. Članek in pa kratka video predstavitev sta v nemščini, vendar poučna tudi za morebitne koristnike v prihodnosti.
Zanimiva pa je razlaga, ki je bolj na koncu pisnega prispevka. Izbrana postaja je ena izmed 16 postaj, katere so izbrane kot postaje prihodnosti, na katerih bo koncern uvajal in preizkušal inovacije. Tako je omenjena postaja prva s tako ponudbo, ki deluje na osnovi sodelovanja trgovca Edeka Südwest in podjetjem Stuttgarter Technologie-Start-up Smark . Investicija znaša okoli 500.000 € in je bila izpeljana s ciljem pokriti potrebe številnih potnikov na železniških postajah. Hkrati pa je nekakšno nadaljevanje projekta in pridobljenih izkušenj podjetja Smark iz obdobja 2017 - 2019, ki jih je pridobil s ponudbo prigrizkov in lokalno pridelanih izdelkov prehrane na, sicer precej manjšem, prevzemnem mestu glavne železniške postaje v Stuttgartu.
https://www.computerbild.de/artikel/cb- ... 20073.html
Zanimiva pa je razlaga, ki je bolj na koncu pisnega prispevka. Izbrana postaja je ena izmed 16 postaj, katere so izbrane kot postaje prihodnosti, na katerih bo koncern uvajal in preizkušal inovacije. Tako je omenjena postaja prva s tako ponudbo, ki deluje na osnovi sodelovanja trgovca Edeka Südwest in podjetjem Stuttgarter Technologie-Start-up Smark . Investicija znaša okoli 500.000 € in je bila izpeljana s ciljem pokriti potrebe številnih potnikov na železniških postajah. Hkrati pa je nekakšno nadaljevanje projekta in pridobljenih izkušenj podjetja Smark iz obdobja 2017 - 2019, ki jih je pridobil s ponudbo prigrizkov in lokalno pridelanih izdelkov prehrane na, sicer precej manjšem, prevzemnem mestu glavne železniške postaje v Stuttgartu.
https://www.computerbild.de/artikel/cb- ... 20073.html
Re: Dobrodošli v Nemčiji
V Nemčiji se dogaja na polno, ena zadnjih komičnih zgodb prihaja z Bavarske.
Prevoznik GoAhead Bayern bi moral z decembrom začeti z vožnjami RE vlakov na novo elektrificirani progi München - Memmingen - Lindau. Za to povezavo je izbral Stadlerjeve garniture Flirt 3. Garniture so praktično dokončane in se testirajo, a jih Stadler noče dobaviti prevozniku. Razlog za to je, da je GoAhead za vzdrževanje vseh svojih vozil (tudi SIemensovih, ki prihajajo v 2022 za povezavo München - Augsburg - Ulm) izbral družbo TMH Germany, podružnico ruskega Transmashholdinga. Stadler se je temu uprl v strahu pred rusko industrijsko špijonažo, ter garnitur enostavno noče izročiti. Zgodba bo še zanimiva.
Prevoznik GoAhead Bayern bi moral z decembrom začeti z vožnjami RE vlakov na novo elektrificirani progi München - Memmingen - Lindau. Za to povezavo je izbral Stadlerjeve garniture Flirt 3. Garniture so praktično dokončane in se testirajo, a jih Stadler noče dobaviti prevozniku. Razlog za to je, da je GoAhead za vzdrževanje vseh svojih vozil (tudi SIemensovih, ki prihajajo v 2022 za povezavo München - Augsburg - Ulm) izbral družbo TMH Germany, podružnico ruskega Transmashholdinga. Stadler se je temu uprl v strahu pred rusko industrijsko špijonažo, ter garnitur enostavno noče izročiti. Zgodba bo še zanimiva.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Govori se celo,da Stadler lobira pri švicarski vladi naj ukrepa in pritisne na Bavarsko deželno vlado ( ne smemo pozabiti kdo je finančno podprl elektrifikacijo proge Lindau München) moji prijatelji iz Bayerische Eisenbahngesellschaft pravijo,da se zna še marsijaj zgoditi.TGV Lyria napisal/-a: ↑12.05.2021, 18:46 V Nemčiji se dogaja na polno, ena zadnjih komičnih zgodb prihaja z Bavarske.
Prevoznik GoAhead Bayern bi moral z decembrom začeti z vožnjami RE vlakov na novo elektrificirani progi München - Memmingen - Lindau. Za to povezavo je izbral Stadlerjeve garniture Flirt 3. Garniture so praktično dokončane in se testirajo, a jih Stadler noče dobaviti prevozniku. Razlog za to je, da je GoAhead za vzdrževanje vseh svojih vozil (tudi SIemensovih, ki prihajajo v 2022 za povezavo München - Augsburg - Ulm) izbral družbo TMH Germany, podružnico ruskega Transmashholdinga. Stadler se je temu uprl v strahu pred rusko industrijsko špijonažo, ter garnitur enostavno noče izročiti. Zgodba bo še zanimiva.
Po drugi strani pa viri blizu GoAheda pravijo,da naj Stadler najprej pomete pred lastnim pragom in kažejo na obrata v Belorusiji ter na Poljskem.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Dalo bi se debatirati, kaj je uraden razlog. V Nemčiji je bila do sedaj vedno praksa, da so vozila servisirala tista podjetja, ki sama niso izdelovala drugih vozil, razen v primeru, če je vozilo naredilo isto podjetje. Z GoAhead, se je ta praksa popolnoma podrla. Bolj uraden razlog bi lahko bil v tem, da sta šef THM Germany (pravijo da je bivši iz Siemensa) in Stadlerjev Spuhler na bojni nogi že lep čas. Špijonaža je potem samo pesek v oči. Veliki proizvajalci vedno gredo med sabo na nož, posledic itak ni. Poglej si Romunijo, kako Alstom na vse načine želi izritini Kitajce iz igre. Ali pa razpis za dvopodne za OBB, kjer je govori, da je Alstom z eno pritožbo v dveh dneh izločil Siemensa.TGV Lyria napisal/-a: ↑12.05.2021, 18:46Razlog za to je, da je GoAhead za vzdrževanje vseh svojih vozil (tudi SIemensovih, ki prihajajo v 2022 za povezavo München - Augsburg - Ulm) izbral družbo TMH Germany, podružnico ruskega Transmashholdinga. Stadler se je temu uprl v strahu pred rusko industrijsko špijonažo, ter garnitur enostavno noče izročiti. Zgodba bo še zanimiva.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Komedija z IC2 gre v novo rundo. DB je sedaj obupal,da bi leta 2022 na liniji Stuttgart- Zürich vozil IC2 v izvedbi Bombardierja( Alstona) razlog pa tudi v tem,da Bombardier ni uspel pridobiti dovoljenja za vožnjo Regio tepiha po Švici. No sedaj so se pa modri možje v Frankfurtu odločili,da bo to linijo prevzel Kissek
Re: Dobrodošli v Nemčiji
A ni bilo to odločeno že nekaj časa nazaj? Šestčlenkarji iz prve generacije naj bi prevzeli to linijo.andre85 napisal/-a: ↑04.06.2021, 19:18 Komedija z IC2 gre v novo rundo. DB je sedaj obupal,da bi leta 2022 na liniji Stuttgart- Zürich vozil IC2 v izvedbi Bombardierja( Alstona) razlog pa tudi v tem,da Bombardier ni uspel pridobiti dovoljenja za vožnjo Regio tepiha po Švici. No sedaj so se pa modri možje v Frankfurtu odločili,da bo to linijo prevzel Kissek
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Bombardier je obljubljal,da bo to uredil sedaj pa je DB dokončno odločil,da bodo zadevo prevzeli Kissi.TGV Lyria napisal/-a: ↑04.06.2021, 20:37A ni bilo to odločeno že nekaj časa nazaj? Šestčlenkarji iz prve generacije naj bi prevzeli to linijo.andre85 napisal/-a: ↑04.06.2021, 19:18 Komedija z IC2 gre v novo rundo. DB je sedaj obupal,da bi leta 2022 na liniji Stuttgart- Zürich vozil IC2 v izvedbi Bombardierja( Alstona) razlog pa tudi v tem,da Bombardier ni uspel pridobiti dovoljenja za vožnjo Regio tepiha po Švici. No sedaj so se pa modri možje v Frankfurtu odločili,da bo to linijo prevzel Kissek
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Na facebooku sem videl slike vlaka ICE 4 s Nemško zastavo. Zakaj? Kaj ima mogoče Nemčija dan državnosti?
In še, a bo ostal v tej barvni shemi ICE 4 za vedno? Lepa je
In še, a bo ostal v tej barvni shemi ICE 4 za vedno? Lepa je
Zadnjič spremenil vidkrt, dne 10.06.2021, 18:37, skupaj popravljeno 1 krat.
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Dobrodošli v Nemčiji
V bistvu gre za dve stvari. Gre za prvo 13-člensko garnituro nove generacije ICE 4 XXL, ki je dolga 374 metrov in sprejme 918 potnikov, ter je prva iz te serije, ki ima največjo hitrost 265 km/h. Ime garniture je Bundesrepublik Deutschland in jo je krstil sam nemški predsednik Frank-Walter Steinmeier, zato ima namesto rdeče črte, barvo nemeške zastave. Vse skupaj pa sovpada s 30 letnico blagovne znamke ICE.
Re: Dobrodošli v Nemčiji
Hvala, drugače pa, kje bo vozila ta ICE 4 13-členska garnitura? Na relaciji München - Hamburg? Kje pa potem ostale 12 in 7-členske garniture?
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg