Re: Dobrodošli v Nemčiji
Objavljeno: 27.08.2019, 20:35
Makedonci se ne strinjajo...Re 4/4 napisal/-a:...zato bodo njihove garniture zaenkrat samo eksoti na Češkem.
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
Makedonci se ne strinjajo...Re 4/4 napisal/-a:...zato bodo njihove garniture zaenkrat samo eksoti na Češkem.
Približno toliko so naše Španke v žlahti s Stadlerji kot smo si v žlahti vsi, ki smo bili rojeni v isti porodnišnici.preglednik napisal/-a:Torej so naše Španke sedaj tudi v žlahti s Stadlerjem?
Ali pa kot je serija 711 v žlahti s Airbusommkx napisal/-a:Približno toliko so naše Španke v žlahti s Stadlerji kot smo si v žlahti vsi, ki smo bili rojeni v isti porodnišnici.preglednik napisal/-a:Torej so naše Španke sedaj tudi v žlahti s Stadlerjem?
Ali pa: toliko kot so v žlahti Regani 664-1xx z Jembachi 732 in Džurami 642/643.
Z letali ni nič, Airbus v Donauwörthu menda razvija in izdeluje helikopterje (ti pa niso tako znani kot letala).andre85 napisal/-a:Ali pa kot je serija 711 v žlahti s Airbusom
Ampak, če bomo rabili rezervni del za Španko, ga bo treba naročiti pri Stadlerju!mkx napisal/-a: Približno toliko so naše Španke v žlahti s Stadlerji kot smo si v žlahti vsi, ki smo bili rojeni v isti porodnišnici.
Ali pa: toliko kot so v žlahti Regani 664-1xx z Jembachi 732 in Džurami 642/643.
Malo dvomim, da se Stadler čuti poklican za izdelovanje rezervnih delov za lokomotive, ki jih je en izmed (kupljenih) organizacijskih delov (posredno, fabrika v Valencii je šla skozi roke Alstom-a in Vossloh-a preden je pristala pri Stadlerju) izdeloval ... pazi ... pred 45 leti ... po licenci nekih Amerov ... Prej bi rezervne dele za Španko dobili pri NREC-u, glede na sodelovanje pred kratkim morda tudi pri Gredelju v Zagrebu.preglednik napisal/-a:Ampak, če bomo rabili rezervni del za Španko, ga bo treba naročiti pri Stadlerju!
Ravno sem hotel napisati. Ključni besedi: derSchnellzug, Locomore.andre85 napisal/-a:https://www.tagesschau.de/wirtschaft/rh ... z-101.html vprašanje kaj bo iz tega. Veliko takšnih projektov je že propadlo
Saj tudi Flixtrain zelo stiska s stroški, da preživi. Denarja zaradi zamud in odpovedi pa sploh ne vračajo. Če je vlak odpovedan si prepuščen samemu sebi na postaji O povrnitvi denarja nadomestnih vozovnic, ki si jih moral kupiti pri DB, pa nočejo niti slišati.TGV Lyria napisal/-a:Ravno sem hotel napisati. Ključni besedi: derSchnellzug, Locomore.andre85 napisal/-a:https://www.tagesschau.de/wirtschaft/rh ... z-101.html vprašanje kaj bo iz tega. Veliko takšnih projektov je že propadlo
Saj pri njihovih avtobusnih kartah ni nič drugačeRe 4/4 napisal/-a:Saj tudi Flixtrain zelo stiska s stroški, da preživi. Denarja zaradi zamud in odpovedi pa sploh ne vračajo. Če je vlak odpovedan si prepuščen samemu sebi na postaji O povrnitvi denarja nadomestnih vozovnic, ki si jih moral kupiti pri DB, pa nočejo niti slišati.TGV Lyria napisal/-a:Ravno sem hotel napisati. Ključni besedi: derSchnellzug, Locomore.andre85 napisal/-a:https://www.tagesschau.de/wirtschaft/rh ... z-101.html vprašanje kaj bo iz tega. Veliko takšnih projektov je že propadlo
Ljubitelj cel DB je v totalnem razsulu. https://youtu.be/VvU7AqRplMU ta video prikazuje kruto realnost koncernaLjubitelj napisal/-a:Nič kaj vzpodbudne novice za DB cargo. mediji poročajo, da je pridel v 5 letih preko miljrde izgube in izgubil 50% tržnega deleža. Grozi masovno odpuščanje do 1/2 zaposlenih v naslednjih letih.... Več na
https://theloadstar.com/major-cuts-and- ... -division/
https://www.railfreight.com/business/20 ... -job-cuts/
Nič ni prepočasen. ICE 4 je bil v osnovi zasnovan kot IC vlak (zato oznaka ICx) in je namenjen zamenjavi IC klasik ter ICE 1 in 2. Temu primerno je narejen v 3 različnih variantah. Nove garniture pa bodo namenjene okrepitvi superhitre flote.Re 4/4 napisal/-a: Druga stvar je, da je nekomu kapnilo da je ICE 4 prepočasen, zato se gre v nakup 30 garnitur z maksimalno hitrostjo 300 km/h, tako bo konec leta 2022, dnevno na voljo dodatnih 13.000 sedežev v daljinskem prometu.
To je že dolgo znano, da bodo po elektrifikaciji tam vozili Pendolini ETR 610. Na linijah za Italijo jih bo nadomestil Giruno.Re 4/4 napisal/-a: In še ena zanimivost. Vojno Flixbusu je napovedal tudi SBB, ki bo po elektrifikaciji Allgäu regije prevzel v lastne roke povezavo Zürich - München.