Dobrodošli v Nemčiji

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3209
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 21.09.2019, 8:13

TGV Lyria napisal/-a:
Nič ni prepočasen. ICE 4 je bil v osnovi zasnovan kot IC vlak (zato oznaka ICx) in je namenjen zamenjavi IC klasik ter ICE 1 in 2. Temu primerno je narejen v 3 različnih variantah. Nove garniture pa bodo namenjene okrepitvi superhitre flote.


Seveda je. No, ko so ga kupovali res ni bil, ker kar šefi snujejo v pisarnah, se v praksi vedno izkaže za napačno. To, da je namenjen zamenjavi za IC ni čisto res. Za to bo namenjen novi Talgo. ICE 4, 12-členska garnitura je namenjena najbolj zasedenim linijam, kjer je že danes velika zasedenost garnitur in jih ICE 1 več ne more dolgoročno pokrivati , npr. Munchen - Hamburg. In ICE 4 vozi na SFS/NBS progah, kjer voznega časa ne more loviti s povečanjem hitrosti, kakor to počnejo v Italiji, zato so dali predlog o dodatnem 13. členu, ki bo power-car člen in se bo najvišja hitrost povišala na 265 km/h. Menjav z drugumi garniturami ne bo, ker se dela na D-taktu, ki pomeni pol urni takt med največjimi mesti.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 285
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a andre85 » 21.09.2019, 8:28

ICx ali ICE 4 kakor za koga res ni bil mišljen za neke hitrostne rekorde. Takrat je bilo planirano,da bi nadomestil serijo 401 in 402,ki bi po takratnih planih morali biti že v penzijonu no realno stanje ćemo kakšno je. Vemo tudi kakšno je stanje z IC2,ki je bil že davno planiran Deutschland weit. O Deutschland taktu pa nebi raje izgubljali besed
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 285
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a andre85 » 21.09.2019, 8:28

ICx ali ICE 4 kakor za koga res ni bil mišljen za neke hitrostne rekorde. Takrat je bilo planirano,da bi nadomestil serijo 401 in 402,ki bi po takratnih planih morali biti že v penzijonu no realno stanje vemo kakšno je. Vemo tudi kakšno je stanje z IC2,ki je bil že davno planiran Deutschland weit. O Deutschland taktu pa nebi raje izgubljali besed( Zug hatt Verspätung)
Zadnjič spremenil andre85, dne 21.09.2019, 15:36, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3209
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 21.09.2019, 10:53

andre85 napisal/-a:ICx ali ICE 4 kakor za koga res ni bil mišljen za neke hitrostne rekorde.


Ja sej, že tukaj se začne napaka, ki jo delajo Nemci. Vsi novi ICE-ji, ki prihajajo na tire, bi morali biti tempo 300 km/h. Druga napaka, ki jo delajo je nerazumno podaljševanje garniture na 13 členov. Tretja da se noben ICE naj si gre za naslednika ali podserijo se ne more povezati v dvojno vleko. Pa še nerazumljivo vsiljevanje te blagovne znamke na vsako progo.
Najelegantenjše so vse rešili Francozi. Vsi TGV-ji so med sabo kompatibilni, zato lahko Duplex krmiliš iz Thalysa in obratno, tudi 30 let starega z najnovejšim lahko, vsi zmorejo 300 km/h že 30 let, vsi imajo krmilne člene zaradi varnosti (tudi najnoveši), dvojni Duplex lahko prepelje več potnikov, kot ICE 4, pa še izven konic je ena garnitura tako prosta, število postanko pa je skrčeno na minimum. Ampak ne, DB mora nekaj po svoje. :roll:

Okoli IC 2 pa, če bi bili pametni, bi to moral biti low-cost IC. Klasični IC pa kakšen Pendolino ali CAF ali Flirt 200 za tam, kjer ICE-ja ne bi bilo, kot imajo Italijani FA ali FB pa bi imeli mir. Pa jaz bi jim svetoval za samo 5000 € na mesec. :P
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 285
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a andre85 » 21.09.2019, 11:11

Re 4/4 napisal/-a:
andre85 napisal/-a:ICx ali ICE 4 kakor za koga res ni bil mišljen za neke hitrostne rekorde.


Ja sej, že tukaj se začne napaka, ki jo delajo Nemci. Vsi novi ICE-ji, ki prihajajo na tire, bi morali biti tempo 300 km/h. Druga napaka, ki jo delajo je nerazumno podaljševanje garniture na 13 členov. Tretja da se noben ICE naj si gre za naslednika ali podserijo se ne more povezati v dvojno vleko. Pa še nerazumljivo vsiljevanje te blagovne znamke na vsako progo.
Najelegantenjše so vse rešili Francozi. Vsi TGV-ji so med sabo kompatibilni, zato lahko Duplex krmiliš iz Thalysa in obratno, tudi 30 let starega z najnovejšim lahko, vsi zmorejo 300 km/h že 30 let, vsi imajo krmilne člene zaradi varnosti (tudi najnoveši), dvojni Duplex lahko prepelje več potnikov, kot ICE 4, pa še izven konic je ena garnitura tako prosta, število postanko pa je skrčeno na minimum. Ampak ne, DB mora nekaj po svoje. :roll:

Okoli IC 2 pa, če bi bili pametni, bi to moral biti low-cost IC. Klasični IC pa kakšen Pendolino ali CAF ali Flirt 200 za tam, kjer ICE-ja ne bi bilo, kot imajo Italijani FA ali FB pa bi imeli mir. Pa jaz bi jim svetoval za samo 5000 € na mesec. :P

Re4/4 Pa ne za 5000 Brutto to je prepoceni. Moraš za 9500 brutto potem boš nekje na 5700
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1581
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 21.09.2019, 11:38

Še enkrat: ICE 4 je bil projektiran kot IC in o tem je kar nekaj člankov na internetu. Predviden je bil tako za menjavo stareješih generacij ICE kot tudi klasičnih IC vagonov. Talgo je namenjen zgolj določenim progam (to ne bo nek zelo velik nakup), IC2 pa sekundarnim IC linijam, ki so bile nekoč IR linije in kjer hitrosti ne presegajo 160 km/h. Kaj je narobe s 13 vagoni pa mi ni jasno, pa ne mi spet z ubogimi starčki ki hodijo ob vlaku. Kaj naj na to rečejo Rusi? :P Sicer pa je "štirica" prav super vlak, kritike na njegov račun so absolutno pretirane.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3209
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 23.09.2019, 10:39

@andre 5k Netto, ja :D

@TGV, kar šefi projektirajo, je že naslednji dan zastarelo, ker to kar si prebral je reforma 25 let nazaj, ki se je izkazala za katastrofalno, pa še zeleni v Bundu so bli vmes. #-o In trenutno ICE 4 vozi na progah, ki so čisti umor za njega in prihaja do prekomerne obrabe, predvsem zavor. Kaj me pa moti pri 13. členu? To, da brez njega ni možno povečati hitrosti. Ta člen ni nikoli bil mišljen, da bi sprejeli še več potnikov, ampak da garnitura ICE 4 sploh zmore kaj več kot 250 km/h. Ta hitrost je prepočasna, kljub temu da ima raztegnjen vozni čas. Okoli IC 2 pa je ogromno kritik(ni govora o kvaliteti), saj ne prinaša praktično ničesar. Malo ICE barvne sheme, pa je to to. Nov nakup pa po špekuliranju ni okrepitev flote, ampak menjave. ICE 4 gre stran od prog, ki niso za njega (KRM linije), ICE 3 pa na internacionalno shemo. Glede na dobavni rok (2022) pa se išče preiskušen model in ne nekaj novega. Duplex ali pa Siemens s starim modelom., čeprav Duplex vozi v Nemčiji samo 280 km/h. Ostalo ima malo možnosti za zmago.
Država pa bo namenila dodatnih 11 milijard evrov kaptala v DB v roku 2020-2030, kar bo olajšalo njegov stanje zaradi dolga in dolgoroči razvoj. Prav tako bo država povečala financiranje javnega prevoza na milijardo evrov letno, po letu 2025 pa na 2,5 milijarde evrov. V celotno železniško omrežje za digitalizacijo pa bo namenjenih 86 milijard evrov, s katerim bo možen D-Takt. Tista glavna novica pa je, da bo Bund s tem kupil projekt Stuttgart 21, sicer bi vse letelo v bankrot. :roll:
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1581
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 23.09.2019, 14:03

Kaj ti pa ves čas govorim? Seveda je norec, kdor je dal štirico na KRM in VDE8, ker sploh ni bila projektirana za tja. In seveda se kupujejo novi vlaki za 300+, ker je obstoječih enostavno premalo za pokrivanje obeh prej omenjenih prog. Zato na VDE8 zdaj vozita oba ICEja, ki sta bila projektirana kot nekaj povsem drugega - štirica in ICE-T (originalno IC-NT oziroma ICT, torej ne ICE). Seveda je bil plan menjati enko z dolgo štirico, s kratko pa dvojko, ki zanimivo sploh ni tarča kritik zaradi hitrosti, čeprav lahko s krmilnim vagonom naprej vozi le 200 km/h! Očitno gredo vse te kritike po sistemu: vse novo je slabo, ohranimo staro za vedno (="britanski sindrom"). Zato se mi zdijo kritike na račun hitrosti pri štirici popolnoma neutemeljene, če se ve, zakaj je bila narejena. Višek ICE-4 pa naj bi skupaj s skrajšanimi enkami brez povišanega jedilnega vagona iz prometa vrgel IC klasike.

Kar se IC2 tiče, pa mi tudi ni jasno od kje take kritike. IC2 je namenjen sekundarnim IC progam, ki so včasih vozile kot IR. Pa ja mi nihče ne bo rekel, da so neklimatizirani Aimz/Bimz vagoni boljši od prebarvanega RE Twindexxa, ki je postal IC2? Tudi tu se delajo norca iz hitrosti brez vsaj malo pogledati, kje IC2 sploh vozi in čemu je namenjen. Vozi na štirih linijah, ki so vse bivše IR: Dresden - Köln, Leipzig - Emden, Karlsruhe - Nürnberg in Stuttgart - Singen, kjer zanj velja celo tarifa RE vlaka in je torej celo izboljšava. Kaj je prej vozilo na teh linijah (razen zadnje)? Nek miks nemoderniziranih IC vagonov brez bifeja.

Pa še ena glede hitrosti: tudi Francozi kupujejo nove IC garniture za hitrosti do 200 km/h. Le da jih nikoli ne bodo preimenovali v TGV.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3209
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 23.09.2019, 15:57

TGV Lyria napisal/-a:
Pa še ena glede hitrosti: tudi Francozi kupujejo nove IC garniture za hitrosti do 200 km/h. Le da jih nikoli ne bodo preimenovali v TGV.


In v tem grmu tiči zajec, kar me žuli. Blagovna znamka in hitrosti. Ti veš, da so pritožbe da je ICE prepočasen in so bile želje, (kot je pri nas z IC bus), da bi dva para hitrih ICE vlakov na dan z zelo malo postanki vozili med najbolj pomembnimi mesti? So primerjali s TGV-jem in so ugotovili, da na najdaljši razdalji ICE prevozi skoraj 50 km manj, kot TGV (sedaj pa pazi) vozi pa skoraj dve uri dlje! Že res, da je pomembnih mest v Nemčiji ogromno, amapk to se da zelo enostavno rešiti s švicarskim modelom, kjer se linije prepletajo in lahko skačeš iz vlaka na vlak, zato se pa vsak vlak ne rabi ustaviti v vsakem pomembnejšem mestu.
Norc drugače ni noben, saj je sistem enak, kot pri nas. Vozi se s tistim, kar je pri roki. Zato je štirica šla na KRM. Koliko trojk je že zagorelo, da je treba čarati? :evil: Drugače dvojka brez težav doseže hitrost predhodnika (280 km/h), vendar je garnitura problematična, saj so ga nekaj biksali z aluminijem in je konstrukcijsko bolj uboga.
Kritike pa niso toliko na račun nostalgije, ampak kvalitete garnitur. ICE 3 je sploh maček v žaklju. Pri IC 2 pa so odzadaj druge zadeve, ki se tičejo povezav in postankov s tem konceptom daljinskega prometa, v resnici pa na koncu kot da bi bil del medkrajevnega prometa. Malo se boš moral poglobiti v detajle. :D In drugače to sploh ni nobena IC garnitura, ampak Regio garnitura s preprogo in prebarvana v ICE barve, kot ga marsikdo opisuje. Dvopodna fiksna!!! garnitura ali vlak (kakorkoli) pa je samo zato, ker je DB hotel nekaj šparovnega, ker bo s tem imel manjše stroške. Bog ne daj, da bi se spomnil, da obstaja koncept IC 2000. Kaj je IC standard sta postavila na ogled RegioJet in Leo, vse ostalo okoli IC 2 je zastarel koncept.


Pa da ti povem še en detalj. VDE proge so projektirane za mešani promet, ker so jih sprojektirali v 90' zato, da bi bile delno rentabilne. In kakšno napako so naredili? Naklon je še sprejemljiv (pod 26 promilov), niso pa "si prišli gor", da je potrebno upoštevati težo vlakov v prihodnosti. No, danes majo prazne proge, tovorni pa še vedno po starih progah. :lol: Podobno je z blagovno znamko ICE. Od predstavitve, je šlo vse samo navzdol. 250 km/h ni in ne bo dovolj, še posebej v luči, da vsako mesto zahteva ICE postanek. Ni čudno, da so Poljaki kupili LGV standard od Francozov, Francozi pa od njih del razvojne opreme za proizvodnjo novih TGV-jev. Pa še čarajo s tem, da je vsak ICE čisto drugačen od predhodnika, TGV koncept pa že skoraj 40 let uporablja enak recept. In to bi morali tudi Nemci, pa so leta 1995 razmišljali nekaj po svoje.

Pa še en detalj. :D Veš da je ICE 4 dražji, kot najnovejši TGV? :)
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 285
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a andre85 » 25.09.2019, 19:55

https://youtu.be/fl5xGx2IqPk zaradi mizernih plač je sedaj pomanjkanje strojevodij
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 285
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a andre85 » 26.09.2019, 7:38

No ta članek govori o realnosti na DB https://www.zeit.de/mobilitaet/2019-09/ ... erung-bund
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3209
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 27.09.2019, 9:58

Znane so podrobnosti razpisa s strani DB, za nove garnitur za daljinski promet. :roll:
- maksimalna potovalna hitrost 320 km/h.
- garniture bodo namenjene tudi za Nizozemsko, Belgijo, Francijo.
- in izločilni faktor, obvezno spetje s serijo BR 407 (Velaro D). #-o

Pa še ena izmed novic, saj ni res, pa je. Na DB se že lep čas soočajo z zamudami zaradi nesreč na železniških prehodih, pomanjkanje osebja in garnitur, obvozi zaradi gradbenih deli. V nedeljo pa se je zgodil zanimiv primer, ki so ga poimenovali "Zugverfrühung". Namreč ICE iz Stuttgarta v Hamburg je na postajo Kassel prišel 43 minut prezgodaj. :lol: Razlog predčasnega prihoda so bila gradbena dela. Po prvotnih načrtih je bil vozni čas prilagojen vožnji čez obvozno progo. Vendar zaradi opreativnih razlogov vožnja po obvozu ni bila mogoča in na srečo je na progi, kjer so potekala gradbena dela, čas zapore bil skrajšan, zato so uporabili prvotno traso. Tako je bil v Kasselu čas za krepko malico (40 minut čakanja). V Hamburg je vseeno prispel s 6 minutno zamudo. :mrgreen:
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3445
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a mkx » 27.09.2019, 13:15

Re 4/4 napisal/-a:- in izločilni faktor, obvezno spetje s serijo BR 407 (Velaro D).


Ne poznam značilnosti vseh ICE ... ampak ali razpis potemtakem pisan tako, kot bi napisali da kupujejo dodatne kose BR 407 ? Rahlo dvomim, da se da BR 407 spenjati z recimo Alstom AGV garniturami?
LP, Metod
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4288
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 27.09.2019, 13:38

naj se Nemci kar preseravajo s svojimi ICEx vlaki. Francozom ne sežejo do kolen. Sem poleti potoval iz Grenobla v pariz, okoli 600 km, postanek v Lyonu in smo bili v Parizu v 3h in 3min. Z nemškimi super dobrimi Icex vlaki bi trajalo preko 4 1/2ure. A ja, tal bi za vsakim vogalom, kakor med Hamburgom in Munchnom pred 3 leti z zmagovito hitrostjo 125 km/h.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3209
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dobrodošli v Nemčiji

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 27.09.2019, 15:47

mkx napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:- in izločilni faktor, obvezno spetje s serijo BR 407 (Velaro D).


Ne poznam značilnosti vseh ICE ... ampak ali razpis potemtakem pisan tako, kot bi napisali da kupujejo dodatne kose BR 407 ? Rahlo dvomim, da se da BR 407 spenjati z recimo Alstom AGV garniturami?


TGV se lahko mehansko spne. To pa je tudi vse. Ni potrebno poudarjati, kdo na sliki koga šlepa. 8)

https://www.reddit.com/r/trains/comment ... _a_german/

Drugače špekulira se ogromno. Ena izmed teorij gre takole: Siemens dobi posel, Alstom vgradi ETCS, Talgo pa že dobil naročila. :D

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov