TGV Lyria napisal/-a:
Pa še ena glede hitrosti: tudi Francozi kupujejo nove IC garniture za hitrosti do 200 km/h. Le da jih nikoli ne bodo preimenovali v TGV.
In v tem grmu tiči zajec, kar me žuli. Blagovna znamka in hitrosti. Ti veš, da so pritožbe da je ICE prepočasen in so bile želje, (kot je pri nas z IC bus), da bi dva para hitrih ICE vlakov na dan z zelo malo postanki vozili med najbolj pomembnimi mesti? So primerjali s TGV-jem in so ugotovili, da na najdaljši razdalji ICE prevozi skoraj 50 km manj, kot TGV (sedaj pa pazi) vozi pa skoraj dve uri dlje! Že res, da je pomembnih mest v Nemčiji ogromno, amapk to se da zelo enostavno rešiti s švicarskim modelom, kjer se linije prepletajo in lahko skačeš iz vlaka na vlak, zato se pa vsak vlak ne rabi ustaviti v vsakem pomembnejšem mestu.
Norc drugače ni noben, saj je sistem enak, kot pri nas. Vozi se s tistim, kar je pri roki. Zato je štirica šla na KRM. Koliko trojk je že zagorelo, da je treba čarati?
Drugače dvojka brez težav doseže hitrost predhodnika (280 km/h), vendar je garnitura problematična, saj so ga nekaj biksali z aluminijem in je konstrukcijsko bolj uboga.
Kritike pa niso toliko na račun nostalgije, ampak kvalitete garnitur. ICE 3 je sploh maček v žaklju. Pri IC 2 pa so odzadaj druge zadeve, ki se tičejo povezav in postankov s tem konceptom daljinskega prometa, v resnici pa na koncu kot da bi bil del medkrajevnega prometa. Malo se boš moral poglobiti v detajle.
In drugače to sploh ni nobena IC garnitura, ampak Regio garnitura s preprogo in prebarvana v ICE barve, kot ga marsikdo opisuje. Dvopodna fiksna!!! garnitura ali vlak (kakorkoli) pa je samo zato, ker je DB hotel nekaj šparovnega, ker bo s tem imel manjše stroške. Bog ne daj, da bi se spomnil, da obstaja koncept IC 2000. Kaj je IC standard sta postavila na ogled RegioJet in Leo, vse ostalo okoli IC 2 je zastarel koncept.
Pa da ti povem še en detalj. VDE proge so projektirane za mešani promet, ker so jih sprojektirali v 90' zato, da bi bile delno rentabilne. In kakšno napako so naredili? Naklon je še sprejemljiv (pod 26 promilov), niso pa "si prišli gor", da je potrebno upoštevati težo vlakov v prihodnosti. No, danes majo prazne proge, tovorni pa še vedno po starih progah.
Podobno je z blagovno znamko ICE. Od predstavitve, je šlo vse samo navzdol. 250 km/h ni in ne bo dovolj, še posebej v luči, da vsako mesto zahteva ICE postanek. Ni čudno, da so Poljaki kupili LGV standard od Francozov, Francozi pa od njih del razvojne opreme za proizvodnjo novih TGV-jev. Pa še čarajo s tem, da je vsak ICE čisto drugačen od predhodnika, TGV koncept pa že skoraj 40 let uporablja enak recept. In to bi morali tudi Nemci, pa so leta 1995 razmišljali nekaj po svoje.
Pa še en detalj.
Veš da je ICE 4 dražji, kot najnovejši TGV?