Stran 7 od 7

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Objavljeno: 21.10.2019, 19:45
Napisal/-a Ljubitelj
Saj si povedal, zakaj je sramotna. Dva velika, bogata centra, vse skupaj na koncu pa, kot da se voziš nekje po vzhodni Evropi. Dejansko nekaj takega kot med Budimpešto in Clujem.


Kaj hočemo, imeli so nekakšno železno zaveso. Saj do Regensburga še kar gre, potem pa.... Bi človek pričakoval, da bi tam potekal kakšen koridor in bi se kaj naredilo v smeri hitre medmejne povezave, saj končno povezuje najbolj razvita dela Češke in Bavarske.

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Objavljeno: 21.10.2019, 23:56
Napisal/-a desiro
No na tej "sramotni" progi so skromne hitrosti Vmax 160 km/h do Regensburga in Vmax 140 (skoraj cel odsek do Schwandorf-a). Dobro tam je potrebno obračanje lok za pot proti Furth im Wald. Ampak proga do tja je malenkost bolj razvira kot te pri nas.

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Objavljeno: 22.10.2019, 7:57
Napisal/-a Re 4/4
Dobro no. :roll: Saj ni govora o progah, navsezadnje 160 km/h gre lepo tudi po Romuniji, ampak bistvo vsega skupaj je, da si z avtobusom hitreje v Pragi. Lahko greš celo via Nurnberg ZOB, pa boš prej v Pragi, kot z direktnim vlakom. Kot je rekel @Ljubitelj, bi pričakoval vsaj, da bodo pospešili v povezovanju, ampak ne. Tudi po češkem to ni direktni vlak Alexa, ampak nekakšen Západní expres, ki se povrhu sooča s težavami, da njegova sestava vagonov v praksi ni takšna, kot se jo da videti pri nakupu kart. Po domače povedano, kupiš karto za prvi razred, tega vagona pa v praksi ni. Krivec? Die Länderbahn, ki upravlja z Alexom in mu grozi, da bo že pred letom 2022 ostal brez linije.

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Objavljeno: 26.10.2019, 23:34
Napisal/-a andre85
https://youtu.be/1dhfh-DZGdk poznavalcem bo en priimek,ki je omenjen kot grobar DBja zelo poznan

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Objavljeno: 29.10.2019, 13:48
Napisal/-a Peter 5
OdgovorNapisal/-a andre85 » 26.10.2019, 23:34
https://youtu.be/1dhfh-DZGdk poznavalcem bo en priimek,ki je omenjen kot grobar DBja zelo poznan


Ime in priimek prevedena v slovenščino: "TrdPogum ŽanjiTrn" ! :D
Skoraj bi se nam zgodil kot svetovalec SŽ

LP - Peter

Re: Dobrodošli v Nemčiji

Objavljeno: 05.11.2019, 18:48
Napisal/-a Re 4/4
Re 4/4 napisal/-a:Tako, kot strela z jasnega je udarilo in bo v prihodnosti lahko zelo pretreslo delno zaspani in v nekaterih sektorjih slabo konkurenčno naravnan trg železniških vozil v Evropi. Že v začetku leta je vstop na trg s hibridom napovedala Toshiba. Z naslednjih dneh pa bo v sektorju železniških vozil ugasnilo ime Vossloh. Že dalj časa so bili v rdečih številkah, zato so se odločili da bodo prisotni samo še na primarni dejavnosti infrastrukture. V letu 2016 so odprodali bivšo Macosa tovarno v Španiji, švicarskemu Stadlerju. Včeraj pa uradno še zadnji del Vossloh Kiel (srednje moči in hibridi) največjemu proizvajalcu železniških vozil na svetu CRRC. Ta si je tako na široko odprl pot v Evropo v segmentu lokomotiv, še posebej v dizel/hibrid vleki, deloma pa tudi z elektro lokomotivami, kjer že ima pripravljen načrt za konkuriranje z "bizon" lokomotivo. V segmentu potniških garnitur, pa s to tovarno ne bodo dobili strokovnega znanja, izkušenj in zmogljivost za specifični evropski trg, zato bodo njihove garniture zaenkrat samo eksoti na Češkem.



Kot kaže s prodajo ne bo nič. Neuradno se govori, da je nemško zvezno gospodarsko ministrstvo dalo veto na prodajo Vossloha, kitajskemu velikanu CRRC. Po navedbah Reutersa, pa se razmišlja celo o prepovedi prodaje, da bi zaščitili evropsko industrijo pred agresivnim vstopom kitajskih podjetij.