CFR Romunija
Dolfe, včasih so NEKATERI potniški vlaki - ne vem če z novim voznim redom še ustavljajo, predvsem zjutraj, na tistem železniškem mostu, ki gre čez Kajuhovo ulico. Spomnim se, da so vlaki ustavljali iz smeri Lj.Centralna-ZM. Tam so dol hodili po moje zaposleni v tistih skladiščih, ki so menda od HSŽ. (kjer je veliko euro palet, tovornjakov in avtošola ima včasih poligon)
Poleg tega je na križišču Kajuhove in Letališke tudi ena parna lokomotiva, pa ne vem njene serije, je pa med večjimi. Tisti, ki ve z besedo na dan.
Poleg tega je na križišču Kajuhove in Letališke tudi ena parna lokomotiva, pa ne vem njene serije, je pa med večjimi. Tisti, ki ve z besedo na dan.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Na Kajuhovi in pri centralnih delavnicah CD-Moste je nekdaj ustavljalo nekaj vlakov. To je že preteklost.
Ne razumem pa, kakšno ima to zvezo s progovno hitrostjo in hitrostjo vlakov na tem delu proge?
MMG, na tem delu je sedaj hitrost znižana na 120 km/h.
Vse to in še mnogo več, smo predebatirali tudi na tem forumu. press
Ne razumem pa, kakšno ima to zvezo s progovno hitrostjo in hitrostjo vlakov na tem delu proge?
MMG, na tem delu je sedaj hitrost znižana na 120 km/h.
Vse to in še mnogo več, smo predebatirali tudi na tem forumu. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Deziroji imajo 140 km/h med Grobelnim in tistimi krivinami pred Štorami, ter med Pragerskim in Hočami (Teznim). Mimogrede, RisPo, če poznaš odsek med Račami in Orehovo vasjo (slaba 2 kilometra) - če je kak bolj divji strojevodja in da so tirnice suhe, potem ima pri napajalni 100 km/h na NPru pa 130 km/h ... no potem pa že začne zmanjševati za Orehovo vas.
Pa kako gledate fotografije:
Preden so začeli Deziroji redno voziti, so testirali Deziroja 101&102 in 001&002 med Hočami in Pragerskim (spet meni pred nosom ). Zagotovo vem, da so pospešili na 160 km/h, govorilo se je celo da bodo šli do 180 km/h (če pa so, pa ne vem).
Pa kako gledate fotografije:
Preden so začeli Deziroji redno voziti, so testirali Deziroja 101&102 in 001&002 med Hočami in Pragerskim (spet meni pred nosom ). Zagotovo vem, da so pospešili na 160 km/h, govorilo se je celo da bodo šli do 180 km/h (če pa so, pa ne vem).
lokomotiva je JŽ 01-074 - včasih siva (ker je črna barva obledela), danes rdeča (temeljna barva) , mogoče bo letos spet črna .....Regan 664 napisal/-a:Dolfe, včasih so NEKATERI potniški vlaki - ne vem če z novim voznim redom še ustavljajo, predvsem zjutraj, na tistem železniškem mostu, ki gre čez Kajuhovo ulico. Spomnim se, da so vlaki ustavljali iz smeri Lj.Centralna-ZM. Tam so dol hodili po moje zaposleni v tistih skladiščih, ki so menda od HSŽ. (kjer je veliko euro palet, tovornjakov in avtošola ima včasih poligon)
Poleg tega je na križišču Kajuhove in Letališke tudi ena parna lokomotiva, pa ne vem njene serije, je pa med večjimi. Tisti, ki ve z besedo na dan.
http://www.vlaki.net/slika2508.html
(slika je iz leta 1995, zato je slabše kvalitete)
M.
Ni čisto tako.IC-Pohorje503 napisal/-a:Desiro je ima samo do 140 km/h za električni vlaki!
Desiro je ima samo do 120 km/h za disel vlak!
ostali
Grčija Desiro je ima samo do 160 km/h za Električni vlaki za InterCity!
Lp
Govorimo o dveh hitrostih.
Eno je največja hitrost, za katero je EMG/DMG ali lokomotiva narejena, drugo pa je hitrost, ki je kasneje določena za maksimalno, glede potrebe in stanja proge. Ta je, razumljivo, vedno nižja.
Desiro v dizel izvedbi, ki ga je pred časom Siemens predstavil na naših tirih, je lahko vozil do 200 km/h.
Pa še to.
Sodobne lokomotive in EMG imajo zahvaljujoč asinhronskemu pogonu sposobnost linearnih pospeškov do svoje končne hitrosti. Se pravi, Desiro od 100 do 140 km/h porabi ravno toliko časa, kot naprimer od 60 do 100km/h.
In rekli smo tudi že,.... da pospešuje hitreje kot Pendolino. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
ja, prav dolfe!Dolfe napisal/-a:Ni čisto tako.IC-Pohorje503 napisal/-a:Desiro je ima samo do 140 km/h za električni vlaki!
Desiro je ima samo do 120 km/h za disel vlak!
ostali
Grčija Desiro je ima samo do 160 km/h za Električni vlaki za InterCity!
Lp
Govorimo o dveh hitrostih.
Eno je največja hitrost, za katero je EMG/DMG ali lokomotiva narejena, drugo pa je hitrost, ki je kasneje določena za maksimalno, glede potrebe in stanja proge. Ta je, razumljivo, vedno nižja.
Desiro v dizel izvedbi, ki ga je pred časom Siemens predstavil na naših tirih, je lahko vozil do 200 km/h.
Pa še to.
Sodobne lokomotive in EMG imajo zahvaljujoč asinhronskemu pogonu sposobnost linearnih pospeškov do svoje končne hitrosti. Se pravi, Desiro od 100 do 140 km/h porabi ravno toliko časa, kot naprimer od 60 do 100km/h.
In rekli smo tudi že,.... da pospešuje hitreje kot Pendolino. press
ampak preveč hitrost je ni dobro, dovolj do 140 km/h za El.Vl in do 120 km/h za disel vlak. hehe
Za nekatere proge je tudi 120 km/h preveč.IC-Pohorje503 napisal/-a: ja, prav dolfe!
ampak preveč hitrost je ni dobro, dovolj do 140 km/h za El.Vl in do 120 km/h za disel vlak. hehe
Če bi naprimer kupovali DMG-je, ki bi vozili izključno na dolenjski progi (primer), bi vzeli razičico za 120 km/h. Če bi tako garnituro kupili z namenom zamenjjave 711, potem bi vzeli sicer enako DMG za 160 km/h.
To je seveda zgolj za primerjavo.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
aha, razumem. Dmg 711 je preveč stari in prej dovoljeno do 140 km/h, zdaj manj do 120 km/h in samo domači SŽ. (prej vedno vozi Lj-Venezia, Lj-Pula, Pula-Mb-Graz-Pula, Lj-Beograd-Lj, Lj-Zagreb-Lj. Lj-Budapest-Lj...... oa 1970-1993)Dolfe napisal/-a:Za nekatere proge je tudi 120 km/h preveč.IC-Pohorje503 napisal/-a: ja, prav dolfe!
ampak preveč hitrost je ni dobro, dovolj do 140 km/h za El.Vl in do 120 km/h za disel vlak. hehe
Če bi naprimer kupovali DMG-je, ki bi vozili izključno na dolenjski progi (primer), bi vzeli razičico za 120 km/h. Če bi tako garnituro kupili z namenom zamenjjave 711, potem bi vzeli sicer enako DMG za 160 km/h.
To je seveda zgolj za primerjavo.
Sem se spolnil na ta dva odseka ja ko si jih omenil .541 napisal/-a:Deziroji imajo 140 km/h med Grobelnim in tistimi krivinami pred Štorami, ter med Pragerskim in Hočami (Teznim). Mimogrede, RisPo, če poznaš odsek med Račami in Orehovo vasjo (slaba 2 kilometra) - če je kak bolj divji strojevodja in da so tirnice suhe, potem ima pri napajalni 100 km/h na NPru pa 130 km/h ... no potem pa že začne zmanjševati za Orehovo vas.
Preden so začeli Deziroji redno voziti, so testirali Deziroja 101&102 in 001&002 med Hočami in Pragerskim (spet meni pred nosom ). Zagotovo vem, da so pospešili na 160 km/h, govorilo se je celo da bodo šli do 180 km/h (če pa so, pa ne vem).
Sam dejstvo pa je in se morda strinjamo čist vsi, da so slovenski Desiroti zelo prepočasni; to da se voziš iz CE v MB 1h (z avtom 30-40min) in iz CE v LJ 1h40min (z avtom samo 40min) je res sramota, ampak kaj hočemo če imamo tako "super" proge
Pednolino je imel nekoč 145 km/h... Potem so znižali na 140 km/h, sedaj je 120 km/h.Regan 664 napisal/-a:Dolfe, pa so kdaj bilokateri vlaki vozili 140 na odseku Lj-Lj.Polje ali med odsekoma Lj.Polje-Lj.Zalog?
MMG, kako je s temi 140 km/h - a je to res omejitev zaradi APBja, ki ga imamo? Namreč, ko je še bilo skozi Šentjur 160 km/h, se je hitrost takoj ob začetku APB znižala na 140 km/ in to kljub temu da je proga povsem v premi.
Ljubljana---------------Moste Lj.-------------- Ljubljana Zalog541 napisal/-a:Pednolino je imel nekoč 145 km/h... Potem so znižali na 140 km/h, sedaj je 120 km/h.Regan 664 napisal/-a:Dolfe, pa so kdaj bilokateri vlaki vozili 140 na odseku Lj-Lj.Polje ali med odsekoma Lj.Polje-Lj.Zalog?
MMG, kako je s temi 140 km/h - a je to res omejitev zaradi APBja, ki ga imamo? Namreč, ko je še bilo skozi Šentjur 160 km/h, se je hitrost takoj ob začetku APB znižala na 140 km/ in to kljub temu da je proga povsem v premi.
---145km/h-----(120 km/h)-------145 km/h------100 km/h (pred kretnice)
zaradi premalo km od Lj postaje- zalog, da boljši 120 km/h je dovolj!
LP