Nove garniture na HŽ
Objavljeno: 25.01.2020, 19:01
Na radiu sem bežno slišal novico, da Hrvaške železnice nameravajo kupiti nove garniture s pomočjo evropskih sredstev. Kdo kaj več ve o tem?
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
leteči vlak napisal/-a:Drži, v kolikor bodo vse pristojne komisije prižgale zeleno luč, se bo HŽ PP okrepil z 21 novimi elektromotornimi garniturami (11 s primestno in 10 z regionalno konfiguracijo). 85 % vrednosti nakupa bo krito z nepovratnimi evropskimi kohezijskimi sredstvi, preostanek iz državnega proračuna. Proizvajalec novih vlakov bo določen s pomočjo mednarodnega javnega razpisa.
Zadnja novica na to temo: https://novac.jutarnji.hr/aktualno/hz-u ... k/9887149/
Upam da res, kajti v nasprotnem primeru se bo končala zgodba Soma, ki je s stališča potnika eden najboljših nizkopodnih elektromotornikov na trgu.desiro napisal/-a: Zmagal pa bo Končar
Zakaj končala? Glede na to, da so v postopku pridobitve certifikata TSI tudi za elektro garnituro, potem bo še naprodaj v prihodnosti. Evropska sredstva ne igrajo nobene vloge. Favoriziranje domačega izdelovalca velja v vseh državah.TGV Lyria napisal/-a:Upam da res, kajti v nasprotnem primeru se bo končala zgodba Soma, ki je s stališča potnika eden najboljših nizkopodnih elektromotornikov na trgu.desiro napisal/-a: Zmagal pa bo Končar
Bo pa težko, ko je v igri mednarodni razpis in evropska sredstva.
Dobro, če je tako. Ampak prodrli v tujino bodo težko, če jim pa še domači trg zmanjka, bo zelo težko.Re 4/4 napisal/-a: Zakaj končala? Glede na to, da so v postopku pridobitve certifikata TSI tudi za elektro garnituro, potem bo še naprodaj v prihodnosti. Evropska sredstva ne igrajo nobene vloge. Favoriziranje domačega izdelovalca velja v vseh državah.
Ima pa HŽ še podpisano pogodbo iz leta 2014 o nabavi.
http://www.poslovni.hr/domace-kompanije ... lak-360152
So že poiskušali z Leo Expressom, na trenutne tenderje se pa ne prijavljajo. Ne sprašuj zakaj. Širjenje na tuje trge pa bo za "začetnike" vedno težje. Škoda je že napovedala, da bo naslednik Panterja narejen za dobršen del Evrope, tudi Balkan. Newag tudi počasi širi svoj program. Pesa se želi ponovno vrniti na trge v tujino, kljub polomu v Nemčiji. Elf2 je na voljo za vse štiri napetostne sisteme. CAF je felkisibelno prilagojen tudi za majhna naročila, Hitachi ni od včeraj. Potem pa ostane samo še velika četverica. Alstom, Bombardier, Siemens (najdražji) in Stadler (cenovno v rangu Škode in najbolj fleksibilen od vseh).TGV Lyria napisal/-a:
Dobro, če je tako. Ampak prodrli v tujino bodo težko, če jim pa še domači trg zmanjka, bo zelo težko.
No s stališča varnosti pa ni tako oh in sploh...npr. v novo garnituro je vgrajen PZB tipa I60 in ne PZB90 oz I60R (le ta nima kontionuiranega nadzora hitrosti, nima restrektive itd. pri nas je nameščen na starejših vozilih, v Nemčiji naprimer vozilo brez PZB 90 sploh ne sme voziti po progah ki so del JŽI. )TGV Lyria napisal/-a:Upam da res, kajti v nasprotnem primeru se bo končala zgodba Soma, ki je s stališča potnika eden najboljših nizkopodnih elektromotornikov na trgu.desiro napisal/-a: Zmagal pa bo Končar
Bo pa težko, ko je v igri mednarodni razpis in evropska sredstva.
V primerjavi s Stadlerjem mogoče res ne, ampak zagotovo je lepši od kakšnega AntiTalenta ali pa CAF-a (kaj že pomeni njegova okrajšava, ko govorimo o cheap? ).desiro napisal/-a: potem je sama razporeditev upravljalnih elementov smešna, garnitura je glasna v kabini, mislim da se vsi strinjamo da v primerjavi s kakšnim stadlerjem (sploh tem z novo masko) ni ravno estetska.
Sramotno, da je šel Leo naročiti kitajsko škart robo.Re 4/4 napisal/-a: So že poiskušali z Leo Expressom, na trenutne tenderje se pa ne prijavljajo. Ne sprašuj zakaj. Širjenje na tuje trge pa bo za "začetnike" vedno težje. Škoda je že napovedala, da bo naslednik Panterja narejen za dobršen del Evrope, tudi Balkan. Newag tudi počasi širi svoj program. Pesa se želi ponovno vrniti na trge v tujino, kljub polomu v Nemčiji. Elf2 je na voljo za vse štiri napetostne sisteme. CAF je felkisibelno prilagojen tudi za majhna naročila, Hitachi ni od včeraj. Potem pa ostane samo še velika četverica. Alstom, Bombardier, Siemens (najdražji) in Stadler (cenovno v rangu Škode in najbolj fleksibilen od vseh).
desiro napisal/-a:
No s stališča varnosti pa ni tako oh in sploh...npr. v novo garnituro je vgrajen PZB tipa I60 in ne PZB90 oz I60R (le ta nima kontionuiranega nadzora hitrosti, nima restrektive itd. pri nas je nameščen na starejših vozilih, v Nemčiji naprimer vozilo brez PZB 90 sploh ne sme voziti po progah ki so del JŽI. )
potem je sama razporeditev upravljalnih elementov smešna, garnitura je glasna v kabini, mislim da se vsi strinjamo da v primerjavi s kakšnim stadlerjem (sploh tem z novo masko) ni ravno estetska.
malo za šalo, malo za res, še vrata pri zapiranju ne piskajo (pi, pi, pi) ampak (čip, čip, čip) (cheap, cheap, cheap)
Pa ne ta razpis. Na onega prvega, ko je Stadler zmagal.TGV Lyria napisal/-a:
Sramotno, da je šel Leo naročiti kitajsko škart robo.
EMV so 4-členski, DMV so 3-členskiRe 4/4 napisal/-a:TGV Lyria napisal/-a:P.S. ali Končar dela samo 4 členske garniture?
A so v okvari Kitajci zato, ker so škart sami po sebi? Oni od Leota je pa še za bruhat na izgled. Ponavadi zbivam zelo moralno sporne vice čez njega.Re 4/4 napisal/-a:Velikokrat so razlogi lahko prav butalski. Recimo Stadler je v Moraviji izpadel, ker ni imel ustrezno število mest za invalidske vozičke in premalo usb portov, kljub nižji ponujeni ceni. Ali pa RRX vlak, kjer so šteli sedeži. In, ker Siemens zna nekako stlačiti več sedežev v člen od konkurence, je pač bil zmagovalec, čeprav je trenutno zelo grajan. Glede Kitajcev. Veš da so v Makedoniji tri garniture v okvari? Pa ne toliko zaradi slabega vzdrževanja...
https://www.nacional.hr/potkopavanje-ko ... vo-tvrtke/
P.S. ali Končar dela samo 4 členske garniture? Že tako je Siemens postal tog glede števila členov, Bombarider pa, kot je @andre rekel, tik pred bankrotom. DB zavrnil dobavo 25 novih IC 2 vlakov. Dele pa pri Bombardierju dobijo, samo ko zapade račun.