Stran 2 od 6

Re: Nove garniture na HŽ

Objavljeno: 28.01.2020, 19:32
Napisal/-a andre85
TGV Lyria napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:Velikokrat so razlogi lahko prav butalski. Recimo Stadler je v Moraviji izpadel, ker ni imel ustrezno število mest za invalidske vozičke in premalo usb portov, kljub nižji ponujeni ceni. :shock: Ali pa RRX vlak, kjer so šteli sedeži. In, ker Siemens zna nekako stlačiti več sedežev v člen od konkurence, je pač bil zmagovalec, čeprav je trenutno zelo grajan. Glede Kitajcev. Veš da so v Makedoniji tri garniture v okvari? Pa ne toliko zaradi slabega vzdrževanja...

https://www.nacional.hr/potkopavanje-ko ... vo-tvrtke/

P.S. ali Končar dela samo 4 členske garniture? Že tako je Siemens postal tog glede števila členov, Bombarider pa, kot je @andre rekel, tik pred bankrotom. :roll: DB zavrnil dobavo 25 novih IC 2 vlakov. Dele pa pri Bombardierju dobijo, samo ko zapade račun.
A so v okvari Kitajci zato, ker so škart sami po sebi? Oni od Leota je pa še za bruhat na izgled. Ponavadi zbivam zelo moralno sporne vice čez njega.
RRX preizkušeno, ne hvala. 1 mesec staremu vlaku odstopi okensko tesnilo. Sploh pa ne razumem, kako ima lahko "pol dvonadstropnik" kot je HC več sedežev od 4-členskega Kissa.
Nemške obsedenosti z AntiTalentom tudi ne razumem. Končar ga prešiša kadar ga hoče v vseh "potniških" pogledih. Tehnično najbrž ne, čeprav tudi Bombardier ni bogve kaj, kar dokazujejo stalne zamude pri dobavah. Kolikor vem je tudi Som modularno grajen in bi lahko imel več kot 4 člene, kar dokazuje DMV.
Za Bombadierjeve zamude pri dobavah pa je kriva Bombadierjeva plačilna nedisciplina do dobaviteljev.

Re: Nove garniture na HŽ

Objavljeno: 28.01.2020, 20:13
Napisal/-a urban120
Re 4/4 napisal/-a: P.S. ali Končar dela samo 4 členske garniture? Že tako je Siemens postal tog glede števila členov, Bombarider pa, kot je @andre rekel, tik pred bankrotom. :roll: DB zavrnil dobavo 25 novih IC 2 vlakov. Dele pa pri Bombardierju dobijo, samo ko zapade račun.
Končar garniture so lahko 2 do 5 členske
https://www.koncar-kev.hr/wp-content/up ... s-2016.pdf

Re: Nove garniture na HŽ

Objavljeno: 28.01.2020, 20:30
Napisal/-a Re 4/4
TGV Lyria napisal/-a:
A so v okvari Kitajci zato, ker so škart sami po sebi?
ŽRSM Transport, which also operates the two three-car Class 411 EMUs and four three-car Clas 711 DMUs, built by CRRC Zhuzhou under a June 2014 contract, is experiencing some sobering from the „bargain“ purchase. On 14 July 2019, Deputy Prime Minister of North Macedonia, Kocho Angyushev, announced that half of the six trains purchased in China were out of service. This, of course, represents a major problem for vehicles that cover approximately 60 % of the services of the ŽRSM Transport timetable. This is mainly due to defects in electronics, while Chinese engineers refuse to repair most failures during the train’s warranty period.

In general, the supplying of spare parts is a major problem, which entails considerable financial burdens, as the cost of transporting new components from China far exceeds their value. For example, for a 1,500 USD component, shipping and related costs of 3,500 USD are charged... It is therefore clear that this fact makes the operation of CRRC-built vehicles significantly more expensive than expected and that the operator may not have expected such maintenance costs when selecting the supplier of the new EMUs and DMUs.
...Saj veš ono, Wer billig kauft...
urban120 napisal/-a:
Končar garniture so lahko 2 do 5 členske
https://www.koncar-kev.hr/wp-content/up ... s-2016.pdf
Ok, to da ima opcijo za 3 kV mi je poznano. Iz tega kataloga je lepo razbrati, da (elektro) garniture (še) ni moč prodajati. Ni omenjen TSI, kar je danes osnovna zahteva.

Re: Nove garniture na HŽ

Objavljeno: 29.01.2020, 0:28
Napisal/-a desiro
cokla napisal/-a:

To je vse stvar gledišča. V osnovi je vlak zelo dober. Tudi lepo ga je vozit ( sem imel priliko ) in ne vem od kje ti podatek o glasnosti v kabini. O maski pa - prav lepa je. O varnosti pa bi se dalo debatirat. Vsi sistemi, ki se pojavljajo v Evropi in po svetu so napredek; ni pa nujno, da je boljš. Za hitrosti, kot jih dosegajo Somi, je varnosna naprava povsem zadovoljiva.

( zvok vrat je prav simpatičen ) )
Tudi jaz sem ga vozil na relaciji Savski Marof-Dugo selo, na odsekih z višjimi hitrostmi rata občutno glasneje kot v npr. 312. Aktiviral mi je tudi budnik, ja razrešitev budnika je na nekem stikalu za katerega moraš dobesedno vstat z strojevodskega sedeža.
Uporabno se mi je zdelo najbolj to da lahko izbereš ali boš vrata odpiral ti ali boš dal le konsenz oziroma odprl le prva v smeri vožnje...

Mislim saj ni tako slab samo pač velikm 3 (4) ne seže niti do kolen.

Re: Nove garniture na HŽ

Objavljeno: 29.01.2020, 15:40
Napisal/-a urban120
Re 4/4 napisal/-a:
urban120 napisal/-a:
Končar garniture so lahko 2 do 5 členske
https://www.koncar-kev.hr/wp-content/up ... s-2016.pdf
Ok, to da ima opcijo za 3 kV mi je poznano. Iz tega kataloga je lepo razbrati, da (elektro) garniture (še) ni moč prodajati. Ni omenjen TSI, kar je danes osnovna zahteva.
Zanimivo, sem bil prepričan, da samo za 25kV, pa sploh nisem gledal. Na katere trge pa ciljajo? Verjetno ne na naš trg

Re: Nove garniture na HŽ

Objavljeno: 29.01.2020, 16:38
Napisal/-a TGV Lyria
desiro napisal/-a: Mislim saj ni tako slab samo pač velikm 3 (4) ne seže niti do kolen.
Katerim velikim 3? Bombardier in Siemens upam nista všteta tu notri. Torej Alstom, Stadler in?

Re: Nove garniture na HŽ

Objavljeno: 29.01.2020, 19:31
Napisal/-a cokla
desiro napisal/-a:
Tudi jaz sem ga vozil na relaciji Savski Marof-Dugo selo, na odsekih z višjimi hitrostmi rata občutno glasneje kot v npr. 312. Aktiviral mi je tudi budnik, ja razrešitev budnika je na nekem stikalu za katerega moraš dobesedno vstat z strojevodskega sedeža.
Uporabno se mi je zdelo najbolj to da lahko izbereš ali boš vrata odpiral ti ali boš dal le konsenz oziroma odprl le prva v smeri vožnje...

Mislim saj ni tako slab samo pač velikm 3 (4) ne seže niti do kolen.
Kot sem rekel...vsake oči drugače vidijo.

Re: Nove garniture na HŽ

Objavljeno: 29.01.2020, 23:10
Napisal/-a desiro
TGV Lyria napisal/-a:
desiro napisal/-a: Mislim saj ni tako slab samo pač velikm 3 (4) ne seže niti do kolen.
Katerim velikim 3? Bombardier in Siemens upam nista všteta tu notri. Torej Alstom, Stadler in?

No daj no, Siemens je tudi gigantski proizvajalec železniških vozil, če tebi na 312 niso všeč sedeži še ne pomeni da so vse garniture ki jih naredi Siemens slabe.... to je kot da bi si naročil Škodo citigo brez dodatne opreme in potem pizduliral da je superb z vsemi dodatnimi bonbončki slab ...

Re: Nove garniture na HŽ

Objavljeno: 30.01.2020, 7:48
Napisal/-a TGV Lyria
desiro napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:
desiro napisal/-a: Mislim saj ni tako slab samo pač velikm 3 (4) ne seže niti do kolen.
Katerim velikim 3? Bombardier in Siemens upam nista všteta tu notri. Torej Alstom, Stadler in?

No daj no, Siemens je tudi gigantski proizvajalec železniških vozil, če tebi na 312 niso všeč sedeži še ne pomeni da so vse garniture ki jih naredi Siemens slabe.... to je kot da bi si naročil Škodo citigo brez dodatne opreme in potem pizduliral da je superb z vsemi dodatnimi bonbončki slab ...
Pa kdo ti govori o sedežih in kdo o našem zastarelem Classicu?
Govorim ti o aktualnem Desiro ML. Je bila tema o njem že davno odprta na forumu, v kateri sta @Re 4/4 in @Ljubitelj gladko nanizala vse njegove pomanjkljivosti. Od dizajna naprej (neprijazen določenim segmentom potnikov) prek slabe kvalitete izdelave, do problemov v Avstriji s Cityjetom (trojnik je omejen na 140 km/h itd.) pa do katastrofalnih težav v Belgiji. Zato sem rekel, da bomo videli kako se bo obnesel Mireo.
Kljub vsemu, imam MLja še vedno raje od Bombardierjevega "netalentiranega hrčka" ali pa CAFovega Civityja. Ko si pa že omenil Škodo. Ja tudi ta "črna mačka" spada v to kategorijo.

Re: Nove garniture na HŽ

Objavljeno: 30.01.2020, 9:27
Napisal/-a petindvajsetka
TGV Lyria napisal/-a:Kljub vsemu, imam MLja še vedno raje od Bombardierjevega "netalentiranega hrčka" ali pa CAFovega Civityja. Ko si pa že omenil Škodo. Ja tudi ta "črna mačka" spada v to kategorijo.
Predvidevam, da je tvoja izjava s stališča potnika?

Re: Nove garniture na HŽ

Objavljeno: 30.01.2020, 10:21
Napisal/-a smok1
TGV Lyria napisal/-a: Govorim ti o aktualnem Desiro ML. Je bila tema o njem že davno odprta na forumu, v kateri sta @Re 4/4 in @Ljubitelj gladko nanizala vse njegove pomanjkljivosti. Od dizajna naprej (neprijazen določenim segmentom potnikov) prek slabe kvalitete izdelave, do problemov v Avstriji s Cityjetom (trojnik je omejen na 140 km/h itd.) pa do katastrofalnih težav v Belgiji. Zato sem rekel, da bomo videli kako se bo obnesel Mireo.
Kljub vsemu, imam MLja še vedno raje od Bombardierjevega "netalentiranega hrčka" ali pa CAFovega Civityja. Ko si pa že omenil Škodo. Ja tudi ta "črna mačka" spada v to kategorijo.
Ne vem od kod ti to, ampak na vlakih piše, da so omejeni na 160km/h.

Re: Nove garniture na HŽ

Objavljeno: 30.01.2020, 11:03
Napisal/-a mkx
Dajmo zaključit debato o tem, kdo je veliki. Sploh ni važno, kakšne preference ima kateri član tega foruma, edini kriterij, ki pove, ali je proizvajalec velik ali ne, je letni promet za določen segment. Tehnične značilnosti trenutnih in bodočih vozil morda vplivajo na to, ali bo proizvajalec velik čez 10 let ali ne ... še bolj verjetno pa tehnične značilnosti na to nimajo kaj dosti vpliva, večji vpliv imasta žal cena in politika.

Re: Nove garniture na HŽ

Objavljeno: 30.01.2020, 11:25
Napisal/-a Re 4/4
smok1 napisal/-a: Ne vem od kod ti to, ampak na vlakih piše, da so omejeni na 160km/h.
Ena garnutira. Pri treh spetih skupaj pa je omejeno na 140 km/h. Po pogodbi bi moralo biti celo 160 km/h za štriri skupaj, ampak meritve so pokazale da to ni mogoče brez spremembe načina pritiska odjemnika na vozno mrežo.
mkx napisal/-a:Dajmo zaključit debato o tem, kdo je veliki. Sploh ni važno, kakšne preference ima kateri član tega foruma, edini kriterij, ki pove, ali je proizvajalec velik ali ne, je letni promet za določen segment. Tehnične značilnosti trenutnih in bodočih vozil morda vplivajo na to, ali bo proizvajalec velik čez 10 let ali ne ... še bolj verjetno pa tehnične značilnosti na to nimajo kaj dosti vpliva, večji vpliv imasta žal cena in politika.
:thumbupl
Vse skupaj je tako. Desiro ML je pač tak kot je. Ima pluse in minuse. Podobno, kot Vectron. Kljub temu da je grajan, poln cenenih delov, lahko mirne duše trdiš da je proizvajalec Siemens del velike četverice. Razlog je čisto preprost. Ima več produktov, proizvodne kapacitete, posledično ima trg (svetovni in ne samo zaprt Evropski), lahkodostopen pooblaščeni servis ali pa kar sam nudi servis ali celo revizije, ter ima ime. Na koncu leta pa dokaže v bilancah in v višini pozitivnega kapitala. To je pa tisto kar šteje, kdo je velik. In kjub velikim problemom Bombardierja je ta še vedno velik, saj je eden glavnih pri tehnologiji hitrih vlakov. Pred propadom se pa trenutno skuša rešiti s pogovori s povezovanjem z Alstomom ali celo Hitachijem. Žal kupce vse manj zanima popolno udobje, ampak čim več potnikov na m2, oddolžijo se ti pa z brezplačnim Wi-Fi. Zato pa so tudi sedeži vedno manj poravnani o oknom Kdo pa še gleda ven? :| Vse napake se pa še lažje prikrijejo, če ti še nudi 32 let servisa.

Največi minus Desira ML (predvsem ÖBB) je samo, da ni primeren tam, kjer se izmenja veliko potnikov, saj "kroženje" zaradi premalo in počasnih odpiranj vrat, ter prenatlačene notranjosti žal prepočasna. Zaradi tega se na Dunaju sedaj tepejo po glavi.

@urban. Mislim, da še samo ne vedo, kam natančno ciljajo. Jaz velikega preboja ne pričakujem zato, ker je konkurenca velika in štejejo reference, ter izkušnje. Dizelski trg bo počasi menjan z nečim drugim (recimo pri dizel lokomotivah srednjih moči je zelo šibko povpraševanje in se nobenemu proizvajalcu ne izplača zagnati proizvodnje), elektro pa je precej dobro pokrit. Verjeto, če bo kakšna prilika od privatnih prevoznikov in, če bodo ustrezali razpisu, se bodo prijavili. Seveda, ko bodo dobili ta nujni certifikat, ki jim še manjka.

Re: Nove garniture na HŽ

Objavljeno: 30.01.2020, 12:45
Napisal/-a TGV Lyria
petindvajsetka napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:Kljub vsemu, imam MLja še vedno raje od Bombardierjevega "netalentiranega hrčka" ali pa CAFovega Civityja. Ko si pa že omenil Škodo. Ja tudi ta "črna mačka" spada v to kategorijo.
Predvidevam, da je tvoja izjava s stališča potnika?
Glede CAFa se bodo tudi strojevodje verjetno strinjali. Zadeva je slabo vzmetena, vožnja je trda (po Pontebbani pri 140 km/h postane rodeo), kvari se na veliko. Cenena zadeva. Sicer pa kamorkoli CAF pomoli svoj nos so težave. Britanci, ki so zadnje čase zelo na CAFovem udaru, so iz okrajšave že izpeljali "Cheap As F***". Kriza je, ko firma ne zna niti spalnika narediti, ki bi tekel lepo in mirno, da bi ljudje lahko mirno spali.
Pri hrčku pa je bolj osebni oz. potniški vtis, ja. Ne razumem njegove ekstremne priljubljenosti v Nemčiji in s čim si jo zasluži, ko imajo na izbiro vsaj še Alstomovo "mačko režalko" in seveda Flirta.

Re: Nove garniture na HŽ

Objavljeno: 04.02.2020, 7:41
Napisal/-a maxima
ŽFBH 4412 je na Hrvaškem. Se je vrnil na popravilo ali so ga kupile HŽ? Ima kdo kako informacijo?