Hude težave Bombadierja

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 375
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Hude težave Bombadierja

OdgovorNapisal/-a andre85 » 28.01.2020, 16:21

Bombardier se je zabredel v hude finančne težave iz katerih bo težko prišel v enem kosu.Dodatno pa je še DB ojačal krizo z neprevzemom 25 IC2 garnitur.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3336
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Hude težave Bombadierja

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 13.02.2020, 18:58

...in kot se govori v železniških krogih, je Alstom pripravljen odkupiti železniški program Kanadaske multinacionalke Bombardier.

Pred letom dni nazaj, se je Alstom želel združiti s Siemensom, da bi lažje tekmoval s Kitajskim dinozavrom CRRC, vendar je evropska komisija prižgala rdečo luč. Zadnje težave Bombardierja, ki je dele za vgradnjo v svoje produkte dobival šele, ko je zapadel račun in z nikoli končano zgodbo o programski opremi, so ga prisilile k prodaji železniškega programa konkurenci. Začetne ponudbe so bile poslane Simenesu, Alstomu in Japonskemu Hitachiju. Vendar razen Alstoma, ostala dva konkurenta nista želela vstopiti v to zgodbo. Povsem druga zgodba je Alstom, ki je pripravljen kupiti Bombardier Transport s sedežem v Berlinu za 7 milijard evrov.

https://railcolornews.com/2020/02/13/eu ... s-context/
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4412
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Hude težave Bombadierja

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 18.02.2020, 12:44

Alstom bi kupil železniški del Bombardierja, Alsthom agrees to by Bombardier. Cena okoli 6,2 miljarde €. Kaj bo pa rekla Evropska komisija, ki je zavrnila združitev Alstoma in Siemnsa?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3336
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Hude težave Bombadierja

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 18.02.2020, 16:20

Komisija je zavrnila Alstom in Siemens, saj bi imela po združitvi na skoraj vseh področjih med 60 in 80 % tržni delež.

https://eur-lex.europa.eu/legal-content ... 77&from=SL

Alstom in Bombardier bi imela trenutno samo monopol pri neelektričnih regionalnih garniturah, čeprav Bombardier trenutno na tem področju v EU ni zelo aktiven. Anlitiki dajejo malo čez 50 %, da bo šlo skozi. Predvsem iz vidika, da je Bombardier postal nezaželen izdelovalec in da, če bi vztrajal sam, ga kmalu več na trgu ne bo, kljub temu da analize kažejo, da se bo v naslednjih 5 letih izdelo vsaj 5000 novih potniških garnitur za EU trg.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov