Pendolino vlaki za Grčijo (OSE)
Pendolino vlaki za Grčijo (OSE)
Verjetno bo kaj slik...
Danes prek Slovenije potuje prva Pendolino garnitura za grške železnice. Vozila bo na novi progi Atene - Solun (Thessaloniki).
Gre za bivše Cisalpino garniture (ETR 470), generacijsko in tehnično sorodne našim ICS. Italijani so jih predelali za grško napajanje 25 kV 50 Hz.
Bomo videli kako se bodo obnesle, v svojem prejšnjem življenju so povzročale kar velike preglavice. Švicarji jih tudi videti niso mogli.
Danes prek Slovenije potuje prva Pendolino garnitura za grške železnice. Vozila bo na novi progi Atene - Solun (Thessaloniki).
Gre za bivše Cisalpino garniture (ETR 470), generacijsko in tehnično sorodne našim ICS. Italijani so jih predelali za grško napajanje 25 kV 50 Hz.
Bomo videli kako se bodo obnesle, v svojem prejšnjem življenju so povzročale kar velike preglavice. Švicarji jih tudi videti niso mogli.
Re: Pendolino vlaki za Grčijo (OSE)
Super. Samo kolikor vem ne bodo šle čez Celje
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Pendolino vlaki za Grčijo (OSE)
Mogoče pa bi lahko šli vlaki iz Italije, preko Celja, Hodoša, Budimpešte, naredili ovinek čez Helsinke, ter nato nazaj proti Atenam.....kaj mislitevidkrt napisal/-a:Super. Samo kolikor vem ne bodo šle čez Celje
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Pendolino vlaki za Grčijo (OSE)
Ostalih šest pa gre čez Slovenijo do jeseni.
Bodo pa zaenkrat po Grčiji vozili samo 160 km/h, saj infrastruktruna omejitev v Grčiji ne dovoljuje 200 km/h, s katerimi bi čas potovanja spravili pod štiri ure. Še ena težava je, da samo dve postaji v Grčiji sta sposobni sprejeti dolžino te garniture. In sicer Solun, ter Atene. Postaja Larissa še čaka na prenovo. Naložba v prenovo sedmih garitur je stala 52 milijonov evrov. Trije členi prvega in štirje členi drugega razreda, ter restavracija. Redne vožnje bi se naj začele s 25 marcem.
Pa še ena zanimivost. Številka garniture ni enaka številki, ki jo je imela pri Trenitaila. Torej 01 kot grški je ex 07 Trenitalia itd...
Bodo pa zaenkrat po Grčiji vozili samo 160 km/h, saj infrastruktruna omejitev v Grčiji ne dovoljuje 200 km/h, s katerimi bi čas potovanja spravili pod štiri ure. Še ena težava je, da samo dve postaji v Grčiji sta sposobni sprejeti dolžino te garniture. In sicer Solun, ter Atene. Postaja Larissa še čaka na prenovo. Naložba v prenovo sedmih garitur je stala 52 milijonov evrov. Trije členi prvega in štirje členi drugega razreda, ter restavracija. Redne vožnje bi se naj začele s 25 marcem.
Pa še ena zanimivost. Številka garniture ni enaka številki, ki jo je imela pri Trenitaila. Torej 01 kot grški je ex 07 Trenitalia itd...
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Pendolino vlaki za Grčijo (OSE)
Usedi se na vlak in zapelji do Zidanega mostu. Itak obvladaš kršitve občinskih meja.vidkrt napisal/-a:Super. Samo kolikor vem ne bodo šle čez Celje
Re: Pendolino vlaki za Grčijo (OSE)
Nau šlu. Težko boš menjal podstavne na meji s Finsko ups, pa saj bi lahko oni svoje Pendoline darovalidesiro napisal/-a:Mogoče pa bi lahko šli vlaki iz Italije, preko Celja, Hodoša, Budimpešte, naredili ovinek čez Helsinke, ter nato nazaj proti Atenam.....kaj mislitevidkrt napisal/-a:Super. Samo kolikor vem ne bodo šle čez Celje
Se pravi so jih skrajšali, originalno so imeli 9 vagonov.Re 4/4 napisal/-a:Ostalih šest pa gre čez Slovenijo do jeseni.
Bodo pa zaenkrat po Grčiji vozili samo 160 km/h, saj infrastruktruna omejitev v Grčiji ne dovoljuje 200 km/h, s katerimi bi čas potovanja spravili pod štiri ure. Še ena težava je, da samo dve postaji v Grčiji sta sposobni sprejeti dolžino te garniture. In sicer Solun, ter Atene. Postaja Larissa še čaka na prenovo. Naložba v prenovo sedmih garitur je stala 52 milijonov evrov. Trije členi prvega in štirje členi drugega razreda, ter restavracija. Redne vožnje bi se naj začele s 25 marcem.
Pa še ena zanimivost. Številka garniture ni enaka številki, ki jo je imela pri Trenitaila. Torej 01 kot grški je ex 07 Trenitalia itd...
Že to, kar so napravili Grki iz povezave med obema največjima mestoma v zadnjih nekaj letih, je poklon. Nostalgiki se še spomnijo, ko je dizlarka brnela celo noč čez hribe in doline... A ne @trocken?
Re: Pendolino vlaki za Grčijo (OSE)
Celo noč in še s komunistom so me zmerjali. Banda grška, čeprav so bili desetletja za nami.TGV Lyria napisal/-a:Nau šlu. Težko boš menjal podstavne na meji s Finsko ups, pa saj bi lahko oni svoje Pendoline darovalidesiro napisal/-a:Mogoče pa bi lahko šli vlaki iz Italije, preko Celja, Hodoša, Budimpešte, naredili ovinek čez Helsinke, ter nato nazaj proti Atenam.....kaj mislitevidkrt napisal/-a:Super. Samo kolikor vem ne bodo šle čez Celje
Se pravi so jih skrajšali, originalno so imeli 9 vagonov.Re 4/4 napisal/-a:Ostalih šest pa gre čez Slovenijo do jeseni.
Bodo pa zaenkrat po Grčiji vozili samo 160 km/h, saj infrastruktruna omejitev v Grčiji ne dovoljuje 200 km/h, s katerimi bi čas potovanja spravili pod štiri ure. Še ena težava je, da samo dve postaji v Grčiji sta sposobni sprejeti dolžino te garniture. In sicer Solun, ter Atene. Postaja Larissa še čaka na prenovo. Naložba v prenovo sedmih garitur je stala 52 milijonov evrov. Trije členi prvega in štirje členi drugega razreda, ter restavracija. Redne vožnje bi se naj začele s 25 marcem.
Pa še ena zanimivost. Številka garniture ni enaka številki, ki jo je imela pri Trenitaila. Torej 01 kot grški je ex 07 Trenitalia itd...
Že to, kar so napravili Grki iz povezave med obema največjima mestoma v zadnjih nekaj letih, je poklon. Nostalgiki se še spomnijo, ko je dizlarka brnela celo noč čez hribe in doline... A ne @trocken?
Re: Pendolino vlaki za Grčijo (OSE)
Niso jih skrajšali. V novici iz Italije so se zmotili. Pet členov drugega razreda in trije prvega, poleg restavracije.TGV Lyria napisal/-a: Se pravi so jih skrajšali, originalno so imeli 9 vagonov.
Re: Pendolino vlaki za Grčijo (OSE)
Tako za občutek, kako izgleda nova proga med Atenami in Solunom:
Re: Pendolino vlaki za Grčijo (OSE)
Kaj pa je bilo narobe, da so jih Švicarji sovražili?
Re: Pendolino vlaki za Grčijo (OSE)
Od kod dobijo 7 garnitur, če jih zdaj obstaja samo 6, od tega 5 v lasti Trenitalije?Naložba v prenovo sedmih garitur je stala 52 milijonov evrov.
"Milovat tě budu stale,
děkuju za krásný rok"!
děkuju za krásný rok"!
Re: Pendolino vlaki za Grčijo (OSE)
Imaš prav, samo pet jih bo. Prehitro pisal vse skupaj.bugear napisal/-a:Od kod dobijo 7 garnitur, če jih zdaj obstaja samo 6, od tega 5 v lasti Trenitalije?Naložba v prenovo sedmih garitur je stala 52 milijonov evrov.
ETR 470 n.01 --> ETR 470 n.02 TrainOse
ETR 470 n.08 --> ETR 470 n.03 TrainOse
ETR 470 n.06 --> ETR 470 n.04 TrainOse
ETR 470 n.04 --> ETR 470 n.05 TrainOse
ETR 470 n.07 --> ETR 470 n.01 TrainOse
Daj povej mi (sicer niti ne tako velik OT, ampak, če si že tuksj), kako poteka "prodaja" ČD 380 pri vas? Jo bodo res dobili pri ČD Cargo, ali gre samo za predstavo za javnost, ker jo v resnici nihče noče imeti?
Okvare, okvare, okvare, požari, zatikanje vrat, ter posledično zamuda, Italijansko držanje fige v žepu s Cisalpino, odpoved klime... Ko ti odpovedo vsa stranišča naenkrat, ni prijetno.anzovc napisal/-a:Kaj pa je bilo narobe, da so jih Švicarji sovražili?
Re: Pendolino vlaki za Grčijo (OSE)
Včeraj v Gmajnicah
SŽ 363 036 & TrainOSE ETR470.07, Gmajnice by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Več fotk tukaj:
viewtopic.php?f=18&p=231318#p231318
SŽ 363 036 & TrainOSE ETR470.07, Gmajnice by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Več fotk tukaj:
viewtopic.php?f=18&p=231318#p231318
Re: Pendolino vlaki za Grčijo (OSE)
Nič se ne govori, ampak dvomim, da bo kaj od tega, razen če Cargo dobi v tem smislu ukaz od mačehe. Glavni razlog za prodajo je po mojem (razen problematičnega vzdrževanja) vgradnja ETCS v maloštevilno serijo, čeprav zdaj spet poteka razpis za to.Re 4/4 napisal/-a: Daj povej mi (sicer niti ne tako velik OT, ampak, če si že tuksj), kako poteka "prodaja" ČD 380 pri vas? Jo bodo res dobili pri ČD Cargo, ali gre samo za predstavo za javnost, ker jo v resnici nihče noče imeti?
"Milovat tě budu stale,
děkuju za krásný rok"!
děkuju za krásný rok"!