Avstrijci nas prehitevajo...

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Eurocity
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 28
Pridružen: 31.12.2006, 8:46
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Eurocity »

Barbarpapa1 napisal/-a:
Izgleda, da bomo res postali železniški muzej na prostem....

V upanju, da Vam nisem pokvaril nedelje...
Meni se zdi prav, da se o tem tudi govori na forumu. Konec koncev je to tudi realnost.

Lp, Marko
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Res je prav, da se odvija takšna debata. Koliko zaleže, je povsem drugotnega pomena. Če se o problemih ne razpravlja, potem pomeni da jih ni. Tako je pa vsaj malo možnosti, da se še kdo zamisli nad tem.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Barbarpapa1 napisal/-a: Novi avstrijski kanclen Gusenbauer je dvanajstega oktobra lani, samo kakšnih deset dni po parlamentarnih volitvah, s prometnimi ministri Poljske, Češke, Slovaške in Italije podpisal pismo o nameri, v katerem se zavzemajo, da bi železniška os Baltik-Jadran potekala čez avstrijsko ozemlje. Obvezali so se, da bodo v letih 2009/10 dosegli uvsrtitev na prednostni seznam evropske unije.
Pa je kdo mogoče zasledil kje kak odziv Fudukove ali Božiča ali Verliča ali se tokrat ne smešijo več? Kako nas bodo le seznanili z realnostjo... :roll:
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1639
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Barbarpapa1 »

Pozdrav

Tukaj je naslednji del nanizanke "Kako smo obnavljali železnice" :mrgreen:

http://www.finance-on.net/176365

(Sicer se je potrebno prijaviti, članek sam pa je brezplačen. Je pa že uvodni del dovolj pomenljiv)

Ali bo Slovenija uspela zadržati že odobrenih 10 Mio €? Ali bodo pa evrčki lepo odšli nazaj v Bruselj? Ali jih bo dobil Gusenbauer? Počakajte in videli boste!!

Naj Fundukova in Božič odideta v Bruselj in povesta tistim eurobirokratekom, da njihovega denarja mi že ne potrebujemo, saj z lahkoto zmoremo sami. Pa da si ne bomo preveč dela nakopali, naj nazaj grede na Dunaju pri Gusenbauerju podpišeta še tisto pismo o nameri, ki ga je slednji že podpisal z ostalimi ministri. Potem bomo meli mir, se bomo lahko počasi cijazili, pa turisti bodo prihajali gledat enega največjih aktivnih železniških muzejev na svetu.

Pred zakjučkom lahko dodam samo :mad1 :cussing ](*,)

in pa parafraza Dolfeta na koncu:

Tujega nočemo, svojega ne rabimo press...

Pa lep vikend želim

Jože
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Odgovor Napisal/-a holding »

Kljub temu, da se nobena juha se ne poje tako vroča kot se skuha, ima Barbapapa kar prav.

Vse skupaj je tudi posledica zgodovinskih dejstev.

Poglejte: Križanje V. in X. koridorja geografsko gledano pade v (okolico ) Ljubljano (tako avtocesta kot železnica) - glej Suedbahn in Rudolfovo železnico izpred 130 let, v času svetovne velesile Avstroogrske.

Pa potem I.svet. vojna, pa SHS, pa II: svet. vojna, pa SFRJ, pa vseskup nič, saj ni bilo ne potrebe, ne možnosti.

Pa nato žarek upanja - liberalizacija na zahodu SFRJ v šestdesetih in sedemdesetih prejšnjega stoletja (Kavčič, itd...): začetek gradnje avtocestnega križa (Črnivec - Naklo, Vrhnika - Postojna, Hoče -Levec) in sočasno modernizacija X. in malo kasneje V. koridorja (elektrifikacija, ERSVN, itd.)

Sredi sedemdesetih so začeli delat (novo Sežano in) nove Jesenice, po takratnih načrtih z drčo itd... Današnje stanje pomeni 40% načrtovanega, drugi tir Js - Lb pa nič!!!!%.

Sežana še danes ni dokončana!

Kaj se je v osemdesetih in naprej dogajalo pa vsi vemo.

Kaj pa Evropa? V tem času so Italjani in Avstrijci tudi s pomočjo evropskega denarja skoraj do konca izgradili peti koridor (avtocesto vso) mimo Slovenije, deseti pa mora (geografsko) vsaj malo čez Slovenijo. Od Benetk oz. Ćervinjana do Madžarske meje via Trbiž - Beljak je dvotirna proga za 160 - 200 km/h z zmogljivostjo 250 parov vlakov dnevno!!! manjka le še "Koralpe strecke" v dolžini cca 40 km. Kot dejstvo naj navedem, da so povsem novo Pontebbano od Carnie do Arnoldsteina (60 km, od tega 40 km predorov) zgradili v nekaj letih konec devetdesetih.

Nam pa manjka za dograditev "našega" V. koridorja še vse! - 240 km!!!

O X. koridorju pa čez nekaj dni.
Uporabniški avatar
RisPo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1023
Pridružen: 01.11.2006, 14:24

Odgovor Napisal/-a RisPo »

Žal je tako, iammo pač ljubi v vladi, ki jih železnica ne zanima, važno je le to, da se lahko oni lepo po avtocesti vozjo. Železnica dela denar, AC pa izgubo državi, ni nobenega profita od nje.
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Odgovor Napisal/-a SIMY »

Sej drugega od ljudi z ponarejenimi diplomami ne moreš pričakovat,pač nimajo pojma zakaj hodijo u službo razen tega da dobivajo ooooogroooomne plače.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

SIMY napisal/-a:Sej drugega od ljudi z ponarejenimi diplomami ne moreš pričakovat,pač nimajo pojma zakaj hodijo u službo razen tega da dobivajo ooooogroooomne plače.
SIMY, razvojna strategija se dela povsem drugje in drugače.

Ne me narobe razumet. Nikakor nisem pristaš omenjenega primera. Vendar, nekdo ki nič ne naredi, čeprav za to vleče plačo, naredi zanemarljivo škodo, napram nekomu drugemu z napačno odločitvijo. Kdo ima v rokah škarje, se pa ve in je brez veze razpravljat.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Kremšnita
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 369
Pridružen: 09.02.2007, 22:10

Odgovor Napisal/-a Kremšnita »

Kako bomo oz. smo izgubili 5 koridor.

Zakaj je odnos slovenske politike do železnic kakršen je ?
http://www.delo.si/index.php?sv_path=41,36,198199

http://tinyurl.com/ynlob8
Eurocity
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 28
Pridružen: 31.12.2006, 8:46
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Eurocity »

Kremšnita napisal/-a:
Zakaj je odnos slovenske politike do železnic kakršen je ?
Zelo dobro vprašanje!

Imam občutek, da se je železnica slovenskim politikom zelo zelo zamerila že dolgo nazaj.

Lp, Marko
Uporabniški avatar
Kremšnita
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 369
Pridružen: 09.02.2007, 22:10

Odgovor Napisal/-a Kremšnita »

Škoda je da lego kakršno imamo - slovenska politika zanemarja in se posveča avtocestam.
Zakaj v prekmurju poospešeno gradijo celotno avtocesto, ki bo dokončana cca. 2008 medtem ko bi se lahko ta denar vložil v železnico in bi se tovornjaki iz dolge vasi nakladali na vagone. Če to deluje po celi evropi zakaj ne more še pri nas?
Kamor koli pogledaš v večini evropskih držav poskušajo premet preseliti iz cest na železnice, ker so neizkoriščen potencijal glede prevoza tovora, pri nas pa ima tako razmišljanje samo Luka Koper.

Po mojem mnenju je sramota da se železnice zanemarjajo.
V prejšnem stoletju je železnica pomenila konjunkturo, in kdor si je ni izboril je ostal brez napredka, in nekaj podobnega se bo zgodilo z nami, če bomo še naprej odklanjali železno cesto!
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a E.L. »

Morda je vzrok v tem, da jih ne cenimo zadosti to, ker navsezadnje jih večino, za razliko od avtocest niti nismo mi zgradili in se z njimi nismo zakreditirali kot pri avtocestah. Kar je podarjenega, se ponavadi ne pazi tako, kot nekaj kar je narejenega z lastnimi križi in težavami.
Have a nice day!
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

E.L. napisal/-a:Morda je vzrok v tem, da jih ne cenimo zadosti to, ker navsezadnje jih večino, za razliko od avtocest niti nismo mi zgradili in se z njimi nismo zakreditirali kot pri avtocestah. Kar je podarjenega, se ponavadi ne pazi tako, kot nekaj kar je narejenega z lastnimi križi in težavami.

Slovenija je po letu 1918 kar krepko plačala odškodnino za železnico Avstriji. Nekaj podobnega se je dogajalo tudi leta 1946 in 47.


Nič ni bilo šenkanega. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a E.L. »

In nekaj predlogov za V. koridor.

Slika
Have a nice day!
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1639
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Barbarpapa1 »

Pozdravljeni

Vćeraj sem službeno skočil v Nemčijo in sem med vožnjo po Avstriji (tradicionalno) poslušal radijsko postajo Ö3. Zjutraj so pri poročilih objavili, da bo avstijski minister za promet na ta dan objavil prioritete pri izavajanju bodočih investicij v prometno infastrukturo v Avstriji.

Ko sem se peljal nazaj, so bile prioritete že znane. Avstrija bo v infrastrukturo vložila več kot 10 miljard €, od tega preko 6 miljard € v železnice. Torej v bodočnosti Avstrijci na železnico resno računajo. Koralpentunnel je odločena stvar, ne glede na sredstva EU in ga nameravajo izgotoviti do leta 2018. Prestavili pa so dela na tunelu pod Semmeringom, predvidoma bi naj začeli leta 2012.

Kaj pa mi ? :(

LP

Jože
Odgovori