Re: Izguba fotk
Objavljeno: 07.01.2013, 17:25
Hvala.
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
Lep pozdravželezocestnik napisal/-a:Hvala.
Dr. Košiček je že nekaj časa rajniBRUS napisal/-a: Hec:
Mogoče v smislu nekdanje "Antene"
Vi sprašujete jaz odgovarjam.
Vem, vejm Tono, ma mi smo(sma) še tu...Tono napisal/-a:Dr. Košiček je že nekaj časa rajniBRUS napisal/-a: Hec:
Mogoče v smislu nekdanje "Antene"
Vi sprašujete jaz odgovarjam.
Resno:železocestnik napisal/-a:Tono je pozabil na Arhiv bar...Tono napisal/-a:Stric ŽC živi v drugi papirnici, ko seveda ni v Rotterdamu, Amsterdamu, Helsinkih, na Rogli, v arhivu ali pa na kakšni dobri večerji
BRUS napisal/-a: Sem bolj mislil na organizacijo gradiva.
-škoda WW ll.:
Ž.mostovi: Avče, Ajba - Bodrež , solkanski most itd
Kam jih uvrstit. ???
Svoje teme ne bi odpiral.
PRIMER:
Thursday, 15 March 1945
MTO Tactical Operations (12th AF):
445th BS Mission Summary: Group Mission 789; Squadron Mission 501: Lt. Poteete
led nine 445th ships in 18 plane mission against the alternate target, Canale d’Isonzo bridge. 1000 pound bombs were dropped from 9/9000 ft. No flak observed. RESULTS: Poor visibility prevented nine ships from dropping bombs. However, on second run, nine ships scored hits on southwest approach.
Dobim podatek, se z njim ubadam en cajt...potem nanj pozabim in gre v maloro.. (Verjetno ne delujem pravilno)?
Upam da ste me razumeli?
(Gornji podatek se verjetno nanaša na solkanski most.???)
Ameri niso bili zemljepisci .....
Sem tle doma: Salona dIsonzo, verjetno postaja z največ ind. tirov ma "zakletva"ne da.
Lp T
Planet 1830 napisal/-a:Ob 120. obletnici železniške proge Ljubljana-Trst je dne 18. junija 1977 vozil tako poseben vlak, da ga takrat še niso znali niti enotno poimenovati. V gradivih takratnega Železniškega gospodarstva Ljubljana so ga poimenovali:
- posebni muzejski vlak
- poseben izletniški vlak
- jubilejni vlak
Šlo pa je za predhodnika kasnejšega muzejskega vlaka. Lokomotiva 25-026, ki je vlak pripeljala v Trst, je mnogo let kasneje postala aktivna muzejska lokomotiva. Vagoni pa so bili že takrat tretirani kot muzejski.
Letak/vabilo je izgledal takole:
slika
Ob takratni priliki sem posnel naslednje fotografije:
Vlak med Opčinami in Trstom. Lokomotiva je 25-026.
slika
Poglejte našo 25-026 v Trstu. Na tej sliki ima še drugačen "obraz". Gre za tako imenovana zagrebška dimnična vrata. Takšna, poenoten tip za vse vste parnih lokomotiv (glej 33-037), so vgrajevali ob revizijah. K sreči so ob reviziji za muzejsko lokomotivo na 25-ko vgradili originalna dvokrilna dimnična vreta. Na 33-ki pa so žal ostala neoriginalna zagrebška vrata.
slika
Iz Ljubljane je vlak vlekla 25-033.
slika
Že takrat muzejski vagoni:
slika
slika
slika
slika
jure80 napisal/-a:Takšni prispevki so pa res zelo dobrodošli na našem forumu, še posebej zato, ker imajo arhivsko vrednost. SuperTin€ napisal/-a:Takšni prispevki so neprecenljiva vrednost, še posebej zato, ker se je do sedaj, kaj podobnega objavljalo le na tujih (germanskih) forumih. Človek je dobil občutek, da so žal v času parne vleke pri nas fotodokumentirali določene trenutke le tujci.
Mojster_Strojevodja predlagam, da Planetu 1830 podeliš nek častni naziv ob njegovem nicku.Gorchi napisal/-a:Se strinjam z Vama! Planet, vagonček in drugi, na plano z arhivskimi fotografijami!IC-Pohorje503 napisal/-a:zelo zanimivo sliko od 1977, nisem bilo živim hehe
25-026 je bilo vozni red na vlaku potem spet vozi za muzejski vlak
25-033 --> kje in kam?
lp
_________________
NE VEČ na FORUM!
ne zadovoljeno FORUM!
Odstop od moj forum, KONEC!
Še bolj frišne izginjajo, recimo moje iz avgusta 2008:železocestnik napisal/-a:Začele so izginjati tudi fotografije Planeta 1930
Prispevek napisan: 20.11.2007
tema: Posebni muzejski vlak leta 1977