SŽ 812

Debata okoli voznega parka
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: SŽ 812

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Dolfe, ti samo povej kaj želiš, imam namreč preskenirano dobesedno obe knjigi.

Kot zanimivost naj povem, da so že leta 1978 delali ultrazvočne preizkuse osi na Šinobusih. Konkretno sem videl izvid preizkušanja za še zadnjega našega šinobusa 812/818-089.

Preizkus se je opravljal v TAM-u obrat Studenci; fizikalni labaratorij Rontgen, magnetna in ultrazvočna defektoskopija.

Pa še dve statistični cvetki:
Šinobus 812/818-074 je vstopil v promet januarja leta 1961 in je imel avgusta leta 1982 prevoženih 2.015.046 kilometrov
Šinobus 812/818-088 je vstopil v promet septembra leta 1961 in je imel avgusta leta 1982 prevoženih 2.344.078 kilometrov

Morda še en podatek, v januarju leta 1976 je bilo v novomeški kurilnici v staležu 9 garnitur Šinobusa in sicer: 067, 074, 088, 089, 235, 236, 237, 238 in 239.
Tine
parna
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 484
Pridružen: 17.03.2008, 20:01

Re: SŽ 812

Odgovor Napisal/-a parna »

Na progi Velenje - Celje je vozil en šinobus (JŽ 812) ,dobil je vzdevek Pavliha zaradi zamud, bil je delavski vlak.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: SŽ 812

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Da to debato malce povlečem ven iz naftalina. Imam namreč podrobne podatke za prevožene kilometre dveh garnitur 812 (818)-236 in 812 (818)-238 od leta 1967 do 1989. Vprašujem vas koliko kilometrov sta omenjeni garnituri prevozili v posameznem letu (pribljižno)? Imejte v obziru, da se je leta 1973 in 74 pojavila serija serija 813-814.
Tine
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: SŽ 812

Odgovor Napisal/-a dare20 »

Tin€ napisal/-a:Da to debato malce povlečem ven iz naftalina. Imam namreč podrobne podatke za prevožene kilometre dveh garnitur 812 (818)-236 in 812 (818)-238 od leta 1967 do 1989. Vprašujem vas koliko kilometrov sta omenjeni garnituri prevozili v posameznem letu (pribljižno)? Imejte v obziru, da se je leta 1973 in 74 pojavila serija serija 813-814.
Na mesec naredi ena dizelska garnitura nekje 6000 km in na leto okrog 72 000 če je moj izračun pravilen so jih naredile okrog 1 500 000 ,islim da ena.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: SŽ 812

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Dare, hvala za podatek koliko sedaj naredi pribljižno ena dizelska garnitura mesečno, očitno so bili Šinobusi v svoji zlati dobi veliko bolj sktivni:

Leto---812-236---812-238
1967---96.032------73.607
1968--122.855----131.369
1969--133.744----139.034
1970--139.176----124.403
1971--129.892----132.228
1972--124.046------96.341
1973--139.805----119.767
1974--106.007----144.134
1975---60.892------71.292
1976---77.018------68.800
1977---63.607------55.599
1978---37.685------45.567
1979---41.465------38.091
1980---60.940------41.010
1981---47.528------52.300
1982---40.343------37.818
1983---40.816------21.613
1984---29.622------35.293
1985---37.307------30.887
1986---25.618------82.917
1987---31.917------12.132
1988---28.699

Če koga bolj detalno zanima kdaj sta se garnituri nahajali v delavnicah oziroma koliko kilometrov je garnitura naredila posamezen mesec, se potrudim in vam tudi to prezentiram.
Tine
Ajznponar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 858
Pridružen: 09.07.2009, 22:24

Re: SŽ 812

Odgovor Napisal/-a Ajznponar »

Pravkar sem našel še eno hrvaško stran o šinobusih s tehničnimi podatki, načrti, za nostalgike tudi skeniranim fotopisom iz neke hrvaške revije....

Samo toliko, da bo urejeno, pred letom sem tudi sam v drugi temi objavil kratko fotoreportažo o nesrečnem Divačanu.

Morda kdo ve, koliko teh vozil (motorniki in prikolice) je prišlo v Slovenijo (pod ŽG Ljubljana)? Menda original nemških ni bilo k nam. So se prikolice na zunaj kaj razlikovale od motornikov?
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re:

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Pozdravljeni,

STIB napisal/-a:Danes se sliši čudno, toda konec 50-tih let (pa tudi v 60-tih) so ti "šinobusi" vozili tudi na glavnih progah.
Spomnim se še zdaj (ene same) vožnje Ljubljana - Litija. To je takrat bilo posebno doživetje (gledati progo pred sabo, kot jo vidi strojevodja).

Veliko bolj pogosto pa sem se vozil na relaciji Zagreb - Čakovec... Nekaj časa so tam vozili v originalni rdeči barvi, tudi po 5 ali 6 vagonov skupaj.
Da ima STIB prav, prilagam dokaz iz leta 1970:

JŽ D 812-235 na področju sedanjega Železniškega muzeja Ljubljana-Šiška...

Slika


Slika

Fotografiji sta iz arhiva g. Hrena.



Lep pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
trackpan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 834
Pridružen: 18.03.2014, 11:06

Re: SŽ 812

Odgovor Napisal/-a trackpan »

Pozdravljeni pozitivno misleči.

V "Tedniku" (RTV Slovenija, 15.6.2015) so v rubriki "Bilo je ..." zavrteli prispevek (med 1:14 do 1:31) "o novih motornih vlakih" :

http://4d.rtvslo.si/arhiv/tednik/174341750

LP Igor
miloš
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 388
Pridružen: 26.11.2008, 10:12

Re: SŽ 812

Odgovor Napisal/-a miloš »

V Šiški je zato,ker je tu bila delavnica za dizle,preden se je vse eskupaj selilo v Moste.1968 leta sem tu delal en mesec na 661.V delavnici sta bila dva tira (kasnejša vozovna mislim da se ji je reklo).Na prvem so popravljali Goše,na drugem pa 661,642 in 731.Tam kjer so na sliki razne Matise in vagoni,je bilo 1968 še kar nekaj parnih lokomotiv v reviziji.
LP Miloš
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: SŽ 812

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Ali mogoče kdo ve, če ne drugi, bo Tine, koliko šinobusov je bilo v Sloveniji.

Kolikor sem razbral podatek, da je bilo za celotne JŽ izdelanih 40 v nemčiji in še 270 v Goši. Se pravi skupaj preko 300.

Nikjer nisem našel podatka, koliko jih je bilo v Sloveniji.

Pa še to, mogoče kdo ve, kolikšen rezervoar za nafto je imel?
Tomaž97
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1709
Pridružen: 07.06.2009, 19:30
Kraj: Proga št. 62

Re: SŽ 812

Odgovor Napisal/-a Tomaž97 »

Regan 664 napisal/-a: 06.02.2021, 19:03 Ali mogoče kdo ve, če ne drugi, bo Tine, koliko šinobusov je bilo v Sloveniji.
Kot je razvidno iz knjige Železniška vozila na motorni in elektromotorni pogon v Sloveniji, avtorjev M. Košir, M. Bogić in J. Orbanić je bilo l. 1964 v Sloveniji 16 motornikov in 6 prikolic.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: SŽ 812

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Tomaž97 napisal/-a: 07.02.2021, 10:22 Kot je razvidno iz knjige Železniška vozila na motorni in elektromotorni pogon v Sloveniji, avtorjev M. Košir, M. Bogić in J. Orbanić je bilo l. 1964 v Sloveniji 16 motornikov in 6 prikolic.
Ampak to ni bila zadnja cifra, ker so se izdelovali do leta 69. Verjetno je bila realna cifra nekaj višja.

Kaj kdo ve, kdaj je zgorel šinobus v Divači - vsaj leto (+mesec). Nikakor ne najdem podatka na forumu.
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 643
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: SŽ 812

Odgovor Napisal/-a maxima »

Regan 664 napisal/-a: 07.02.2021, 13:00 Kaj kdo ve, kdaj je zgorel šinobus v Divači - vsaj leto (+mesec). Nikakor ne najdem podatka na forumu.
Zgorel je nekje konec junija ali prve dni julija. Leta se pa ne spomnim. Mislim da nekje 2017 ali 2018, nisem pa prepričan.
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2574
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: SŽ 812

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

Aljaž
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: SŽ 812

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Klemen, tvoje vprašanje je super, vendar jaz žal na njega nimam odgovora, no vsaj v celoti ne. V kolikor ti bo kaj v pomoč imam podatke za leto 1976 - Januar (takrat mislim da so bili še vsi aktivni v Sloveniji, klub prihodu Fiatov).

V novomeški kurilnici so imeli takrat stacioniranih devet 812/818 in enajst 813/814. Šinobusi so bili sledeči: 067, 074, 088, 089, 235, 236, 237, 238 in 239.

Sicer izven teme/vprašanja, tistega leta so novomeščani imeli štiri Španke in enega Jembaha 732, ter sedem parnih lokomotiv serije 25, ter eno serije 62.

Sedaj bo potrebno pridobiti še podatke iz ostalih kurilnic. Novomeški vozni park se je seveda menjal, imam na primer zapisnike o prevzemu garnitur iz servisa kjer so navedena druga vozila. Tudi dve lokomotivski knjigi imam.
Tine
Odgovori