Razlike med prvim in drugim razredom
Re: 363-001 - koliko časa še?
Tin€ napisal/-a:Koliko šiba Citadela ti nebi mogel točno povedati, vem pa le to, da so naši vagoni pravi luksuz v primerjavi s tistimi Madžarskimi katere pripnejo v Bobi.
Leteči vlak, ja na to stran sem mislil, hvala.
To pa verjamem ja,kolikor sem videl na zgornjem linku pri opisu posameznih vlakov.
Re: 363-001 - koliko časa še?
to so že drugi naredili in so sestavili RIC pravilnik, ki pove kateri vagoni so 1. in kateri 2. razredGorchi napisal/-a:
Ampak se pa res zastavlja vprašanje, kako rangirati razrede v vagonih, zgolj po številu sedežev na kupe in razmaku med njimi ali tudi po še čem...?
- SZ ljubitelj
- Strojevodja I
- Prispevkov: 436
- Pridružen: 26.01.2007, 11:33
- Kraj: Nova Štifta
Re: 363-001 - koliko časa še?
MMG - zelo smo skrenili s teme. Morda bi bilo dobro zadnje poste spravit v novo temo 1.-2. razred.
To nima nič veze z Brižito 001.
To nima nič veze z Brižito 001.
Lep pozdrav vsem
Tadej
Tadej
Re: 363-001 - koliko časa še?
Res je, prav imaš. Originalna tema je tukaj:SZ ljubitelj napisal/-a:MMG - zelo smo skrenili s teme. Morda bi bilo dobro zadnje poste spravit v novo temo 1.-2. razred.
To nima nič veze z Brižito 001.
viewtopic.php?f=2&t=5482
Nova tema pa je nastala s prispevki po najboljši moči
Goran
Goran
Re: Razlike med prvim in drugim razredom
Lahko samo potrdim zgoraj napisano:
nekje l.1994 ko sem bil še strasten maketar, sem se prvič peljal z ÖBB pulmani. Do takrat sem jih poznal iz katalogov in revij. Interneta še nisem poznal. In bili so mi vedno všeč. Klima, zaprti wc-ji, višja dovoljena hitrost, 26,4m. Ampak ob prvem vstopu je sledil šok: zanič sedeži, mali kupeji, majhna okna, naslonjala neudobno pokončna, kupeji mizerno majhni, oblazinjenje sedežev - pardon oplastičenje, brez naslona za roko, vuglavnik nič nastavljiv... Slab vonj, okna pa ne moreš odpret zaradi klime. Fuj. Malo sem še posedel v praznem kupeju, ker sem le v asvtrijcu. nop, niti ni bil tišji, niti bolj mirne. Na vsakem uvozu v postajo je lepo zrukalo.
Vsa kasnejša leta se nisem več nikoli vsedel v te vagone, če je le bil kje drugje v naših vagonih prostor.
nekje l.1994 ko sem bil še strasten maketar, sem se prvič peljal z ÖBB pulmani. Do takrat sem jih poznal iz katalogov in revij. Interneta še nisem poznal. In bili so mi vedno všeč. Klima, zaprti wc-ji, višja dovoljena hitrost, 26,4m. Ampak ob prvem vstopu je sledil šok: zanič sedeži, mali kupeji, majhna okna, naslonjala neudobno pokončna, kupeji mizerno majhni, oblazinjenje sedežev - pardon oplastičenje, brez naslona za roko, vuglavnik nič nastavljiv... Slab vonj, okna pa ne moreš odpret zaradi klime. Fuj. Malo sem še posedel v praznem kupeju, ker sem le v asvtrijcu. nop, niti ni bil tišji, niti bolj mirne. Na vsakem uvozu v postajo je lepo zrukalo.
Vsa kasnejša leta se nisem več nikoli vsedel v te vagone, če je le bil kje drugje v naših vagonih prostor.
Re: Razlike med prvim in drugim razredom
Tudi jaz sem bil globoko razočaran nad udobnostjo OBB vagona, pa še en dodaten adrenalinski dogodek nam je v kupeju bil na voljo. V Ljubljani smo se posedli v kupe, ter veselo zaprli vrata, malce kasneje smo ugotovili, da se le teh ne da odpreti še sreča, da je bila takrat mejna kontrola in so se policisti na Jesenicah kar lepo potrudili in nas rešili prisilnega ujetništva. Si pa lahko mislite, da vse do Munchna ni nihče od nas pomislil na zapiranje vrat kupeja.ShRiQu napisal/-a:... okna pa ne moreš odpret zaradi klime...
Tine
Re: Razlike med prvim in drugim razredom
Če je že govora o OBB vagonih, dam še jaz kakšno "pohvalo"
Sama svinjarija!
Sama svinjarija!
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
Re: Razlike med prvim in drugim razredom
A se je kdo z ÖBB vagoni vozil recimo na relaciji Dunaj- München ali kaj podobnega, torej znotraj EU? Nekoč sem slišal, da na Balkan šibajo le najslabše vagone in da je za Balkan rezerviran zadnji tir (26-ti, če se ne motim) v Münchnu...
Goran
Re: Razlike med prvim in drugim razredom
.. kakršni potniki, taka notranjosti vagonov ...
Re: Razlike med prvim in drugim razredom
en zguljen sedež ,še ne pomeni takšne tragedije,cel kupe verjetno ne zgleda tako hudo,če greš v naslednji vagonivy napisal/-a:Če je že govora o OBB vagonih, dam še jaz kakšno "pohvalo"
Sama svinjarija!
je pa novejši,al pa boljši kot je po navadi.Na EC159 v garnituri tudi iztopa en starejši vagon, kateri je že precej zdelan,ampak še uporaben, ostali so pa na rangu kot se spodobi vključno z HŽ vagoni.
Še na prvem regionalnem so vagoni dokaj solidni,drugi slabši.
Re: Razlike med prvim in drugim razredom
LP!
Zanima me, čemu takšno nabijanje koles med vožnjo,sliši se kod da bi kolo nekam tolklo.
To sem največkrat opazil na teh starejših vagonih pa na tovornih ki peljejo mimo postaje
nisem pa še tega zasledil na Desiroju*?
Hvala.
Zanima me, čemu takšno nabijanje koles med vožnjo,sliši se kod da bi kolo nekam tolklo.
To sem največkrat opazil na teh starejših vagonih pa na tovornih ki peljejo mimo postaje
nisem pa še tega zasledil na Desiroju*?
Hvala.
Re: Razlike med prvim in drugim razredom
Tudi na Desiroju sem to že nekajkrat slišal. Poleg tega pa sva se z @Dejanom ravno včeraj pogovorjala, da Desirojeva vrata kabine prav grdo ropotajo med vožnjo.space napisal/-a:LP!
Zanima me, čemu takšno nabijanje koles med vožnjo,sliši se kod da bi kolo nekam tolklo.
To sem največkrat opazil na teh starejših vagonih pa na tovornih ki peljejo mimo postaje
nisem pa še tega zasledil na Desiroju*?
Hvala.
http://www.pribozic.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Razlike med prvim in drugim razredom
ja to je res ,se pajtlajo, haha,
sam nič takega pomoje,
to nabijanje koles pa naleze cel vagon da je kr smotano.
sam nič takega pomoje,
to nabijanje koles pa naleze cel vagon da je kr smotano.
Re: Razlike med prvim in drugim razredom
Temu nabijanju kot ga ti imenuješ se reče ploščato mesto . Nastane pa zaradi zdrsa kolesa pri zaviranju ali premaknitve vagona z zavrto ročno ali pritrdilno zavoro. Pri Desiroju pa težko nastane, ker v glavnem zavira električno in se tako regulira proti zdrsevanju. Toliko na kratko in poenostavljeno.