Razlike med prvim in drugim razredom
Re: Razlike med prvim in drugim razredom
Hvala za odgovor mi je jasno zdaj.
Re: Razlike med prvim in drugim razredom
Nisem ravno prepričan, da to drži, ker če stojiš na ljubljanski postaji na peronu ob tretjem tiru, na točno določenem mestu, ko gre recimo tovorni vlak mimo, tolčejo kolesa na vseh vagonih...1216-001 napisal/-a:Temu nabijanju kot ga ti imenuješ se reče ploščato mesto .
Re: Razlike med prvim in drugim razredom
To "nabijanje"se pojavlja na spojih tirnic,pri vožnji preko kretnic ipd.Tudi pri varjenih tirnicah,če niso dobro obdelani spoji oz.pride do manjše deformacije.
Ni ga junaka...............................................................................................................
Re: Razlike med prvim in drugim razredom
Precej pogosta je tudi jamica na tirnici, kar je napaka materijala tirnice. En delček tekalne površine tirnice se olušči in to povzroča nabijanje na enem samem mestu.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Razlike med prvim in drugim razredom
Ne ne,tule ste dol z pravega ,vem kaj je spoj na tiru ali pa "ploščata poškodba kolesa" ,
ker ,če zapustim vagon, grem v drugega, ni več tega, kolesa lepo tečejo in je mir.
Razlaga ,ki je bila podana, je prava, sem se pogovarjal z strojevodjo, ki je potrdila podano.
Sicer čist simpl, kaj se zgodi, če na enem mestu zgladite okrogel obroč?
Bo po domače tam na tistem mestu butalo.
Me pa zanima kako se to potem odpravlja?Struženje?
ker ,če zapustim vagon, grem v drugega, ni več tega, kolesa lepo tečejo in je mir.
Razlaga ,ki je bila podana, je prava, sem se pogovarjal z strojevodjo, ki je potrdila podano.
Sicer čist simpl, kaj se zgodi, če na enem mestu zgladite okrogel obroč?
Bo po domače tam na tistem mestu butalo.
Me pa zanima kako se to potem odpravlja?Struženje?
Re: Razlike med prvim in drugim razredom
Novo kolospace napisal/-a:Me pa zanima kako se to potem odpravlja?Struženje?
http://www.pribozic.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Razlike med prvim in drugim razredom
Kolikor je meni znano, se kolesna dvojica struži do neke meje, potem pa sledi menjava.
Re: Razlike med prvim in drugim razredom
Nova kolesa izgledajo tako
na prvem se malce slabše vidi zareza na strani, zato pa je na drugem zelo dobro vidna. Do te zareze je dovoljeno struženje koles, le ta se ne stružijo zgolj samo zaradi ploščatih mest
stružijo pa jih na tej napravi
Je pa že @Bojan na tem forumu objavil super reportažo struženja koles v CD Moste, kjer se potek vidi "v živo".
na prvem se malce slabše vidi zareza na strani, zato pa je na drugem zelo dobro vidna. Do te zareze je dovoljeno struženje koles, le ta se ne stružijo zgolj samo zaradi ploščatih mest
stružijo pa jih na tej napravi
Je pa že @Bojan na tem forumu objavil super reportažo struženja koles v CD Moste, kjer se potek vidi "v živo".
Tine
Re: Razlike med prvim in drugim razredom
Hvala za slike ,sem si ogledal tudi tisto kjer je Živa gor