Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Prvi dan strokovnega posveta o prometnicah in infrastrukturah v Mediteranu je dal jasen vtis, da se Italija počasi odpoveduje petemu evropskemu koridorju na relaciji Barcelona-Kijev. To je priznal predsednik tržaškega pristanišča Claudio Boniciolli, po katerem se je Italija začela zgledovati po severnih prometnih koridorjih, relacija zahod-vzhod pa izgublja na strateškem pomenu. Bolj aktualna je očitno zanjo relacija sever-jug.
Več v tiskani izdaji Primorskega dnevnika
Tako da hipokriziji Italijanov ni konca,to občutimo predvsem ljudje ob meji. Tako,da kako prodajanje banan o načelnosti Tulijotov mogoče pali pri Prlekih,ki z njimi nimajo posla.
Obnašajo pa se v stilu: ...s'ciavi xe s'ciavi...e resta s'ciavi...xè poco cossa far
Tulijo je Tulijo,je bil hinavc,je hinavc in bo hinavc,to mu je v krvi!
Več v tiskani izdaji Primorskega dnevnika
Tako da hipokriziji Italijanov ni konca,to občutimo predvsem ljudje ob meji. Tako,da kako prodajanje banan o načelnosti Tulijotov mogoče pali pri Prlekih,ki z njimi nimajo posla.
Obnašajo pa se v stilu: ...s'ciavi xe s'ciavi...e resta s'ciavi...xè poco cossa far
Tulijo je Tulijo,je bil hinavc,je hinavc in bo hinavc,to mu je v krvi!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
pa še to:
Tržaška pokrajina je na prometnem področju vse bolj izolirana. To sta na posvetu o mobilnosti, prometnicah in infrastrukturah ugotovila predsednica Pokrajine Bassa Poropat in tržaški občinski odbornik Ravida, ki je zastopal župana Dipiazzo. Odbornik je dejal, da je bilo potovanje s parno lokomotivo v avstro-ogrski monarhiji od Trsta do Dunaja hitrejša kot z današnjim vlakom, ki ga sicer ni več.
Več v tiskani izdaji Primorskega dnevnika
Tržaška pokrajina je na prometnem področju vse bolj izolirana. To sta na posvetu o mobilnosti, prometnicah in infrastrukturah ugotovila predsednica Pokrajine Bassa Poropat in tržaški občinski odbornik Ravida, ki je zastopal župana Dipiazzo. Odbornik je dejal, da je bilo potovanje s parno lokomotivo v avstro-ogrski monarhiji od Trsta do Dunaja hitrejša kot z današnjim vlakom, ki ga sicer ni več.
Več v tiskani izdaji Primorskega dnevnika
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Zbowe, prosim za nekaj pojasnil:
- kje so Vižovlje
- Med Cervignanom in Udinami sedaj poteka zgolj enotirna proga. Kolikor vem večina tovornega prometa iz Trsta za Avstrijo poteka sedaj preko Gorice, kjer je dvotirna proga. Se tu obetajo kakšne spremembe?
- Zakaj hočejo usposobit tunel v Trstu za potniški promet? Morda je v planu povezava med obema tržaškima postajama?
Lp
- kje so Vižovlje
- Med Cervignanom in Udinami sedaj poteka zgolj enotirna proga. Kolikor vem večina tovornega prometa iz Trsta za Avstrijo poteka sedaj preko Gorice, kjer je dvotirna proga. Se tu obetajo kakšne spremembe?
- Zakaj hočejo usposobit tunel v Trstu za potniški promet? Morda je v planu povezava med obema tržaškima postajama?
Lp
preglednik
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Vižovlje so (bile) postaja med Tržičem (Monfalcone) in Nabrežina cepišče (Bivio Aurisina). Po novem naj bi se tukaj proga odcepila v smeri Nabrežine, da bi se izognili štirim zavojem proti Sežani, vlaki za Trst pa bi šli po starem.
Med Cervignanom in Vidmom naj bi dodali drugi tir in tako povezali progo Trst - Benetke s progo za Beljak. Treba je tudi reči da temu nasprotuje Pordenon, ki naj bi bil v projektih odrezan.
Prilagoditev tunela pod Trstom za potnike naj bi bila narejena za prekomejno povezavo Gorica-Nova Gorica-Sežana-Trst-Koper. To povezavo poriva tudi Trst sam, čeprav lokalni politiki smrdi sodelovanje s Slovenijo, ker so se zavedali, da hvala delovanju Trenitalia, prideš lažje kamorkoli v Evropi potom Sežane kot potom Benetk.
Med Cervignanom in Vidmom naj bi dodali drugi tir in tako povezali progo Trst - Benetke s progo za Beljak. Treba je tudi reči da temu nasprotuje Pordenon, ki naj bi bil v projektih odrezan.
Prilagoditev tunela pod Trstom za potnike naj bi bila narejena za prekomejno povezavo Gorica-Nova Gorica-Sežana-Trst-Koper. To povezavo poriva tudi Trst sam, čeprav lokalni politiki smrdi sodelovanje s Slovenijo, ker so se zavedali, da hvala delovanju Trenitalia, prideš lažje kamorkoli v Evropi potom Sežane kot potom Benetk.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Se opravicujem moji nevednosti, ampak ne vem kje tocno poteka tunel pod Trstom ter kdaj so ga zgradili. Veckrat sem ze slisal o tem tunelu a nikoli nicesar nasel. Edino kar se spominjam, ko sem kot mulc nekje leta '93 kot "sopotnik" strojevodje v gomulki malce pred Trieste Centrale videl dvotirno progo, ki se odcepi iz glavne nekam v tunel..zbowe napisal/-a: Prilagoditev tunela pod Trstom
lp Anze
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Morda si videl predor pred Nabrežino, kjer se cepi proga proti Opčinam in Benetkam. Našel sem tudi nekaj zgodovine železnice okoli Trsta.
http://www.trenomania.it/TMF2004/LineeFS/art2.pdf
In...
http://www.trasportiambiente.it/peticija.rtf
http://www.trenomania.it/TMF2004/LineeFS/art2.pdf
In...
http://www.trasportiambiente.it/peticija.rtf
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Nene, to sem videl cisto malo pred Trstom. Saj se vidi na google earth..Florjan napisal/-a:Morda si videl predor pred Nabrežino
Sem pregledal se pripete pdfje... no na koncu je tudi videti kje poteka tunel! Super in hvala! Sedaj koncno vem malo vec edino moje zakrnelo znanje italijanscine bom spet moral malo povezbat Io parlo Italiano molto bravo
lp Anze
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Vprašaj in ti bo odgovorjeno (počasi )
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Moje vprašanje: Se je sedaj možno pripeljati z Opčin v Trst na glavno postajo (centrale) po "Bohinjki", brez spreminjanja smeri vožnje pred vhodom v tunel in na izhodu iz njega.
preglednik
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Nepreglednik napisal/-a:Moje vprašanje: Se je sedaj možno pripeljati z Opčin v Trst na glavno postajo (centrale) po "Bohinjki", brez spreminjanja smeri vožnje pred vhodom v tunel in na izhodu iz njega.
LEP DAN
Igor
Igor
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Odvisno, če po Bohinjki misliš po celi progi ne, lahko pa udariš proti Nabrežini po južni ko prideš iz Repentabra
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
...seveda, saj vse poti peljejo v Rimzbowe napisal/-a:Odvisno, če po Bohinjki misliš po celi progi ne, lahko pa udariš proti Nabrežini po južni ko prideš iz Repentabra
LEP DAN
Igor
Igor
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Glede na to, da ste že skoraj vsi obupali nad kakšno novogradnjo, pa lahko sedaj le še obžalujemo, da nam niso zgradili proge ...Čehi
Ja, pod zemljo, po zaščitenem Krasu...bla,bla...
...pa še otok bi zgradili pred Koprom: Adriaport
link: http://www.radio.cz/en/article/116192
še en slovenski link: http://www.primorska.info/novice/3668/c ... nske_obale
Ja, pod zemljo, po zaščitenem Krasu...bla,bla...
...pa še otok bi zgradili pred Koprom: Adriaport
link: http://www.radio.cz/en/article/116192
še en slovenski link: http://www.primorska.info/novice/3668/c ... nske_obale
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ali ste res vsi vedeli za to Češko akcijo, pa bili tiho?
Ko pa že offtopničarimo
Ali ste vedeli, da so bile leta 1962 izdelane za koprsko železnico modra, rdeča, zelena in črna varianta
Več...
...in še načrt...
Ko pa že offtopničarimo
Ali ste vedeli, da so bile leta 1962 izdelane za koprsko železnico modra, rdeča, zelena in črna varianta
Več...
...in še načrt...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
železocestnik napisal/-a:Ali ste res vsi vedeli za to Češko akcijo, pa bili tiho?
..........
Ja, ker je en že pred časom nalimal en članek al neki tazga, kjer je to pisalo