LOKOMOTIVE BANOVIĆKOG RUDNIKA
Re: LOKOMOTIVE BANOVIĆKOG RUDNIKA
Parne lokomotive serije 55
Pošto za lokomotive serije 55 nemam skoro nikakvih podataka navodim sljedeće poznato:
Lokomotive serije 55 su mađarske proizvodnje namjenjene za šumske i industrijske kolosijeke sa izrazito malim radijusima krivina. Iz knjige Keith Chestera ove lokomotive u Bosni su bile raspoređene ovako:
- lokomotiva 55-33 PDI Konjuh ŠIP Miljkovac
- lokomotiva 55-34 ŠG Živinice, PDI Grmeč, ŠIP Drvar i ŠIP Grmeč
- lokomotiva 55-36 PDI Krivaja
- lokomotiva 55-92 PDI Konjuh ŠIP Miljkovac
- lokomotiva 55-94 PDI Šebešić
- lokomotiva 55-97 PDI Šebešić
- lokomotiva 55-98 rudnik Banovići
- lokomotiva 55-99 rudnik Banovići
Od svih ovih lokomotiva trenutno postoje dvije lokomotive i to jedna 55-98 u Gračanici kao eksponat u gradu i lokomotive 55-99 generalno remontovana u Banovićima. Za početak slike 55-98 iz Gračanice prije zaštite kao eksponat (slike iz 2001 godine):
Pošto za lokomotive serije 55 nemam skoro nikakvih podataka navodim sljedeće poznato:
Lokomotive serije 55 su mađarske proizvodnje namjenjene za šumske i industrijske kolosijeke sa izrazito malim radijusima krivina. Iz knjige Keith Chestera ove lokomotive u Bosni su bile raspoređene ovako:
- lokomotiva 55-33 PDI Konjuh ŠIP Miljkovac
- lokomotiva 55-34 ŠG Živinice, PDI Grmeč, ŠIP Drvar i ŠIP Grmeč
- lokomotiva 55-36 PDI Krivaja
- lokomotiva 55-92 PDI Konjuh ŠIP Miljkovac
- lokomotiva 55-94 PDI Šebešić
- lokomotiva 55-97 PDI Šebešić
- lokomotiva 55-98 rudnik Banovići
- lokomotiva 55-99 rudnik Banovići
Od svih ovih lokomotiva trenutno postoje dvije lokomotive i to jedna 55-98 u Gračanici kao eksponat u gradu i lokomotive 55-99 generalno remontovana u Banovićima. Za početak slike 55-98 iz Gračanice prije zaštite kao eksponat (slike iz 2001 godine):
Re: LOKOMOTIVE BANOVIĆKOG RUDNIKA
Lokomotiva 55-99, revitalizacija lokomotive kroz slike:
Lokomotiva prije početka remonta:
Sliku sam pozajmio od ZV:
Slike sa remonta, lokomotiva u dijelovima:
Prva potpala i štelovanje ventila sigurnosti nakon 35 godina:
Inspekcijski pregled lokomotive u vožnji:
Prva vožnja sa gostima iz Srbije:
Prva turistička vožnja sa 55-99:
Vožnja na promociji turističke pruge:
Lokomotiva prije početka remonta:
Sliku sam pozajmio od ZV:
Slike sa remonta, lokomotiva u dijelovima:
Prva potpala i štelovanje ventila sigurnosti nakon 35 godina:
Inspekcijski pregled lokomotive u vožnji:
Prva vožnja sa gostima iz Srbije:
Prva turistička vožnja sa 55-99:
Vožnja na promociji turističke pruge:
Re: LOKOMOTIVE BANOVIĆKOG RUDNIKA
Lokomotiva 55-99, revitalizacija lokomotive kroz slike:
Lokomotiva prije početka remonta:
Sliku sam pozajmio od ZV:
Slike sa remonta, lokomotiva u dijelovima:
Prva potpala i štelovanje ventila sigurnosti nakon 35 godina:
Inspekcijski pregled lokomotive u vožnji:
Prva vožnja sa gostima iz Srbije:
Prva turistička vožnja sa 55-99:
Vožnja na promociji turističke pruge:
Lokomotiva prije početka remonta:
Sliku sam pozajmio od ZV:
Slike sa remonta, lokomotiva u dijelovima:
Prva potpala i štelovanje ventila sigurnosti nakon 35 godina:
Inspekcijski pregled lokomotive u vožnji:
Prva vožnja sa gostima iz Srbije:
Prva turistička vožnja sa 55-99:
Vožnja na promociji turističke pruge:
Re: LOKOMOTIVE BANOVIĆKOG RUDNIKA
Lokomotiva 55-99, revitalizacija lokomotive kroz slike:
Lokomotiva prije početka remonta:
Sliku sam pozajmio od ZV:
Slike sa remonta, lokomotiva u dijelovima:
Prva potpala i štelovanje ventila sigurnosti nakon 35 godina:
Inspekcijski pregled lokomotive u vožnji:
Prva vožnja sa gostima iz Srbije:
Prva turistička vožnja sa 55-99:
Vožnja na promociji turističke pruge:
Lokomotiva prije početka remonta:
Sliku sam pozajmio od ZV:
Slike sa remonta, lokomotiva u dijelovima:
Prva potpala i štelovanje ventila sigurnosti nakon 35 godina:
Inspekcijski pregled lokomotive u vožnji:
Prva vožnja sa gostima iz Srbije:
Prva turistička vožnja sa 55-99:
Vožnja na promociji turističke pruge:
Re: LOKOMOTIVE BANOVIĆKOG RUDNIKA
Lokomotiva 55-99, revitalizacija lokomotive kroz slike:
Lokomotiva prije početka remonta:
Sliku sam pozajmio od ZV:
Slike sa remonta, lokomotiva u dijelovima:
Prva potpala i štelovanje ventila sigurnosti nakon 35 godina:
Inspekcijski pregled lokomotive u vožnji:
Prva vožnja sa gostima iz Srbije:
Prva turistička vožnja sa 55-99:
Vožnja na promociji turističke pruge:
Lokomotiva prije početka remonta:
Sliku sam pozajmio od ZV:
Slike sa remonta, lokomotiva u dijelovima:
Prva potpala i štelovanje ventila sigurnosti nakon 35 godina:
Inspekcijski pregled lokomotive u vožnji:
Prva vožnja sa gostima iz Srbije:
Prva turistička vožnja sa 55-99:
Vožnja na promociji turističke pruge:
Re: LOKOMOTIVE BANOVIĆKOG RUDNIKA
Nakon dužeg perioda nastavljam sa predstavljanjem lokomotiva Banovićkog rudnika. Na redu su dizel lokomotive kolsijeka 760 mm.
1. Lokomotive serije 740 proizvedene u Đuri Đakoviću Slavonski Brod. Lokomotive su proizvedene kao vozne putničke lokomotive sljedećih karakteristika:
- tip lokomotive DHL 600 BB
- serija 740
- širina kolosijeka 760 mm
- prenos snage hidraulični
- godina gradnje 1971 godina
- snaga 600 KS
- težina 33,6 t / 30,5 t
- Vmax= 60 km/h
- originalni motor je V12 SACM, a trenutno su ugrađeni motori Cummins VTA-28C
U Baanoviće su došle sljedeće lokomotive serije 740:
a. 740-106 prodata je u Austriju Štajerskim željeznicama 1989 godine
b. 740-107 trenutno ispravna u radu
- 25.02.1971 godine do 07.11.1972 godine bila u stanici Dolac
- 07.11.1972 godine do 05.10.1984 godine bila u Alipašin Most
- 05.10.1984 godine u RMU Banovići
c. 740-108 trenutno ispravna, nužna rezerva čeka GR
- 07.04.1971 godine do 07.06.1973 godine bila u stanici Dolac
- juni 1984 godine u RMU Banovići
d. 740-113
- 16.05.1971 godine do 15.02.1972 godine bila u stanici Alipašin Most
- 15.02.1972 godine do 15.11.1972 godine bila u stanici Dolac
- 15.05.1972 godine do 10.1984 godine bila u stanici Alipašin Most
- 09.1984 godine u RMU Banovići
1. Lokomotive serije 740 proizvedene u Đuri Đakoviću Slavonski Brod. Lokomotive su proizvedene kao vozne putničke lokomotive sljedećih karakteristika:
- tip lokomotive DHL 600 BB
- serija 740
- širina kolosijeka 760 mm
- prenos snage hidraulični
- godina gradnje 1971 godina
- snaga 600 KS
- težina 33,6 t / 30,5 t
- Vmax= 60 km/h
- originalni motor je V12 SACM, a trenutno su ugrađeni motori Cummins VTA-28C
U Baanoviće su došle sljedeće lokomotive serije 740:
a. 740-106 prodata je u Austriju Štajerskim željeznicama 1989 godine
b. 740-107 trenutno ispravna u radu
- 25.02.1971 godine do 07.11.1972 godine bila u stanici Dolac
- 07.11.1972 godine do 05.10.1984 godine bila u Alipašin Most
- 05.10.1984 godine u RMU Banovići
c. 740-108 trenutno ispravna, nužna rezerva čeka GR
- 07.04.1971 godine do 07.06.1973 godine bila u stanici Dolac
- juni 1984 godine u RMU Banovići
d. 740-113
- 16.05.1971 godine do 15.02.1972 godine bila u stanici Alipašin Most
- 15.02.1972 godine do 15.11.1972 godine bila u stanici Dolac
- 15.05.1972 godine do 10.1984 godine bila u stanici Alipašin Most
- 09.1984 godine u RMU Banovići