Namerne poškodbe v notranjosti vlakov
Namerne poškodbe v notranjosti vlakov
Pozdravljeni
Že kar nekaj časa se vozim v šolo z vlaki in kot vas je večina vrjetno že opazila, so med potniki tudi taki, ki jim je za tujo lastnino malo mar. Med vožnjo si svoj čas krajšajo (žal) tudi s pisanjem in praskanjem s šestilom po stranici vlakov(pod okni) in trganjem gume, katera služi kot tesnilo okrog oken, pa tudi noge, s katerimi so prej hodili po umazanih tleh so vseprevečkrat na stolih, posledica tega pa je, da so stoli umazani in strgani . Sam opažam da je največ tovrstnih poškodb na Desirojih na tako imenovanem mostu, kjer je prostora za 8 potnikov in na sedežih takoj za strorevodjevo kabino. Zakaj ravno na mostu ni potrebno posebno poudarjati, vendar se mi zdi čudno, kako lahko tako neopazno, pišejo tudi takoj za kabino, čeprav jih ob tem ob (polnem vlaku) vidi vsaj 6 ljudji (razen v primeru, ko so vlaki prazni, takrat bi jih bolj težko zalotili).
Drugi vlaki, na keterih se pojavljajo tovrstne težave so vlaki s kupeji, kjer si ti ljudje že prej rezervirajo prostor, potem pa zapolnijo cel kupe, in tako lahko nemoteno izvajajo svoj˝posel˝.
V tej temi bi lahko malo pokomentirali poškodbe, katere nastanejo namenoma znotraj vlakov.
Prilagam še nekaj slik s tovrstnimi poškodbami(slikano je bilo s telefonom pa vendar...Saj vas večina ve zakaj gre).
Zanima me predvsem, kako se da (če se sploh da) preprečiti tovrstni vandalizem na vlakih
Morda na SŽ-ju razmišljajo o namestitvi kamer v vlake, tako so to storili na LPP-ju Pa tudi če bi kamere ujele storilce pri delu, kako bi jih prepoznali? Kaj lahko stori sprevodnik na vlaku, če storilce pri delu, ali pa če jih prijavi drugi potnik Kako so v tujini rešili tovrstne probleme (ali so na istem kot pri nas) In še kako in koliko časa ter denarja porabijo v delavnici za popravilo tovrstnih poškodb
Na forumu sem nov, in to je moj prvi post. Začetniki delamo napake.... Če sem zgrešil temo, ali pa da se je o tem že kje razpravljalo bi prosil če lahko modelator temo izbtriše ali prestavi.
LP Tim_P.
Že kar nekaj časa se vozim v šolo z vlaki in kot vas je večina vrjetno že opazila, so med potniki tudi taki, ki jim je za tujo lastnino malo mar. Med vožnjo si svoj čas krajšajo (žal) tudi s pisanjem in praskanjem s šestilom po stranici vlakov(pod okni) in trganjem gume, katera služi kot tesnilo okrog oken, pa tudi noge, s katerimi so prej hodili po umazanih tleh so vseprevečkrat na stolih, posledica tega pa je, da so stoli umazani in strgani . Sam opažam da je največ tovrstnih poškodb na Desirojih na tako imenovanem mostu, kjer je prostora za 8 potnikov in na sedežih takoj za strorevodjevo kabino. Zakaj ravno na mostu ni potrebno posebno poudarjati, vendar se mi zdi čudno, kako lahko tako neopazno, pišejo tudi takoj za kabino, čeprav jih ob tem ob (polnem vlaku) vidi vsaj 6 ljudji (razen v primeru, ko so vlaki prazni, takrat bi jih bolj težko zalotili).
Drugi vlaki, na keterih se pojavljajo tovrstne težave so vlaki s kupeji, kjer si ti ljudje že prej rezervirajo prostor, potem pa zapolnijo cel kupe, in tako lahko nemoteno izvajajo svoj˝posel˝.
V tej temi bi lahko malo pokomentirali poškodbe, katere nastanejo namenoma znotraj vlakov.
Prilagam še nekaj slik s tovrstnimi poškodbami(slikano je bilo s telefonom pa vendar...Saj vas večina ve zakaj gre).
Zanima me predvsem, kako se da (če se sploh da) preprečiti tovrstni vandalizem na vlakih
Morda na SŽ-ju razmišljajo o namestitvi kamer v vlake, tako so to storili na LPP-ju Pa tudi če bi kamere ujele storilce pri delu, kako bi jih prepoznali? Kaj lahko stori sprevodnik na vlaku, če storilce pri delu, ali pa če jih prijavi drugi potnik Kako so v tujini rešili tovrstne probleme (ali so na istem kot pri nas) In še kako in koliko časa ter denarja porabijo v delavnici za popravilo tovrstnih poškodb
Na forumu sem nov, in to je moj prvi post. Začetniki delamo napake.... Če sem zgrešil temo, ali pa da se je o tem že kje razpravljalo bi prosil če lahko modelator temo izbtriše ali prestavi.
LP Tim_P.
Re: Namerne poškodbe v notranjosti vlakov
Pozdravljen...vandalizem na SŽ je kar velik problem in se je še povečal od ukinitve Železniške policije. Sprevodnik ima pooblastila za ukrepanje ... klicanje policije. Vendar se tega izogibajo v strahu za svojo varnost. Policija pa tudi nima nobenih pooblastil; mladina pa ima vse preveč pravic in o dolžnostih nočejo slišati nič. NA žalost.
MMG-ker ravno sprašuješ o okrepih. Si že kdaj na vlaku komu dejal, da njegovo početje ni ravno najlepše'?
MMG-ker ravno sprašuješ o okrepih. Si že kdaj na vlaku komu dejal, da njegovo početje ni ravno najlepše'?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Namerne poškodbe v notranjosti vlakov
Pozdravljeni
Sam zaenkrat še nisem nikogar zalotil, ker se vozim z vlakom šele eno leto, sem pa opazil, da je tega čedalje več. Če pa bi ga opazil je pa problem ta da bi se tudi sam najvrjetneje ustrašil za lastno varnost.... Prizanam sam si nebi upal..... In tudi sprevodnik se vrjetno počuti enako....
@Cokla Zakaj pa je prišlo do ukinitve Železniške policije In kdaj je do tega prišlo
LP Tim_P.
Sam zaenkrat še nisem nikogar zalotil, ker se vozim z vlakom šele eno leto, sem pa opazil, da je tega čedalje več. Če pa bi ga opazil je pa problem ta da bi se tudi sam najvrjetneje ustrašil za lastno varnost.... Prizanam sam si nebi upal..... In tudi sprevodnik se vrjetno počuti enako....
@Cokla Zakaj pa je prišlo do ukinitve Železniške policije In kdaj je do tega prišlo
LP Tim_P.
Re: Namerne poškodbe v notranjosti vlakov
Pri nas da bi nadzorovali potnike z video kamerami v vagonih-ODPADE! Takoj bi se vmešal Urad za človekove pravice. Potnik, napačno-vandali so zakon. Pred približno tremi tedni pozno ponoči je v Avstriji na potniškem vlaku umrla potnica, zaradi zastoja srca, katera se je vračala iz službe. Mladenič, kateri je bil v bližini dogodka je ukradel njeno torbico z denarjem in pobegnil. S pomočjo video kamer v vlaku so ga izsledili in priprli. Pri nas bi bil še vedno na prostosti, ker bi ugotovili, da posnetki kamere niso dovolj za dokazni material, da ni v sladu z Evropsko zakonodajo i.t.d... Tako se dela pri nas. Treba nam "bakreni"!
Re: Namerne poškodbe v notranjosti vlakov
Zakaj odpade? Na LPP imajo že nekaj let na vseh novejših avtobusih nameščene kamere in tudi drugače si vsak dan tolikokrat posnet...Florjan napisal/-a:Pri nas da bi nadzorovali potnike z video kamerami v vagonih-ODPADE! Takoj bi se vmešal Urad za človekove pravice.
Have a nice day!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2574
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Namerne poškodbe v notranjosti vlakov
Že v šolah je cel hudič s fotografiranjem oz. snemanjem učencev/dijakov. Potrebno je dobiti soglasje od vsakega posameznika posebej...
Aljaž
Re: Namerne poškodbe v notranjosti vlakov
Pomoje bi tudi na vlakih brez problema uvedli podobno zadevo - predvsem za garniture, pri klasiki je to takoj malo bolj komplicirano (lokacije snemalnih enot, arhiviranje posnetkov, vodenje evidence,...). Kar se tice pravne podlage, ce se ne motim mora biti na vidnem mestu znak oz. napis da je zadeva pod video nadzorom, nekje pa tudi napisani podatki kdo izvaja videonadzor ter telefonska stevilka (tam pa ti se povedo koliko casa so posnetki v arhivu, s kaksnim namenom se snema, itd).E.L. napisal/-a: Zakaj odpade? Na LPP imajo že nekaj let na vseh novejših avtobusih nameščene kamere in tudi drugače si vsak dan tolikokrat posnet...
Se to, v soli je potrebna izjava vsakega ucenca posebej zato, ker je sola mesto, kjer se zbirajo soloOBVEZNI otroci, torej morajo biti v soli. Javna prevozna sredstva so predmet izbire, torej ce te moti da je zadeva pod videonadzorom ti ga pac ni treba uporabljati.
lp Anze
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Namerne poškodbe v notranjosti vlakov
Debata o snemanju je brezvezna , ker ne rešuje problema...na koncu vedno nasrkajo starši, ki plačujejo nastalo škodo.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Namerne poškodbe v notranjosti vlakov
Se spomnim tistih let (pred letom 2000), ko so policaji hodili po vlaku in videl na lastne oči, kako so nekomu zasegli sumljivo rastlino. Takrat je bilo vsaj na jutranjih vlakih, ko je bilo veliko ljudi in tudi več reda.
Se pa spomnim dogodka, ko smo dobesedno nekega tipa vrgli iz kupeja za nekadilce, ko se je prav frajersko spravil kaditi.
Se pa spomnim dogodka, ko smo dobesedno nekega tipa vrgli iz kupeja za nekadilce, ko se je prav frajersko spravil kaditi.
Re: Namerne poškodbe v notranjosti vlakov
Če snemanje nima smisla, kot pravi @ cocla, kaj pa bi lahko naredili na vlakih, da bi se tovrstni vandalizem na vlaku nehal. Če bo šlo tako naprej se nihče več nebo želel voziti z vlakom, ker jih bojo takšne neprijetne stvari odvrnile od ponovne vožnje z vlakom.
Ps. Še vedno me zanima zakaj je prišlo do ukinitve železniške policije?
LP Tim_P.
Ps. Še vedno me zanima zakaj je prišlo do ukinitve železniške policije?
LP Tim_P.
Re: Namerne poškodbe v notranjosti vlakov
Tim_P.
Zaradi česa je ukinjena želežniška policija moraš povprašati na MNZ. Koliko vem in sem zvedel od svojega prijatelja, ki je včasih delal na ŽP Zidani Most kot želežniški policist je v racionalizaciji dela policije. Vse pristojnosti pa sedaj imajo policijske postaje splošne policije a za nesreče postaje prometne policije.
Zaradi česa je ukinjena želežniška policija moraš povprašati na MNZ. Koliko vem in sem zvedel od svojega prijatelja, ki je včasih delal na ŽP Zidani Most kot želežniški policist je v racionalizaciji dela policije. Vse pristojnosti pa sedaj imajo policijske postaje splošne policije a za nesreče postaje prometne policije.
Re: Namerne poškodbe v notranjosti vlakov
Btw fiat 813-130 bo imel video nadzor potniskega oddelka
Re: Namerne poškodbe v notranjosti vlakov
Kdo bo pa spremljal dogajanje po TV? In kje se bo spremljalo?Jembah napisal/-a:Btw fiat 813-130 bo imel video nadzor potniskega oddelka
Re: Namerne poškodbe v notranjosti vlakov
Nic ne vem kako bo to urejeno, bi pa bilo fajn, da bi strojevodja imel monitor in moznost zoomiranja posebej zdaj, ko bo vedno bolj vroce in bodo krilca vedno krajsa
Re: Namerne poškodbe v notranjosti vlakov
Pa ja de, da bi novinar mel o čem pisat, a?Jembah napisal/-a:Nic ne vem kako bo to urejeno, bi pa bilo fajn, da bi strojevodja imel monitor in moznost zoomiranja posebej zdaj, ko bo vedno bolj vroce in bodo krilca vedno krajsa