Poglobitev železnice v Ljubljani
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Poglobitev železnice v Ljubljani
Tukaj pa si lahko pogledate, kako so si zamislili poglobitev proge nekoč v prihodnosti...
http://images.google.si/imgres?imgurl=h ... s%3Disch:1
http://images.google.si/imgres?imgurl=h ... s%3Disch:1
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Poglobitev železnice v Ljubljani
Kako pa tovorni obvoz Zalog,pa križ za Jesenice?
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Poglobitev železnice v Ljubljani
Obvoza za tovorne vlake menda ne bo. Vse bo šlo na Viču pod zemljo. Ali bo to -1 ali -2 bomo pa videli.Nurmi napisal/-a:Kako pa tovorni obvoz Zalog,pa križ za Jesenice?
Lok za Jesenice se bo cepil pri Brezovici in se med Šiško in Vižmarji priklopil na staro progo, ter na novo progo Ljubljana-Brnik-Kranj-Jesenicu.
Če me pa še vprašate kdaj bo vse to: odogovor je enostaven, ko bom jaz v penziji.
Re: Poglobitev železnice v Ljubljani
Ti optimist, ti ...Regan 664 napisal/-a:...
Lok za Jesenice se bo cepil pri Brezovici in se med Šiško in Vižmarji priklopil na staro progo, ter na novo progo Ljubljana-Brnik-Kranj-Jesenicu.
Če me pa še vprašate kdaj bo vse to: odogovor je enostaven, ko bom jaz v penziji.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Poglobitev železnice v Ljubljani
ja, res je sam Šiška pa se takrat trese, kadar gre mim kak tovorni vlakdingo napisal/-a:Odvisno kateri del. Južni del ljubljane (vič, trnovo, murgle, rudnik) je potresno najbolj ogroženo območje v LJ ravno zaradi močvirnatega terena. Severni del (šiška, bežigrad...) je že veliko manj ogrožen. Najman ogroženi pa so hribi (golovec, rožnik).Pohvali pa se lahko, da stoji na protipotresnem povštru.
Ali pa tudi ne. Najmanj enkrat je že bila ob potresu porušena.
Lep pozdrav
Mario
Mario
Re: Poglobitev železnice v Ljubljani
...saj je "Pontebana", "Koralpbahn" pa tudi ni več daleč....... ....Nurmi napisal/-a:Kako pa tovorni obvoz Zalog,pa križ za Jesenice?
Re: Poglobitev železnice v Ljubljani
V tejle temi je blo še več fotk:železocestnik napisal/-a:Tukaj pa si lahko pogledate, kako so si zamislili poglobitev proge nekoč v prihodnosti...
http://images.google.si/imgres?imgurl=h ... s%3Disch:1
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... lo*#p53851
Drugač sem pa dans v reviji Življenje in tehnika zasledil tale članek:
http://www.shrani.si/f/L/OM/WsejqXT/imgp1247x.jpg
Vir: Življenje in tehnika, letnik 2010 februar
Zadnjič spremenil grega, dne 08.03.2010, 14:56, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Poglobitev železnice v Ljubljani
Grega, članek je iz februarske številke
Sicer pa sem to idejo že nekje videl samo ne morem se spomniti kje, ali je bilo to v glasilu Ljubljana ali kje drugje. Je pa tega žal več kot eno leto. Nerodna zadeva je, sodeč po slikah, da muzej oskubijo za še tisto malo prostora, kar ga imajo, o rušenju pa tudi ne verjamem popolnoma nič, saj bo težko speljati tako ozek lok.
Sicer pa o muzeju imajo nekateri zelo zanimive ideje, kar nekaj mojstrov bi se ga najraje odkrižalo. Mogoče je sedaj še najlepši trenutek, ko jim SŽ (muzej paše pod SŽ in ne pod ministrstvo za kulturo, na žalost!) ne da praktično nobenega denarja...
Sicer pa sem to idejo že nekje videl samo ne morem se spomniti kje, ali je bilo to v glasilu Ljubljana ali kje drugje. Je pa tega žal več kot eno leto. Nerodna zadeva je, sodeč po slikah, da muzej oskubijo za še tisto malo prostora, kar ga imajo, o rušenju pa tudi ne verjamem popolnoma nič, saj bo težko speljati tako ozek lok.
Sicer pa o muzeju imajo nekateri zelo zanimive ideje, kar nekaj mojstrov bi se ga najraje odkrižalo. Mogoče je sedaj še najlepši trenutek, ko jim SŽ (muzej paše pod SŽ in ne pod ministrstvo za kulturo, na žalost!) ne da praktično nobenega denarja...
Goran
Re: Poglobitev železnice v Ljubljani
Osnutek državnega lokacijskega načrta za ljubljansko železniško vozlišče.
Tekstualni del (v dveh delih)
http://www.shrani.si/f/3s/Zs/2rm7sUZR/dln-12.pdf
http://www.shrani.si/f/2B/26/1O2kr9y9/dln-22.pdf
in grafični del, varianta 1
http://www.shrani.si/f/J/re/2MkqKG4Y/var1.pdf
ter varianta 4
http://www.shrani.si/f/X/wY/4Xc2WsTR/var4.pdf
Še malo podatkov:
- dolžina tirov [km], obstoječe: 66, varianta 1: 163, varianta 4: 132
- dolžina tirov v predorih [km], varianta 1: 62, varianta 4: 19
Tekstualni del (v dveh delih)
http://www.shrani.si/f/3s/Zs/2rm7sUZR/dln-12.pdf
http://www.shrani.si/f/2B/26/1O2kr9y9/dln-22.pdf
in grafični del, varianta 1
http://www.shrani.si/f/J/re/2MkqKG4Y/var1.pdf
ter varianta 4
http://www.shrani.si/f/X/wY/4Xc2WsTR/var4.pdf
Še malo podatkov:
- dolžina tirov [km], obstoječe: 66, varianta 1: 163, varianta 4: 132
- dolžina tirov v predorih [km], varianta 1: 62, varianta 4: 19
Re: Poglobitev železnice v Ljubljani
Kako je lepo sanjati Upam, da bom do penzije videl vsaj del tega
Goran
Re: Poglobitev železnice v Ljubljani
Kako prekleto res!!!!Gorchi napisal/-a:Grega, članek je iz februarske številke
Sicer pa sem to idejo že nekje videl samo ne morem se spomniti kje, ali je bilo to v glasilu Ljubljana ali kje drugje. Je pa tega žal več kot eno leto. Nerodna zadeva je, sodeč po slikah, da muzej oskubijo za še tisto malo prostora, kar ga imajo, o rušenju pa tudi ne verjamem popolnoma nič, saj bo težko speljati tako ozek lok.
Sicer pa o muzeju imajo nekateri zelo zanimive ideje, kar nekaj mojstrov bi se ga najraje odkrižalo. Mogoče je sedaj še najlepši trenutek, ko jim SŽ (muzej paše pod SŽ in ne pod ministrstvo za kulturo, na žalost!) ne da praktično nobenega denarja...
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Poglobitev železnice v Ljubljani
Tole je vse skupaj ena velika žalost. Sreča v nesreči je vsaj v tem, da si ti razni "stručkoti" v vsej tej vnemi vsi predstavljajo in rišejo neke megalomanske projekte od katerih potem nikoli ni nič, kot ne bo nič iz tega (ker pač ni in ne bo toliko denarja).
Ni mi jasno, zakaj je treba za vsako silo posiljevati s tem predorom pod Rožnikom. Čemu to služi, istočasno pa še vkopavat tire vseh krakov (od Brezovice do Most). Upam, da se ti "tunelirji" zavedajo da imajo pivovarno Union na poti, pa vodno zajetje, itd.
Naj naredijo obvozno tovorno progo od Brezovice do Vižmarij (kjer že obstaja koridor), potem pa od Vižmarij po trasi nemške obvozne proge mimo preko Save do Zaloga. Strošek bi bil tako majhen, saj trase obstajajo, problem pa hitro rešljiv. Ko bo kaj viška denarja pa naj se vkoplje še postaja (ki bo itak namenjena samo potniškemu prometu).
Če pa se ne da brez tunela, potem pa dajmo še enega umestit med Rakovnikom in Bizovikom, pa potem direkt v Zalog…milijarda ali dve gor ali dol
Ni mi jasno, zakaj je treba za vsako silo posiljevati s tem predorom pod Rožnikom. Čemu to služi, istočasno pa še vkopavat tire vseh krakov (od Brezovice do Most). Upam, da se ti "tunelirji" zavedajo da imajo pivovarno Union na poti, pa vodno zajetje, itd.
Naj naredijo obvozno tovorno progo od Brezovice do Vižmarij (kjer že obstaja koridor), potem pa od Vižmarij po trasi nemške obvozne proge mimo preko Save do Zaloga. Strošek bi bil tako majhen, saj trase obstajajo, problem pa hitro rešljiv. Ko bo kaj viška denarja pa naj se vkoplje še postaja (ki bo itak namenjena samo potniškemu prometu).
Če pa se ne da brez tunela, potem pa dajmo še enega umestit med Rakovnikom in Bizovikom, pa potem direkt v Zalog…milijarda ali dve gor ali dol
Re: Poglobitev železnice v Ljubljani
Poglobitev tirov v Ljubljani je "utopija", vsaj kar se trenutnega stanja in odnosa države tiče. Ampak na dolgi rok, tja čez 20 - 30 let, pa bodo zagotovo začeli resno razmišljati v tej smeri. In čez 50 let, to tudi realizirali.
Obvoznice ničesar ne rešijo. Tisti moment ko bi bile narejene, bi urbano mestno okolje pritisnilo ob nje. In zadeva bi bila točno takšna kot je v današnjem času.
Spomnimo se. Ko so zgradili Južno Železnico, se je le-ta kar precej ognila takratnega mesta Ljubljane. In sedaj? Zakaj ni železnica ostala še naprej osamljena na tistih gmajnah?
In vprašajte se, kdo v koga rine in ga ovira. Železnica v mesto ali je morda ravno obratno? In potem je tudi jasno, kdo bo moral biti financer tega megalomanskega projekta.
Ljubljančani, nimate nobenega upanja za naslednje desetletje. Župan Janković je popušil že pri Emoniki. Pri podzemni bi vlekel mega havanke. press
Obvoznice ničesar ne rešijo. Tisti moment ko bi bile narejene, bi urbano mestno okolje pritisnilo ob nje. In zadeva bi bila točno takšna kot je v današnjem času.
Spomnimo se. Ko so zgradili Južno Železnico, se je le-ta kar precej ognila takratnega mesta Ljubljane. In sedaj? Zakaj ni železnica ostala še naprej osamljena na tistih gmajnah?
In vprašajte se, kdo v koga rine in ga ovira. Železnica v mesto ali je morda ravno obratno? In potem je tudi jasno, kdo bo moral biti financer tega megalomanskega projekta.
Ljubljančani, nimate nobenega upanja za naslednje desetletje. Župan Janković je popušil že pri Emoniki. Pri podzemni bi vlekel mega havanke. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Poglobitev železnice v Ljubljani
A bi mi kdo na kratko razložil, zakaj bi bila poglobitev železnice v Ljubljani koristna? Tuhtam in tuhtam, pa ne dojamem.
Hvala.
Hvala.