Pozdravljeni g. Tratnik,
se mi je zdelo za katero rešitev gre že ob prvem pisanju, sedaj ste lepo osvežili spomin
Torej ko sem prvič videl predlog mi nikakor ni skup šel tisti krog, še manj pa sem si predstavljal, kaj je pod nivojem zemlje, kaj ostane gori. Sicer nisem arhitekt (če sem iskren, moj oče je bil in mi je kaj zanimivega povedal, vendar malo) ampak me ves čas skrbi podnivojska železnica. Ne da bi bil nasprotnik temu, nimam nič proti me pa skrbi teren. Ena izmed stvari, ki mi jo je oče povedal pred leti je ta, da Ljubljana leži na dokaj barjanskem delu in da sta vsaj dva nivoja podtalnice. Pri meni v Šiški so ob zidanju sosednjega bloka na en nivo naleteli, pa ni tako globoko, menda okoli 7-8 m, pri zidanju Cankarjevega doma pa na dva (če ne celo na tretjega) in so zato vse kar je pod zemljo obdali v svinec. Podtalnica in mehek teren sta dve stvari, ki me skrbita pri tem, kako ta projekt izpeljati.
Da se vrnem nazaj h krogu. Ta mi nikakor ne gre v račun, čemu? Da se vlak iz smeri Jesenic obrne in gre nazaj na proti Jesenicam? Kako je s tisto podzemno postajo s 6 tiri, v katerem nivoju naj bi to bilo napram omenjenemu loku?
Glede na lokacijo železniške postaje v tem predlogu pa bi potem bilo potrebno popraviti tudi nekaj prog mestnega potniškega prometa. Morebiti bi zato bilo smiselno čelo postaje prestaviti bližje Bavarskemu dvoru oz. Kozolcu in speljati izhode iz postaje direktno na to postajo LPP. Seveda pa obstaja tudi varianta speljati avtobusne proge pod zemljo vendar čemu, mar ne bi bilo to bolj efektivno?
Ne zamerite za vprašanja - ideja ni slaba ampak za dobro realizacijo bi nemara morali zadevo še malce izpiliti
S skupnimi močmi bi morda celo kaj uporabnega ratalo