Stara signalizacija

Vse okoli izdelovanja maket in elementov na njej.
Odgovori
abarth500
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 15
Pridružen: 24.02.2010, 21:32

Stara signalizacija

Odgovor Napisal/-a abarth500 »

Dober večer, dan usem
začel sem premišljevati o kakšni maketi, pa se mi je vstavilo pri signalih
ker bi pač uporabil več ali manj parne lokomotive, bi uporabil stare signale
in zasledil sem da so signali rdeči in rumeni kot na sliki http://en.wikipedia.org/wiki/Railway_si ... al_signals
tako vas prosim če mi lahko razložite kaj pomeni posamezna barva


hvala in LP
Rok
abarth500
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 15
Pridružen: 24.02.2010, 21:32

Re: Stara signalizacija

Odgovor Napisal/-a abarth500 »

milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Re: Stara signalizacija

Odgovor Napisal/-a milchy »

slika ti prikazuje lepe signale, ki so bili (mogoče so še) v uporabi v Veliki Britaniji ....
če misliš delat maketo z evropskimi lokomotivami, bo treba poiskat evropske modele signalov (Viesmann, Märklin, Brawa ..... )

M.
abarth500
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 15
Pridružen: 24.02.2010, 21:32

Re: Stara signalizacija

Odgovor Napisal/-a abarth500 »

hvala za nasvet
ampak še vedno v vednost pomen barv?
hvala
Nejc

Re: Stara signalizacija

Odgovor Napisal/-a Nejc »

abarth500 napisal/-a:hvala za nasvet
ampak še vedno v vednost pomen barv?
hvala
Pri likovnih signalih je pojem signalnega znaka opredeljena z lego ročice. Ročice so v dveh položajih - poševno dvignjena in horizontalno (spuščena). Signal je lahko opremljen tudi z dvema ročicama. Če je poševno dvignjena ena ročica, je dovoljena vožnja mimo signala. Ta ročica je navadno opremljena tudi z zeleno lučjo, da je signal viden ponoči. Ko se ročica spusti v horizontalno lego, zamenja zeleno luč rdeča luč, kar prepoveduje vožnjo mimo signala. V primeru, da so dvignjeni obe ročici, gre za omejeno hitrost, od teh ročic ima ena zeleno luč, druga pa rumeno.

Vse kar sem povedal, velja za Nemške železnice, kjer je nekaj likovnih signalov še danes v uporabi. Seveda vsakemu likovnemu signalu pripada še likovni predsignal. Če te bo zanimalo še o njem, pa le vprašaj.

Toliko na hiterco. :wink:
Uporabniški avatar
WABASH
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 24
Pridružen: 28.01.2008, 17:26
Kraj: Straža

Re: Stara signalizacija

Odgovor Napisal/-a WABASH »

abarth500 napisal/-a:hvala za nasvet
ampak še vedno v vednost pomen barv?
hvala

Rdeče pobarvana ročica - glavni signal (stop signal)
Rumeno pobarvana ročica - predsignal (distant signal)

Še malo v slikah

glavni signal

Slika

predsignal

Slika

še kombinacija obeh

Slika

Še link

http://en.wikipedia.org/wiki/British_railway_signals
abarth500
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 15
Pridružen: 24.02.2010, 21:32

Re: Stara signalizacija

Odgovor Napisal/-a abarth500 »

e to sem rabu hvala
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Stara signalizacija

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Abarth,
vedi le, da napisano velja za ameriške železnice. Pri nas (JŽ) je bilo verjetno podobno, na ÖBB je bilo spet malo drugače, Nemci spet drugače... Predvsem razmisli, za katero železniško upravo rabiš podatke, potem je tudi lažje pisati odgovor v tem primeru.
Goran
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Re: Stara signalizacija

Odgovor Napisal/-a milchy »

Gorchi napisal/-a:Abarth,
vedi le, da napisano velja za ameriške železnice. Pri nas (JŽ) je bilo verjetno podobno, na ÖBB je bilo spet malo drugače, Nemci spet drugače... Predvsem razmisli, za katero železniško upravo rabiš podatke, potem je tudi lažje pisati odgovor v tem primeru.
..... pa še ena bistvena razlika je - kam se premaknejo ročice signalov - v VB in USA dol, v vsem ostalem delu Evrope pa gor (kadar kažejo prosto)
poglej na wikipedijo ali semkaj
Odgovori