Zmote v zvezi s starim kolodvorom Južne železnice v Trstu
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Zmote v zvezi s starim kolodvorom Južne železnice v Trstu
Počasi smo se dokopali do zaključka predelave pristanišča in kolodvora...
Pristanišče se je predelovalo po etapah, ki so bile končane leta 1874, 1876, 1879 in končno, zadnja leta 1883.
Država je sklenila pogodbo z Južno železnico za izgradnjo pristanišča leta 1867 in določenim časom izgradnje konec leta 1873. Vse se je zakompliciralo, kot je pri gradbenih delih navada, tako da so se spreminjal načrti, delo pa je trajalo dodatnih 10 let do zaključka gradnje leta 1883.
Projekt je bil res obširen, odprtih je bilo 10 kamnolomov, 5 v bližini pristanišča, nekaj na Krasu, preostali pa v Miljah/Muggia, Sesljanu/Sistiana in Tržiču/Monfalkone. Novo pristanišče je omogočilo pristan 150 velikim trgovskim ladjam, globina pristana pa je znašala preko 8 metrov. V skladiščih je bilo prostora 296.000 kvadratnih metrov.
Svečana otvoritev obnovljenega pristanišča je bila 19. decembra 1883.
Drugo železniško postajo pa so pričeli graditi leta 1875, otvoritev pa je bila 18. junija 1878.
Zgradbo je sprojektiral Wilhelm von Flattich, isti arhitekt kot kolodvor Južne železnice na Dunaju.
Sedaj si lahko pogledamo načrt pristanišča in nove železniške postaje v Trstu iz leta 1883...
Še povečava...
Pristanišče se je predelovalo po etapah, ki so bile končane leta 1874, 1876, 1879 in končno, zadnja leta 1883.
Država je sklenila pogodbo z Južno železnico za izgradnjo pristanišča leta 1867 in določenim časom izgradnje konec leta 1873. Vse se je zakompliciralo, kot je pri gradbenih delih navada, tako da so se spreminjal načrti, delo pa je trajalo dodatnih 10 let do zaključka gradnje leta 1883.
Projekt je bil res obširen, odprtih je bilo 10 kamnolomov, 5 v bližini pristanišča, nekaj na Krasu, preostali pa v Miljah/Muggia, Sesljanu/Sistiana in Tržiču/Monfalkone. Novo pristanišče je omogočilo pristan 150 velikim trgovskim ladjam, globina pristana pa je znašala preko 8 metrov. V skladiščih je bilo prostora 296.000 kvadratnih metrov.
Svečana otvoritev obnovljenega pristanišča je bila 19. decembra 1883.
Drugo železniško postajo pa so pričeli graditi leta 1875, otvoritev pa je bila 18. junija 1878.
Zgradbo je sprojektiral Wilhelm von Flattich, isti arhitekt kot kolodvor Južne železnice na Dunaju.
Sedaj si lahko pogledamo načrt pristanišča in nove železniške postaje v Trstu iz leta 1883...
Še povečava...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Zmote v zvezi s starim kolodvorom Južne železnice v Trstu
Na žalost je resolucija zelo slaba in si bomo morali pomagati s "seciranjem" fotke...
Levo vidimo opuščeno progo skozi predor Gretta/Greta.
Potok Martežin je speljan ob novi cesti na Miramare in potem v pristan ob pomolu I (Molo I).
Cesta v Miramare je speljana pod podvozom proge Ljubljana - Trst pod jeklenim mostom, ki so ga v 30 letih 20. stoletja zamenjali s sedanjim.
Del načrta pri novem postajnem poslopje...
Na vrhu načrta je nova cesta v Miramare.
Sledi novo postajno poslopje, potem pa skladišči s silosom, ki je danes garažna hiša.
Prostor novih skladišč proti morju je pridobljen z nasipanjem materiala v morje.
Še en načrt okolice novega postajnega poslopja iz leta 1883...
Če primerjamo ta načrt s tistim iz leta 1857...
vidimo, da je nova cesta za Miramare presekala stari kolodvor in da so bivše delavnice res izven območja sedanje železniške postaje....tako kot jih je "zacahnal" zbowe
Ravno tako vodna postaja, ki pa je bila locirana nad cesto v Prosek, torej nad današnjo Via Udine.
(morda nova možnost za napako velikega mojstra - NIMAM KATASTRA; NIMAM STARIH NAČRTOV TRSTA; NIMAM ŽELEZNIŠKIH NAČRTOV - temu se reče, da greš brez .... na svadbo)
Levo vidimo opuščeno progo skozi predor Gretta/Greta.
Potok Martežin je speljan ob novi cesti na Miramare in potem v pristan ob pomolu I (Molo I).
Cesta v Miramare je speljana pod podvozom proge Ljubljana - Trst pod jeklenim mostom, ki so ga v 30 letih 20. stoletja zamenjali s sedanjim.
Del načrta pri novem postajnem poslopje...
Na vrhu načrta je nova cesta v Miramare.
Sledi novo postajno poslopje, potem pa skladišči s silosom, ki je danes garažna hiša.
Prostor novih skladišč proti morju je pridobljen z nasipanjem materiala v morje.
Še en načrt okolice novega postajnega poslopja iz leta 1883...
Če primerjamo ta načrt s tistim iz leta 1857...
vidimo, da je nova cesta za Miramare presekala stari kolodvor in da so bivše delavnice res izven območja sedanje železniške postaje....tako kot jih je "zacahnal" zbowe
Ravno tako vodna postaja, ki pa je bila locirana nad cesto v Prosek, torej nad današnjo Via Udine.
(morda nova možnost za napako velikega mojstra - NIMAM KATASTRA; NIMAM STARIH NAČRTOV TRSTA; NIMAM ŽELEZNIŠKIH NAČRTOV - temu se reče, da greš brez .... na svadbo)
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: Zmote v zvezi s starim kolodvorom Južne železnice v Trstu
Nekaj sem se o tem pomenil z Paolom Petronio in mi je dejal, da brez skrajnega razbivanja j..c je težko priti do kakšnih podatkov.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Zmote v zvezi s starim kolodvorom Južne železnice v Trstu
Napočil je čas zaključka novele...ja, ni se razvila v telenovelo (vzrok: Primorska se še prebuja )
Načrti sedanjega kolodvora Južne železnice v Trstu...
Pogled na kolodvor...
Pogled s strani, vzdolžni prerez, tloris...
Povečava...
presek skozi halo...
konstrukcija strehe hale...
Zanimivost: Sepp Tezak je zapisal, da je konstrukcijo strehe izdelala Strojna tovarna v Andritzu (Maschinenfabrik Andritz) pri Gradcu/Graz.
Tovarna obstaja še danes, vendar ne gradi več takšnih konstrukcij...drugačne
Streha je preživela obe vojni, po drugi svetovni vojni pa so jo odstranili in zgradili sedanje nadstreške nad peroni.
In še glavni vhod...
vir: Allgemeine Bauzeitung 1884
Načrti sedanjega kolodvora Južne železnice v Trstu...
Pogled na kolodvor...
Pogled s strani, vzdolžni prerez, tloris...
Povečava...
presek skozi halo...
konstrukcija strehe hale...
Zanimivost: Sepp Tezak je zapisal, da je konstrukcijo strehe izdelala Strojna tovarna v Andritzu (Maschinenfabrik Andritz) pri Gradcu/Graz.
Tovarna obstaja še danes, vendar ne gradi več takšnih konstrukcij...drugačne
Streha je preživela obe vojni, po drugi svetovni vojni pa so jo odstranili in zgradili sedanje nadstreške nad peroni.
In še glavni vhod...
vir: Allgemeine Bauzeitung 1884
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Trst danes
Bravo @ŽC
Zanimivo – kot zmeraj!
In ker Primorska še počiva, bo MRS Štajerska dodala kakšno svojo.
Železniška postaja danes, oz. lani poleti
Ampak mislim da bo @ŽC prilepil še kakšne boljše!
Zanimivo – kot zmeraj!
In ker Primorska še počiva, bo MRS Štajerska dodala kakšno svojo.
Železniška postaja danes, oz. lani poleti
Ampak mislim da bo @ŽC prilepil še kakšne boljše!
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
- marklinfan
- Strojevodja I
- Prispevkov: 571
- Pridružen: 01.08.2006, 19:47
- Kraj: Stari grad Celje
- Kontakt:
Re: Zmote v zvezi s starim kolodvorom Južne železnice v Trstu
Nevem kje a sem prebral že nekaj časa nazaj, da naj bi streho - nadstrešek odstranili nemci med vojno oz. celo pred njo. Je tukaj kaj resnice oz napačna navajanja informacije?
[url=http://myrencontres.com]site de flirt internet[/url]
Re: Zmote v zvezi s starim kolodvorom Južne železnice v Trstu
Se strinjam s tabo marklinfan s tem, da se naj bi to zgodilo z litoželeznimi nadstreški na postaji Campo Marzio in naj bi bili pretaljeni v topove. Glede na slike tukaj pa sem malce skeptičen, ali železocestnik govori o tej (stari) postaji ali ne?
V vsakem primeru pa je ta postaja res veličastna za pogledat. Ljubljanska postaja deluje tako provincialno
V vsakem primeru pa je ta postaja res veličastna za pogledat. Ljubljanska postaja deluje tako provincialno
Goran
Re: Zmote v zvezi s starim kolodvorom Južne železnice v Trstu
Postaja, katero ŽC opisuje, NI Campo Marzio; tam je bila začetna postaja Bohinjske/Kozinske železnice; in ja, tista pa je imela litoželezni nadstrešek...
MMG:@ŽC za prispevek
MMG:@ŽC za prispevek
LEP DAN
Igor
Igor
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: Zmote v zvezi s starim kolodvorom Južne železnice v Trstu
Tudi ta postaja je imela svojo lepo kovinsko kritino (zgoraj se vidi načrt). Demontirali so ga pa fašoti in ne švabi.
Ko se vrnem bom poskusil kaj dodati.
Ko se vrnem bom poskusil kaj dodati.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Zmote v zvezi s starim kolodvorom Južne železnice v Trstu
S področja bivših delavnic sem naredil nekaj fotk, da si lahko bolje predstavljamo, kje so bile bivše delavnice in kje je danes železniška postaja in do kje so nasuli morje.zbowe napisal/-a: Stari tunel je stal mnogo bližje postaji. Na spodnjem screenshot-u vidimo na današnji situaciji nanešene lokacije izhoda tunela proti Trstu in sedanjo postajo.
Pogled proti peronom in silosu (bivšim skladiščem, sedaj razvalinam...)
"Stegnil" sem se preko ograje...
Izvoz iz postaje je speljan v loku proti morju...
Ob progi desno je verjetno postavljalnica...
Na postajo pa uvaža nov vlak...
Na prostoru bivših delavnic je sedaj park, z nivoja ceste se povzpneš po stopnicah (višinska razlika je okoli 6-7 m, torej na višino, kjer s v resnici bile delavnica in celotni kolodvor). Tako se vidi, koliko materiala so morali odstraniti za novo železniško postajo...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Zmote v zvezi s starim kolodvorom Južne železnice v Trstu
Poglejmo si še enkrat Barkovlje in kako je Ghega speljal progo po viaduktu in po majhnem predoru...ki je še vedno v funkciji...
Prostora med progo in morjem ni bilo veliko...verjetno so kasneje kaj zasipali...
Dokler nimamo drugih načrtov si moramo pomagati s tem, kar najdemo po knjigah.
Vir bom navedel kasneje.
Prostora med progo in morjem ni bilo veliko...verjetno so kasneje kaj zasipali...
Dokler nimamo drugih načrtov si moramo pomagati s tem, kar najdemo po knjigah.
Vir bom navedel kasneje.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Zmote v zvezi s starim kolodvorom Južne železnice v Trstu
Pogledali pa si bomo tudi območje Barkovelj, Grete in tržaškega kolodvora po letu 1906, saj je že vrisana Bohinjska proga
Nas pa sedaj zanima območje Rojan/Rojano. Na karti je kar nekaj potokov, ki se zlivajo pri cerkvi, od tam dalje pa teče potok Martežin...
Ta potok je sčasoma dobil novo ime oz. se mu je ime s časom spremenilo. Danes se ta potok imenuje
Montorsino oz. tudi cesta po njem...
Pod napisom Rojan vidimo na enem potočku znak za vodni pogon.
Poglejmo si to področje sotočja potokov nad cerkvijo in trgom "tra Rivi" v knjigi o mlinih v provinci Trst avtorja Mauricija Radacicha. Knjiga ima naslov: Maurizio Radacich: De censu molendinorum. I mulini ad acqua della provincia di Trieste. Trieste 2006 (tudi zgornja dva načrta sta iz te knjige).
Nekako v desnem kotu vidimo na načrtu iz leta 1946, da se je ohranilo ledinsko ime Mlini/Molini.
O mlinih pa danes ni več duha ne sluha.
Ime Rojan/Rojano izhaja verjetno iz slovenskega roja: jarek, odvodni kanal, struga, vodni žleb za mlinsko kolo. Vendar je beseda prevzeta iz furlanščine, kjer roja pomeni odvodni kanal.
V 19 stoletju pa so bili na potokih Rosani ("Potocco Rosan") in Martežin ("potocco Martesin") kar štirje mlini in sicer najdemo v vasi Rojan/Rojano št. 37 lastnika Biaggio Sferza, ki ima v lasti mlin z enim vodnim kolesom, drugi mlinar je Giuseppe Ferluga, tretji mlinar, Ferluga Matteo pa ima mlin skupaj s konzorti. Četrti mlin ima v lasti naš drugi mlinar, Giuseppe Ferluga skupaj z bratom Giacomom.
Potoki so danes od cerkve dalje proti morju skriti v kanalih, saj smo si že ogledali Ghegovo premostitev potoka Martežin. Danes tudi ni več toliko vode kot včasih, verjetno potoki narastejo v času večjih in daljših padavin.
Če si še enkrat pogledamo, koko je Ghega spravil Martežin pod zemljo...
in kako so ga potem za njim "krivili" pri predelavi kolodvora Trst njegovi nasledniki...
...pridemo do zaključka, do kod je segal prvi kolodvor v Trstu...
stanje leta 1883...
stanje danes...
Cesta v Miramare je na istem mestu: Viale Miramare
Via Udine je prejšnja cesta v Prosek/Prosecco
Via Montorsino (= potok Martenžin/Martensin)se nadaljuje v smeri morja v Via Stock, ki je speljana v podvozu pod Vio Udine..
Ta Via Stock pa se ne nadaljuje v smeri Ghegine smeri ukopanja potoka Martensin, saj so cesto "Via S. Tereza" in Largo Roiano zgradili kasneje, že po preusmeritvi potoka Martenžin v loku proti morju.
Tega tržaškeg podzemlja danes ne morete več videti, vozite po njemu, pa ga ne vidite...
Nas pa sedaj zanima območje Rojan/Rojano. Na karti je kar nekaj potokov, ki se zlivajo pri cerkvi, od tam dalje pa teče potok Martežin...
Ta potok je sčasoma dobil novo ime oz. se mu je ime s časom spremenilo. Danes se ta potok imenuje
Montorsino oz. tudi cesta po njem...
Pod napisom Rojan vidimo na enem potočku znak za vodni pogon.
Poglejmo si to področje sotočja potokov nad cerkvijo in trgom "tra Rivi" v knjigi o mlinih v provinci Trst avtorja Mauricija Radacicha. Knjiga ima naslov: Maurizio Radacich: De censu molendinorum. I mulini ad acqua della provincia di Trieste. Trieste 2006 (tudi zgornja dva načrta sta iz te knjige).
Nekako v desnem kotu vidimo na načrtu iz leta 1946, da se je ohranilo ledinsko ime Mlini/Molini.
O mlinih pa danes ni več duha ne sluha.
Ime Rojan/Rojano izhaja verjetno iz slovenskega roja: jarek, odvodni kanal, struga, vodni žleb za mlinsko kolo. Vendar je beseda prevzeta iz furlanščine, kjer roja pomeni odvodni kanal.
V 19 stoletju pa so bili na potokih Rosani ("Potocco Rosan") in Martežin ("potocco Martesin") kar štirje mlini in sicer najdemo v vasi Rojan/Rojano št. 37 lastnika Biaggio Sferza, ki ima v lasti mlin z enim vodnim kolesom, drugi mlinar je Giuseppe Ferluga, tretji mlinar, Ferluga Matteo pa ima mlin skupaj s konzorti. Četrti mlin ima v lasti naš drugi mlinar, Giuseppe Ferluga skupaj z bratom Giacomom.
Potoki so danes od cerkve dalje proti morju skriti v kanalih, saj smo si že ogledali Ghegovo premostitev potoka Martežin. Danes tudi ni več toliko vode kot včasih, verjetno potoki narastejo v času večjih in daljših padavin.
Če si še enkrat pogledamo, koko je Ghega spravil Martežin pod zemljo...
in kako so ga potem za njim "krivili" pri predelavi kolodvora Trst njegovi nasledniki...
...pridemo do zaključka, do kod je segal prvi kolodvor v Trstu...
stanje leta 1883...
stanje danes...
Cesta v Miramare je na istem mestu: Viale Miramare
Via Udine je prejšnja cesta v Prosek/Prosecco
Via Montorsino (= potok Martenžin/Martensin)se nadaljuje v smeri morja v Via Stock, ki je speljana v podvozu pod Vio Udine..
Ta Via Stock pa se ne nadaljuje v smeri Ghegine smeri ukopanja potoka Martensin, saj so cesto "Via S. Tereza" in Largo Roiano zgradili kasneje, že po preusmeritvi potoka Martenžin v loku proti morju.
Tega tržaškeg podzemlja danes ne morete več videti, vozite po njemu, pa ga ne vidite...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Zmote v zvezi s starim kolodvorom Južne železnice v Trstu
Sedaj pa si poglejmo podvoz Vie Stock (oziroma vkopanega potoka Martenžin) pod Vio Udine (bišo cesto v Prosek)...
Pogled po ulici sv. Tereze v smeri proti izviru potoka Martežin, ki je speljan nekje pod zemljo...
Včasih je bil potok Martežin speljan naravnost proti morju, zato je verjetno podvoz poševen?
Via Udine (včasih cest v Prosek/Prosecco) je okoli 6 metrov višje...
Tukaj nekje ob spodnji cesti se je končalo območje kolodvora Trst.
Še pogled v drugo smer (proti Barkovljam) ob bivši cesti v Prosek, ki se od križišča naprej imenuje Salita di Gretta...
Tako, to je vse brez dokumentov. Dokler ne bom imel dokumentov, ne pišem več o tržaškem kolodvoru...
Samo še kakšno fotko lahko pritisnem
Pogled po ulici sv. Tereze v smeri proti izviru potoka Martežin, ki je speljan nekje pod zemljo...
Včasih je bil potok Martežin speljan naravnost proti morju, zato je verjetno podvoz poševen?
Via Udine (včasih cest v Prosek/Prosecco) je okoli 6 metrov višje...
Tukaj nekje ob spodnji cesti se je končalo območje kolodvora Trst.
Še pogled v drugo smer (proti Barkovljam) ob bivši cesti v Prosek, ki se od križišča naprej imenuje Salita di Gretta...
Tako, to je vse brez dokumentov. Dokler ne bom imel dokumentov, ne pišem več o tržaškem kolodvoru...
Samo še kakšno fotko lahko pritisnem
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Zmote v zvezi s starim kolodvorom Južne železnice v Trstu
Če pogledamo nazaj, vidimo, da je vse res, kar je napisal zbowe...železocestnik napisal/-a:
Tako, to je vse brez dokumentov. Dokler ne bom imel dokumentov, ne pišem več o tržaškem kolodvoru...
Samo še kakšno fotko lahko pritisnem
zbowe napisal/-a:
Stari tunel je stal mnogo bližje postaji. Na spodnjem screenshot-u vidimo na današnji situaciji nanešene lokacije izhoda tunela proti Trstu in sedanjo postajo.
Če si iz Googla Streetwiew sposodimo sliko, tunel se je nahajal tam zgoraj, kjer je tista plava cerada in pazi, še vedno je tam. Na tej strani je zaprt z zidom, na drugem vhodu in veliki del notranjosti pa zasut.
Našla se je še ena fotka zazidanega dela predora...
železocestnik napisal/-a:
Lepo je vidno, da je na strani železniške postaje Trst zazidan, tam kjer je sedaj plava cerada, je košarkarsko igrišče...
Pogledati sem si šel sedanje stanje...
Campo sportivo...kot nam ga je že zbowe prikazal na Google Streetwiew...sem počakal, da je pripeljal motorist, da je fotka čim bolj podobna tisti od zboweta
Odpravim se navzgor, vendar je na vratih opozorilo...samo za člane...
Tvegam...
Vprašam kelnerco, če lahko fotografiram...dovoli mi samo za pokritim igriščem...
Preko bivših tribun se prebijem do vhoda v predor...
Spustim se po stopnicah na nivo bivše železniške proge...in slikam navzgor, kolikor je pač mogoče...
Kamniti kvadri so začeli že razpadati, vendar so kljub temu še dobro ohranjeni...
Deli predora so črni od dima hlaponov, ki so nekaj deset let vozili skozi ta predor...
Črno barvo je dobil tudi lev, ki je varoval predor
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Zmote v zvezi s starim kolodvorom Južne železnice v Trstu
Od spodaj navzgor zgledajo stebri predora prav mogočni...
Na skrivaj naredim eno fotko tunela skozi igrišče...
Potem pa pripelje kelnarca šefa, kateremu povem, da sicer nisem od časopisa, da pa sem od bolj vplivnega medija, vlaki.info, ni nobene ovire več za fotografirati karkoli. Je potem razložil kelnerci, da je propaganda v medijih izredno pomembna.
Vstopim na igrišče in sedaj se vidi del tunela v celi veličini...
Na skrivaj naredim eno fotko tunela skozi igrišče...
Potem pa pripelje kelnarca šefa, kateremu povem, da sicer nisem od časopisa, da pa sem od bolj vplivnega medija, vlaki.info, ni nobene ovire več za fotografirati karkoli. Je potem razložil kelnerci, da je propaganda v medijih izredno pomembna.
Vstopim na igrišče in sedaj se vidi del tunela v celi veličini...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers