Črešnjevec - Slov. Bistrica

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Mislim, da neka strašna investicija to ne bi bila, saj je teren raven in ob cesti utrjen. problem bi nastal s prečkanjem avtoceste, kjer bi bilo po vsej verjetnosti narediti nadvoz za vlak.

Mimogrede, proga bi mi zelo prav prišla pred šestimi leti, ko sem služil vojaški rok v Bistrici in se mi je tista dolga ravnina zelo zamerila, pa še nevarna je.

Upajmo na najboljše!
06-018
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 10
Pridružen: 30.07.2006, 13:42
Kraj: Slovenska Bistrica

Odgovor Napisal/-a 06-018 »

:) Še nekaj slik od proge Slovenska Bistrica (Črešnjevec) - Slovenska Bistrica Mesto:

Slika

Osebje, ki je opravljalo z lokomotivo na bistriški postaji leta 1958. Mimogrede lahko s ponosom dodam, da je na sliki prvi z leve moj dedek, ki je bil takrat strojevodja

Slika

Mešani vlak z lokomotivo 151-001 na vožnji proti postaji Slovenska Bistrica Mesto

Slika
lep pozdrav!
Boštjan
Uporabniški avatar
Glasnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 155
Pridružen: 03.11.2006, 6:55

Odgovor Napisal/-a Glasnik »

Boštjan čudovite slike. Res enkratno. Takšnih slik smo na forumu vedno resnično veseli.


L.P.: Glasnik
IC-Pohorje503

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

najlepši 151-001, zdaj v Mariboru!! :)
Uporabniški avatar
STIB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 445
Pridružen: 18.04.2006, 11:57
Kraj: Zagreb, HR

Odgovor Napisal/-a STIB »

Prilagam tudi vozni red iz 1957/58 (z zahvalo in z dovoljenjem kolege seabrala z foruma www.zeljeznice.net/forum)

Slika
lp iz Zagreba
ZDRU
IC-Pohorje503

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

STIB napisal/-a:Prilagam tudi vozni red iz 1957/58 (z zahvalo in z dovoljenjem kolege seabrala z foruma www.zeljeznice.net/forum)

Slika
v času je 1957-58 , po 13 minut. primer še vedno vozi da že manj 7 min vozi, škoda ni več in žalosten da nima tiri!

Lp :)
Uporabniški avatar
STIB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 445
Pridružen: 18.04.2006, 11:57
Kraj: Zagreb, HR

Odgovor Napisal/-a STIB »

Iz istega izvora (seabral) še vozni red iz leta 1938 (t.j. ravno tistega leta ko je moj oče naredil svoje slike):

Slika
Slika

"Razrezal" sem tablico na dve polovici da ne bi preveč razširil ekrane :wink:

10 :shock: parov vlakov!
lp iz Zagreba
ZDRU
stadt_haag
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 51
Pridružen: 29.09.2005, 23:13
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a stadt_haag »

Lepo pozdravljeni!

Glede na to, da naj bi bilo že skoraj stoodstotno odločeno, da bo koncern Magna International gradil tovarno v Slovenski Bistrici (Finance 102/2007), ki naj bi obsegala 60 ha površin in zaposlovala več kot 500 delavcev, je za upati, da to pomeni tudi izgradnjo industrijskega tira do tovarne. Kot je bilo za razbrati iz časopisnih prispevkov, naj bi bila lokacija tovarne nekje med avtocesto in železniško postajo, ni pa bilo razvidno, na kateri strani ceste, ki povezuje Črešnjevec in Sl. Bistrico. Če bi bila na severni strani, potem bi tir verjetno lahko potekal relativno blizu nekdanji trasi, sedanji cesti.

Lep pozdrav,
Tomi Vauda
Maribor
Uporabniški avatar
BoBi19
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 486
Pridružen: 18.03.2007, 12:37
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a BoBi19 »

Našel kilometrski kamen v Slovenski Bistrici:

Slika
Lp Boštjan
Uporabniški avatar
Rdeca kapica
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 114
Pridružen: 23.05.2007, 21:18

Odgovor Napisal/-a Rdeca kapica »

Dnevno je obratovalo na tej progi sedem parov vlakov,ob nedeljah in semenskih dnevih pa devet vlakov. Vlak je imel vagone 1. in 2. razreda, sicer pa so bili vsi vlaki mešani in so s seboj vozili tudi tovorne vagone. Vozni čas v vsako stran je trajal 15 minut. Z tako gostim prometom so imeli Bistričani zvezo praktično z vsakim pomembnejšim vlakom na glavni progi (Južni železnici). Na splošno je bil prva leta promet na progi zelo aktiven in je prinašal dobiček. Zaton te proge se je začel pravzaprav šele po 2 svetovni vojni s splošno motorizacijo, kar pa je pripeljalo do ukinitve proge 31.12.1965.

Po prvi svetovni vojni so prvotne lokomotive zamenjali z nekoliko manjšimi stroji. To so bile lokomotive Južne železnice kasneje preimenovale kot JDŽ-162. Grajene so bile leta 1880 in 1881 v tovarni lokomotiv Floribsdorfu na Dunaju. Imele so velike dimnike z vgrajeno iskrolovno napravo in kasneje dodatno vakuumsko zavoro.

Ob začetku druge svetovne vojne so bile štiri lokomotive odstopljene direkciji v Niš. Za lokomotivami vrste 162 je delo na progi prevzela lokomotiva JDŽ 151-001, ki je bila prvotno grajena za železniški odsek Grobelno – Rogatec. Narejena je bila na Dunaju leta 1906. Bila je tipični predstavnik lokalnih lokomotiv Južne železnice, saj so bile njene predhodnice grajene že leta 1884. Lokomotiva je obratovala nekako do leta 1958 ko jo je zamenjala lokomotiva JŽ-51. Lokomotiva JŽ151 001 je bila dodeljena za premikalno službo v mariborsko kurilnico. Tam je obratovala do leta 1972.

Danes je ohranjena in stoji na koritnem podstavku pred železniško postajo Maribor kot tehnološki spomin.
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3102
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: Črešnjevec - Slov. Bistrica

Odgovor Napisal/-a _Borsig_ »

in danes:
Slika
Danes na žalost tudi te postajne zgradbe ni več.
Se je morala umakniti krožišču!

Obstaja pa še lopa, ki danes služi kot avtobusna garaža!
Ima kdo kakšno sliko?
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3102
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Odgovor Napisal/-a _Borsig_ »

06-018 napisal/-a::) Še nekaj slik od proge Slovenska Bistrica (Črešnjevec) - Slovenska Bistrica Mesto:

Slika

Osebje, ki je opravljalo z lokomotivo na bistriški postaji leta 1958. Mimogrede lahko s ponosom dodam, da je na sliki prvi z leve moj dedek, ki je bil takrat strojevodja

Slika

Mešani vlak z lokomotivo 151-001 na vožnji proti postaji Slovenska Bistrica Mesto

Slika
@06-018 slike so se zgubile! (sem nekje prebral, so se enkrat pred časom nekaj igrali na shrani.si)
Čeprav gre za starejši post - ali lahko obnoviš slike (linke)?

Hvala
Uporabniški avatar
BoBi19
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 486
Pridružen: 18.03.2007, 12:37
Kraj: Maribor

Re: Črešnjevec - Slov. Bistrica

Odgovor Napisal/-a BoBi19 »

_Borsig_ napisal/-a:
in danes:

Obstaja pa še lopa, ki danes služi kot avtobusna garaža!
Ima kdo kakšno sliko?
Tu je... :) Sicer sem slikal avtobus in ne lope... :oops:

Slika
Lp Boštjan
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3102
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: Črešnjevec - Slov. Bistrica

Odgovor Napisal/-a _Borsig_ »

BoBi19 napisal/-a: Tu je... :) Sicer sem slikal avtobus in ne lope... :oops:
:-$ Nikoli ne smeš priznati! [-( Pa četudi te zraven dobijo! :mrgreen:
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1639
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Re: Črešnjevec - Slov. Bistrica

Odgovor Napisal/-a Barbarpapa1 »

Pozdrav

Bom malo obudil tole temo. Po dolgem času sem brskal po spletni strani DEF (das Digitale Eisenbahn Fotoarhiv) in našle naslednjo sliko, ki jo je (predvidevam) objavil gospod Arthur Meyer:

Slika

Na sliki je ena od dveh prvih lokomotiv na progi Črešnjevec - Slovenska Bistrica in pa vozna reda iz leta 1913 in 1914

Si pa lahko sliko dolpotegnete na naslednji strani:

http://www.schienenfahrzeuge.netshadow. ... ode=search

...seveda, če se prej prijavite...

LP

Jože
Odgovori