Črešnjevec - Slov. Bistrica
Mislim, da neka strašna investicija to ne bi bila, saj je teren raven in ob cesti utrjen. problem bi nastal s prečkanjem avtoceste, kjer bi bilo po vsej verjetnosti narediti nadvoz za vlak.
Mimogrede, proga bi mi zelo prav prišla pred šestimi leti, ko sem služil vojaški rok v Bistrici in se mi je tista dolga ravnina zelo zamerila, pa še nevarna je.
Upajmo na najboljše!
Mimogrede, proga bi mi zelo prav prišla pred šestimi leti, ko sem služil vojaški rok v Bistrici in se mi je tista dolga ravnina zelo zamerila, pa še nevarna je.
Upajmo na najboljše!
Še nekaj slik od proge Slovenska Bistrica (Črešnjevec) - Slovenska Bistrica Mesto:
Osebje, ki je opravljalo z lokomotivo na bistriški postaji leta 1958. Mimogrede lahko s ponosom dodam, da je na sliki prvi z leve moj dedek, ki je bil takrat strojevodja
Mešani vlak z lokomotivo 151-001 na vožnji proti postaji Slovenska Bistrica Mesto
Osebje, ki je opravljalo z lokomotivo na bistriški postaji leta 1958. Mimogrede lahko s ponosom dodam, da je na sliki prvi z leve moj dedek, ki je bil takrat strojevodja
Mešani vlak z lokomotivo 151-001 na vožnji proti postaji Slovenska Bistrica Mesto
lep pozdrav!
Boštjan
Boštjan
Prilagam tudi vozni red iz 1957/58 (z zahvalo in z dovoljenjem kolege seabrala z foruma www.zeljeznice.net/forum)
lp iz Zagreba
ZDRU
ZDRU
v času je 1957-58 , po 13 minut. primer še vedno vozi da že manj 7 min vozi, škoda ni več in žalosten da nima tiri!STIB napisal/-a:Prilagam tudi vozni red iz 1957/58 (z zahvalo in z dovoljenjem kolege seabrala z foruma www.zeljeznice.net/forum)
Lp
-
- Pom. strojevodje
- Prispevkov: 51
- Pridružen: 29.09.2005, 23:13
- Kraj: Maribor
Lepo pozdravljeni!
Glede na to, da naj bi bilo že skoraj stoodstotno odločeno, da bo koncern Magna International gradil tovarno v Slovenski Bistrici (Finance 102/2007), ki naj bi obsegala 60 ha površin in zaposlovala več kot 500 delavcev, je za upati, da to pomeni tudi izgradnjo industrijskega tira do tovarne. Kot je bilo za razbrati iz časopisnih prispevkov, naj bi bila lokacija tovarne nekje med avtocesto in železniško postajo, ni pa bilo razvidno, na kateri strani ceste, ki povezuje Črešnjevec in Sl. Bistrico. Če bi bila na severni strani, potem bi tir verjetno lahko potekal relativno blizu nekdanji trasi, sedanji cesti.
Lep pozdrav,
Tomi Vauda
Maribor
Glede na to, da naj bi bilo že skoraj stoodstotno odločeno, da bo koncern Magna International gradil tovarno v Slovenski Bistrici (Finance 102/2007), ki naj bi obsegala 60 ha površin in zaposlovala več kot 500 delavcev, je za upati, da to pomeni tudi izgradnjo industrijskega tira do tovarne. Kot je bilo za razbrati iz časopisnih prispevkov, naj bi bila lokacija tovarne nekje med avtocesto in železniško postajo, ni pa bilo razvidno, na kateri strani ceste, ki povezuje Črešnjevec in Sl. Bistrico. Če bi bila na severni strani, potem bi tir verjetno lahko potekal relativno blizu nekdanji trasi, sedanji cesti.
Lep pozdrav,
Tomi Vauda
Maribor
- Rdeca kapica
- Strojevodja I
- Prispevkov: 114
- Pridružen: 23.05.2007, 21:18
Dnevno je obratovalo na tej progi sedem parov vlakov,ob nedeljah in semenskih dnevih pa devet vlakov. Vlak je imel vagone 1. in 2. razreda, sicer pa so bili vsi vlaki mešani in so s seboj vozili tudi tovorne vagone. Vozni čas v vsako stran je trajal 15 minut. Z tako gostim prometom so imeli Bistričani zvezo praktično z vsakim pomembnejšim vlakom na glavni progi (Južni železnici). Na splošno je bil prva leta promet na progi zelo aktiven in je prinašal dobiček. Zaton te proge se je začel pravzaprav šele po 2 svetovni vojni s splošno motorizacijo, kar pa je pripeljalo do ukinitve proge 31.12.1965.
Po prvi svetovni vojni so prvotne lokomotive zamenjali z nekoliko manjšimi stroji. To so bile lokomotive Južne železnice kasneje preimenovale kot JDŽ-162. Grajene so bile leta 1880 in 1881 v tovarni lokomotiv Floribsdorfu na Dunaju. Imele so velike dimnike z vgrajeno iskrolovno napravo in kasneje dodatno vakuumsko zavoro.
Ob začetku druge svetovne vojne so bile štiri lokomotive odstopljene direkciji v Niš. Za lokomotivami vrste 162 je delo na progi prevzela lokomotiva JDŽ 151-001, ki je bila prvotno grajena za železniški odsek Grobelno – Rogatec. Narejena je bila na Dunaju leta 1906. Bila je tipični predstavnik lokalnih lokomotiv Južne železnice, saj so bile njene predhodnice grajene že leta 1884. Lokomotiva je obratovala nekako do leta 1958 ko jo je zamenjala lokomotiva JŽ-51. Lokomotiva JŽ151 001 je bila dodeljena za premikalno službo v mariborsko kurilnico. Tam je obratovala do leta 1972.
Danes je ohranjena in stoji na koritnem podstavku pred železniško postajo Maribor kot tehnološki spomin.
Po prvi svetovni vojni so prvotne lokomotive zamenjali z nekoliko manjšimi stroji. To so bile lokomotive Južne železnice kasneje preimenovale kot JDŽ-162. Grajene so bile leta 1880 in 1881 v tovarni lokomotiv Floribsdorfu na Dunaju. Imele so velike dimnike z vgrajeno iskrolovno napravo in kasneje dodatno vakuumsko zavoro.
Ob začetku druge svetovne vojne so bile štiri lokomotive odstopljene direkciji v Niš. Za lokomotivami vrste 162 je delo na progi prevzela lokomotiva JDŽ 151-001, ki je bila prvotno grajena za železniški odsek Grobelno – Rogatec. Narejena je bila na Dunaju leta 1906. Bila je tipični predstavnik lokalnih lokomotiv Južne železnice, saj so bile njene predhodnice grajene že leta 1884. Lokomotiva je obratovala nekako do leta 1958 ko jo je zamenjala lokomotiva JŽ-51. Lokomotiva JŽ151 001 je bila dodeljena za premikalno službo v mariborsko kurilnico. Tam je obratovala do leta 1972.
Danes je ohranjena in stoji na koritnem podstavku pred železniško postajo Maribor kot tehnološki spomin.
@06-018 slike so se zgubile! (sem nekje prebral, so se enkrat pred časom nekaj igrali na shrani.si)06-018 napisal/-a: Še nekaj slik od proge Slovenska Bistrica (Črešnjevec) - Slovenska Bistrica Mesto:
Osebje, ki je opravljalo z lokomotivo na bistriški postaji leta 1958. Mimogrede lahko s ponosom dodam, da je na sliki prvi z leve moj dedek, ki je bil takrat strojevodja
Mešani vlak z lokomotivo 151-001 na vožnji proti postaji Slovenska Bistrica Mesto
Čeprav gre za starejši post - ali lahko obnoviš slike (linke)?
Hvala
Re: Črešnjevec - Slov. Bistrica
Tu je... Sicer sem slikal avtobus in ne lope..._Borsig_ napisal/-a:in danes:
Obstaja pa še lopa, ki danes služi kot avtobusna garaža!
Ima kdo kakšno sliko?
Lp Boštjan
Re: Črešnjevec - Slov. Bistrica
Nikoli ne smeš priznati! Pa četudi te zraven dobijo!BoBi19 napisal/-a: Tu je... Sicer sem slikal avtobus in ne lope...
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Črešnjevec - Slov. Bistrica
Pozdrav
Bom malo obudil tole temo. Po dolgem času sem brskal po spletni strani DEF (das Digitale Eisenbahn Fotoarhiv) in našle naslednjo sliko, ki jo je (predvidevam) objavil gospod Arthur Meyer:
Na sliki je ena od dveh prvih lokomotiv na progi Črešnjevec - Slovenska Bistrica in pa vozna reda iz leta 1913 in 1914
Si pa lahko sliko dolpotegnete na naslednji strani:
http://www.schienenfahrzeuge.netshadow. ... ode=search
...seveda, če se prej prijavite...
LP
Jože
Bom malo obudil tole temo. Po dolgem času sem brskal po spletni strani DEF (das Digitale Eisenbahn Fotoarhiv) in našle naslednjo sliko, ki jo je (predvidevam) objavil gospod Arthur Meyer:
Na sliki je ena od dveh prvih lokomotiv na progi Črešnjevec - Slovenska Bistrica in pa vozna reda iz leta 1913 in 1914
Si pa lahko sliko dolpotegnete na naslednji strani:
http://www.schienenfahrzeuge.netshadow. ... ode=search
...seveda, če se prej prijavite...
LP
Jože