Za čase o katerih je govora, to je 60 - 70 leta, je to bil dokaj pogost pojav. Nekoč sem bil tudi sam pasivno udeležen v takem primeru vožnje na dva različna tira (Lupoglav, takrat v okviru SŽ). Za zanimivost, iztiril je samo vagon #13, potovanje pa smo začeli v petek 13-tega (julij, 1970(+-1)). Vseskupaj pa nič omembe vrednega, razen da smo bili mokri od dežja.No,saj ravno ta gomuljka mi ne gre iz glave,ker v kolikor je razlaga dogodka pravilna je bila to bedarija prometnika "par excellence" v zgodovini železnic.
Skratka nerazumljivo neumno
Imam pa vprašanje za Dolfeta, ki pravi, da so bile na gorenjski progi vgrajene ERSVN brez medpostajne odvisnosti. Kolikor moj spomin sega nazaj (koneč 60 let) je na tej progi daljinska komanda. Kako je to zdaj s tem? Proga je bila opremljena tudi z AS naspravami, verjetno prva na območju SŽ. Se je pa enkrat zgodila nesreča (mislim da v Vižmarjih), ker je vlak prevozil signal. Pameten strojevodja je namreč izklopil AS naprava, saj nekaj takega je bilo obdelodanjeno.
LPL