Poglobitev železnice v Ljubljani

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

Ne vem zakaj smatraš za pluvanje po tvojem predlogu če se nekateri ne strinjamo z vsemi tvojimi rešitvami in navajamo svoje poglede.Vsaj jaz smatram besedo pluvanje po nekom za nekaj slabega,poniževalnega kar pa izražanje svojega mnenja sigurno ni.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

1216-001 napisal/-a:Ne vem zakaj smatraš za pluvanje po tvojem predlogu če se nekateri ne strinjamo z vsemi tvojimi rešitvami in navajamo svoje poglede.Vsaj jaz smatram besedo pluvanje po nekom za nekaj slabega,poniževalnega kar pa izražanje svojega mnenja sigurno ni.
Se v celoti strinjam. Slika

Mnenja so vedno "za" in "proti". Pričakovanje naklonjenosti nekega predloga od vseh, je čista utopija. In 100% ploskanje lahko doživiš le v kakšni Severni LR Koreji. :wink:

Res pa je tudi, da od številnih razpravljalcev v tej debati, (ki se štejemo na prste ene roke), je tej ideji sorazmerno naklonjen le železocestnik. Ampak, on ima svoje razloge. Upa, da se bo zaradi številnih predorov dvignila talnica, in se bo tako dokopal do številnih starih zgodovinskih fasciklov, katere bodo panično prinašali iz kleti. :lol:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Ladislav
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 121
Pridružen: 24.05.2010, 12:33
Kontakt:

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Odgovor Napisal/-a Ladislav »

Zavedam se, da poskušate to razumeti in da me zato tudi prenašate... To sem dodal, ker nisem obupal in ker ta izjava ne velja za vse čase, toda požreti sem moral tudi precej žaljive pripombe. Tako pripombo je možno razumeti tudi kot neke vrste nasmeh, v trenutku ko obstaja vsaj minimalna možnost, da se končno razumemo; ob težavah, s katerimi se soočamo, se začenjamo zavedati tudi problemov. Zaradi težav je določene stvari lažje povedati. Upam, da se ne bomo prepirali in da smo prišli v debati malo naprej, da se bo kaj premaknilo in da bomo še kaj pogruntali. Znancu lahko več poveš. Lahka zmaga ni nikoli dobra. Tudi trenutnih težav v državi ne bi rad zgolj izrabil za kakšne specifične interese. Mimogrede: tudi težave se nenehno izrablja. To se ves čas dogaja - nekateri težave zato celo namenoma povzročajo ali vsaj potencirajo (upam, da jaz ne, saj obenem s kritiko ponujam tudi drugačno rešitev). Že otrok se npr. joče in je nadležen, da bi mu bilo bolje, pri čemer sam ne more narediti skoraj ničesar. Mogoče malo štrajkam, saj naj bi danes štrajkali tudi kulturniki (državni del); večina arhitektov pa je na drugi strani, saj smo večinoma samozaposleni (v kulturi). Da bi arhitekti sploh imeli pravico do dela, pa moramo državo (poleg študija) zaprositi (z državnim izpitom, ki ga ima le še par najbolj konzervativnih držav v Evropi, da lažje eliminirajo strokovno konkurenco) tudi za licenco in se nenehno dokazovati s kvaliteto. Toliko sedaj, ko se bolj poznamo, o pravicah in o pravičnosti, o kateri je bilo tudi govora. Kar se mene tiče, se v tej, na hitro skupaj skrpani, državi počutim kot tretjerazredni državljan; edino že omenjena 'Krpanova kobilica', arhitektura me včasih razume, ker so tudi med arhitekti razlike. Železnica je en velik stroj, zato se imam s predlogom bolj za inovatorja, kot pa za arhitekta. Ker pa gre za obliko, obenem ostajam zvest bistvu stroke, s katero živim in ki mi daje kruh. Ne sanjamo arhitekti, ampak tisti, ki si arhitekturo narobe predstavljajo. Oprostite za gnev. Štrajkam; sicer mogoče malo preveč po svoje. Mislim tudi, da me prav vi najbolje razumete(!). A dovolj o tem. Raje se vrnimo k temam na tem delu foruma (pri ostalih vaših temah ne znam nič dodati). Problem LŽV je v več ozirih tvegan, zato si na to področje niti ne upa vsak (samozavesten), je pa problem zato tudi priložnost za bolj pogumne.

Ob težavah pretirana samozavest uplahne, do izraza pride pogum in znanje (David, poglejte kdaj, kako je Michelangelo na kipu upodobil skoraj solzo v očeh, ne brez veze). Tak je na srečo zakon narave, ki s tem vse uravna.
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

Ladislav napisal/-a:Osnovna dilema je res: ali sploh kaj spremeniti ali ne, torej ali je poglobitev nujna ali ne.
No pa smo prišli do bistva. Imam občutek da se tale poglobitev forsira s strani raznih lobijev, ki bi radi površine za svoje gradbene podvige. Zanimivo pa je, da je na udaru prav železnica, medtem ko se nihče ne obregne ob sramote mesta kot npr. Kolizej in Cukrarna ... (na račun zadnje je npr. že vrsto let zaprta cesta ob Poljanskem nasipu, pravzaprav so jo na zemljevidu od najdi.si že pobrisali #-o)
Ladislav
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 121
Pridružen: 24.05.2010, 12:33
Kontakt:

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Odgovor Napisal/-a Ladislav »

...bližje 'bistvu' (ali celo preblizu, LJ363, ker se lahko preveč oddaljimo od problema). Potreba po ureditvi, magari poglobitvi LŽV, je zelo realna. Možno pa je govoriti o drugem problemu, o vprašanju, če se na to realno potrebo niso mogoče ev. (premalo kreativni) lobiji zgolj obesili, in če ne želijo usmeriti rešitev v smer, ki njim najbolj paše (sami premislite, kateri lobiji bi to lahko bili, saj gre mogoče še najmanj za gradbenike, ki se ponavadi zavzamejo za najboljše rešitve). Komplicirano povedano, in mogoče še 'bližje resnici'. Noben pošteno pridobljen kapital si ne želi nepremišljeno tvegati. Državnemu kapitalu pa se, če se premalo pazi, res zlahka zgodi, da se ga nekreativni lobiji (brez resničnega denarja in s pomanjkljivo odgovornostjo) poskušajo polastiti ali ga podrediti svojemu na podoben način že pridobljenemu kapitalu. Na ta način gremo lahko v še večje 'globine': treba je pač preprečiti, da bi se resnične interese in resnične potrebe izrabljalo. V ozadju vedno preži nekreativni in fiktivni kapital s svojo željo po manipulaciji. Na žalost državni, doniran, denar avtomatsko vzbuja apetite. Tvoja teza o lobijih je lahko le domneva. Verjamem, da gre pri LŽV v resnici in v 'bistvu' res za težko rešljiv problem in za resnično potrebo po dobri rešitvi. Poleg nekreativne vrste kapitala namreč obstaja tudi kreativni del kapitala, ki je navadno pridobljen pošteno (v konkurenčnem boju na trgu) in na osnovi pravih in preverjenih idej. Na ta način pridobljen družben kapital pa je treba (z javno primerjavo idej, z nadzorom in s pravilno razlago) ohraniti v kreativni sferi. V življenju pa gre vedno za kombinacijo nepoštenja in poštenja, v kateri tisti, ki izdela rešitev mogoče na legalen način želi prodati svojo tehnologijo; z rešitvijo, ki ne potrebuje obvoznic, lahko povsem legalno pride do pozidave prostih tras v okolici mesta itd. Gre za logične možnosti (ne obtožbe), saj želim le povedati, da ljudje delujemo tudi precej nagonsko. Pretirano samozavestno in površno se npr. zanašamo na strokovne rešitve, pri čemer ne priznamo, da nas je strah razmišljati s svojo glavo. Vprašanje je tudi, če se vse to sploh sme povedati, ker panika, ki pri premalo razmišljajočih ljudeh lahko temu sledi, ne pomaga pri reševanju problemov, ampak koristi zgolj uveljavitvi slabših rešitev. Dokler vsi državljani ne bomo vedeli več, je mogoče bolje, da namesto nas razmišljajo tisti, ki jih je manj strah. Kako to doseči, pa ne vem, saj o stvareh navadno odločajo tisti, ki se razumejo na procedure, na sam problem pa ne ali pa jih premalo zanima. Po najboljših močeh si morajo prizadevati, da bi bilo dogovarjanje najboljše možno (ne minimalno in zgolj po črki zakona), in da bi bil izpopolnjen logični niz, ki bi na koncu pripeljal do prepričljivo najbolj kvalitetne rešitve. Obenem morajo ščititi že dosežen nivo kvalitete (kar je seveda lahko tudi že kar obstoječe stanje). Če bomo v rešitev podvomili, in če je ne potrebujemo, je niti ne bo. Družben sistem dogovarjanja je treba nenehno izpopolnjevati, rešitve prav tako, vse skupaj pa javno zagovarjati. Ampak s tem že politiziram in se oddaljujem od problema. Pustimo lobije raje pri miru. Veliko bolj je potrebna res dobra rešitev, na katero naj se potem lobiji kar obesijo. Jaz si želim, da bi obenem, ko bi dobro rešili problem, zaslužil kak naš lobi in naši ljudje, ne pa drugi. Važno je, da je na koncu dosežen pravi cilj - o ciljih se je treba pogovarjati, torej o kvaliteti rešitev. Brez dobrih idej si npr. jaz niti ne bi želel biti bogat, v takem primeru bi bil to povsem nekoristno zbran denar. Ne razumem ljudi, ki mislijo, da bodo zaradi denarja kaj pametnejši, čeprav se bodo med nagrabljenimi kvalitetnimi predmeti doma približno tako tudi res počutili. Um je v tem smislu bogastvo, čeprav ne bi smelo ostati pri tem.

Dokler ne bomo pripravljeni razumeti človeške narave, bo slaba tudi družbena ureditev. Bodimo pošteni in iskreni do sebe. Dobre so le rešitve, ki prenesejo kritiko. Presoja pa mora biti poštena. Arhitekturna rešitev se navadno ne presoja le v soočenju z javnostjo ('Arhitektovo delo je javno', Plečnik), ampak mora kljubovati potrebam, torej času in prostoru, t.j. naravi. Uresničene zamisli imajo, kar se tega tiče, psihološko prednost (kljubujejo, torej prepričajo); zato se vse želi tudi zgraditi tako na hitro. Nikogar ne bi rad v nekaj prepričal s floskulami, zato je tole razmišljanje le manj pomemben dodatek k predlogu rešitve. Enostavnost je ustvarila kompleksnost, zato se želimo k Enostavnosti vračati, stvari poenostaviti in - narediti. Dostikrat poenostavljamo malo preveč (na silo, s precej suhoparno tehnologijo), in upam da ne prav jaz s tem predlogom. Rešitev res ni podrobno obdelana, a to ne pomeni, da je preveč poenostavljena. Ni šala. DPN za LŽV se začenja izdelovati. Ta predlog je ta hip poleg popolnega nasprotovanja poglobitvi (ki ni najbolj umestno) edina kolikortoliko resna alternativa sprejetim dvem rešitvam (pravzaprav alternativa eni, precej visokotehnološki, dolgočasni in precej tvegani rešitvi). Zaenkrat rešitev, kljub nizkemu nivoju obdelave, še vedno s ponosom branim (dokler me ne poniža uresničitev druge rešitve, molk ali pa argumenti). Pri tako visokem tveganju bi bilo pametno vzporedno obdelati vsaj še eno, cenovno enako sprejemljivo, manj tvegano in veliko bolj zanimivo varianto.
Ladislav
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 121
Pridružen: 24.05.2010, 12:33
Kontakt:

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Odgovor Napisal/-a Ladislav »

poznidan, vidim da sem in tja pokukaš na temo o poglobitvi in da se ukvarjaš z maketarstvom... sanjam o dveh maketah na dveh velikih Googlovih zemljevidih, s četrto in seveda svojo varianto rešitve, mini železnica, pleksi na poglobitvah, pleksi za postaje, vse skupaj razstavljeno npr. v železniškem muzeju... garniturice bi prepeljevali z ene makete na drugo... denar, sponzorji... sanjam, zato ne rabim ravno odgovora, se zavedam težavnosti... mogoče bi malo pofantaziral zgolj o možnem konceptu... #-o
Ladislav
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 121
Pridružen: 24.05.2010, 12:33
Kontakt:

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Odgovor Napisal/-a Ladislav »

Današnja novica iz Financ: 'Slovenske železnice (SŽ) bodo holding z več hčerinskimi družbami, država bo ustanovila novo gospodarsko družbo za vodenje investicij v železniško infrastrukturo, dozdajšnja Direkcija za vodenje investicij pa bo ukinjena.' Bojim se, da časa in možnosti za primerjavo idej in rešitev s tem ne bo več.

Link: http://www.finance.si/292126/Logisti%E8 ... imi-koraki

V primerjavi z mojim predlogom se meni osebno zdita četrta in druga varianta iz študije (sprejeti varianti, ki jih zagovarja elita) naravnost katastrofalni, tako za mesto kakor za samo železnico.
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Ladislav napisal/-a: Bojim se, da časa in možnosti za primerjavo idej in rešitev s tem ne bo več.

V primerjavi z mojim predlogom se meni osebno zdita četrta in druga varianta iz študije (sprejeti varianti, ki jih zagovarja elita) naravnost katastrofalni, tako za mesto kakor za samo železnico.
Lado, nekako se ti je zatipkalo in ti ni pojačalo teksta... :wink:
To delam namesto tebe.

Bojim se, da časa in možnosti za primerjavo idej in rešitev s tem ne bo več.

Verjetno je ta tvoja bojazen umestna pri takšni vladi s tako neumnimi oz. "stisnjenimi" strokovnimi svetovalci in pri takšnem lobiranju...
Če pogledam iz zgodovinske perspektive, smo na najnižjem nivoju za kvalitetno odločitev :roll:
Zavedati pa se je potrebno, da bomo zafrknili kar nekaj generacij za nami :roll:


V primerjavi z mojim predlogom se meni osebno zdita četrta in druga varianta iz študije (sprejeti varianti, ki jih zagovarja elita) naravnost katastrofalni, tako za mesto kakor za samo železnico.

Vsekakor ne morem presojati niti tvoje niti sprejetih varijant, ker nisem usposobljen za to področje, vendar vidim, da je za vsem tem ogromno nedorečenih dejstev in robnih pogojev.

Katastrofa bo, če bomo dobili en "evropski" denar ali pa en namig iz Bruslja, da naj enkrat že nekaj naredimo, če smo podrli staro postajo..
Potem pa se bodo politiki zagnali v izvedbo.
Pomagala bi samo civilna iniciativa, ki bi znala strokovno argumentirati napake vseh varijant, tudi tvoje... :guns :fraca :kij
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Ladislav
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 121
Pridružen: 24.05.2010, 12:33
Kontakt:

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Odgovor Napisal/-a Ladislav »

Svojega obrobnega mnenja vsekakor ne želim vsiljevati nikomur (zato droben tisk in kurziva). Nekje sem prebral, da se bo za potrebe železnice 100 milijonov na leto pridobilo iz cestnin (torej ne gre samo za evropski denar). Denar bi morali uporabiti pametno. O svojem predlogu javno razpravljam (kolikor je sploh možno), ministrstvo pa npr. niti ne. Večji projekti bi morali biti razgrnjeni ves čas (permanentno načrtovanje), ne pa samo nekaj dni. (Poenostavljanje pač, ne pa npr. Švedska, ki si jo, Železocestnik, enkrat prej dal za primer.) Moj predlog pa je (sicer moj osebni, pa) vendarle poskus civilne iniciative, da bi odprli konstruktivno debato, t.j. debato s predlogi, s primerjavami, z iskanjem kvalitet in ne samo - s kritiziranjem post festum. Mislim, da sem pravočasno dokazal, da poleg sprejete variante obstaja vsaj še ena, inovativna (zasuk glavnih tokov prometa, jug-sever, namesto zahod-vzhod, premik postaje, ukinitev vsaj ene trase, vsaj ena obvoznica itd.), obenem pa povsem sprejemljiva, če ne celo boljša rešitev. O katastrofalnosti sprejete variante (sorazmerno majhen učinek v primerjavi z obstoječim stanjem glede na stroške) pa ne bi govoril, če ne bi videl boljše rešitve. Sprejeta rešitev le ni tako neizogibna, kakor se zdi.

Najboljša oblika varčevanja, o katerem se trenutno govori, bi bili kvalitetni in učinkoviti projekti, ki bi prinesli nov prihodek. Urejen promet in zmanjšanje ovir pozitivno vplivata na produktivnost.
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Odgovor Napisal/-a suha »

http://www.rralur.si/fileadmin/user_upl ... zlisce.pdf

Vse variante so zanimive (razen variante 4 v zgornji power point predstavitvi)... Po pregledovanju foruma se sploh ne znajdem, bi pa rad povedal, da kakršnakoli proga že bo (obvozna, poglobljena itd.) bi glede na zgornjo povezavo, na rdeči (že obstoječi) progi uvedel mestno (lahko) železnico. To bi bilo možno, ker bi bile stare proge popolnoma razbremenjene, saj na njih ne bi več potekal tovorni, mednarodni direktni ter intercity prometi. Na že obstoječih progah bi železniške postaje postavil bolj na gosto, mestne avtobuse pa prilagoditi sistemu, da te pripelje do najbližje mestne železniške postaje. Tam kjer danes še ni elektrike in drugega tira se to naredi. Za izdelavo drugega tira na vseh treh železniških vpadnicah z enim tirom ima baje Ljubljana že več desetletij pripravljen prostor, kar se lepo vidi na satelitskih posnetkih google maps (širina mostov). Mestni vlak bi tako na progah čez Emoniko vozil v smereh JZ-V, S-J, JV-SZ... Od enega konca mesta do drugega bi potreboval pičlih 10 minut. Komur smer nebi ustrezala bi presedel v Emoniki. Na vsakem kraku mestne železnice bi naredi tudi parkirišče s sistemom P+R (na dolgem mostu, na Rudniku in v BTCju je že). Lokalni navadni medkrajevni vlaki (Siemens Desiro in dizelski Fiat) pa bi se na končnih postajah mestne železnice ustavili (parkirišče P+R), kjer bi potniki vstopili na "mestno železnico". Voznike osebnih avtomobilov bi z okoljskimi taxami prisilil, da parkirajo na obrobju in se v center zapeljejo z vlakom. Sčasoma, če bi se zadeva izkazala za učinkovito, bi še kakšen kilometer potegnili do Šiške in do industrijske cone Rudnik. Za študente bi bilo pametno, da se proga, ki se konča v BTCju nadaljuje do Kardeljeve ploščadi in nato priključi na Kamniško progo… Morda v daljni znanstvenofantastični prihodnosti še podzemno železnico od Emonike, čez center v Trnovo...

http://dnevnik.si/novice/aktualne_zgodbe/1042341195

Ne vem katero traso imajo pri Dnevniku v mislih, mi je pa jasno, da bi se sam v to investicijo spustil, šele čez 15 ali 20 let, ko bi bila koridorja V. in X. v 90% že zgrajena... Če sem prav razumel bi po pisanju Dnevnika takšna investicija poglablanja stala neverjetni 2 milijarde € :shock: Za 2 milijardi € bi dobil en konkreten 20 km dvocevni tunelček od Ljubljanske, do Savinjske doline, (predor: Lukovica - Vransko) pa še tričetrt 10 km predora od Borovnice do Logatca... :mrgreen:

Lep pozdrav!
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 531
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Odgovor Napisal/-a dingo »

Ladislav
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 121
Pridružen: 24.05.2010, 12:33
Kontakt:

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Odgovor Napisal/-a Ladislav »

Predstavitve obeh variant v dvorani trnovske krajevne skupnosti sem se udeležil. Kot verjetno tudi vi, tudi jaz čakam na prepis audio zapisa (na pisno poročilo na gornjem 'dingovem' linku). Predstavljeni sta bili obe varianti (2 in 4). Če bi projekt potekal z normalnim tempom, bi za izdelavo tehnične dokumentacije potrebovali vsaj šest let, gradnjo pa dokončali do leta 2023. Sam sem imel za govor na razpolago približno pet minut; seveda ne za predstavitev svoje zamisli, zato sem čas izkoristil za to, da sem se sploh prvič javno predstavil in na kratko opisal zgodovino svojih prizadevanj. Opozoril sem, da bi bilo bolje permanentno načrtovati, t.j. pustiti iskanje variant do konca odprto, da je mogoče sklep o izboru obeh variant preuranjen, da bi bilo dobro še naprej čuvati koridorje za obvoznice ipd. Mašinerija pa teče. V tem smislu mi je bila všeč hudomušna pripomba predsednika krajevne skupnosti: da on ni za nobeno od štirih variant, ampak, da je za peto varianto (mislim, da je želel reči isto, kot jaz, da se iskanje variant prehitro zapira). Toliko, da bom kolikortoliko korekten do vas, ki ste mi na forumu s pogovorom (tudi z ugovori) pomagali, da sem svojo varianto bolj v podrobnostih in bolj vsestransko formuliral. Še vedno pa upam, da bo tudi moja ideja kdaj strokovno resneje obravnavana. LP
Ladislav
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 121
Pridružen: 24.05.2010, 12:33
Kontakt:

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Odgovor Napisal/-a Ladislav »

Mogoče bi k prejšnjemu poročilu moral dodati naslednje poročilo (za vsa tri leta nazaj):

Ministrstva mojega predloga (ideje) niso mogla sprejeti v obravnavo (MP in MOP) z utemeljitvijo, da predlog ni javno podprt ali podprt s strani MOL, UI, ZAPS, DAL, Instituta za promet FG, SŽ, s strani uglednejših urbanistov ipd. To svojo izjavo so utemeljili s trditvijo, da imamo pač tak sistem. Podporo sem si pri naštetih sicer želel pridobiti, a so mi vsi odvrnili, da se za kakršnokoli oceno ne čutijo kompetetne in da je vsaka ocena izključno v pristojnosti železnice. Nekje sem dobil sugestijo, naj predlog objavim. V tem smislu sta mi bili v oporo uredništvo ljubljanske edicije Dela in uredništvo ŽIT. Na koncu sem še največ podpore dobil pri investicijski službi železnice. Na žalost pa je bila strokovna ekipa za presojo variant, ki je obstajala med izdelavo študije v Nemčiji, ko je bila študija že izdelana, obenem že razpuščena. Rezulat mojih prizadevanj je bil na koncu le ta, da se je železnica uradno ponovno zavzela (ne vem pa, če uspešno) za ohranitev severnega obvoznega koridorja, saj so opazili, da bi bila poglobitev s pomočjo severne proge lahko zaradi faznega izklapljanja tras in obenem nemotenega prometa plitvejša in cenejša. Tudi ministrstvo za promet mi je naknadno poslalo neuradno mnenje, da moja varianta kriterijem ustreza. Vlada pa je z ustanovitvijo DRI naredila rez in prekinila z iskanjem variant, cel projekt LŽV pa zasnovala na temelju obeh iz nemške študije izbranih variant (2 in 4). Ustanovili so ekipe za vodenje DPN za LŽV in za usklajevanje obeh variant z interesi občin, strokovnega teama za kakšne večje idejne spremembe pa niti ni več. Urbanisti v Ljubljani so zelo zadovoljni z obema variantama iz Študije, kljub temu, da se vsaj po mojem prepričanju še ne zavedajo vseh posledic. Z vprašanjem alternativ ali pa vsaj alternative, ki sem jo sam predlagal, se sami niso dovolj ukvarjali, 4. varianta pa je takoalitako njihov predlog. V bistvu marsikje o moji ideji niso želeli nič slišati, zavedajoč se, da si lahko sokriv za posledice slabih odločitev že s tem, če za nekaj veš, če nekaj poznaš in znaš, pa nisi ukrepal. Molk je zlato. S tem pa s slabo vestjo ne želim obremenjevati javnosti, še najmanj pa vas na forumu, ki ste mi pomagali z ugovori zamisel šele piliti, da bi jo lažje posredoval naprej. Mogoče sem se, kljub temu, da sem v idejo vložil kar dosti časa, premalo potrudil in zamisel preskromno obdelal; kar bi sicer lahko storil, a v tem na žalost nisem videl kaj dosti smisla, glede na pomanjkanje zanimanja med strokovnjaki, za katere pa so bile moje skice čisto dovolj.

Temo o poglobitvi železnice s tem prepuščam drugim razmišljanjem. Hvala za gostoljubje. Naj spomnim, da sem se na samem začetku oglasil zato, ker so v tej temi o poglobitvi padle neke pripombe na mojo objavljeno idejo, na katere sem potem (sprovociran) ugovarjal. Potem pa je debata pač stekla. Kot poznavalce železnice pa sem vas v resnici zelo potreboval! Do določene mere ste mi nadomestili pogovor s strokovnjaki. Dokler se kaj novega ne zgodi, nimam več kaj dodati. Hvala in srečno!
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Hvala tudi tebi za obširne prispevke in Srečno!

Če boš imel kaj novega in začutil potrebo, da nam in širni množici to preko foruma objaviš ter razložiš, si, to je jasno, zelo dobrodošel.

lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Ladislav
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 121
Pridružen: 24.05.2010, 12:33
Kontakt:

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Odgovor Napisal/-a Ladislav »

Popravek:
Številčenje variant mi nenehno dela težave (pa ne samo meni). Torej, če referiram na dingov link: izbrani varianti sta 1 in 4 (ne pa 2 in 4, kar pomotoma navajam, pri čemer je najbližje predlogom mestnih urbanistov varianta 1 s prebojem pod Rožnikom, ne 4). Dingov link: http://www.mop.gov.si/si/delovna_podroc ... _vozlisce/ (> poročilo).
Odgovori