zgrešitev postaje
zgrešitev postaje
Živijo!
Včeraj sem se peljal domov z vlakom 3518 iz Celja proti Velenju. In zgodilo se mi je oziroma vsem nam potnikom, da je vlak dobesedno rečeno sfalil postajališče Šempeter v Savinjski dolini.
Na spodnji sliki je preikazano, kje se je vlak približno šele ustavil, čeprav ni to ta vlak. Vlak na sliki pelje iz Velenja proti Celju.
Dejstvo je, da je po sliki sodeče, da je razdalja med koncem perona in vlakom, vsaj še za eno dolžino vlaka. Zanimivo je tudi, da smo se po prisilni zaustavitvi celo vrnili na postajo in si s tem nabrali dodatnih minut zamujanja.
Mene je presenetilo le to, da smo se skozi postajo peljali z redno hitrostjo, ki pa na tem odseku znaša 90 km/h.
In kakšno je vaše mnenje o "zgrešitvi" postaj, ste sami to že doživeli in kje?
Včeraj sem se peljal domov z vlakom 3518 iz Celja proti Velenju. In zgodilo se mi je oziroma vsem nam potnikom, da je vlak dobesedno rečeno sfalil postajališče Šempeter v Savinjski dolini.
Na spodnji sliki je preikazano, kje se je vlak približno šele ustavil, čeprav ni to ta vlak. Vlak na sliki pelje iz Velenja proti Celju.
Dejstvo je, da je po sliki sodeče, da je razdalja med koncem perona in vlakom, vsaj še za eno dolžino vlaka. Zanimivo je tudi, da smo se po prisilni zaustavitvi celo vrnili na postajo in si s tem nabrali dodatnih minut zamujanja.
Mene je presenetilo le to, da smo se skozi postajo peljali z redno hitrostjo, ki pa na tem odseku znaša 90 km/h.
In kakšno je vaše mnenje o "zgrešitvi" postaj, ste sami to že doživeli in kje?
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Se pač zgudi, pa naj bo to potem novinec ali pa starosta med strojevodji, vsi si pač zaslužijo spoštovanje, kakor tudi vsi ostali v drugih poklicih.
Lahko pa da je potem ko je strojevodja zapazil napako sprožil hitro zavoro, da se je garnitura čim hitreje zaustavila. Ker hitra zavora prav tako kot aktriviranje budnika ali ASN na hitro izprazni glavni zračni vod na nič (0) bar-ov, da se doseže maksimalna zavorna moč.SZ312 napisal/-a: kajti po prisilni zaustavitvi sem sklepal, da nas je ustavil budnik...
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Tole se sliši pa zelo vabljivo! Ob priliki, enkrat junija, ko bo topleje, se bom šel popeljat s tema vlakomaSZ312 napisal/-a: Ja je jutranji 3502 proti Velenju in nato še isti 3517 nazaj proti Celju. Ta čas je velika gužva, ker gredo šolarji v Celje.
Se zgodi kdaj tudi to, da skupaj spnejo dva faita 813-000?
Je možno speti v vlak enega 813-100 in enega 813-000?
Pa pohiti, kajti poleti je še le do konca šole, t.j. 23. junija zjutraj dvojna garnitura, med počitnicami je ni. Pa tudi med zimskimi, prvomajskimi počitnicami ni dvojne garniture.gomulka014 napisal/-a:Tole se sliši pa zelo vabljivo! Ob priliki, enkrat junija, ko bo topleje, se bom šel popeljat s tema vlakomaSZ312 napisal/-a: Ja je jutranji 3502 proti Velenju in nato še isti 3517 nazaj proti Celju. Ta čas je velika gužva, ker gredo šolarji v Celje.
Se zgodi kdaj tudi to, da skupaj spnejo dva faita 813-000?
Je možno speti v vlak enega 813-100 in enega 813-000?
Kakšna je razlika med 813-100 in 813-000???
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
To sem si mislil, ja, da med počitnicami vozi le ena garnitura, še posebej, ker si omenil, da dve garnituri vozita zaradi šolarjev, ki se vozijo v Celje
813-000 je stari fiat (vijolično-kremni oplesk, štirikrilna vrata, ki se odpirajo navznoter, službeni oddelek pri prehodnici med vagonoma, ...), 813-100 pa je novi fiat (rumeno-rdeči oplesk, dvokrilna vrata, ki se odpirajo navzven, službeni oddelek takoj za čelom pogonskega vagona, ...).
813-000 je stari fiat (vijolično-kremni oplesk, štirikrilna vrata, ki se odpirajo navznoter, službeni oddelek pri prehodnici med vagonoma, ...), 813-100 pa je novi fiat (rumeno-rdeči oplesk, dvokrilna vrata, ki se odpirajo navzven, službeni oddelek takoj za čelom pogonskega vagona, ...).
Pohiti, kajti proga med Celjem in Velenjem je izredno zanimiva, zlasti od Paške vasi naprej, ko se voziš med skalami in ob reki Paki.
Če želiš videti slike se obrni na stran http://www.vlaki.com
Če želiš videti slike se obrni na stran http://www.vlaki.com
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Točno ta del velenjske proge, od Paške vasi do Šoštanja, je tisto, zaradi česar se mi zdi vožnja z vlakom v sestavi dveh garnitur tako vabljiva! Nekaj čudovitega mora biti, ko lahko skozi okno opazuješ 4 fiatove vagone, ki se zvijajo po tistih ostrih ovinkih ob reki Paki
Ravno zato bom počakal do junija, ko bo že zgodaj zjutraj svetlo in toplo! Komaj čakam
Ravno zato bom počakal do junija, ko bo že zgodaj zjutraj svetlo in toplo! Komaj čakam
Gomulka014, kadarkoli že boš šel na pot proti Velenju, vso srečo in veliko voznih užitkov! Toda vedi, da najvišja progovna hitrost zaradi slabega stanja proge in velikih ostrih ovinkov ne presega več kot 60 km/h.gomulka014 napisal/-a:Točno ta del velenjske proge, od Paške vasi do Šoštanja, je tisto, zaradi česar se mi zdi vožnja z vlakom v sestavi dveh garnitur tako vabljiva! Nekaj čudovitega mora biti, ko lahko skozi okno opazuješ 4 fiatove vagone, ki se zvijajo po tistih ostrih ovinkih ob reki Paki
Ravno zato bom počakal do junija, ko bo že zgodaj zjutraj svetlo in toplo! Komaj čakam