Poslednji šinobus
Poslednji šinobus
Nisem čisto ziher, ali bi to dal pod vozni park ali pod fotografijo. Ker gre bolj za objavo fotk, sem se odločil za slednje...
Pred časom sem zasledil temo o "šinobusu" oz. "goši" oz. "gajbici" ali uradno seriji 812, ki so včasih vozile predvsem (med drugim) med Trebnjim in Sevnico. Po osamosvojitvi naj bi vse odstopili Hrvatom, le eno smo obdržali za merilce. V temi z že kar dolgo brado je bilo omenjeno, da se nahaja v Divači in da je bolj nepremičnina kot nasprotno. Mmg., Dolfe je tam nalepil neke potencialno zanimive fotke , ki pa so se očitno izgubile v digitalnih večnih loviščih
Ker me je pot vodila mimo Divače, sem sklenil malo povohljati naokoli in preveriti, če je še vedno tam. Pogled izpred glavne postaje ni preveč obetal, po malo šnofanja pa sem jo vendarle izsledil na štucu, tam nekje ob uvozu tira iz Kopra na postajo. Če jo kar "pičim" na Geopediji: http://www.geopedia.si/?params=b2_x4194 ... 000015_s19. Do nje lahko pridemo tako, da jo mahnemo kar počez čez vse tire in tvegamo, da nas kakšen soforumaš za "volanom" razmarmeladi. Lahko pa gremo v smeri proti Lokvi in Lipici, takoj po nadvozu nad (koprsko) progo, zavijemo desno, se držimo naravnost če smo z avtom, ga bo najbolje pustiti kje v gozdu, kjer je prostor, takoj ko pridemo z nadvoza nad divaškim lokom, gremo mimo novogradnje na "nasip", kjer se nam pokaže takole (še s "prikolico"):
Oz. z digitalnim "teleskopom":
Tam nekje, kjer je neki kontejner med tiri, najdemo primerno mesto za sestop do tirov. Na prvih dveh tirih (pod "žnolo") pazimo, da nas izza ovinka ne preseneti Koprčan, in se ji približamo. Njena oznaka je SŽ 812-089:
In še tovarniška značka. Za cirilice nevešče, zgoraj piše Goša, spodaj pa Palanka (nič pa, katera Palanka, obstajata najmanj Bačka in Smederevska):
Me pa tudi malo zanima, ali gre za "plod domačega znanja" ali licenčno proizvodnjo .
Pogled iz diametralno nasprotne perspektive kot čisto prva fotka:
Približno tako jo vidi strojevodja, ki pripelje iz Kopra
n tako njegov kolega, ki pelje v nasprotni smeri:
Nekaj zanimivosti je na svoji strani podal tudi Tin€.
Pred časom sem zasledil temo o "šinobusu" oz. "goši" oz. "gajbici" ali uradno seriji 812, ki so včasih vozile predvsem (med drugim) med Trebnjim in Sevnico. Po osamosvojitvi naj bi vse odstopili Hrvatom, le eno smo obdržali za merilce. V temi z že kar dolgo brado je bilo omenjeno, da se nahaja v Divači in da je bolj nepremičnina kot nasprotno. Mmg., Dolfe je tam nalepil neke potencialno zanimive fotke , ki pa so se očitno izgubile v digitalnih večnih loviščih
Ker me je pot vodila mimo Divače, sem sklenil malo povohljati naokoli in preveriti, če je še vedno tam. Pogled izpred glavne postaje ni preveč obetal, po malo šnofanja pa sem jo vendarle izsledil na štucu, tam nekje ob uvozu tira iz Kopra na postajo. Če jo kar "pičim" na Geopediji: http://www.geopedia.si/?params=b2_x4194 ... 000015_s19. Do nje lahko pridemo tako, da jo mahnemo kar počez čez vse tire in tvegamo, da nas kakšen soforumaš za "volanom" razmarmeladi. Lahko pa gremo v smeri proti Lokvi in Lipici, takoj po nadvozu nad (koprsko) progo, zavijemo desno, se držimo naravnost če smo z avtom, ga bo najbolje pustiti kje v gozdu, kjer je prostor, takoj ko pridemo z nadvoza nad divaškim lokom, gremo mimo novogradnje na "nasip", kjer se nam pokaže takole (še s "prikolico"):
Oz. z digitalnim "teleskopom":
Tam nekje, kjer je neki kontejner med tiri, najdemo primerno mesto za sestop do tirov. Na prvih dveh tirih (pod "žnolo") pazimo, da nas izza ovinka ne preseneti Koprčan, in se ji približamo. Njena oznaka je SŽ 812-089:
In še tovarniška značka. Za cirilice nevešče, zgoraj piše Goša, spodaj pa Palanka (nič pa, katera Palanka, obstajata najmanj Bačka in Smederevska):
Me pa tudi malo zanima, ali gre za "plod domačega znanja" ali licenčno proizvodnjo .
Pogled iz diametralno nasprotne perspektive kot čisto prva fotka:
Približno tako jo vidi strojevodja, ki pripelje iz Kopra
n tako njegov kolega, ki pelje v nasprotni smeri:
Nekaj zanimivosti je na svoji strani podal tudi Tin€.
Re: Poslednji šinobus
Tovarna Goša je v Smederevski Palanki. Tirnih vozil ni več v proizvodnem programu.
Več o matični tovarni sem našel tukaj.
O šinobusu je že odprta tema.
Kot dodatek še fotka šinobusa v sivi barvni shemi (vir: Društvo prijatelja železnice - Beograd).
Več o matični tovarni sem našel tukaj.
O šinobusu je že odprta tema.
Kot dodatek še fotka šinobusa v sivi barvni shemi (vir: Društvo prijatelja železnice - Beograd).
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Poslednji šinobus
Ja pa kaj še Še vedno obstaja Goša fabrika šinskih vozila, konec koncev se delajo tudi revizije vagonov v tovarni pa še kakšne vagone tudi naredijo... Je pa res, da je kar nekaj teh fabrik, tista, ki pa nas zanima pa je privatizirana (leta 2007), večinski lastniki pa so Slovaki. Spletna stran je pa tukaj: http://www.gosa-fsv.rs/Signal napisal/-a:Tovarna Goša je v Smederevski Palanki. Tirnih vozil ni več v proizvodnem programu.
Goran
Re: Poslednji šinobus
Ojej moja površnost.Gorchi napisal/-a:Ja pa kaj še Še vedno obstaja Goša fabrika šinskih vozila, konec koncev se delajo tudi revizije vagonov v tovarni pa še kakšne vagone tudi naredijo... Je pa res, da je kar nekaj teh fabrik, tista, ki pa nas zanima pa je privatizirana (leta 2007), večinski lastniki pa so Slovaki. Spletna stran je pa tukaj: http://www.gosa-fsv.rs/Signal napisal/-a:Tovarna Goša je v Smederevski Palanki. Tirnih vozil ni več v proizvodnem programu.
@Gorchi, hvala za popravek.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Poslednji šinobus
Pozdravljeni,
a ve kdo, ali je ta siromak še v Divači?
Lp,
T
a ve kdo, ali je ta siromak še v Divači?
Lp,
T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Poslednji šinobus
Sto posto. Nima kam, revež, niti s čim. Razen s helikopterjem na dva ventilatorja, morda.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Poslednji šinobus
A imamo kakšne aktualne slike te lupine?
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Poslednji šinobus
Dolfe, mislil sem, če ima kdo aktualne slike te kripe. Zunanje in notranje. Ideja za izlet?
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Poslednji šinobus
Nekaj slik imam še na disku. Tudi notranjost sem pred kakšnimi štirimi leti poslikal.
Izlet pa, seveda. Glavno da je razlog.
Izlet pa, seveda. Glavno da je razlog.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Poslednji šinobus
...izlet z njim ali izlet k njemu?Tono napisal/-a:. Ideja za izlet?
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Poslednji šinobus
Prva bi bila boljša, pa tudi druga ni slaba
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Poslednji šinobus
Ma čisto resno?!
Je ta šinobus še mogoče obnoviti. Kako je z motorjem, notranjo opremo ?!
Kolikšni bi bili stroški, tako čez palec, obnove tega vozila?
Zdi se mi namreč škoda,da zadeva tako propada !!
Ali so naše centralne delavnice zmožne tega popravila ?!
Je ta šinobus še mogoče obnoviti. Kako je z motorjem, notranjo opremo ?!
Kolikšni bi bili stroški, tako čez palec, obnove tega vozila?
Zdi se mi namreč škoda,da zadeva tako propada !!
Ali so naše centralne delavnice zmožne tega popravila ?!
Re: Poslednji šinobus
Naše delavnice so zmožne vsega. Problem je le njihova cena, ki je v vseh primerih astronomsko napihnjena.trocken napisal/-a: Ali so naše centralne delavnice zmožne tega popravila ?!
Drug problem pa je notranji interier. Da bi ga spremenili v avtentičnega, skoraj da je težko verjetno. Razen če bi npr. od Hrvatov dobili nekaj stare opreme. To pa je najbrž že tretji astronomski problem.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: Poslednji šinobus
Al nebi nekje najdli dva romunca, albanca, al domača cigana za pomoč??
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.