Vagon Baat v H0
Vagon Baat v H0
Res je, ampak o slovenskih Baat-ih pa ne kaj dosti
In ker sem se spomnil, da smo o teh vagončkih že govorili, sem združil temi
Ker se mi zdi, da sta to le dve različni temi, je bolje da sta samostojni, vsaka v svojem delu.
Povezava med njima pa naj bo kar preko linka: http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?f=2&t=4626 , s katerim se dopolnijo informacije.
Razdeval inu vsaku v svoj kót zdevál,
mod. Dolfe
In ker sem se spomnil, da smo o teh vagončkih že govorili, sem združil temi
Ker se mi zdi, da sta to le dve različni temi, je bolje da sta samostojni, vsaka v svojem delu.
Povezava med njima pa naj bo kar preko linka: http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?f=2&t=4626 , s katerim se dopolnijo informacije.
Razdeval inu vsaku v svoj kót zdevál,
mod. Dolfe
Goran
Re: Vagoni Baat
Pozdrav,
V tej temi: http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... &start=180 je bilo kar nekaj zanimivih stvari zapisanih kar se Baat-ov tiče:
L.P.
V tej temi: http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... &start=180 je bilo kar nekaj zanimivih stvari zapisanih kar se Baat-ov tiče:
Lahko pa bi tudi akterji sami, ki aktivno sodelujejo pri tem projektu, kaj več napisali tukaj v tej temi_Borsig_ napisal/-a: Največje zanimanje je bilo seveda za Baat-e:
Tako so najprej naredili krog po maketi
http://s6.mojalbum.com/mmj-18-12-2010-f ... 376593.jpg
http://s6.mojalbum.com/mmj-18-12-2010-f ... 376594.jpg
http://s6.mojalbum.com/mmj-18-12-2010-f ... 376597.jpg
sledila je kratka razlaga:
http://s6.mojalbum.com/mmj-18-12-2010-f ... 376599.jpg
Kompozicija Baat-ov, v ozadju pa še ena od letošnjih novosti, vagoni MIMARA
http://s6.mojalbum.com/mmj-18-12-2010-f ... 376602.jpg
Slika originalnega vagona, sestavljen Baat in komplet za sestavo Baat-a:
http://s6.mojalbum.com/mmj-18-12-2010-f ... 376611.jpg
Nad določeno količino seveda količinski popust in kot darilo še fotografija originala! – Preverjeno!
Kje pa se jih dobi, pa tako vemo!...
L.P.
Re: Vagoni Baat
In kaj naj bi napisali, kaj Te zanima? Vprašanje je, kaj se bo dalo napisati, kaj vemo
Goran
Re: Vagoni Baat
Jaz sem že iz drugega vira izvedel vse kar me je zanimalo . Ne vem pa kako je z ostalimi, ki bi jih ti vagoni morebiti zanimali...Gorchi napisal/-a:In kaj naj bi napisali, kaj Te zanima? Vprašanje je, kaj se bo dalo napisati, kaj vemo
Re: Vagon Baat v H0
Kot za začetek lahko predstaviš "Klub Baat" in zakaj se tako imenuje, kateri člani ga sestavljajo, ter smernice novo nastalega kluba. Lahko bi nam vlakoljubcem (ne mislim samo sebe) malce opisal vagon v kitu, kaj vsebuje in kaj je potrebno postoriti, da je takšen, kot izgleda na slikah. Vem, da boš napisal "navodila so priložena", ampak marsikdo bi rad te podatke preje vedel, da se potem zna pripravit k delu. Ali se bo dalo kupit tudi gotov vagon in koliko izpeljank je na voljo? Zagotovo bo zanimala koga tudi cena, saj se ponavadi vse giblje okoli tega, saj pravi pregovor, da se vsa ljubezen začne in neha pri denarju.Gorchi napisal/-a:In kaj naj bi napisali, kaj Te zanima? Vprašanje je, kaj se bo dalo napisati, kaj vemo
Sem pa imel to srečo, da sem tudi jaz izvedel nekaj o Baat vagonu (-ih) iz drugih virov in so bile pohvalne besede.
Tukaj bi izvedeli iz prve roke in nebi iskali drugih virov.
Lp
Lovro
Re: Vagon Baat v H0
Rade volje bi Ti na vprašanja o cenah in dobavljivosti odgovoril ampak so namenjena na osebo za marketing (Borut) in bo moral on sam kaj povedati o tem. Ravno tako o članih kluba naj on odgovori.
Nekaj malega pa le o samem kit kompletu. Na voljo je le kit komplet z ohišjem z že navrtanimi luknjami za nekatere jedkane delčke iz alpake 0,3mm, to so kljuke za vrata, oprijemniki ob vratih in pohodna plošča z ograjico na čelih vagona, na čela pa na slovenske vagone še sodijo čelni lučki ter ohišje zavore.
Vagon se sestavlja podobno kot plastična maketa, nekaj je rezanja (beri odščipavanj z dreveščka in brušenja), nekaj malega se delčke zalepi z lepilom za plastiko (ABS). Sam sem s pridom uporabil Revellovo lepilo contacta, ki se ga pri nas enostavno dobi, lahko pa je tudi kakšno drugo za te namene. Sebastjan bi zagotovo priporočal aceton
Priporočam, da se na ohišje zalepijo sklepne lučke in okov zavore, nato pa celo ohišje pobarva za barvo v odtenku RAL 6003 (Revell 361, Testors 1712), streho v aluminijasto srebrno (RAL 9006 oz. Revell 99, Testors 1781). Pri tem priporočam, da zaščitite z notranje strani okna, da ne boste pobarvali še notranjosti. Šele po barvanju ohišja vstavite okna z notranje strani ter jih zalepite. Ostalo pa se sestavi praktično brez lepljenja, delčke pa le prej pobarvajte.
Komplet sicer ni za začetnike ampak kdor je že sestavil kako plastično maketo, mu bo delo šlo hitro od rok.
Priloženi so vsi sestavni deli iz plastike in alpake, kovinska kolesa, vodne nalepke. Spenjače in barve pa boste morali sami nabaviti.
Nekaj malega pa le o samem kit kompletu. Na voljo je le kit komplet z ohišjem z že navrtanimi luknjami za nekatere jedkane delčke iz alpake 0,3mm, to so kljuke za vrata, oprijemniki ob vratih in pohodna plošča z ograjico na čelih vagona, na čela pa na slovenske vagone še sodijo čelni lučki ter ohišje zavore.
Vagon se sestavlja podobno kot plastična maketa, nekaj je rezanja (beri odščipavanj z dreveščka in brušenja), nekaj malega se delčke zalepi z lepilom za plastiko (ABS). Sam sem s pridom uporabil Revellovo lepilo contacta, ki se ga pri nas enostavno dobi, lahko pa je tudi kakšno drugo za te namene. Sebastjan bi zagotovo priporočal aceton
Priporočam, da se na ohišje zalepijo sklepne lučke in okov zavore, nato pa celo ohišje pobarva za barvo v odtenku RAL 6003 (Revell 361, Testors 1712), streho v aluminijasto srebrno (RAL 9006 oz. Revell 99, Testors 1781). Pri tem priporočam, da zaščitite z notranje strani okna, da ne boste pobarvali še notranjosti. Šele po barvanju ohišja vstavite okna z notranje strani ter jih zalepite. Ostalo pa se sestavi praktično brez lepljenja, delčke pa le prej pobarvajte.
Komplet sicer ni za začetnike ampak kdor je že sestavil kako plastično maketo, mu bo delo šlo hitro od rok.
Priloženi so vsi sestavni deli iz plastike in alpake, kovinska kolesa, vodne nalepke. Spenjače in barve pa boste morali sami nabaviti.
Goran
Re: Vagon Baat v H0
MM 1591 Olive Green je RAL 6003 !Gorchi napisal/-a: barvo v odtenku RAL 6003 (Revell 361, Testors 1712),
http://cgi.ebay.de/Model-Master-Enamel- ... 53e2030c55
http://www.afv-model.com/4711shop/produ ... =tidjjraeb
a MM 1712 Feldgrün je RAL 7009!
37 EUR (oziroma 33 EUR) izgleda kao ok cijena, ali dok se tu uračunaju sitničice koje su potrebne, cijena se poprilično popne i ona početna je samo optička varka.Gorchi napisal/-a:Priloženi so vsi sestavni deli iz plastike in alpake, kovinska kolesa, vodne nalepke. Spenjače in barve pa boste morali sami nabaviti.
treba kupiti: zelena boja, srebrna boja, mat prozirni lak, tanjšilec, omekšivalec vodenih nalepk, lepilo, kuplungi. I plus posel koji je zastonj ako si ga sami delamo, ili ako nemamo air brush nam delaju drugi i onda cijena opet ide gore.
5-10EUR po modelu je potrebno dati za te stvari, a sam posel bojanja bi mogel koštati 15 ili više eura (ovisno o broju modela)
Dolazimo do cijene od 50-60 EUR ako nemamo sami air brush...
Re: Vagon Baat v H0
Wiggum, tudi sam bi raje vzel MM 1591 ampak ko sem pripravljal navodila, nisem zasledil, da je sploh še na voljo, zato sem izbral to barvo. Vsekakor čestitam, ker si opazil to "težavico"
Sicer pa sem si pomagal s to stranjo:
http://www.paint4models.com/paintchart/ ... 101a.html#
Itak je pa teh konverzijskih tabel malo morje, zdej pa vedi, katera je res točna...
P.S: Ne bom trdil da je res, ampak mislim da je Bojan Bartol pobarval z MM 1712 2 vagona pa sploh ni bila tako napačna barva, daleč od RAL 7009...
P.P.S: Tukaj so barve Testors/Model master: http://www.testors.com/category/135243/ ... amel_Paint
in tukaj še Revell: http://www.revell.de/fileadmin/images/D ... ail_DE.pdf Predvsem sledite RAL lestvici pa bo prav
Sicer pa sem si pomagal s to stranjo:
http://www.paint4models.com/paintchart/ ... 101a.html#
Itak je pa teh konverzijskih tabel malo morje, zdej pa vedi, katera je res točna...
P.S: Ne bom trdil da je res, ampak mislim da je Bojan Bartol pobarval z MM 1712 2 vagona pa sploh ni bila tako napačna barva, daleč od RAL 7009...
P.P.S: Tukaj so barve Testors/Model master: http://www.testors.com/category/135243/ ... amel_Paint
in tukaj še Revell: http://www.revell.de/fileadmin/images/D ... ail_DE.pdf Predvsem sledite RAL lestvici pa bo prav
Goran
Re: Vagon Baat v H0
wiggum napisal/-a: 37 EUR (oziroma 33 EUR) izgleda kao ok cijena, ali dok se tu uračunaju sitničice koje su potrebne, cijena se poprilično popne i ona početna je samo optička varka.
Pozabil si še računati urno postavko. Sestavljanje ne bo hitro in tako bo cena narasla za faktor 3, kar pomeni, da boš za en vagon plačal 100 eurov!
Dokler nisem imel stvari v roki se nisem čutil upravičenega, da komentiram (za razliko od marsikoga drugega).
Sedaj, ko sem proučil kaj je v vrečki, lahko rečem da je kit res poceni. Nivo detajlov je neverjeten.
Tistemu, ki se zdi tako kvaliteten kit, ki je v majhni nakladi in povrhu še z JŽ oznakami, drag - za tistega je samo hobi program ali pa je slovensko faušn.
Ne razumem, zakaj ljudje, ki si nekaj ne morejo privoščiti, tega ne znajo ceniti. Kaj bomo tudi za Rolls Royca rekli, da ni dober, ker si ga ne moremo privoščiti??? Ker po tistem, ko ga kupimo ne moremo plačati bencin in registracijo????
Če je nekomu tako redek vagon predrag, ga pač naj ne kupi.
Srčno upam, da se bo investotorjem vložek povrnil in se bodo lotili še kakšnega projekta in ga delili z ostalimi.
Hvala vam Baat klub in slava vam!
Počasi. Sem na delu in ne na begu. Moj hobi, moja pravila.
Re: Vagon Baat v H0
Cijena rada drugih ljudi je već uračunata, a vlastiti rad ne uključujem jer to netrebamo nikome platiti.
Da je model odličan, to nitko ne osporava. Nažalost nisam ga videl jer sam taman odlazil kad su kolege iz Baat kluba došli na Sajam KŽMZ u Zagrebu, ali apsolutno svi komentari su bili pozitivni!
Ja sam samo htel reći da na samu cijenu modela moramo potrošiti još jedan takav iznos na sklapanje i dorađivanje modela. Tak da je zapravo realna cijena modela oko 50-60 EUR! Cijena od 50-60 EUR za ovakav model nije puno, makar imali i dekale, ali ona nije 37 (33) EUR!
I uostalom, ja sam poslal već upit da svoje nabavim, ali nažalost HŽ-a još nema (tolko o ne cjenjenju modela i autora).
Da je model odličan, to nitko ne osporava. Nažalost nisam ga videl jer sam taman odlazil kad su kolege iz Baat kluba došli na Sajam KŽMZ u Zagrebu, ali apsolutno svi komentari su bili pozitivni!
Ja sam samo htel reći da na samu cijenu modela moramo potrošiti još jedan takav iznos na sklapanje i dorađivanje modela. Tak da je zapravo realna cijena modela oko 50-60 EUR! Cijena od 50-60 EUR za ovakav model nije puno, makar imali i dekale, ali ona nije 37 (33) EUR!
I uostalom, ja sam poslal već upit da svoje nabavim, ali nažalost HŽ-a još nema (tolko o ne cjenjenju modela i autora).
Re: Vagon Baat v H0
Nije... nije... Ako bi bil, onda bi cjena bila viša.wiggum napisal/-a:Cijena rada drugih ljudi je već uračunata, ...
Žalosti me, da se to, da je model odličen samo šepeta, nihče pa ne pohvali na forumih. Berejo pa se kritike ali pa zapisi, ki zvenijo kot kritika.wiggum napisal/-a:Da je model odličan, to nitko ne osporava. Nažalost nisam ga videl jer sam taman odlazil kad su kolege iz Baat kluba došli na Sajam KŽMZ u Zagrebu, ali apsolutno svi komentari su bili pozitivni!
Me veseli, da se oba strinjava, da 37 (33) ni visoka cena za tak modelwiggum napisal/-a:Ja sam samo htel reći da na samu cijenu modela moramo potrošiti još jedan takav iznos na sklapanje i dorađivanje modela. Tak da je zapravo realna cijena modela oko 50-60 EUR! Cijena od 50-60 EUR za ovakav model nije puno, makar imali i dekale, ali ona nije 37 (33) EUR!
Bi pa pripomnil, da tvoj izračun velja samo za nekoga, ki je ravno začel z hobijem in še nima ničesar. Kaj mislim s tem: jaz imam že nekaj let kupljeno orodje, čopiče, barve, lepilo in ostali potrošni material. Težko bom sedaj izračunal, kje vse sem te stvari že uporabil, da bi lahko dobil amortizacijsko ceno, ki bi jo prištel nakupu enega vagona.
Tako da, ja cena je še vedno 37 eur in nič več.
To je tako, kot da bi prijateljem govoril, da je 10.000eur, kolikor stane nova Kia, samo finta in optička varka, saj je treba še kupiti zimske gume, bencin, vinjeto, lite felne, spojler, odišavljeno smrekico, vračunati vse redne servise in registracijo. Ni optičke varke.
...ampak, če pogledamo bolj pozorno, vidimo, da v kolikor želimo nov avto v takšnem razredu, ki ima malo porabo, ima 7 let garancije in vse električne dodatke, bomo pri drugih proizvajalcih plačali več - pri folksvagnu 2x več, recimo.
Kaj naj naredi proizvajalec/prodajalec? Pri ceni z enako velikimi črkami našteje in ugiba kaj vse je potrebno še kupiti? Prosim, primerjava Kia/VW je samo prispodoba, ampak se mi zdi na mestu
Imajo pa avtorji Baat vagona in izdelovalci vozil nekaj skupnega: obojim je vseeno, če bo kupec po nakupu pospravil svojo pridobitev v predal/garažo in niti pomislil, da bi še kaj vložil v svoj nakup. In skupno jim je upanje, da bo kupec z vozilom/vagonom užival v svoji posesti, bil na njega ponosen in da mu ne bo žal denarja, ki ga je dal.
Lep dan želim!
Počasi. Sem na delu in ne na begu. Moj hobi, moja pravila.
Re: Vagon Baat v H0
Wiggum (in ostali kolegi iz Hrvaške), če imaš/imate kaj dobrih (!!) fotografij HŽ Baat-ov, se toplo priporočamo zanje saj drugače bomo bolj težko prišli do pravih napisov. Torej rabimo slike, kjer se napisi dobro vidijo, če je le mogoče z obeh strani. Enako velja tudi za kolege iz Bosne in Srbije Vse ostalo se lahko dogovorimo po e-mailih in privat sporočilih.wiggum napisal/-a:I uostalom, ja sam poslal već upit da svoje nabavim, ali nažalost HŽ-a još nema (tolko o ne cjenjenju modela i autora).
Goran
Re: Vagon Baat v H0
Totimato as babica pr vagonu?Kokr vem jih je blo dost zraven pa b rd vsak fajn kos pogače. Vagon stane dost pa pika. Za 45 eur se da dobit Brawo tacga k ga majo u muzeju (Donrsbihna). Res nima našh napisov je pa fix und fertig. Nben ni fouš kr je res je pa res. Drgač sem mislu tud jz kupt 3-4 a je to drago.
Škoda da se pr ns al pr vs ne morte zment pa b mel velik več za mn dnarja. Tko se pa sam dajete kdo je bl #hoch" Nben nbenga nč ne praša kva b mel pa mamo takle b rekl pri Mercator.Kva če b naredl še eno anketo kva je bol:
1. Đura
2. Baat
3.Mimara
4. xxxx
Enkrt se zmente skp pa bomo vsi mel kej od tega. En slovenski pregovor prav: V slogi je moč
Škoda da se pr ns al pr vs ne morte zment pa b mel velik več za mn dnarja. Tko se pa sam dajete kdo je bl #hoch" Nben nbenga nč ne praša kva b mel pa mamo takle b rekl pri Mercator.Kva če b naredl še eno anketo kva je bol:
1. Đura
2. Baat
3.Mimara
4. xxxx
Enkrt se zmente skp pa bomo vsi mel kej od tega. En slovenski pregovor prav: V slogi je moč
Re: Vagon Baat v H0
Lahko kdo, prosim, napiše prevod v slovenski jezik?neved napisal/-a:Totimato as babica pr vagonu?Kokr vem jih je blo dost zraven pa b rd vsak fajn kos pogače. Vagon stane dost pa pika. Za 45 eur se da dobit Brawo tacga k ga majo u muzeju (Donrsbihna). Res nima našh napisov je pa fix und fertig. Nben ni fouš kr je res je pa res. Drgač sem mislu tud jz kupt 3-4 a je to drago.
Škoda da se pr ns al pr vs ne morte zment pa b mel velik več za mn dnarja. Tko se pa sam dajete kdo je bl #hoch" Nben nbenga nč ne praša kva b mel pa mamo takle b rekl pri Mercator.Kva če b naredl še eno anketo kva je bol:
1. Đura
2. Baat
3.Mimara
4. xxxx
Enkrt se zmente skp pa bomo vsi mel kej od tega. En slovenski pregovor prav: V slogi je moč
Hvala.
Re: Vagon Baat v H0
Dunhill, bi bilo res fino.
Neved - totimato nima z nami nobene veze, niti ne vem, da bi dobil kako pomoč pri izdelavi tega vagona.
O ceni pa ... a moramo res razpravljati? Zadeva je maloserijska in zagotovo jih ne bomo prodali nekaj tisoč kot Roco recimo kak Eurofima vagon. Treba pa je narest orodje, kar je dejansko najdražji del in za nas predstavlja 90% vsega vložka. O tem, da bi mi radi zaslužili pa iskreno rečeno ni govora. Če si povrnemo stroške orodja, smo nekaj naredili. Če bo prihodek tolikšen, da se lahko lotimo naslednjega projekta z našimi minimalnimi vložki, še toliko bolje. Drugače pa ne bo nihče od nas zato karkoli plačan in smo se vsi odrekli temu, da bi si kdo pospravil kak EUR v žep. In konec debate o cenah in našem zaslužkarstvu, ja?
P.S: Takšnega komercialnega modela kot je ta Baat na tržišču ni razen od ŽES-a. ŽES pa ga kolikor vem, ne dela več. In originalni načrt je zrasel na zeljniku domačih inženirjev. Mislim, da je ta še od Mariborskih delavnic za povrh (nisem pa prepričan).
Neved - totimato nima z nami nobene veze, niti ne vem, da bi dobil kako pomoč pri izdelavi tega vagona.
O ceni pa ... a moramo res razpravljati? Zadeva je maloserijska in zagotovo jih ne bomo prodali nekaj tisoč kot Roco recimo kak Eurofima vagon. Treba pa je narest orodje, kar je dejansko najdražji del in za nas predstavlja 90% vsega vložka. O tem, da bi mi radi zaslužili pa iskreno rečeno ni govora. Če si povrnemo stroške orodja, smo nekaj naredili. Če bo prihodek tolikšen, da se lahko lotimo naslednjega projekta z našimi minimalnimi vložki, še toliko bolje. Drugače pa ne bo nihče od nas zato karkoli plačan in smo se vsi odrekli temu, da bi si kdo pospravil kak EUR v žep. In konec debate o cenah in našem zaslužkarstvu, ja?
P.S: Takšnega komercialnega modela kot je ta Baat na tržišču ni razen od ŽES-a. ŽES pa ga kolikor vem, ne dela več. In originalni načrt je zrasel na zeljniku domačih inženirjev. Mislim, da je ta še od Mariborskih delavnic za povrh (nisem pa prepričan).
Goran