Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
ob pozornem poslušanju pa se je dalo čisto jasno razločit, kaj je bil vzrok , da je šla lokomotiva v potok ( tako je v sredo zvečer rekla na Kanalu A novinarka Nuša Lesar ), ki je slučajno reka Ljubljanica; - torej v napovedniku in potem ob začetku prispevka sta oba napovedovalca izjavila, da so dvignili 200 tonsko lokomotivo , seveda pa se potem pojavlja vprašanje, kako lokomotiva sploh vozi ( če ima 50 ton obremenitve na os) .....
V SN so začeli zs 100 tonami, popovci so prišli že do 200 ton. Če bo to težo uspelo podtakniti SŽ-ju kakšnemu odkupovalcu odpadnega železja, bodo zanjo dobili več kot bi dali za novo.
Očitno je veliko resnice v tisti krilatici "da na FDV-ju jahko padeš le po stopnicah"
Počasi bo le vse jasno in konec ugibanj nekaterih .... vir: Dnevnik.
Zavirala samo dva vagona
Čeprav preiskava še poteka, nam je včeraj uspelo izvedeti, da naj bi hudo nesrečo v Zalogu, v kateri sta se poškodovala strojevodja in premikač, škodo pa ocenjujejo na okoli pol milijona evrov, skoraj zagotovo povzročila človeška napaka. Po neuradnih podatkih naj bi zavore delovale povsem brezhibno, vendar le na lokomotivi in dveh vagonih, saj na preostalih 18 vagonih, polnih starega železa, sploh niso bile priključene na zračni vod. Zaviranje vagonov namreč omogoča zrak v glavnem zračnem vodu, ki mora biti povezan skozi celotno vlakovno kompozicijo. Delavci zrak po vodu spustijo tako, da na začetku in koncu vsakega vagona odprejo ventile, ki omogočajo pretok zraka. A preiskovalci so po naših podatkih ugotovili, da je bil ventil na koncu drugega vagona zaprt, tako da so 1300-tonsko kompozicijo neuspešno poskušale ustaviti le zavore na lokomotivi in dveh vagonih, kar je občutno premalo.
Krožijo informacije, da je nastradal tudi most, oz. temelj mostu. Pri naletu naj bi lokomotivo stisnilo ob kamniti temelj mostu, katerega naj bi premaknilo za cca 2 cm.
Meritve bodo hitro pokazale, koliko ta "neuradna" novica drži. Torej, zna biti, da bo škoda mnogo večja, kot pa pol miliona €u.
Upajmo na najboljše in da so to le morasti strahovi.
Na območju mostu in bližnjih pripadajočih kretnic je bilo že veliko raznih "bližnjih srečanj"vagonov in lokomotiv-tudi bočni nalet izvažajočega tovornega vlaka na prevozeči tovorni vlak (približno pred 25 leti) itd. Postajo Zalog in nekaj nesreč v bližini Zaloga in tudi na tem mostu opisuje Stane Padežnik v prispevku "Železniška postaja Zalog" objavljeno v "Časopis za Slovensko krajevno zgodovino 1993-letnik 41". Objavljena je tudi slika parne lokomotive, ki ja prevrjena in leži z mostu na obrežje Ljubljanice.
Prosim moderatorje ali drugega, da vspostavi link. Jaz se še učim in ne znam.
Hvala za namestitev linka, v tem času sem še vpisal svojo drugo napako-brez navedbe Dlib.
Imam tudi nekaj gradiva za Vas in muzej v Celju.Če bo možen dogovor z Dolfetom, bi mu oddal gradivo za prenos v Celje na sestanek.Verjetno bo nekaj zanimivega tudi za Vas
lLP. Drotar
Še nekaj, zdi se mi, da sta obe fotografiji obrnjeni levo-desno. Mislim da je tale lokomotiva pristala na istem mestu, kot tokrat Džura. Lahko pa se tudi motim?
LJ363 napisal/-a:Mi pa izgledata sliki na strani 201 in 207 od istega izrednega dogodka, letnici pa sta 1924 in 1949???
Prva fotografija je po moje nastala pri gostilni Pecelj....se mi zdi. Sta pa sliki res presenetljivo podobni in tako na prvo žogo bi rekel, da sta isti.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?