Hrvaški grafitarji
Hrvaški grafitarji
Tudi na hrvaško počasi prodira zahodnjaška kolturna estetika. Sicer še, hvalabogu, nimajo denarja za barve. Lahko pa da je grafitar strokovno ugotovil, da na táko umazanijo tudi sprej ne prime.
Le pet minut je Brižita stala v postaji Šapjane, da je dobila okras. Po eni strani bi tole pasalo bolj med "resne" rubrike, po drugi pa........pa saj ne moreš verjet.
Nasploh je življenski utrip na tej mali postaji zelo čuden. Vsi ki delajo na postaji, kar nekaj jih je, so sami individualisti. Vsak zase je "bog-bogova" in med seboj komunicirajo le po službeni dolžnosti. Vmes pa vsak posameznik budno opreza, kje bo drugega našel na tankem ledu in mu hitro spustil......
"Kapo di mullto" je pa seveda prometnik, ki se nosi kot "veliki Franjo" v najboljših časih.
Kako lahko akterji zdržijo svojih 12 ur v izmeni, mi ni in ne bo jasno nikoli. Njihove frustracije pa je v tem primeru pokasirala naša Brižita, ki je na zunaj umazana skoraj tako kot vse italjanske grdavše. Vso pot, nazaj proti Ljubljani, se je slišalo njeno mrmranje:" vodevodevode.......vodevodevode"............................. " vodevodevode.......vodevodevode".......... itd,itd...
Pa še slikci postavljenega provizorija, nad podvozom v izgradnji. Gradijo ga tik pred "Us" signalom. Moram priznat,..... tako že dolgo nisem stiskal zob, ko je Brižita zapeljala čezenj. Členki na prstih so me pa boleli še kake pol ure.
Na konzolah se lepo vidita žici, ki služita za postavljanje likovnega predsignala.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- strojevodja
- Mojster
- Prispevkov: 147
- Pridružen: 05.10.2005, 17:21
- Kraj: sirni slovenski tiri
Ta napis sem pa nedolgo nazaj videl v živo ...
Koliko je pa hitrost čez ta provizorij?
Koliko je pa hitrost čez ta provizorij?
Zadnjič spremenil 541, dne 13.02.2007, 20:38, skupaj popravljeno 1 krat.
Se mi zdi da brižite v "starih" barvah bolje nosijo umazanijo kot "ta rdeče".
Tista rumena je že tako malo umazana. In kadar je taka brižita čista je res lepa, kadar pa ni pa tudi ni take razlike. Pri rdečih se mi pa zdi, da če so čiste res kar sijejo, če pa je tako kot na sliki zgoraj, pa umazanija še bolj ven tolče.
Mislim, da so toliko let nazaj, ko so odeli takrat nove lokomotive v barvne sheme, kar dobro opravili. Če bi tole pisal pod NOVE BARVE SŽ ali kaj podobnega, bi pa mogoče še kaj dodal..
Tista rumena je že tako malo umazana. In kadar je taka brižita čista je res lepa, kadar pa ni pa tudi ni take razlike. Pri rdečih se mi pa zdi, da če so čiste res kar sijejo, če pa je tako kot na sliki zgoraj, pa umazanija še bolj ven tolče.
Mislim, da so toliko let nazaj, ko so odeli takrat nove lokomotive v barvne sheme, kar dobro opravili. Če bi tole pisal pod NOVE BARVE SŽ ali kaj podobnega, bi pa mogoče še kaj dodal..
541 napisal/-a:Ta napis sem pa nedolgo nazaj videl v živo ...
Koliko je pa hitrost čez ta provizorij?
Jap, na vlaku 150.
Z 20 km/h se gre čez.
Imajo pa hrvaške železnice vse počasne vožnje varovane s 1000Hz balizo. Tako je treba pri loparju 97c potrditi ASN, če ne, potem avtomatika poskrbi, da spoštuješ njihovo voljo.
Zadnjič spremenil Dolfe, dne 14.02.2007, 15:17, skupaj popravljeno 1 krat.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Se povsem strinam s teboj. V zdaleč najgršo barvo pa sta bili odeti 363-017 in 363-037, kot reklama za ADRIA-COMBI. Izgledali sta kot tisti beli tanki UNPROFOR-ja, ki so jih v prvo po naših tirih pošiljali v Bosno.gk napisal/-a:Se mi zdi da brižite v "starih" barvah bolje nosijo umazanijo kot "ta rdeče".
Tista rumena je že tako malo umazana. In kadar je taka brižita čista je res lepa, kadar pa ni pa tudi ni take razlike. Pri rdečih se mi pa zdi, da če so čiste res kar sijejo, če pa je tako kot na sliki zgoraj, pa umazanija še bolj ven tolče.
Mislim, da so toliko let nazaj, ko so odeli takrat nove lokomotive v barvne sheme, kar dobro opravili. Če bi tole pisal pod NOVE BARVE SŽ ali kaj podobnega, bi pa mogoče še kaj dodal..
S pranjem lokomotiv je večen problem. Lokomotive je mogoče uloviti za nekaj uric le ob nedeljah. Nedeljskega dela se pa vsi otepajo. Akterji in plačniki. Sicer pa itak gre vsaka lokomotiva vsakih nekaj let v revizijsko popravilo, kjer jo prebarvajo.
Vsaj takrat je lepa, ko gre na testne vožnje. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Šapjane
No, res , da je bilo nekaj let nazaj, pa vseeno.
Enkrat ( pa detajlov okoliščin ne bom izdal,ker se tega sploh ne spomijam he, he...) smo se (seveda po čistem naključju, he he....) znašli na postaji Šapjane. Službujoči prometnik je bil prav imeniten sogovornik. Dovolil je, da smo poslikali varnostno napravo ( kdo je bil še zraven se sevedatudi slučajno ne spominjam, he he....)potem smo se zapletli v dolg pogovor,med drugim tudi o železnici. Izkazalo se je, da je strasten planinec in mi je dal mnogo idej za pohode po hribih tam okoli....prav fino je bilo.
Glede grafitov:
Danes mi je poslal gospod iz Zagreba, ki je imel nadvse pomembno vlogo pri projektu novih zagrebških tramvajev sliko prvega pografitanega novega tramvaja. Resnici na ljubo je treba reči, da se neznani umetnik potrudil, tako v izbiri barv, kot v poziciji umetnine. Celo dobro je izpadlo.....na nek način, sveda.
Enkrat ( pa detajlov okoliščin ne bom izdal,ker se tega sploh ne spomijam he, he...) smo se (seveda po čistem naključju, he he....) znašli na postaji Šapjane. Službujoči prometnik je bil prav imeniten sogovornik. Dovolil je, da smo poslikali varnostno napravo ( kdo je bil še zraven se sevedatudi slučajno ne spominjam, he he....)potem smo se zapletli v dolg pogovor,med drugim tudi o železnici. Izkazalo se je, da je strasten planinec in mi je dal mnogo idej za pohode po hribih tam okoli....prav fino je bilo.
Glede grafitov:
Danes mi je poslal gospod iz Zagreba, ki je imel nadvse pomembno vlogo pri projektu novih zagrebških tramvajev sliko prvega pografitanega novega tramvaja. Resnici na ljubo je treba reči, da se neznani umetnik potrudil, tako v izbiri barv, kot v poziciji umetnine. Celo dobro je izpadlo.....na nek način, sveda.