Kako je z poznavanjem jezika. Moraš popolnoma obvladati nemščino ali samo določen zbir fonogramov.Kraška Glista napisal/-a:Ne, trenutno se solam nad avstrijsko signalizacijo in vezbam na E189 po Avstriji na progi Jesenice-Brener (vecinoma na pripregah na Turih), ker nisem se avstrijski strojevodja.1216-001 napisal/-a:Lokomotion vozi na Jesenice. Ti verjetno voziš na Trbiž po pontebani.
Ko bom velik, s bom vrnil na Milano-Brener-Salzurg, samo da takrat ne bom koncal na Brenerju ampak sel naprej do Kufsteina ali Salzburga.
RCA
Re: RCA
Re: RCA
zelo lepe slike!cokla napisal/-a:Petek zvečer v Ljubljani.....tandem Herkulesov za Koper...verjetni povratek čez bohinjko...
-
- Kurjač
- Prispevkov: 48
- Pridružen: 14.01.2011, 11:30
- Kraj: Trenutno Dunaj - Avstrija
Re: RCA
Popolnoma obvladam "vsakodnevno" nemscino, tehnicne izraze sem se moral nauciti, ker sem jih poznal po italijansko. Imam tudi avstrijsko drzavljanstvo po mami.1216-001 napisal/-a:Kako je z poznavanjem jezika. Moraš popolnoma obvladati nemščino ali samo določen zbir fonogramov.
Vse pogovore in izpite sem imel izkljucno v nemscini.
Re: RCA
...ma ti si pravi poliglot...... prav narjen za Lokomowšn...ne vem kej si tolko časa vegetiral pri Cargotu:lol:Kraška Glista napisal/-a:Popolnoma obvladam "vsakodnevno" nemscino, tehnicne izraze sem se moral nauciti, ker sem jih poznal po italijansko. Imam tudi avstrijsko drzavljanstvo po mami.1216-001 napisal/-a:Kako je z poznavanjem jezika. Moraš popolnoma obvladati nemščino ali samo določen zbir fonogramov.
Vse pogovore in izpite sem imel izkljucno v nemscini.
Tvoji vozijo/te tudi en kontejnerski vlak iz Ljubljane proti Minhnu in včasih pelje naša helga tudi čez Ture. Pa me zanima ali si že imel priliko izprobat to kombinacijo in kakšna je primerjava z 189 kar se tiče vleke preko Tur?
LEP DAN
Igor
Igor
- primožflori
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1071
- Pridružen: 31.05.2007, 18:44
- Kraj: Bohinjska proga
Re: RCA
RCA ponovno na Bohinjki:
V kratkem sledi še videoposnetek lp.
V kratkem sledi še videoposnetek lp.
- primožflori
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1071
- Pridružen: 31.05.2007, 18:44
- Kraj: Bohinjska proga
Re: RCA
In še obljubljeni videoposnetek:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6-bzQWx2 ... r_embedded[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6-bzQWx2 ... r_embedded[/youtube]
Re: RCA
Ko se takole govori o RCA vlakih po Bohinjki pa še malo o pravnih poslih RCA-SŽ. Ali sme RCA uporabljati stabilne zračne kompresorje v Zalogu in Kopru za zavorni posku "A"? Da vidimo odgovore.
LPL
LPL
Re: RCA
Po moje sme. Kompresorji verjetno spadajo pod infrastrukturo (niso last SZ), uporaba infrastrukture pa je vkljucena v uporabnino, mar ne?Ljubitelj napisal/-a: Ali sme RCA uporabljati stabilne zračne kompresorje v Zalogu in Kopru za zavorni posku "A"?
lp Anze
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: RCA
Ni nujno. Odvisno kdo jih je kupil. Lahko so v lasti SŽ-PE Tovorni promet.Po moje sme. Kompresorji verjetno spadajo pod infrastrukturo (niso last SZ), uporaba infrastrukture pa je vkljucena v uporabnino, mar ne?
Re: RCA
Sicer zgolj ugibam. Če ima RCA pogodbo s TVD (tehnična vozovna dejavnost v okviru sž) za opravljanje "A" zavornih preizkusov, potem je to v dogovoru.Ljubitelj napisal/-a:Ko se takole govori o RCA vlakih po Bohinjki pa še malo o pravnih poslih RCA-SŽ. Ali sme RCA uporabljati stabilne zračne kompresorje v Zalogu in Kopru za zavorni posku "A"? Da vidimo odgovore.
LPL
Ljubitelj, ne ločuješ razlike pri opravljanju "A" zavornih preizkusov. Narediti jih je možno na dva načina:
1. Z vlaku priključeno lokomotivo. Tega lahko opravi vsak za to pooblaščen in usposobljen delavec; vozovni preglednik, vlakovodja, strojevodja, ... (kdo konkretno, določa prevozna firma).
2. S stabilno napravo. Tega opravlja izključno SŽ vozovni preglednik. (če ima RCA pogodbo za opravljanje zavornih preizkusov, potem RCA ne zanima, s čim je opravljen zavorni preizkus. Važno je le, da je).
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: RCA
Moje videnje:RCA v Zalog ne vozi, v KP imajo svojega preglednika,skrajšane zavorne preiskuse opravlja strojevodja.....Dolfe napisal/-a:Sicer zgolj ugibam. Če ima RCA pogodbo s TVD (tehnična vozovna dejavnost v okviru sž) za opravljanje "A" zavornih preizkusov, potem je to v dogovoru.Ljubitelj napisal/-a:Ko se takole govori o RCA vlakih po Bohinjki pa še malo o pravnih poslih RCA-SŽ. Ali sme RCA uporabljati stabilne zračne kompresorje v Zalogu in Kopru za zavorni posku "A"? Da vidimo odgovore.
LPL
Ljubitelj, ne ločuješ razlike pri opravljanju "A" zavornih preizkusov. Narediti jih je možno na dva načina:
1. Z vlaku priključeno lokomotivo. Tega lahko opravi vsak za to pooblaščen in usposobljen delavec; vozovni preglednik, vlakovodja, strojevodja, ... (kdo konkretno, določa prevozna firma).
2. S stabilno napravo. Tega opravlja izključno SŽ vozovni preglednik. (če ima RCA pogodbo za opravljanje zavornih preizkusov, potem RCA ne zanima, s čim je opravljen zavorni preizkus. Važno je le, da je).
Ni ga junaka...............................................................................................................
Re: RCA
Da ne bo ugibanja:
LPL
Vse o razlogih za tako odločitev se najde v: http://www.mzp.gov.si/fileadmin/mzp.gov ... or_ENG.pdf2. The Slovenian Railway Company, Slovenske železnice d.o.o., Kolodvorska 11, Ljubljana, shall be
obliged within 30 days of the day this decision is served, by appropriately amending
Business Cooperation Agreement no. 3.1-142/2008 dated 7 January 2009, to provide the
transport operator (in the Agreement referred to as Contracting Authority), the company Rail Cargo
Austria AG, Vienna, Austria, Ljubljana branch office, Metelkova ulica 7, 1000 Ljubljana, with the
use of a stable air compressor on Koper Freight Station for carrying out complete brake performance
test "A".
3. 3. There shall be no extra costs incurred in this procedure.
LPL
Re: RCA
...ja, @ljubitelj,......žal pa na Balkanu... ....tisto, kar je dogovorjeno, drži do drugega dne, tisto, kar je pa napisano in podpisano, pa največ en teden...... ....
"...a sve su ostalo nijanse...."
"...a sve su ostalo nijanse...."
Re: RCA
Ljubitelj to je tako.Stabilna v Kopru proizvaja stisnjen zrak,ki diši po violicah in nikakor ni primeren za lokomotive tipa 1216 ampak samo za 541 pa tudi vagoni ko so vključeni v vlak RCAja na ta zrak ne znajo zavirat ne občutijo pritiska.
http://www.mzp.gov.si/fileadmin/mzp.gov ... or_RCA.pdf
Da se ne bomo trudili z prevodom.
http://www.mzp.gov.si/fileadmin/mzp.gov ... or_RCA.pdf
Da se ne bomo trudili z prevodom.