Zakaj kamniški vlak vozi še danes?
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Zakaj kamniški vlak vozi še danes?
Podmladek MRS Gorenjska je zelo deloven
Resno...
V okviru: Gibanje znanost mladini sta izdelali raziskovalna nalogo s področja zgodovine avtorici: Sabina Komar in Špela Hribar, 9. razred
Mentorica: Vilma Vrtačnik Merčun, prof.
Naslov: ZAKAJ KAMNIŠKI VLAK VOZI ŠE DANES?
Kamniški vlak v težavnih časih (1968–1978)
Domžale, marec 2009
link do naloge: http://www.knjiznica-domzale.si/UserFil ... 202009.pdf
Resno...
V okviru: Gibanje znanost mladini sta izdelali raziskovalna nalogo s področja zgodovine avtorici: Sabina Komar in Špela Hribar, 9. razred
Mentorica: Vilma Vrtačnik Merčun, prof.
Naslov: ZAKAJ KAMNIŠKI VLAK VOZI ŠE DANES?
Kamniški vlak v težavnih časih (1968–1978)
Domžale, marec 2009
link do naloge: http://www.knjiznica-domzale.si/UserFil ... 202009.pdf
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Zakaj kamniški vlak vozi še danes?
ŽC, tole si pa staknil en biserček. Prav zanimivo branje, Vilmi Merčunovi pa vsa pohvala za mentorstvo pri tako všečni nalogi.
LPL
LPL
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Zakaj kamniški vlak vozi še danes?
Služim narodu...ups...forumu
...bi rekel Tono in nagnil kangljico z oljem nad ležaj
...bi rekel Tono in nagnil kangljico z oljem nad ležaj
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Zakaj kamniški vlak vozi še danes?
Ali sem edini, ki ne vé, kje je Podboršt? Oni problematični klanec, katerega so Nemci obšli, in ŽP, ki ga ni več? Mi kdo namigne?
Edit ...
Eh, sam našel. Tale članek iz vikipedije je indikativen, čeprav zavajajoč glede smeri neba ravno pri Podborštu. Očitno gre za del proge, ki sedaj v rahlem loku teče pod Štajersko cesto.
Mimogrede: fotografija postaje Kamnik mesto na 9. strani se mi zdi malce sumljiva. Kamnik-mesto (po sedanjih poimenovanjih) je pod prvo postajališče in pod drugo stisnjen med hrib in mesto, glede na pozicijo perona itd. bi moralo biti na desni strani fotografije nekaj hriba. Ali gre pri fotografiji v raziskovalni nalogi v resnici za fotografijo Kamnik Hbf?
Edit ...
Eh, sam našel. Tale članek iz vikipedije je indikativen, čeprav zavajajoč glede smeri neba ravno pri Podborštu. Očitno gre za del proge, ki sedaj v rahlem loku teče pod Štajersko cesto.
Mimogrede: fotografija postaje Kamnik mesto na 9. strani se mi zdi malce sumljiva. Kamnik-mesto (po sedanjih poimenovanjih) je pod prvo postajališče in pod drugo stisnjen med hrib in mesto, glede na pozicijo perona itd. bi moralo biti na desni strani fotografije nekaj hriba. Ali gre pri fotografiji v raziskovalni nalogi v resnici za fotografijo Kamnik Hbf?
Zadnjič spremenil mkx, dne 06.06.2011, 15:47, skupaj popravljeno 1 krat.
LP, Metod
Re: Zakaj kamniški vlak vozi še danes?
Bom js svoje ugibanje podal, ker me je tut zanimal. Na koncu Črnuč je sedaj ovinek, na klancu (vznožje Rašice) pa se imenuje ena cestica Podboršt.
Sm zadel
Če je to to, zakaj pa so tm potegnl železnico?
Sm zadel
Če je to to, zakaj pa so tm potegnl železnico?
Re: Zakaj kamniški vlak vozi še danes?
Malo prebrskaj.mkx napisal/-a:Ali sem edini, ki ne vé, kje je Podboršt? Oni problematični klanec, katerega so Nemci obšli, in ŽP, ki ga ni več? Mi kdo namigne?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Zakaj kamniški vlak vozi še danes?
Ta raziskovalna je tako rekoč na nivoju diplomske naloge. Vsaka čast.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Zakaj kamniški vlak vozi še danes?
Tono, tole pa je lahko za zgled (merilo) tistim iz Kranja.
Tine
Re: Zakaj kamniški vlak vozi še danes?
Tine, mnenje delim s tabo.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Zakaj kamniški vlak vozi še danes?
Wikipedija ravno išče takšne sodelavce, ki ugotovijo napako, da jo tudi takoj popravijo...mkx napisal/-a:
Eh, sam našel. Tale članek iz vikipedije je indikativen, čeprav zavajajoč glede smeri neba ravno pri Podborštu.
Popraviš lahko tekst brez da si član! Zapiše pa se podatek tvojega IP-ja...
Jaz sem že popravil nekaj napačnih podatkov...
Če ti ne gre, pošlješ mail "šefu" (Kocjančič- "Kocjo"), ki je pa tudi član foruma pa bo on poskrbel, da se vpiše...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Zakaj kamniški vlak vozi še danes?
Nah, ko si ravno omenil ... popravljeno.železocestnik napisal/-a:Wikipedija ravno išče takšne sodelavce, ki ugotovijo napako, da jo tudi takoj popravijo...
LP, Metod
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Zakaj kamniški vlak vozi še danes?
Postajališče Podboršt...
Karel Rustja je zapisal v "Stoletnici kamniškega vlaka" v Kamniškemobčanu:
"Postajališče Podboršt je bilo odprto za promet v nedeljo 22. marca 1936. Ukinjeno je bilo med vojno ob rekonstrukciji proge.
Locirano je bilo v 6,824 km, le dober km za tedanjim postajališčem Črnuče, približno tam, kjer je sedaj nadvoz Litijske ceste nad progo."
Karel Rustja je zapisal v "Stoletnici kamniškega vlaka" v Kamniškemobčanu:
"Postajališče Podboršt je bilo odprto za promet v nedeljo 22. marca 1936. Ukinjeno je bilo med vojno ob rekonstrukciji proge.
Locirano je bilo v 6,824 km, le dober km za tedanjim postajališčem Črnuče, približno tam, kjer je sedaj nadvoz Litijske ceste nad progo."
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Zakaj kamniški vlak vozi še danes?
Te bom brž popravil, gre za Zasavsko cesto, Litijska pa je blizu tvojih papirniških duri na desnem bregu Ljubljanice.ŽC:Locirano je bilo v 6,824 km, le dober km za tedanjim postajališčem Črnuče, približno tam, kjer je sedaj nadvoz Litijske ceste nad progo."
LPL
Re: Zakaj kamniški vlak vozi še danes?
Stric ŽC živi v drugi papirnici, ko seveda ni v Rotterdamu, Amsterdamu, Helsinkih, na Rogli, v arhivu ali pa na kakšni dobri večerji
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Zakaj kamniški vlak vozi še danes?
Tale bo malce nevmesna, a vseeno:
Zakaj kamniški vlak vozi še danes?
Zato, da imamo mi kaj za vprašat..PRESS
Zakaj kamniški vlak vozi še danes?
Zato, da imamo mi kaj za vprašat..PRESS