Železniška nesreča na Češkem
Re: Železniška nesreča na Češkem
Tista mi položnice plačuje,tako da
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Železniška nesreča na Češkem
V čem je pa fora takih koles. Oziroma, kaj so prednosti polnih in kaj takih?!
Re: Železniška nesreča na Češkem
V tem primeru je bilo zaradi boljšega hlajenja vlečnih motorjev.V čem je pa fora takih koles.
Re: Železniška nesreča na Češkem
Hm, vlečni motorji morajo itak imeti svojo, "prislilno" ventilacijo, tako da ta teza, mislim da ravno ne zdrži vode.dingo napisal/-a:
V tem primeru je bilo zaradi boljšega hlajenja vlečnih motorjev.
Po drugi strani, lastna teža lokomotive je še kako zaželjena. Razen, če so pretiravali kje drugje in bi jo s tem razbremenili.
Še najbolj verjetno je, da so s takšnimi kolesnimi dvojicami poskusili inovativnost in tudi nekoliko prišparali pri materijalu.
So pa takšna kolesa zagotovo šibka točka, napram masivnim kolesnim ploščam.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Železniška nesreča na Češkem
Tale ti plačuje položnice? Zanimivo!Nurmi napisal/-a:Tista mi položnice plačuje,tako da
MMG, slika je sneta iz Railfaneurope.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Železniška nesreča na Češkem
In kaj im vse skupaj veze z izrednim dogodkom?Dolfe napisal/-a:Tale ti plačuje položnice? Zanimivo!Nurmi napisal/-a:Tista mi položnice plačuje,tako da
MMG, slika je sneta iz Railfaneurope.
Re: Železniška nesreča na Češkem
Ah z Dolfetom sva se slabo razumela.
Popolnoma nič nima z nesrečo!!!!
Evo tema je sproščena,filozofirajte dalje.
Popolnoma nič nima z nesrečo!!!!
Evo tema je sproščena,filozofirajte dalje.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Železniška nesreča na Češkem
Kako pa kolesa s špicami in zavornjaki? Kako je pa s segrevanjem kolesnih obročev in koles pri tem?
Goran
Re: Železniška nesreča na Češkem
Ne vem ali je res tako, ampak na Češkem se reče, da je to zaradi zmanjšanja nevzmetene mase, kar izboljša lastnosti v gibanju.Dolfe napisal/-a:Hm, vlečni motorji morajo itak imeti svojo, "prislilno" ventilacijo, tako da ta teza, mislim da ravno ne zdrži vode.
Po drugi strani, lastna teža lokomotive je še kako zaželjena. Razen, če so pretiravali kje drugje in bi jo s tem razbremenili.
Še najbolj verjetno je, da so s takšnimi kolesnimi dvojicami poskusili inovativnost in tudi nekoliko prišparali pri materijalu.
So pa takšna kolesa zagotovo šibka točka, napram masivnim kolesnim ploščam.
In ker je ta tema o nesrečah na Češkem, dodam še eno iztirjenje tovornjaka v pretekli nedelji. Trinajst vagonov iz petindvajseti iztirilo na progi Přerov-Brno. Razlog iztirjenja še ni znan, predvideva pa se hudo stanje tira. Bila je velika sreča, da ne iztiril kakšni potniški. Slike tukaj: http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/4 ... ry-nehody/
"Milovat tě budu stale,
děkuju za krásný rok"!
děkuju za krásný rok"!
Re: Železniška nesreča na Češkem
V vskem primeru so edinstveni s takšnimi kolesi, če zanemarimo parno vleko.bugear napisal/-a: Ne vem ali je res tako, ampak na Češkem se reče, da je to zaradi zmanjšanja nevzmetene mase, kar izboljša lastnosti v gibanju.
Ampak, še najbolj je verjetno to, da je to le izgovor in so trmasto vztrajali na nečem "zastarelem".
Namreč, prvotne elektro in dizel lokomotive, so imele kolesa z naperami. So pa napere zagotovo precejšnja šibka točka.
Če se povrnem k minuli nesreči, teh trinajstih vagonov. Predvidevam, da je to bila praznina?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Železniška nesreča na Češkem
Taka kolesa imajo tudi švicarske Re 4/4, Ae 6/6, pa verjetno se kakšna druga lokomotiva.
http://www.railfaneurope.net/pix/ch/SBB ... bb_444.jpg
(http://www.railfaneurope.net/pix/ch/SBB ... V/pix.html)
http://www.railfaneurope.net/pix/ch/SBB ... b11409.jpg
(http://www.railfaneurope.net/pix/ch/SBB ... 5/pix.html)
http://www.railfaneurope.net/pix/ch/SBB ... bb_444.jpg
(http://www.railfaneurope.net/pix/ch/SBB ... V/pix.html)
http://www.railfaneurope.net/pix/ch/SBB ... b11409.jpg
(http://www.railfaneurope.net/pix/ch/SBB ... 5/pix.html)
Re: Železniška nesreča na Češkem
Ja pa Re 6/6.
PORED M-VOĐE I LOŽAČA NA LOK.
MOGU PUTOVATI NAJVIŠE 2 LICA
MOGU PUTOVATI NAJVIŠE 2 LICA
Re: Železniška nesreča na Češkem
Ja, to je tudi morebiten razlog. Ampak ne mislim, da bi napere bili šibka točka, nisem slišal da bi povzročale kakšnih težav in če bi bilo drugo, verjetno bi jih pri x63 že ne uporabili. V času njihove produkcije so v njih sicer uporabili kar moderne tehnologije.Dolfe napisal/-a:V vskem primeru so edinstveni s takšnimi kolesi, če zanemarimo parno vleko.
Ampak, še najbolj je verjetno to, da je to le izgovor in so trmasto vztrajali na nečem "zastarelem".
Namreč, prvotne elektro in dizel lokomotive, so imele kolesa z naperami. So pa napere zagotovo precejšnja šibka točka.
Ja, tako.Dolfe napisal/-a:Če se povrnem k minuli nesreči, teh trinajstih vagonov. Predvidevam, da je to bila praznina?
"Milovat tě budu stale,
děkuju za krásný rok"!
děkuju za krásný rok"!
Re: Železniška nesreča na Češkem
Čehi pa res nimajo sreče. Pred tremi tedni je naletel vlak na tovornjak in ...
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater