Iztirjenje v VB
Iztirjenje v VB
Vlak na relaciji London - Glasgow, se mi zdi, to noč. Nekaj takega kot pendolino, če ne prav ta. Vseh devet kosov je iztirilo. Preseneetljivo malo poškodovanih (1 smrtna in pet resnih), pravkar v živo spremljam na Sky News.
- SZ ljubitelj
- Strojevodja I
- Prispevkov: 436
- Pridružen: 26.01.2007, 11:33
- Kraj: Nova Štifta
Nekaj slikic:
http://news.sky.com/skynews/picture_gal ... -1,00.html
Še dobro, da ni več poškodovanih in mrtvih.
http://news.sky.com/skynews/picture_gal ... -1,00.html
Še dobro, da ni več poškodovanih in mrtvih.
Lep pozdrav vsem
Tadej
Tadej
Odziv podjetja Alstom:
http://www.transport.alstom.com/home/ne ... /Hot_news/
Zdaj bodo imeli to za referenčni test varnosti Pendolinov ...
http://www.transport.alstom.com/home/ne ... /Hot_news/
Zdaj bodo imeli to za referenčni test varnosti Pendolinov ...
541 napisal/-a:Odziv podjetja Alstom:
http://www.transport.alstom.com/home/ne ... /Hot_news/
Zdaj bodo imeli to za referenčni test varnosti Pendolinov ...
to je PENDOLINO , bivši FiatFerroviaria!!
Zares žalosten dogodek. Nekako "navezan" sem na te Virginove Pendoline, kajti s kolegi smo bili slučajno v Yorku, ko so jih slavnostno predajali v promet...!
Sicer pa je sedaj potrjeno, da je bila krivda na kretnici http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/6398057.stm. Neverjetno je, da se niti eno steklo ni razbilo, pokazalo se je, da so vagoni izredno trdni in kompaktni. Vsaj ena prednost zaradi manjšega preseka zaradi nagibanja...
Sicer pa je sedaj potrjeno, da je bila krivda na kretnici http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/6398057.stm. Neverjetno je, da se niti eno steklo ni razbilo, pokazalo se je, da so vagoni izredno trdni in kompaktni. Vsaj ena prednost zaradi manjšega preseka zaradi nagibanja...
LPB
Hmm, ja kolikor jaz to razumem, je bila napaka na zveznem drogovju kretnice (in to na vseh treh zveznih drogovih) in je prišlo do tega, da sta se obe ostrici istočasno prilegali matičnima tirnicama- vsaka svoji tirnici. Pri tem pride do zoževanja tira in tako je začelo dvigovati kolesa vlaka... Pa tudi redni pregled kretnice so izpustili.
Glede na to, da se lega ostric pri električno prestavljivih kretnicah preverja z natančnostjo 2 milimetra (vsaj pri nas pravijo, da je tako), je moralo biti s to kretnico nekaj hudo narobe ali pa je šlo za zelo nesrečen splet okoliščin, da se je ostrica prestavila zaradi vibracij vlaka, pred tem pa bila v toleranci 2 milimetra... Ker ne verjamem, da se lega odstopajoče ostrice ne bi preverjala. Bo treba kakšnega SVTKajevca pobarat ... ali pa če je kak tukaj tudi član.
Štos je naslednji... na skici kretnice so posebej označeni streching bars - distančniki, ki držijo obe ostrici na predpisani razdalji. Od teh treh distančnikov enega sploh ni bilo, na drugih so bili polomljeni vijaki itd... Obe ostrici sta bili tako ob svojih tirnicah. Vlak je vozil proti ostrici, oziroma je navozil na obe ostrici, ki se seveda zožujeta. Tako je prišlo do iztirjenja. Sicer pa kretnico posebej še proučujejo, prav tako tudi vožnjo samo...541 napisal/-a:Glede na to, da se lega ostric pri električno prestavljivih kretnicah preverja z natančnostjo 2 milimetra (vsaj pri nas pravijo, da je tako), je moralo biti s to kretnico nekaj hudo narobe ali pa je šlo za zelo nesrečen splet okoliščin, da se je ostrica prestavila zaradi vibracij vlaka, pred tem pa bila v toleranci 2 milimetra... Ker ne verjamem, da se lega odstopajoče ostrice ne bi preverjala. Bo treba kakšnega SVTKajevca pobarat ... ali pa če je kak tukaj tudi član.
LPB
Kot vem je pri nas toleranca odstopanja ostrice 4 mm. Meni se sicer to zdi strašno veliko, vendar SVTK trdi da je to v njihovih normah.541 napisal/-a:............Glede na to, da se lega ostric pri električno prestavljivih kretnicah preverja z natančnostjo 2 milimetra (vsaj pri nas pravijo, da je tako), .............
Bojan, še vprašanje zate.
Pri nas se je pred časom veliko govorilo o katastrofalnem stanju infrastrukture na britanskih železnicah. Saj vemo, privatizacija .....itd. Kako to izgleda v živo? Imajo v resnici tako "šlampasto" vzdrževanje in šparanje na račun varnosti ali je to bolj tendenciozno natolcevanje lobijev?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Bojan, lega ostric se, vsaj pri nas, preverja s posebnima t.i. kontrolnima drogovoma, ki sta vsak na svoji ostrici. Na sliki je to "detector rods" - ta dva drogova "ugotavljata", ali sta ostici v ustreznem položaju (odstopanje je lahko 2 milimetra). Mogoče je pa bilo vse skupaj "odšraufano". Samo zelo čudno, da je kretnica v tem primeru "imela kontrolo", ker jo drugače izgubi za vsak dr**.
Dolfe, pri odstopanju do 4 milimetre je kretnica še vozna, vendar električno prestavljiva kretnica "izgubi kontrolo" natančne lege pri 2 milimetrih in potem konec veselja. Pa se lahko začnemo dohtarje igrat.
Dolfe, pri odstopanju do 4 milimetre je kretnica še vozna, vendar električno prestavljiva kretnica "izgubi kontrolo" natančne lege pri 2 milimetrih in potem konec veselja. Pa se lahko začnemo dohtarje igrat.
Nimam pojma, kako da je kretnica dala kontrolo...? Očitno se je to zgodilo. Vsaj po poročilu sodeč.
Kar se tiče VB in njihove infrastrukture - le ta je bila pred leti privatizirana, potem pa so jo spet vzeli nazaj pod okrilje države, ko so videli, da je stanje vse slabše. Kako to stanje sedaj zgleda v resnici ti ne morem povedat, nimam toliko informacij. Brati je, da te stvari tedensko pregledujejo in da je bilo vse do sedaj OK. Na vrat na nos so pregledali tudi na stotine kretnic po VB, ampak nikjer niso našli nepravilnosti... Sicer pa ta poročila... "blablabla..."
Kar se samega prometa vlakov tiče tam pa bi lahko vseeno rekel, da so "malce" pred nami Sicer imam kolega na Network Rail, ampak je s področja energetike, tako da tudi on nima veliko pojma o kretnicah in stanju proge...
Kar se tiče VB in njihove infrastrukture - le ta je bila pred leti privatizirana, potem pa so jo spet vzeli nazaj pod okrilje države, ko so videli, da je stanje vse slabše. Kako to stanje sedaj zgleda v resnici ti ne morem povedat, nimam toliko informacij. Brati je, da te stvari tedensko pregledujejo in da je bilo vse do sedaj OK. Na vrat na nos so pregledali tudi na stotine kretnic po VB, ampak nikjer niso našli nepravilnosti... Sicer pa ta poročila... "blablabla..."
Kar se samega prometa vlakov tiče tam pa bi lahko vseeno rekel, da so "malce" pred nami Sicer imam kolega na Network Rail, ampak je s področja energetike, tako da tudi on nima veliko pojma o kretnicah in stanju proge...
LPB