Železniška nesreča na Jesenicah
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Tukaj nekje sta vlaka trčila.
lp
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
016:
007:
lp
007:
lp
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Matematika nikoli ne odpove.cokla napisal/-a:Bi že nehali filozofirat in matematične izračune delat ?!! Madona...praksa je pokazala, da se matematika ne izkaže vedno za dobro.
Po eni strani je dobro, da je fiata takole sprešalo, da se je energija absorbirala. Če bi bil fiat tako trden kot živa, bi danes verjetno brali o 30 ljudeh s polomljenimi tilniki.
Upam, da se vse srečno izteče, še najbolj za gospo v smrtni nevarnosti.
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Po slikah sodeč je Fiat izvaozil iz tira 3 , ali ne?
Sreča v nesreči je, (če v tem primeru sploh smem uporabiti to frazo) da ni prišlo do bočnega naleta (tovorni v potniško garnituro).
Sreča v nesreči je, (če v tem primeru sploh smem uporabiti to frazo) da ni prišlo do bočnega naleta (tovorni v potniško garnituro).
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Tole je slaba absorbijacija za strojevodjo Fiata.Kus napisal/-a:Po eni strani je dobro, da je fiata takole sprešalo, da se je energija absorbirala.
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
@Dirigent: izvoz iz tira 4
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Tir 4!
Prav nič ni absorbiralo ravno to vam hočem povedati,pa ne poslušate in ne poslušate.Glavni udarec gre vzdolž garniture v višini odbojnikov.Tam morajo biti absorbska mesta ne na žarometu jebemtiš!!!Kabino je zmastilo kot karton in ni absorbirala praktično NIČ!!!!!! Živi še vetrobranskega stekla ni odbilo ven,kaj je potem absorbirala kabina? Pa ne govorim na pamet,smo z mehaniki,kontrolnimi,.... pozno v noč analizirali slike na firmi in predebatirali zadevo in tako stoji kot sem rekel.Pa so bili naši tudi gor in govorili in s preiskovalci in izvedenci.
Ahhhhhhh...... komu jaz to pjevam!!!!
Prav nič ni absorbiralo ravno to vam hočem povedati,pa ne poslušate in ne poslušate.Glavni udarec gre vzdolž garniture v višini odbojnikov.Tam morajo biti absorbska mesta ne na žarometu jebemtiš!!!Kabino je zmastilo kot karton in ni absorbirala praktično NIČ!!!!!! Živi še vetrobranskega stekla ni odbilo ven,kaj je potem absorbirala kabina? Pa ne govorim na pamet,smo z mehaniki,kontrolnimi,.... pozno v noč analizirali slike na firmi in predebatirali zadevo in tako stoji kot sem rekel.Pa so bili naši tudi gor in govorili in s preiskovalci in izvedenci.
Ahhhhhhh...... komu jaz to pjevam!!!!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Uvozni signali imajo verjetno ASN ... kaj pa izvozni - konkretno tale iz katerega je ta nesrečni vlak speljal - ali ima ASN ? ( situacije v Jesenicah ne poznam , pa zato sprašujem tiste, ki vedo' )
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Po tvoje, bi se fiat moral odbiti nazaj kot kamen, ki ga vržeš v zid...Nurmi napisal/-a:Tir 4!
Prav nič ni absorbiralo ravno to vam hočem povedati,pa ne poslušate in ne poslušate.Glavni udarec gre vzdolž garniture v višini odbojnikov.Tam morajo biti absorbska mesta ne na žarometu jebemtiš!!!Kabino je zmastilo kot karton in ni absorbirala praktično NIČ!!!!!! Živi še vetrobranskega stekla ni odbilo ven,kaj je potem absorbirala kabina? Pa ne govorim na pamet,smo z mehaniki,kontrolnimi,.... pozno v noč analizirali slike na firmi in predebatirali zadevo in tako stoji kot sem rekel.Pa so bili naši tudi gor in govorili in s preiskovalci in izvedenci.
Ahhhhhhh...... komu jaz to pjevam!!!!
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Na zadnji sliki zgoraj (http://i824.photobucket.com/albums/zz16 ... 0229-3.jpg)napajalc napisal/-a:Uvozni signali imajo verjetno ASN ... kaj pa izvozni - konkretno tale iz katerega je ta nesrečni vlak speljal - ali ima ASN ? ( situacije v Jesenicah ne poznam , pa zato sprašujem tiste, ki vedo' )
imaš izvozni signal iz tira 4. in poleg njega je balisa. Vsi signali na Jesenicah imajo ASN.
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Matematika je le orodje...deluje pa fizika.mkx napisal/-a:
@Cokla: matematika vedno deluje, le prav jo je treba razumeti in uporabiti.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Nurmi ma čisto prav, fiat ni popolnoma nič absorbral energije, ampak ga je samo sploščilo kot konzervo spredaj, če bi absorbiral energijo, bi mogla bit šasija deformirana ne pa kabina, živa je pa absorbirala energijo prek prve lokomotive na drugo ter po vagonih nazaj, kar se lepo vidi po iztirjenih vagonih, samo tovor pogledite na slikah tud premaknil se ni, je ostal na istem mestu kakor so ga naložil.
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Kar se tice baliz na postaji, so vse tam kjer morajo, samo kaj ko ima fiat balizo na koncu prikolice. Torej vec kot pol garniture prevozi signal preden ASN aktivira.
Glede absorbcije energije pa me zanima kaksen je fiat znotraj in kje v stropu so razni zobniki iz prenosnika ter kje so sedezi.
Glede absorbcije energije pa me zanima kaksen je fiat znotraj in kje v stropu so razni zobniki iz prenosnika ter kje so sedezi.