Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozilih
Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil
.
Zadnjič spremenil miha30, dne 29.08.2011, 16:15, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil
Kdaj pa so odštemali te votlake???
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil
Na bohinjki:
Na tem mostu:
Lp
Na tem mostu:
Lp
Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil
.
Zadnjič spremenil miha30, dne 29.08.2011, 16:16, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil
Sedaj pa samo upajmo, da tega foruma ne spremlja kakšen terorist* iz Hrvaške
Za vsak slučaj pa bi bilo dobro, da se naš ljubljeni premier izgobiba mostov in viaduktov**
* terorist=psihično motena oseba
** sedaj pa bo še kakšen Slovenec dobil idejo
Za vsak slučaj pa bi bilo dobro, da se naš ljubljeni premier izgobiba mostov in viaduktov**
* terorist=psihično motena oseba
** sedaj pa bo še kakšen Slovenec dobil idejo
...
Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil
Sedajle se ne spomnim, pri gradnji katerega od AC mostov sem to videl, ampak med gradnjo so skozi te pravokotne luknje v stebrih imeli jeklene traverze, nanje pa se je potem naslanjal oder za gradnjo samega mostu. Tako v bistvu niso rabili postavljati nosilne konstrukcije za oder.
Je pa vprašanje, kaj je pri sodobnih mostovih bistvena funkcija: miniranje v primeru potrebe ali pa nošnja odra ob gradnji.
Je pa vprašanje, kaj je pri sodobnih mostovih bistvena funkcija: miniranje v primeru potrebe ali pa nošnja odra ob gradnji.
LP, Metod
Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil
Tole zanimanje za minske komore je malo sumljivo, da že ni član Al kaide? Opozarjam vse forumaše, da se obnašajo VARNOSTNO neoporečno in ne širijo strogo zaupnih informacij, kot se je že poskušalo narediti atentate na 713.
Strog varnostni pogled
Ljubitelj
Strog varnostni pogled
Ljubitelj
Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil
Ljubitelj napisal/-a:Tole zanimanje za minske komore je malo sumljivo, da že ni član Al kaide? Opozarjam vse forumaše, da se obnašajo VARNOSTNO neoporečno in ne širijo strogo zaupnih informacij, kot se je že poskušalo narediti atentate na 713.
Strog varnostni pogled
Ljubitelj
Ljubitelj:prav imaš
Mislim, da smo dosedaj določene zadeve , ki se tičejo varnostnih zadev na železnici obravnavali samo v krogu sodelavcev na železnici in niso šle izven tega. Vsaka naprava in stroj ima svoje varnostno šibke točke kjerkoli je že o kateri se ne razpravlja izven upravljalcev in projektantev teh naprav pa naj bodo na železnici SV ali TK naprave, lokomotive, tiri,mostovi, vozna mreže, razno kabliranje itd.
Kdro hoče škoditi ali uničiti že najde najbolj šibko točko, ni pa mu treba prinesti vse na pladnju. Tudi na železnici ne pozna vsak vseh ostalih naprav itd., izven svojega delokroga več kot je potrebno za njegovo varno in nemoteno delo.Če pa je že zaradi svojega "firbca" poznal še kaj drugega je to obdržal zase.
Držimo se tega tudi vnaprej.
Lp
Drotar
Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil
V redu, se bom v prihodnje držal tega. Moje objave v zvezi s tem se mi niso zdele nič spornega, npr. zaradi tega, ker se mi zdi taleDrotar napisal/-a:Ljubitelj napisal/-a:Tole zanimanje za minske komore je malo sumljivo, da že ni član Al kaide? Opozarjam vse forumaše, da se obnašajo VARNOSTNO neoporečno in ne širijo strogo zaupnih informacij, kot se je že poskušalo narediti atentate na 713.
Strog varnostni pogled
Ljubitelj
Ljubitelj:prav imaš
Mislim, da smo dosedaj določene zadeve , ki se tičejo varnostnih zadev na železnici obravnavali samo v krogu sodelavcev na železnici in niso šle izven tega. Vsaka naprava in stroj ima svoje varnostno šibke točke kjerkoli je že o kateri se ne razpravlja izven upravljalcev in projektantev teh naprav pa naj bodo na železnici SV ali TK naprave, lokomotive, tiri,mostovi, vozna mreže, razno kabliranje itd.
Kdro hoče škoditi ali uničiti že najde najbolj šibko točko, ni pa mu treba prinesti vse na pladnju. Tudi na železnici ne pozna vsak vseh ostalih naprav itd., izven svojega delokroga več kot je potrebno za njegovo varno in nemoteno delo.Če pa je že zaradi svojega "firbca" poznal še kaj drugega je to obdržal zase.
Držimo se tega tudi vnaprej.
Lp
Drotar
izjava milo rečeno precej bosa. Zakaj se mi zdi tako, pa zaradi stališča avtorjev prejšnjih dveh postov (pa verjetno tudi koga drugega) pač ne bom javno pojasnjeval....in ne širijo strogo zaupnih informacij...
Edit: Za vsak primer sem pobrisal sporna sporočila
Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil
]
Pozdravljen@Miha 30
Ali se ti ne zdi morda na primer informacija na katerem mestu je na primer v določeni kemični tovarni ali podobni ,najlažje narediti okvaro z največjo škodo tovarni ali celo okolici z gosto poseljenostjo neprimerna za javno debato.
Ravno tako je tudi na železnici kjer obstajajo mesta na katerih, če nekdo hoče lahko naredi največ škode in tudi žrtev pri tem.
Tudi če imamo takozvano demokracijo vse le ni dovoljeno. Vedno se je treba držati nekaterih tudi nenapisanih pravil (včasih je bilo vse "vojna tajna", tudi sedaj naj bi bile nekatere stvari takšne , pa čeprav z drugim imenom,pa čeprav nekateri mislijo, da je vse dovoljeno).Mislim, da nisi med njimi.
Lep pozdrav
Drotar
Pozdravljen@Miha 30
Ali se ti ne zdi morda na primer informacija na katerem mestu je na primer v določeni kemični tovarni ali podobni ,najlažje narediti okvaro z največjo škodo tovarni ali celo okolici z gosto poseljenostjo neprimerna za javno debato.
Ravno tako je tudi na železnici kjer obstajajo mesta na katerih, če nekdo hoče lahko naredi največ škode in tudi žrtev pri tem.
Tudi če imamo takozvano demokracijo vse le ni dovoljeno. Vedno se je treba držati nekaterih tudi nenapisanih pravil (včasih je bilo vse "vojna tajna", tudi sedaj naj bi bile nekatere stvari takšne , pa čeprav z drugim imenom,pa čeprav nekateri mislijo, da je vse dovoljeno).Mislim, da nisi med njimi.
Lep pozdrav
Drotar
Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil
Joj kakšna debata se je razvila o razkrivanju vojnih tajn. Jaz sem pa napisal svoj prispevek malo v karikirani obliki, saj sem pričakoval, da bo nadebudni mož kmalu povprašal kako se zameša "amonal", saj je že zračunal, da je 900 kg malo preveč za en steber od mosta.
Malo restrikcije, samoomejevanja pa vsekakor ne škodi. Kot rečeno so teme o katerih se naj ne govori naokoli.
LPL
Malo restrikcije, samoomejevanja pa vsekakor ne škodi. Kot rečeno so teme o katerih se naj ne govori naokoli.
LPL
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil
Saj tudi niso (bile) nič spornega.miha30 napisal/-a:...Moje objave v zvezi s tem se mi niso zdele nič spornega,...
- marklinfan
- Strojevodja I
- Prispevkov: 571
- Pridružen: 01.08.2006, 19:47
- Kraj: Stari grad Celje
- Kontakt:
Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil
Po tolkih letih še vedno panika? Nehajte TV gledat , raje v naravo kako maketo narest.. pa ne bo nobene bojazni! Če se pa bo kaj zgodilo, se pač bo, tukaj ne bo nihče ne more!
[url=http://myrencontres.com]site de flirt internet[/url]
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil
Fantje, namen teme je prikazati na kupu, kako se je uničevalo delo naših dedov in s tem zmanjševala zmožnost tekmovanja z okolico (drugimi državami v Evropi), ki niso imele nobene vojne škode (umrli državljani in razsute zgradbe itd.) v prvi, niti v drugi svetovni vojni.
Če ima kdo kakšno fotografijo s področja uničenih železniških objektov in vozil, jo naj prilepi...
Če ima kdo kakšno fotografijo s področja uničenih železniških objektov in vozil, jo naj prilepi...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil
Klanjšček Z. et al.: Narodnoosvobodilna vojna na Slovenskem 1941 - 1945, Založba Borec, Ljubljana 1977
Bi se našlo tudi kaj porušenih mostov, ampak tega seveda ne bom dajal sem, da me ne bo spet kdo med pripadnike Al Kajde potiskal
Bi se našlo tudi kaj porušenih mostov, ampak tega seveda ne bom dajal sem, da me ne bo spet kdo med pripadnike Al Kajde potiskal