Železniška nesreča na Jesenicah
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Jp,to je tistih 0,001%!
Samo da mi je videti določene frise in da se jim zapre gobec za vse večne čase!
(izjava ni v zvezi s forumaši,da mi ne bo kdo zdaj skakal po jajcih!)
Samo da mi je videti določene frise in da se jim zapre gobec za vse večne čase!
(izjava ni v zvezi s forumaši,da mi ne bo kdo zdaj skakal po jajcih!)
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Ja...ampak, če obvelja ta 0,001 ....me začelo bit strah.Nurmi napisal/-a:Jp,to je tistih 0,001%!
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Ne boš edini!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Pa kaj ste se zdaj spravil na tistih par metrov kabla? Vsi, ki se nam kaj ne da narediti, najdemo tisoč izgovorov.
Tudi če bi bila baliza montirana 1 m pred lokomotivo, nebi preprečila nesreče.
Za vzrok nesreče boste izvedeli čez pol leta, če bo raziskava korektna in se ne bo vmešala politika.
Če je pa je bilo še kaj "zadaj", boste izvedeli čez 50 let...
Tudi če bi bila baliza montirana 1 m pred lokomotivo, nebi preprečila nesreče.
Za vzrok nesreče boste izvedeli čez pol leta, če bo raziskava korektna in se ne bo vmešala politika.
Če je pa je bilo še kaj "zadaj", boste izvedeli čez 50 let...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
A veš da si mi vzel iz ust ŽC!
Če je bil kriv kdo od strojevodij bo sledil "linč takšen in drugačen",tudi če bodo zavohali da je kaj prispeval kdo od vodenja prometa ali pa samo da ni ravnal v kakem duhu nečesa,ga bodo potunkali zdraven.Vse drugo bo pa splet nesrečnih okoliščin in bo šlo pod preprogo.
Njihove reakcije ali pa nereakcije v prihodnje vam bodo pred uradno objavo dale odgovor kaj se je na Jesenicah tega dne zares dogodilo.
Ni na tehtnici samo pravica in resnica!!! Ampak tudi,kaj določena stvar potegne za seboj in kake bodo posledice odločitev in ugotovitev.Predvsem iz vidika firme,ne ljudi,da se razumemo.
Če je bil kriv kdo od strojevodij bo sledil "linč takšen in drugačen",tudi če bodo zavohali da je kaj prispeval kdo od vodenja prometa ali pa samo da ni ravnal v kakem duhu nečesa,ga bodo potunkali zdraven.Vse drugo bo pa splet nesrečnih okoliščin in bo šlo pod preprogo.
Njihove reakcije ali pa nereakcije v prihodnje vam bodo pred uradno objavo dale odgovor kaj se je na Jesenicah tega dne zares dogodilo.
Ni na tehtnici samo pravica in resnica!!! Ampak tudi,kaj določena stvar potegne za seboj in kake bodo posledice odločitev in ugotovitev.Predvsem iz vidika firme,ne ljudi,da se razumemo.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Če bo tudi na Fiatu poštempljanih 1000 Hz potem je tale naš biznis velik loto.Nurmi napisal/-a: Me bodo zelo zanimale izjave in izmotavanja če bo na Fiatu "poštempljanih" 1000Hz!
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Kolegi, samo to, balize so edini del SV naprav, katerih delovanje ni neprestano kontrolirano. Torej napaka na progovni balizi se ne javlja prometniku, odkrije se lahko pri rednem mesečnem pregledu signalcev ali pa če to ugotovi strojevodja pri prevozu balize.
Pri težavah, ki jih omenja sprevodnik na 24ur: ja so poznane te težave, stiska izolirke, ampak vsaka takšna napaka na izolirki se odraža kot lažna zasedba izolirke. Potem pa RDZ, nalogi itd.
Pri težavah, ki jih omenja sprevodnik na 24ur: ja so poznane te težave, stiska izolirke, ampak vsaka takšna napaka na izolirki se odraža kot lažna zasedba izolirke. Potem pa RDZ, nalogi itd.
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
...je tako, @541, točno tako.... ...vsa signalizacija (SVN) že zelo dolgo deluje po principu "labilnega ravnotežja"....(npr likovni signal pade dol - "na Stoj" -, če se žica, ki ga drži gor - "na Prosto" -, strga, in ne obratno) .....vsak minimalni odklon od absolutno varnega "vrže" signale na "Stoj" ali pa sploh ne dovoli na "Prosto"...in takrat mora prometnik nedvoumno (pametneje od naprave) ugotoviti dejansko stanje in če je le-to absolutno varno, dovoli vožnjo mimo rdečega signala po predvidenem postopku... ..
...P.S.
...motenj na SVN v času ID-ja na Jesenicah NI bilo!!!....
...P.S.
...motenj na SVN v času ID-ja na Jesenicah NI bilo!!!....
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
ČE PRAV RAZUMEM JE ZA 813 POMENBNO DA JE PREVOZIL BALISO
IN DA NI 2000 Hz-NA TRAKU ZA OSTALO JE PA ITAK BILO PREMALO ČASA.
IN DA NI 2000 Hz-NA TRAKU ZA OSTALO JE PA ITAK BILO PREMALO ČASA.
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
664119 napisal/-a:ČE PRAV RAZUMEM JE ZA 813 POMENBNO DA JE PREVOZIL BALISO
IN DA NI 2000 Hz-NA TRAKU ZA OSTALO JE PA ITAK BILO PREMALO ČASA.
Točno tako in upam, da bo tako.
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
trak fiata ima majhno crtico navzdol,ki jo pusti tipka potrditev NEURADNO!!!
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
KAR SRH ME SPRELETAVA KO POMISLIM DA SI NAKONUC ODVISEN SAMO OD BALISE.
KJE JE STARI RDEČI PRAVILNIK.
KJE JE STARI RDEČI PRAVILNIK.
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Tudi jaz mislim, da je potrjenih 1000 Hz. Ne morem verjeti, da bi strojevodja peljal proti signalu in gledal rdečo luč, ter brez dovoljenja kar prevozil.cokla napisal/-a:A je to tistih 0.001 % upanja ?Nurmi napisal/-a: Me bodo zelo zanimale izjave in izmotavanja če bo na Fiatu "poštempljanih" 1000Hz!
No...to pa bi nekaj bilo tudi zame.
Zadnjič spremenil dare20, dne 03.09.2011, 13:39, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Pobje, pamet v prste in pazite kaj tipkate. Je ze kaj uradnega?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Uradnega nič!
Me je pa danes Jeseniški prometnik vprašal po RDZ (glede na to da sem Goriški strojevodja) če vidim da na izvoznem signalu gori rdeča luč,ali me mora za to obvestiti s fonogramom.
Seveda je bila zajebancija,sva bila 15 let sodelavca na dvotirni.
Me je pa danes Jeseniški prometnik vprašal po RDZ (glede na to da sem Goriški strojevodja) če vidim da na izvoznem signalu gori rdeča luč,ali me mora za to obvestiti s fonogramom.
Seveda je bila zajebancija,sva bila 15 let sodelavca na dvotirni.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!