bikec napisal/-a:Sm bl mislu na podobn način kot ma bus narjen. Pritisni gumb za izstop
Al pa da nardijo avtomatski čitalec kart.
Zihr bi se dal
Citiram zgolj en post (moral bi jih več).
Sistem vstopa/izstopa na osnovi "potrebe" je takorekoč brezvezen. Zakaj
Vzel bom za primerjavo "svoj" revir, se pravi relacijo Trebnje - Radohova vas, za tiste kateri tega dela relacuje ne poznate, sta to postaji. Ma tem odseku obstajajo seveda tudi postajališča (Štefan, Velika Loka, Šentlovrenc in Veliki gaber). Recimo, da bi imeli na SŽ-ju višek denarja in bi lahko uvedli tudi "radijsko" oz. brezžično najavo potnika za vstop na vlak, znotraj vlaka ne bi taka zadeva predstavljala večjega problema, bi bil navidezni učinek "brezveznega" postanka zelo kratkotrajen.
Kot sem že omenil, so na tem odseku štiri postajališča, preigrajmo najboljšo opcijo, na nobenem od omenjenih štirih postajališč ni nikogar ki bi želel vstopiti na vlak oz. izstopiti iz vlaka. Lepo, do Radohove vasi smo prispeli dobesedno ekspresno
Kaj pa
vozni red Vlak bi bil kvalitetno predčasen v Radohovi vasi in bi tu moral stati recimo od oka tam okoli 4 minute, saj vsak postanek zahteva svoj čas.
Postavite se v vlogo potnika, kateri bi v primeru nepostankov na predhodnih treh postajališčih, želel vstopiti na vlak v Velikem gabru, vlak bi to postajališče prevozil 3 minute predčasno ona pa bi prišel na to postajališče le dve minuti pred voznorednim odhodom in brez veze pritiskal na tisti gumb po potrebi za postanek.
Z eno besedo takšen sistem je možen na cesti, kjer si vozila na določeni progi sledijo na 10, 15 ali 20 minut in uporabnik ne preklinja ravno preveč, saj kmalu pride drugi prevoz na določeni liniji. Preizkušeno letos v Pragi, s tem da je bilo potrebno vozniku avtobusa pomahati, da želimo vstopiti.
Na enotirnih progah, je še dodaten faktor križanja vlakov
Kot sem že v začetku navedel, je tak pristop k hitrejšem prevozu potnikov iz točke A na točko B brezvezen.