Železniška nesreča na Jesenicah
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
čas je za metlo...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
To so zgolj vaša mnenja. Mislim da je lahko pisati, kar vam drugi povedo, kako so doživeli neko grdo izkušnjo, kot pa jo iz prve roke povedati. Osebno menim, da če bi (boknedaj da bi) kdaj kdo umrl, pa ne po moji krivdi, da bi vseeno imel občutek krivde in dvomim, da bi mi bilo res vseeno, da je nekdo preminil, četudi nebi jaz bil kriv.Brižitka 363 napisal/-a:Dolfe, veliko je odvisno od karakterja človeka in okoliščin, v katerih se nesreča zgodi. Bi rekel, da je lažje preboleti nesrečo, če jo nekdo ni zakrivil in je pač bila splet nesrečnih okoliščin. Vem kaj pišem, je moj dedek z vlačilcem povozil 4-letno deklico ko je ta iznenada pritekla na cesto, pa drugega kot pritisnit na zavoro ni mogel.
Še enkrat: ne govoriti o mnenjih nekoga, ki je to doživel, ampak je pomembno tisto, kar sam doživiš in upam, da vas bo čim manj takšnih, ki boste imeli kakšno travmatično izkušnjo s smrtjo nekoga, ki ne bo umrl po vaši krivdi.
Lp
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
bikec napisal/-a:Metla?!
Drugače si pa Mateja res zasluži za lepo napisan sestavek. Povsod so barabe. Zihr je kje strojevodja, ki uživa ko povozi človeka ali žival. Ne se jezit, samo pravim da je vedno vse možno in metanje vsega skupaj v en koš je edino škodljivo. Pa sm sam res razočaran na večino "novinarjev" samo pravi res dobri novinarji si pa nedvoumno zaslužijo veliko večjo hvalo kot jaz ali povprečen strojevodja. Dejte se mal zamislit!
Pa vržte to v neko drugo temo!
Bikec to kar govoriš pa je že višek nesramnosti in natolcevanja. Do danes nisem še povozil človeka. Vesel sem, da nisem povozil nikogar.
Žal pa takšne sreče ni imelo veliko strojevodij, ko ljudje hodijo po tirih, kot najbolj zahojeni in se obnašajo slabše od živali. Nekateri hodijo čez tire in to na raznih črnih prehodih. Da je mera polna še telefonirajo zraven.
Določeni hodijo kar po progi in se delajo norca iz vseh. Posamezniki celo tekmujejo kdo bo pred vlakom zapeljal z motorjem. Bil je primer, ko so pred vlakom se vozili z avtomobilom. Preko proge žal veliko kateri udeleženec v prometu ne pogleda in gre ko teliček čez.
Sam menim, da je malo povoženj če gledamo kaj delajo posamezniki. Strojevodji se dvignejo lasje ko vidi kako izivajo usodo posamezniki. ŽAl določenih trkov strojevodja ne more preprečiti, saj je največkrat položaj takšen, da skoči pred vlak in strojevodja kljub zaviranju ne more ustaviti. NAjvečkrat je strojevodji uspelo zmanjšati hitrost za polovico redne hitrosti.
ŽAl pa je nekaj tudi z smrtnim izidom. PO PROGI IN PREKO PROGE NIMA KAJ HODITI NA MESTIH, KJER NI TO OZNAČENO IN UREJENO. Tudi po postaji brez spremstva nima kaj hoditi, saj posamezniki hodijo po kretnicah, izolirkah in ovirajo celo varen promet.
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Ne bom smetil teme in bom malo krajši kot prej. Kot prvo nisem železničar kar bi ti kot novinarka morala izluščit iz mojega pisanja. Če bi prej samo malo preverila moje poste samo na tem forumu bi to hitro ugotovila a nisi. Novinarka pa taka ... vidiš kako se vas lahko hitro zavede ...mateja napisal/-a: …
Kot drugo pa sem bil kot tehnik, ki je v živo delal na mnogih področjih, veliko v stiku z obema stranema (tudi železničarji in novinarji).
Po vseh dolgoletnih izkušnjah z ljudmi se ob kavi ali kozarcu rujnega še vedno BP rad dobim z vsakim železničarjem od navadnega obhodnika do direktorja SŽ, novinarjev pa ne maram več v svoji bližini!
Zakaj? Zato ker sem bil zaradi svojega dela večkrat cilj novinarjev, a so me ti v svojih člankih 3x skoraj naredili za idijota, ker mojih izjav niso povzeli dobesedno, ampak so stvari olepševali in je na koncu izpadlo nekaj neumnega. Od takrat postavim pogoj, da dam intervju, če bo po lektoriranju tik pred objavo še 1x pregledan in dovoljen z moje strani. Ker noben novinar/ka na to ne pristane mi jih pač ni treba dajati več ...
Na koncu se Strojevodjem in ostalim na SŽ opravičujem za OT in jim želim čimmanj IDjev ... a tudi nadebudnim mladim in starim novinarjem je treba 1x po pravici povedat kar jim gre.
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Po prebiranju zadnjh parih strani in predvsem po odzivu in pisanju železničarjev, počasi izgubljam spoštovanje (prej zelo veliko) do njih. Ampak to spet zgolj zaradi določenih posameznikov, ki so preveč zagledani sami vase, prepričani v svoj prav in ne znajo na zadeve gledati širše in dojeti bistva, ki debate.
Tebi @mateja, pa vse pohvale za dobro argumentirane prispevke. Tvoja volja do večkratnega pojasnjevanja iste zadeva pa je vsekakor vredna občudovanja.
Tebi @mateja, pa vse pohvale za dobro argumentirane prispevke. Tvoja volja do večkratnega pojasnjevanja iste zadeva pa je vsekakor vredna občudovanja.
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Do koga? Do strojevodij, prometnikov, delavcev svp, see, svtk, blagajničark(jev), računovodkinj, sprevodnikov, premikačev...?Po prebiranju zadnjh parih strani in predvsem po odzivu in pisanju železničarjev, počasi izgubljam spoštovanje (prej zelo veliko) do njih.
Vsi ti so železničarji. Pridi kdaj pogledat, ko se dela na progi in lije kot iz škafa. Si premočen če samo stojiš pod dežnikom, kaj šele da bi delal.
Primer dela na nivojskem prehodu Škofja Loka maj 2011 (pihalo, da je lilo praktično vodoravno). Slike so žal slabše kvalitete.
Kje se tukaj (po vaše) kdo naliva z alkoholom?
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Glede na to, da sem nova na forumu, najprej vsem lep pozdrav!
Poročena sem s strojevodjem, tako da nažalost vem, kaj po vsaki nesreči preživlja njegova družina. Ne poznam niti enega strojevodjo (a poznam jih veliko), ki bi po nesreči lahko odmahnil z roko in delal naprej. Nasprotno, poznam jih nekaj, ki se po nesreči nikoli več niso usedli v lokomotivo, ali pa so rabili vsaj par mesecev, da so spet normalno funkcionirali. In strojevodja ne želi, da novinarji pišejo o njegovih občutkih. Želi samo, da napišejo resnico.
Ne vem, kako je v Sloveniji, vem pa, da na Hrvaškem (kjer živimo) niti eden strojevodja ne bo dal izjave novinarju. Niti na normalen dan, še manj pa po kakšni nesreči. Pri nas je situacija, kar se novinarjev tiče, še slabša kot v Sloveniji. Večina njih ne ve, da vlak vozi "strojovođa" in ne "vlakovođa". Tudi pri nas železničarji veljajo za pijance. In ne samo to. Vsi kradejo, nič ne delajo in dobivajo velike plače. Takšno je javno mnenje, ki so ga v veliki meri ustvarili mediji. Po vsaki nesreči, je za nesrečo kriva železnica. Če na prehodnu ni rampe, bi po njihovom morala biti. Če je rampa, se spusti prezgodaj in je predolgo spuščena. In vedno je nabolj važen podatek, kakšen je bil rezultat alkotesta pri strojevodji.
Če se vam da, preberite tole: http://www.jutarnji.hr/hrvatske-zeljezn ... ca/969147/
In to naj bi bilo raziskovalno novinarstvo? In s takim novinarjem bi strojevodja moral govoriti po nesreči, ko je še vedno v šoku?
Mateja, praviš, da je poklic novinarja danes drugačen. Da je važna hitrost informacije in senzacija, a ne kvaliteta. Verjamem. Posledica tega je, da vam ljudje, ki o stvareh vedo nekaj več, ne zaupajo in vam ne dajejo več informacij. In potem operirate z nekimi rekla - kazala izjavami, a članki so vam vse večji pofl.
Praviš, da se novinar ne more specijalizirati za neko področje. Jaz trdim, da, če bi ga železnica in resnica res zanimala, obstaja več kot dovolj informacij, da se o zadevah nekaj nauči in ko do nesreče pride, vsaj približno ve, o čem piše in kaj mora vprašati. Problem je, ker resnica ni več važna. Važna je hitrost in senzacija. Kakršnakoli, s kakršnimkoli žrtvami.
Na hrvaškem bratu tega foruma pišejo ljudje, ki z železnico nimajo nobene zveze. Samo radi jo imajo in zanima jih. Večina njih ve o železnici več, kot vsi novinarji skupaj. In pogosto se na tem forumu lahko dobijo boljše informacije kot v medijih.
Poročena sem s strojevodjem, tako da nažalost vem, kaj po vsaki nesreči preživlja njegova družina. Ne poznam niti enega strojevodjo (a poznam jih veliko), ki bi po nesreči lahko odmahnil z roko in delal naprej. Nasprotno, poznam jih nekaj, ki se po nesreči nikoli več niso usedli v lokomotivo, ali pa so rabili vsaj par mesecev, da so spet normalno funkcionirali. In strojevodja ne želi, da novinarji pišejo o njegovih občutkih. Želi samo, da napišejo resnico.
Ne vem, kako je v Sloveniji, vem pa, da na Hrvaškem (kjer živimo) niti eden strojevodja ne bo dal izjave novinarju. Niti na normalen dan, še manj pa po kakšni nesreči. Pri nas je situacija, kar se novinarjev tiče, še slabša kot v Sloveniji. Večina njih ne ve, da vlak vozi "strojovođa" in ne "vlakovođa". Tudi pri nas železničarji veljajo za pijance. In ne samo to. Vsi kradejo, nič ne delajo in dobivajo velike plače. Takšno je javno mnenje, ki so ga v veliki meri ustvarili mediji. Po vsaki nesreči, je za nesrečo kriva železnica. Če na prehodnu ni rampe, bi po njihovom morala biti. Če je rampa, se spusti prezgodaj in je predolgo spuščena. In vedno je nabolj važen podatek, kakšen je bil rezultat alkotesta pri strojevodji.
Če se vam da, preberite tole: http://www.jutarnji.hr/hrvatske-zeljezn ... ca/969147/
In to naj bi bilo raziskovalno novinarstvo? In s takim novinarjem bi strojevodja moral govoriti po nesreči, ko je še vedno v šoku?
Mateja, praviš, da je poklic novinarja danes drugačen. Da je važna hitrost informacije in senzacija, a ne kvaliteta. Verjamem. Posledica tega je, da vam ljudje, ki o stvareh vedo nekaj več, ne zaupajo in vam ne dajejo več informacij. In potem operirate z nekimi rekla - kazala izjavami, a članki so vam vse večji pofl.
Praviš, da se novinar ne more specijalizirati za neko področje. Jaz trdim, da, če bi ga železnica in resnica res zanimala, obstaja več kot dovolj informacij, da se o zadevah nekaj nauči in ko do nesreče pride, vsaj približno ve, o čem piše in kaj mora vprašati. Problem je, ker resnica ni več važna. Važna je hitrost in senzacija. Kakršnakoli, s kakršnimkoli žrtvami.
Na hrvaškem bratu tega foruma pišejo ljudje, ki z železnico nimajo nobene zveze. Samo radi jo imajo in zanima jih. Večina njih ve o železnici več, kot vsi novinarji skupaj. In pogosto se na tem forumu lahko dobijo boljše informacije kot v medijih.
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
koka2004 napisal/-a:Glede na to, da sem nova na forumu, najprej vsem lep pozdrav!
Poročena sem s strojevodjem, tako da nažalost vem, kaj po vsaki nesreči preživlja njegova družina. Ne poznam niti enega strojevodjo (a poznam jih veliko), ki bi po nesreči lahko odmahnil z roko in delal naprej. Nasprotno, poznam jih nekaj, ki se po nesreči nikoli več niso usedli v lokomotivo, ali pa so rabili vsaj par mesecev, da so spet normalno funkcionirali. In strojevodja ne želi, da novinarji pišejo o njegovih občutkih. Želi samo, da napišejo resnico.
Ne vem, kako je v Sloveniji, vem pa, da na Hrvaškem (kjer živimo) niti eden strojevodja ne bo dal izjave novinarju. Niti na normalen dan, še manj pa po kakšni nesreči. Pri nas je situacija, kar se novinarjev tiče, še slabša kot v Sloveniji. Večina njih ne ve, da vlak vozi "strojovođa" in ne "vlakovođa". Tudi pri nas železničarji veljajo za pijance. In ne samo to. Vsi kradejo, nič ne delajo in dobivajo velike plače. Takšno je javno mnenje, ki so ga v veliki meri ustvarili mediji. Po vsaki nesreči, je za nesrečo kriva železnica. Če na prehodnu ni rampe, bi po njihovom morala biti. Če je rampa, se spusti prezgodaj in je predolgo spuščena. In vedno je nabolj važen podatek, kakšen je bil rezultat alkotesta pri strojevodji.
Če se vam da, preberite tole: http://www.jutarnji.hr/hrvatske-zeljezn ... ca/969147/
In to naj bi bilo raziskovalno novinarstvo? In s takim novinarjem bi strojevodja moral govoriti po nesreči, ko je še vedno v šoku?
Mateja, praviš, da je poklic novinarja danes drugačen. Da je važna hitrost informacije in senzacija, a ne kvaliteta. Verjamem. Posledica tega je, da vam ljudje, ki o stvareh vedo nekaj več, ne zaupajo in vam ne dajejo več informacij. In potem operirate z nekimi rekla - kazala izjavami, a članki so vam vse večji pofl.
Praviš, da se novinar ne more specijalizirati za neko področje. Jaz trdim, da, če bi ga železnica in resnica res zanimala, obstaja več kot dovolj informacij, da se o zadevah nekaj nauči in ko do nesreče pride, vsaj približno ve, o čem piše in kaj mora vprašati. Problem je, ker resnica ni več važna. Važna je hitrost in senzacija. Kakršnakoli, s kakršnimkoli žrtvami.
Na hrvaškem bratu tega foruma pišejo ljudje, ki z železnico nimajo nobene zveze. Samo radi jo imajo in zanima jih. Večina njih ve o železnici več, kot vsi novinarji skupaj. In pogosto se na tem forumu lahko dobijo boljše informacije kot v medijih.
Pozdravljena na našem forumu....in upam, da ni tole tvoj zadnji prispevek.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Hvala. Še bom pisala, samo če me Nurmi ne bo preveč kregal.cokla
Pozdravljena na našem forumu....in upam, da ni tole tvoj zadnji prispevek.
In hvala Dingu za slike iz "moje" Škofje Loke.
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Najprej, nisem se poglobil v vsebino spora med Matejo in drugimi - na hitro se mi zdi, da ima Mateja v čem tudi prav, sploh glede PR.
Kakorkoli že, vem, da so strojevodje tehniki, tehniki in inženirji pa so v veliki večini ljudje, ki opravljajo svoj poklic z veliko ljubeznijo, žal pa jim izražanje navadno ne gre preveč dobro od rok. Zato ob stilsko bleščečih izjavah FDV-jevcev nikar prehitro ploskati ... in nikar se ne prehitro zgražati, če kdo napiše resnico v bolj grobi obliki. Važna je resnica, ne celofan okrog nje. Razum je itak relativen, sijajno argumentirati se da karkoli, karkoli. Če ne verjamete, poglejte debatna tekmovanja.
Kakorkoli že, vem, da so strojevodje tehniki, tehniki in inženirji pa so v veliki večini ljudje, ki opravljajo svoj poklic z veliko ljubeznijo, žal pa jim izražanje navadno ne gre preveč dobro od rok. Zato ob stilsko bleščečih izjavah FDV-jevcev nikar prehitro ploskati ... in nikar se ne prehitro zgražati, če kdo napiše resnico v bolj grobi obliki. Važna je resnica, ne celofan okrog nje. Razum je itak relativen, sijajno argumentirati se da karkoli, karkoli. Če ne verjamete, poglejte debatna tekmovanja.
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
@IztokZ
Veš, tudi ti se motiš. Če bi pozorno prebral moje poste, bi lahko videl, da nikjer nisem napisala, da sem novinarka. Ker nisem. Zapisala sem samo, da to področje dobro poznam. Pa tudi če bi bila novinarka, nisem tu v službi …
Zakaj bi raziskovala tvojo zgodovino na forumu, ne vem. Zakaj bi pregledovala zgodovino kateregakoli člana foruma? Komentiram tisto, kar je napisano in ne vem, zakaj bi morala poznati vse poste neke osebe. Tak način debato spravi na raven osebnega obračunavanja, ne pa na nivo argumentov.
Veš, tudi ti se motiš. Če bi pozorno prebral moje poste, bi lahko videl, da nikjer nisem napisala, da sem novinarka. Ker nisem. Zapisala sem samo, da to področje dobro poznam. Pa tudi če bi bila novinarka, nisem tu v službi …
Zakaj bi raziskovala tvojo zgodovino na forumu, ne vem. Zakaj bi pregledovala zgodovino kateregakoli člana foruma? Komentiram tisto, kar je napisano in ne vem, zakaj bi morala poznati vse poste neke osebe. Tak način debato spravi na raven osebnega obračunavanja, ne pa na nivo argumentov.
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Draga Mateja, jaz sem ti poizkusila razložiti stvari kot jih vidi druga stran.mateja napisal/-a:@IztokZ
Veš, tudi ti se motiš. Če bi pozorno prebral moje poste, bi lahko videl, da nikjer nisem napisala, da sem novinarka. Ker nisem. Zapisala sem samo, da to področje dobro poznam. Pa tudi če bi bila novinarka, nisem tu v službi …
Zakaj bi raziskovala tvojo zgodovino na forumu, ne vem. Zakaj bi pregledovala zgodovino kateregakoli člana foruma? Komentiram tisto, kar je napisano in ne vem, zakaj bi morala poznati vse poste neke osebe. Tak način debato spravi na raven osebnega obračunavanja, ne pa na nivo argumentov.
Ko strojevodja nekajkrat v medijih prebere ali sliši par oslarij, ko za nesrečo mediji optožijo njegovega kolega, ko se v medijih pojavljajo raznorazna opravičila za obnašanje voznika automobila (od tega, da je prehod nepregleden, do tega da je rampa predolgo spuščena ali da se spušča tudi ko vlak ne gre), takrat enostavno zaključi, da novinarju resnica ni važna. Če bi takšen novinar samo prebiral komentarje pod svojim člankom na webu, vedel bi, kje je dal napačno informacijo in jo naslednjič ne bi ponovil. Tako pa se ene in iste oslarije ponavljajo.
Novinar, če ima interes, lahko dobi izjavo predstavnika sindikata strojevoda (vsaj pri nas je tako), ampak jaz vem, da jo redki iščejo. Ponavadi samo po res hudih nesrečah. Če želi izjavo strojevodje, se prav tako lahko obrne na sindikat. Strojevodji seveda ni prepovedano dajati izjav za medije, ampak vsi oni vedo, da to ni pametno, ker so se prevečkrat opekli.
Po nesreči v Rudinah so strojevodjo odpeljali v bolnico v Split. Naval in pritiski novinarjev, ki so želeli dobiti njegovo izjavo, je bil neverjeten. Nič jih ni brigalo, da je človek pravkar preživel nesrečo, v kateri je v vlaku, ki ga je vozil, umrlo 6 ljudi. Ne, oni bi izjavo.
Mesece kasneje, ko se dvakrat ni pojavil na sojenju, ker je njegov psihijater presodil, da ni sposoben pričati, mediji so se skupaj z odvetniki obdolženih spraševali, ali je strojevodja bil psihično zdrav pred nesrečo. Senzacionalističen naslov, a v članku samo, da je obramba zahtevala pregled zdravstvenega kartona strojevodje.
Če novinarji in uredniki mislijo, da lahko prodajajo samo senzacije in da so pri tem vsa sredstva dovoljena, naj delajo tako. Naj imajo svoj cirkus. Samo naj se ne čudijo odločitvi ljudi, ki jih ta cirkus prizadane, da v njem ne želijo sodelovati.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
koka2004, pozdravljena na forumu.
Potrebujemo namreč ravno takšne informacije "z druge strani", sicer vse postaja enostransko...
Upam, da boš še kaj napisala...
Potrebujemo namreč ravno takšne informacije "z druge strani", sicer vse postaja enostransko...
Upam, da boš še kaj napisala...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
S posti kot je ta le dokazuješ, da si funkcionalno nepismena. Niti citirat ne znaš pravilno. Je to lastnost dobrega novinarja?mateja napisal/-a:@IztokZ
Veš, tudi ti se motiš. Če bi pozorno prebral moje poste, bi lahko videl, da nikjer nisem napisala, da sem novinarka. Ker nisem. Zapisala sem samo, da to področje dobro poznam. Pa tudi če bi bila novinarka, nisem tu v službi …
Zakaj bi raziskovala tvojo zgodovino na forumu, ne vem. Zakaj bi pregledovala zgodovino kateregakoli člana foruma? Komentiram tisto, kar je napisano in ne vem, zakaj bi morala poznati vse poste neke osebe. Tak način debato spravi na raven osebnega obračunavanja, ne pa na nivo argumentov.
Zakaj bi raziskovala zgodovino nekoga? Enostavno zato, da bi vedla za verodostojnost vira, kar je prvi cilj dobrega in resničnega poročanja! A ni to cilj novinarskega dela? Očitno ne - važno, da je članek hiter in senzacionalističen pa čeprav zato nekomu uničiš življenje ...
Za razliko od tebe jaz vsakega, ki me slučajno obdolži nevestnega dela temeljito preiščem po vseh možnih zakonsko dovoljenih virih in se šele potem spustim z njim v kakršenkoli spor ali polemiko. In doslej sem tako še vsakega dobil "na levi nogi" pa če je bilo to potrebno tudi na sodišču. Pa do tja ni bilo niti potrebno ker se je še vsak primer proti meni zavrgel že pri preiskovalnemu sodniku
Kar se tiče osebnega obračunavanja pa samo to ... jaz s tem še nisem niti začel, ti pa bi prizadete obraze vlačila pred ekran ... kdo potem tukaj želi osebno obračunavanje in dobiček? Raje ne nadaljuj ker znam napisat še kaj več kdo in zakaj ...
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
In kaj ima teh zadnjih nekaj postov veze z samim naslovom teme??? Očitno so tudi moderatorji odpovedali na celi črti, glede uporabe metel in nato ključavnic...