Novi DMV ŽS 711
Re: Novi DMV ŽS 711
Davor, zanima me ali imate že dve garnituri 711, saj se na nekaterih slikah vidi oznaka 711-001 na drugih pa 711-101.
Tine
Re: Novi DMV ŽS 711
Zanimivo da je na strojevodskem sedežu varnostni pas, čemu bi bilo pa to namenjeno (meni se nezdi glih smiselni)?
LP Anej
Re: Novi DMV ŽS 711
@Tin€: To je samo jedna garnitura sa dve oznake. Taj sistem označavanja još nikome nije jasan. Pokušaj da se dođe do razumnog objašnjenja samo zadaje glavobolju
@AnejTS: Gotovo svima je za oko zapao sigurnosni pojas. Ko zna, možda jednog dana i mašinovođe budu morale vezivati pojas.
@AnejTS: Gotovo svima je za oko zapao sigurnosni pojas. Ko zna, možda jednog dana i mašinovođe budu morale vezivati pojas.
Re: Novi DMV ŽS 711
Davor, ali se kaj razlikujeta ti dve enoti garniture med sabo, tu mislim na bistvene razlike. To da sta obe enoti pogonski je jasno že iz osnovne numeracije 711.
Je pa seveda zelo hud absurd, tisti varnostni pas. Bog nedaj, da kdaj pride do situacije, ko bo moral strojevodja bežati iz kabine. V kolikor bo bil prisiljen, da bo pripet mu zagotovo ne bo uspelo. Takrat ne odločajo sekunde, temveč desetinke sekunde ali pa še manj. Odpenjanje pasu pa ...
Je pa seveda zelo hud absurd, tisti varnostni pas. Bog nedaj, da kdaj pride do situacije, ko bo moral strojevodja bežati iz kabine. V kolikor bo bil prisiljen, da bo pripet mu zagotovo ne bo uspelo. Takrat ne odločajo sekunde, temveč desetinke sekunde ali pa še manj. Odpenjanje pasu pa ...
Tine
Re: Novi DMV ŽS 711
Nč ne "štekate" . Rusi so šparoven narod. Zic so si "sposodili" od kakšne Lade, in je to, to...
Re: Novi DMV ŽS 711
Za kaj? Na Češkem smo imeli tudi garnituro 835.001-835.201. Zdi se mi to kar dober način, ker takoj veš da gre 001 skupaj s 101 in ne če na primer 014 s 015 ali 015 s 016.Davor441 napisal/-a:@Tin€: To je samo jedna garnitura sa dve oznake. Taj sistem označavanja još nikome nije jasan. Pokušaj da se dođe do razumnog objašnjenja samo zadaje glavobolju
Imajo vaše garniture še kemični wc, ali normalni vakuumski?
"Milovat tě budu stale,
děkuju za krásný rok"!
děkuju za krásný rok"!
Re: Novi DMV ŽS 711
Koliko sam čuo, imaju vakumski wc.
Re: Novi DMV ŽS 711
Danas je na glavnoj železničkoj stanici u Beogradu javnosti zvanično predstavljen novi voz.
Slike preuzete sa http://www.railserbia.net/forum/viewtop ... &start=100
Autori: Damir661 i cira - 1
Slike preuzete sa http://www.railserbia.net/forum/viewtop ... &start=100
Autori: Damir661 i cira - 1
Re: Novi DMV ŽS 711
Ljepa i super vam je ova nova putnička garnitura al kod nas na SŽ nečemo još nekoliko godina vidjeti nešto novo..poput vaše nove garniture
Lep pozdrav
Mario
Mario
Re: Novi DMV ŽS 711
Evo utisaka strojevođe sa probne vožnje:
Munja
Tema posta: Re: Dizel-motorni voz ŽS 711Poslato: 28. 09. 2011. 19:48
"Danas smo tacno u 8.oo krenuli samohodno kao voz 12410 sa beogradske stanice, do Rume.
Sve se odvijalo po planu i programu, od Batajnice do Nove Pazove sa lakocom smo razvili brzinu 120km/h, mogu vam reci da se garnitura savrseno ponasala. Probali smo takodje voznju sa tempomatom /zadate brzine / ljudi sve radi.
Neverovatno je da voz pri brzini od 60km/h staje na 109 metara./kocnica u sl. opasnosti/
na brzinama od 100km/h staje ispod 300m.
Da ne pricam o el. dinamickim i hidrauicnim kocnicama - IGRARIJA."
mrki91
Tema posta: Re: Dizel-motorni voz ŽS 711Poslato: 30. 09. 2011. 11:37 GMT +0000
Na jučerašnjoj probnoj vožnji vršeno je merenje i podešavanje kočionog sistema i proba svih kočnica za slučaj opasnosti (u upravljačnicama i u prostoru za putnike), mogu vam reći da su rezultati fascinantni. Pri brzini od 80km/h zaustavni put je nekih 212m a pri brzini od 100km/h oko 320m, u brzom kočenju. Upotrebom kočnice za slučaj opasnosti koja se nalazi na pultu mašinovođe sa desne strane (pečurka), koja je čisto pneumatska, rezultati su za nijansu bolji od gore navedenih.Moram napomenuti da su ovo samo probna merenja kako bi rusi podesili DMV a konačne rezultata će dati stručnjaci sa instituta Mihajlo Pupin kada budu vršili zvanična ispitivanja.
Upravljanje kočnicom i vučom veši se kontrolerom koji se nalazi na pult m-vođe sa leve strane. Pomeranjem ručice napred zadaje se procenet vuče a pomeranjem unazad vrši se kočenje. Brzina odziva je dobra, u kočenju je skoro momentalna tako da se sa njom mora nežno rukovati da putnici ne bi popadali (ima veliku moć kočenja). Ako zakaže elektronika i ostanete bez hidrodinamičke i elektropneumatske kočnice, vrlo lako se prelazi na pneumatsko kočenje i tada se kočenje i otkočivanje vrši kočnikom koji se nalazi sa desne strane na pultu m-vođe. Kočnik je jedna kratka poluga i pomeranjem iste napred se otkočuje a pomeranjem unazad se koči (savršeno),pritisci se očitavaju na manometrima, glavni vod ne možete da prepunite bez obzira koliko dugo držali kočnik u položaju otkočivanja.
Munja
Tema posta: Re: Dizel-motorni voz ŽS 711Poslato: 28. 09. 2011. 19:48
"Danas smo tacno u 8.oo krenuli samohodno kao voz 12410 sa beogradske stanice, do Rume.
Sve se odvijalo po planu i programu, od Batajnice do Nove Pazove sa lakocom smo razvili brzinu 120km/h, mogu vam reci da se garnitura savrseno ponasala. Probali smo takodje voznju sa tempomatom /zadate brzine / ljudi sve radi.
Neverovatno je da voz pri brzini od 60km/h staje na 109 metara./kocnica u sl. opasnosti/
na brzinama od 100km/h staje ispod 300m.
Da ne pricam o el. dinamickim i hidrauicnim kocnicama - IGRARIJA."
mrki91
Tema posta: Re: Dizel-motorni voz ŽS 711Poslato: 30. 09. 2011. 11:37 GMT +0000
Na jučerašnjoj probnoj vožnji vršeno je merenje i podešavanje kočionog sistema i proba svih kočnica za slučaj opasnosti (u upravljačnicama i u prostoru za putnike), mogu vam reći da su rezultati fascinantni. Pri brzini od 80km/h zaustavni put je nekih 212m a pri brzini od 100km/h oko 320m, u brzom kočenju. Upotrebom kočnice za slučaj opasnosti koja se nalazi na pultu mašinovođe sa desne strane (pečurka), koja je čisto pneumatska, rezultati su za nijansu bolji od gore navedenih.Moram napomenuti da su ovo samo probna merenja kako bi rusi podesili DMV a konačne rezultata će dati stručnjaci sa instituta Mihajlo Pupin kada budu vršili zvanična ispitivanja.
Upravljanje kočnicom i vučom veši se kontrolerom koji se nalazi na pult m-vođe sa leve strane. Pomeranjem ručice napred zadaje se procenet vuče a pomeranjem unazad vrši se kočenje. Brzina odziva je dobra, u kočenju je skoro momentalna tako da se sa njom mora nežno rukovati da putnici ne bi popadali (ima veliku moć kočenja). Ako zakaže elektronika i ostanete bez hidrodinamičke i elektropneumatske kočnice, vrlo lako se prelazi na pneumatsko kočenje i tada se kočenje i otkočivanje vrši kočnikom koji se nalazi sa desne strane na pultu m-vođe. Kočnik je jedna kratka poluga i pomeranjem iste napred se otkočuje a pomeranjem unazad se koči (savršeno),pritisci se očitavaju na manometrima, glavni vod ne možete da prepunite bez obzira koliko dugo držali kočnik u položaju otkočivanja.
Re: Novi DMV ŽS 711
mrki91
Tema posta: Re: Dizel-motorni voz ŽS 711Poslato: 30. 09. 2011. 15:38 GMT +0000
Indirektna pneumatska kočnica
Svaka upravljačnica DMV dodatno je opremljena kočnikom KVT1(KVT2) za povremeno korišćenje, pomoću kojeg se menja pritisak glavnog voda.Usled takve promene rasporednik vahduha VR1(VR2) KE stvara odgovarajući upravljački pritisak za kočenje,otkočivanje ili ostaje u neutralnom stanju.Prilikom aktiviranja kočenja, rasporednik vazduha daje upravljački pritisak na prenosač pritiska PD1(PD2), prilikom otkočivanja postepeno umanjuje upravljački pritisak iz prenosača pritiska PD1(PD2),(izvod iz uputstva o rukovanju DMV).
Kočnik se uključuje slavinom koja se nalazi sa desne strane m-vođe u ormanu i pritiskom na taster kočnok uključen, koji se nalazi na pultu sa desne strane, vidi se na predhodnoj slici. Upravljanje kočnikom sam već objasnio, možda nisam napomenuo da je srednji položaj kočnika "neutralni"(Prekidni) što znači da zadržava prethodno zadatu komandu (kočenje ili otkočivanje).
Tema posta: Re: Dizel-motorni voz ŽS 711Poslato: 30. 09. 2011. 15:38 GMT +0000
Indirektna pneumatska kočnica
Svaka upravljačnica DMV dodatno je opremljena kočnikom KVT1(KVT2) za povremeno korišćenje, pomoću kojeg se menja pritisak glavnog voda.Usled takve promene rasporednik vahduha VR1(VR2) KE stvara odgovarajući upravljački pritisak za kočenje,otkočivanje ili ostaje u neutralnom stanju.Prilikom aktiviranja kočenja, rasporednik vazduha daje upravljački pritisak na prenosač pritiska PD1(PD2), prilikom otkočivanja postepeno umanjuje upravljački pritisak iz prenosača pritiska PD1(PD2),(izvod iz uputstva o rukovanju DMV).
Kočnik se uključuje slavinom koja se nalazi sa desne strane m-vođe u ormanu i pritiskom na taster kočnok uključen, koji se nalazi na pultu sa desne strane, vidi se na predhodnoj slici. Upravljanje kočnikom sam već objasnio, možda nisam napomenuo da je srednji položaj kočnika "neutralni"(Prekidni) što znači da zadržava prethodno zadatu komandu (kočenje ili otkočivanje).
Re: Novi DMV ŽS 711
Završeno su probne vožnje i testiranje DMV 711 i posle brojnih nagađanja gde će saobraćati, sada je potvrđeno da će saobraćati na pruzi Vršac - Pančevo - Beograd.
Evo ga u pokretu:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aCMbPxjI ... r_embedded[/youtube]
Evo ga u pokretu:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aCMbPxjI ... r_embedded[/youtube]