Muzejski vlak 2012
Re: Muzejski vlak 2012
Tono, narediti revizijo na katerikoli lokomotivi, sploh ni nikakršen problem.
Problem je povsem birokratske narave. Da je revizija priznana, so potrebni ustrezni certifikati. Od običajnega varilca dalje, pa tja do s cetifikatom overjeno pooblaščeno delavnico. In ni tavno tako malo, teh potrebnih certifikatov.
Če le nekaj od tega ni, potem lahko revizirano lokomotivo postavijo zgolj kot muzejski eksponat.
Problem je povsem birokratske narave. Da je revizija priznana, so potrebni ustrezni certifikati. Od običajnega varilca dalje, pa tja do s cetifikatom overjeno pooblaščeno delavnico. In ni tavno tako malo, teh potrebnih certifikatov.
Če le nekaj od tega ni, potem lahko revizirano lokomotivo postavijo zgolj kot muzejski eksponat.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Muzejski vlak 2012
Držimo pesti, da se bo vse dobro izteklo!Dolfe napisal/-a:Tono, narediti revizijo na katerikoli lokomotivi, sploh ni nikakršen problem.
Problem je povsem birokratske narave. Da je revizija priznana, so potrebni ustrezni certifikati. Od običajnega varilca dalje, pa tja do s cetifikatom overjeno pooblaščeno delavnico. In ni tavno tako malo, teh potrebnih certifikatov.
Če le nekaj od tega ni, potem lahko revizirano lokomotivo postavijo zgolj kot muzejski eksponat.
Nazaj na lepše stvari:
muzejc na Pragerskem, avtor slik Viktor LEDNIK:
Hvala Vikiju da je dovoli objavo!
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Muzejski vlak 2012
Evo še nekaj lepih fotografij na katerih se muzejc sonči na Pragerskem!
Avtor fotografij Viktor LEDNIK:
Najprej vsak posebaj ...
..."Milleporte" ali tudi "Centoporte"...
... službeno-poštni ...
... "Donnerbüchse" ...
... pa še enkrat vsi skupaj:
Mogoče jih pa še kdaj vidimo pri nas s kakšno "damfarco" na čelu!?!
Avtor fotografij Viktor LEDNIK:
Najprej vsak posebaj ...
..."Milleporte" ali tudi "Centoporte"...
... službeno-poštni ...
... "Donnerbüchse" ...
... pa še enkrat vsi skupaj:
Mogoče jih pa še kdaj vidimo pri nas s kakšno "damfarco" na čelu!?!
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Muzejski vlak 2012
Pozdravljeni,
sedaj, ko je zadeva ža uradna, jo lahko objavim: Slovenske železnice so se odločile, parno lokomotivo 33-037 dati v najem v tujino. Najmenik, avstrijsko podjetje Feistritztalbahn bo lokomotivo uporabljalo za vleko muzejskega vlaka na progi Weiz - Birkfeld, pogodba pa naj bi bila sklenjena do leta 2015. Baje bi naj pogajanja tekla tudi za 25-026. O tem, kako bo letos deloval naš muzejski vlak, nimam informacij.
Lep pozdrav,
Tono
sedaj, ko je zadeva ža uradna, jo lahko objavim: Slovenske železnice so se odločile, parno lokomotivo 33-037 dati v najem v tujino. Najmenik, avstrijsko podjetje Feistritztalbahn bo lokomotivo uporabljalo za vleko muzejskega vlaka na progi Weiz - Birkfeld, pogodba pa naj bi bila sklenjena do leta 2015. Baje bi naj pogajanja tekla tudi za 25-026. O tem, kako bo letos deloval naš muzejski vlak, nimam informacij.
Lep pozdrav,
Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Muzejski vlak 2012
Kdaj pa ju bodo predelali na tirno širino 760mm?Tono napisal/-a:sedaj, ko je zadeva ža uradna, jo lahko objavim: Slovenske železnice so se odločile, parno lokomotivo 33-037 dati v najem v tujino. Najmenik, avstrijsko podjetje Feistritztalbahn bo lokomotivo uporabljalo za vleko muzejskega vlaka na progi Weiz - Birkfeld, pogodba pa naj bi bila sklenjena do leta 2015. Baje bi naj pogajanja tekla tudi za 25-026. O tem, kako bo letos deloval naš muzejski vlak, nimam informacij.
Še dobro da je 1. april
LP, Metod
Re: Muzejski vlak 2012
Tono, ta je pa močno prehuda, če že hočeš koga napiši kaj bolj "verjetnega".Tono napisal/-a:Pozdravljeni,
sedaj, ko je zadeva ža uradna, jo lahko objavim: Slovenske železnice so se odločile, parno lokomotivo 33-037 dati v najem v tujino. Najmenik, avstrijsko podjetje Feistritztalbahn bo lokomotivo uporabljalo za vleko muzejskega vlaka na progi Weiz - Birkfeld, pogodba pa naj bi bila sklenjena do leta 2015. Baje bi naj pogajanja tekla tudi za 25-026. O tem, kako bo letos deloval naš muzejski vlak, nimam informacij.
Lep pozdrav,
Tono
Tine
Re: Muzejski vlak 2012
Saj sem mislil napisati, da smo dali Šeko v razrez
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Muzejski vlak 2012
Niso je dali...včerja zvečer je bila še tam....danes je pa itq 1. april. Sem pa opazil grafite na parni v Celju. Očitno te mazačem ni nič sveto....Tono napisal/-a:Saj sem mislil napisati, da smo dali Šeko v razrez
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Muzejski vlak 2012
Ja, grafite sem tudi jaz opazil. Gor so se podpisali Egotrip, pa Kang, pa gb.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Muzejski vlak 2012
Sej pravim...groza. NIč več jim ni sveto...bo treba organizirat vaške straže.Tono napisal/-a:Ja, grafite sem tudi jaz opazil. Gor so se podpisali Egotrip, pa Kang, pa gb.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Muzejski vlak 2012
Lahko jim damo kar obe, bosta pa od Gleisdorfa do Weiza vozili, pa še obe garnituri jim šenkamo. Ker po informacijah, ki žal niso prvoaprilske, se baje muzejcu pri nas zelo slabo piše.mkx napisal/-a:Kdaj pa ju bodo predelali na tirno širino 760mm?Tono napisal/-a:sedaj, ko je zadeva ža uradna, jo lahko objavim: Slovenske železnice so se odločile, parno lokomotivo 33-037 dati v najem v tujino. Najmenik, avstrijsko podjetje Feistritztalbahn bo lokomotivo uporabljalo za vleko muzejskega vlaka na progi Weiz - Birkfeld, pogodba pa naj bi bila sklenjena do leta 2015. Baje bi naj pogajanja tekla tudi za 25-026. O tem, kako bo letos deloval naš muzejski vlak, nimam informacij.
Še dobro da je 1. april
Tako počasi se prebujamo ...
Re: Muzejski vlak 2012
Po nalogu komandanta foruma, kapetana I. klase Dolfeta demantiram, da bodo naši triintridesetki zožili špuro na 760 mm. Zaradi odpora na forumu vlaki.info so Avstrijci 2. aprila takoj odstopili od pogodbe ter se bodo po Feistritztalbahnu še naprej podili s svojo mašinerijo.
Ob tem naj še dodam, da si je 33-037 včeraj pretegnila štange in prepihala dimnik ter se malce zapeljala po ljubljanski postaji. Tehnično je naš "Kriegslok" v glavnem pripravljen na nove spopade s strminami Bohinjke. 14.04. bo z vožnjo na Verd prvič šlo zares, po Bohinjki pa bo prvič zapeljala 29.04. Seveda je vse odvisno od stopnje požarne ogroženosti.
Lep pozdrav,
Tono
Ob tem naj še dodam, da si je 33-037 včeraj pretegnila štange in prepihala dimnik ter se malce zapeljala po ljubljanski postaji. Tehnično je naš "Kriegslok" v glavnem pripravljen na nove spopade s strminami Bohinjke. 14.04. bo z vožnjo na Verd prvič šlo zares, po Bohinjki pa bo prvič zapeljala 29.04. Seveda je vse odvisno od stopnje požarne ogroženosti.
Lep pozdrav,
Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: 1. aprilske ....
Tole demantiram z največjim veseljem.cokla napisal/-a: Sem pa opazil grafite na parni v Celju. Očitno te mazačem ni nič sveto....
Prestavljeno iz Obvestil.
Mod. Dolfe
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: 1. aprilske ....
Jaz pa sem že kupil tri kangle nitro razredčilacokla napisal/-a:Tole demantiram z največjim veseljem.cokla napisal/-a: Sem pa opazil grafite na parni v Celju. Očitno te mazačem ni nič sveto....
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Muzejski vlak 2012
Boš rabil za podkurjavo.Deske so še frišne.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!