Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

[-o< Aleluja!!!!
Pa še to ozko grlo bi se dalo razpoloviti s kakim izogibavališčem,ker placa je dosti.Tisti,ki vozi po kraškemu robu ve,da placa na določenih delih pod hribom je dovolj.Pa že tako iz Hrastovelj v Črnotiče priletiš v 8 minutah (preverjeno).Drotar in klapa so zrihtali vozno mrežo v nulo,napajano je v redu leti v klanec kot zmešano.
Kaki tuneli,kaki viadukti,.... Tisto je luksus za ene boljše čase.Jaz ne vem kako ti ljudje gospodarijo družinske proračune,se bojim da so otroci lačni.So stvari,ki si jih lahko privoščiš in stvari,ki jih trenutno ne moreš imeti.Prilagodiš se situaciji in probaš izveči iz danega najboljše.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Nurmi napisal/-a: Jaz ne vem kako ti ljudje gospodarijo družinske proračune,se bojim da so otroci lačni.
Bi rekel, da so na tvoj in moj račun prežrti...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

:-k verjetno res Darko,težko vedeti smrtnikom kako je s polno ritjo srati.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
stjepan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.02.2009, 21:17

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a stjepan »

cokla napisal/-a:Nurmi ima prav...že varianta, ki jo "ponujam" že kar nekaj časa bi rešila 50 % problema. Ob obstoječi trasi položiti še en tir, kjer je to mogoče z obojestranskim prometom optimizirati prevoz. Verjamem, da bi bilo mogoče narediti dvotirno progo na obstoječi trasi od Kopra do Rižane in od Črnotič do Divače. Toliko prostora je še - ozko grlo Hrastovlje - Črnotiče bi pač ostalo ( kar prometa ne bi ne vem kako oviralo naspram sedanjemu stanju ); prehod iz dvotirne na enotirni promet pa je povsod zunaj nekaj običajnega in nič nenavadnega.... [-X
Dolgo časa je v "igri" bila varianta:dvotirna Divača -Prešnica in Rižana - Koper ob obstoječi trasi.Od Prešnice do Rakitovca se uporabi obstoječa proga za Pulo in od Rakitovca (pravzaprav še malo pred Rakitovcem) do Rižane se zgradi nov tir.Poznavalci vedo,da gre tukaj za nekaj kilometrov odaljenosti.Potem pa je ta možnost odpadla,verjetno je bila preveč po ceni.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Čakaj malo,mi zdaj nismo več Balkanci,da klošarimo.Mi smo EVROPA,druga Švica.Hoče imeti raja Tgv-je,nek se vidi razkoš.Pa če tudi smo brez denarja in brez k.... na svatbo!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a igor72 »

cokla napisal/-a:Nurmi ima prav...že varianta, ki jo "ponujam" že kar nekaj časa bi rešila 50 % problema. Ob obstoječi trasi položiti še en tir, kjer je to mogoče z obojestranskim prometom optimizirati prevoz. Verjamem, da bi bilo mogoče narediti dvotirno progo na obstoječi trasi od Kopra do Rižane in od Črnotič do Divače. Toliko prostora je še - ozko grlo Hrastovlje - Črnotiče bi pač ostalo ( kar prometa ne bi ne vem kako oviralo naspram sedanjemu stanju ); prehod iz dvotirne na enotirni promet pa je povsod zunaj nekaj običajnega in nič nenavadnega.... [-X
Zmeraj sem, jo in bom zagovarjal zgoraj napisano....koliko problemov bi lahko rešili le še z enim tirom med Rižano in Koprom...razdeljenim na odseke,...ampak
....ampak mi smo bedaki brez primere, saj še tisto kar imamo, ne moremo izkoriščati zaradi "dveh" ušivih (ne)podpisov, predpotopnih zakonov in nekaj drobiža ojrov #-o

Tako imamo novozgrajeno TPKoper, kjer dnevno sameva kar nekaj prepotrebnih tirov, medtem ko vlaki vozijo iz Divače do Kopra 3,4,5,6, ali več ur, ker ni prostora;
imamo novozgrajene, ogrooomne, tire v Kozini, še vedno pa je potrebno porivanje v štuc ker se da križat enga ubogega 500m vlaka???
imamo novo napajno v Dekanih,ki pa seveda ne dela in še vedno vozimo iz Kopra "na hlape"
imamo končan najbolj superdruper remont med Košano in Ležečami (no, razen zadnjega 200m tunela), še vedno pa dobre 3 km cincamo 40/50 km/h zaradi DELOVIŠČA!!!(zadnji delavci so bili tam okrog......enkrat lani)
imamo še marsikaj....samo da tega nobeden ne vidi, razen tistih ki se nas to tiče

....in kako bi potem pričakovali da bomo dobili kakšen meter novih kapacitet, če niti tistega, kar že imamo, ne smemo koristiti :?:
LEP DAN
Igor
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a cokla »

igor72 napisal/-a:
Zmeraj sem, jo in bom zagovarjal zgoraj napisano....koliko problemov bi lahko rešili le še z enim tirom med Rižano in Koprom...razdeljenim na odseke,...ampak
....ampak mi smo bedaki brez primere, saj še tisto kar imamo, ne moremo izkoriščati zaradi "dveh" ušivih (ne)podpisov, predpotopnih zakonov in nekaj drobiža ojrov #-o

Tako imamo novozgrajeno TPKoper, kjer dnevno sameva kar nekaj prepotrebnih tirov, medtem ko vlaki vozijo iz Divače do Kopra 3,4,5,6, ali več ur, ker ni prostora;
imamo novozgrajene, ogrooomne, tire v Kozini, še vedno pa je potrebno porivanje v štuc ker se da križat enga ubogega 500m vlaka???
imamo novo napajno v Dekanih,ki pa seveda ne dela in še vedno vozimo iz Kopra "na hlape"
imamo končan najbolj superdruper remont med Košano in Ležečami (no, razen zadnjega 200m tunela), še vedno pa dobre 3 km cincamo 40/50 km/h zaradi DELOVIŠČA!!!(zadnji delavci so bili tam okrog......enkrat lani)
imamo še marsikaj....samo da tega nobeden ne vidi, razen tistih ki se nas to tiče

....in kako bi potem pričakovali da bomo dobili kakšen meter novih kapacitet, če niti tistega, kar že imamo, ne smemo koristiti :?:


Amen...in ta moj amen nekaj pomeni, ker sem zaprisežen ateist.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Totalna kriza :roll: :titanic
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a preglednik »

cokla napisal/-a: Amen...in ta moj amen nekaj pomeni, ker sem zaprisežen ateist.
:pope
preglednik
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a holding »

....že dolga leta imam občutek, da je bilo bistvo izgradnje avtocest poraba proračunskega itd. denarja, ceste pa so "ratale" čist slučajn........ ter, da pri obnovi in novogradnji železnic ni čist nič drugač... #-o ...
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a preglednik »

To v bistvu drži. Celoten slovenski gradbeni sektor je bil namenjen zgolj prečrpavanju denarja iz državnega proračuna v privatne žepe, vmes se je pa še kaj zgradilo. Zakaj je bil šentviški predor tako drag, da ne omenjam drugih gradenj. Če bi se na isti način pričela gradnja drugega tira, si lahko samo mislimo kaj bi bilo iz tega. Ker je zaradi krize to zdaj skoraj nemogoče je pa tudi potreba po drugem tiru nenadoma usahnila.
preglednik
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Dino S »

Glede gradnje avtocest vas ne rabi nič skrbet saj je to glavna prometna prioriteta trenutne vlade. Bomo pa pač namesto drugega tira do Kopra imeli hitro cesto pod Gorjanci, hitro cesto do Ormoža, hitro cesto do Velenja...
...
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

stjepan napisal/-a:
cokla napisal/-a:
Dolgo časa je v "igri" bila varianta:dvotirna Divača -Prešnica in Rižana - Koper ob obstoječi trasi.Od Prešnice do Rakitovca se uporabi obstoječa proga za Pulo in od Rakitovca (pravzaprav še malo pred Rakitovcem) do Rižane se zgradi nov tir.Poznavalci vedo,da gre tukaj za nekaj kilometrov odaljenosti.Potem pa je ta možnost odpadla,verjetno je bila preveč po ceni.
Ali ima kdo kakšne podatke, kolikšna razlika bi bila v ceni ene in druge variante/različice?
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Primusm
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 87
Pridružen: 12.09.2010, 14:32
Kraj: Ankaran

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Primusm »

igor72 napisal/-a:
cokla napisal/-a:Nurmi ima prav...že varianta, ki jo "ponujam" že kar nekaj časa bi rešila 50 % problema. Ob obstoječi trasi položiti še en tir, kjer je to mogoče z obojestranskim prometom optimizirati prevoz. Verjamem, da bi bilo mogoče narediti dvotirno progo na obstoječi trasi od Kopra do Rižane in od Črnotič do Divače. Toliko prostora je še - ozko grlo Hrastovlje - Črnotiče bi pač ostalo ( kar prometa ne bi ne vem kako oviralo naspram sedanjemu stanju ); prehod iz dvotirne na enotirni promet pa je povsod zunaj nekaj običajnega in nič nenavadnega.... [-X
Zmeraj sem, jo in bom zagovarjal zgoraj napisano....koliko problemov bi lahko rešili le še z enim tirom med Rižano in Koprom...razdeljenim na odseke,...ampak
....ampak mi smo bedaki brez primere, saj še tisto kar imamo, ne moremo izkoriščati zaradi "dveh" ušivih (ne)podpisov, predpotopnih zakonov in nekaj drobiža ojrov #-o

Tako imamo novozgrajeno TPKoper, kjer dnevno sameva kar nekaj prepotrebnih tirov, medtem ko vlaki vozijo iz Divače do Kopra 3,4,5,6, ali več ur, ker ni prostora;
imamo novozgrajene, ogrooomne, tire v Kozini, še vedno pa je potrebno porivanje v štuc ker se da križat enga ubogega 500m vlaka???
imamo novo napajno v Dekanih,ki pa seveda ne dela in še vedno vozimo iz Kopra "na hlape"
imamo končan najbolj superdruper remont med Košano in Ležečami (no, razen zadnjega 200m tunela), še vedno pa dobre 3 km cincamo 40/50 km/h zaradi DELOVIŠČA!!!(zadnji delavci so bili tam okrog......enkrat lani)
imamo še marsikaj....samo da tega nobeden ne vidi, razen tistih ki se nas to tiče

....in kako bi potem pričakovali da bomo dobili kakšen meter novih kapacitet, če niti tistega, kar že imamo, ne smemo koristiti :?:
Igor for president! In vse ostale za člane uprave! Pa bo kaj iz teh naših SŽ! =D>
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a ledeni »

Luka bo dobila nazaj trzni delez ob izgradnji novega tira, geografsko bo to se vedno najbolj ugodna pozicija. V resnici ze zdaj LK prepelje vec tovora po zeleznicah (govorim o delezu) kot Reka, Trst ali Benetke. Pa tudi glede crpanja sredstev ni nic izgubljenega, rec se samo prestavi v naslednjo financno perpsktivo in ce bomo kdaj imeli realne finance moznosti za izgradnjo tira, bo ta denar na razpolago. Do takrat pa nehajmo sanjariti ker si s tem delamo samo skodo in porihtajmo lazje stvari npr. odpravimo ozka grla.
Odgovori