Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Aleluja!!!!
Pa še to ozko grlo bi se dalo razpoloviti s kakim izogibavališčem,ker placa je dosti.Tisti,ki vozi po kraškemu robu ve,da placa na določenih delih pod hribom je dovolj.Pa že tako iz Hrastovelj v Črnotiče priletiš v 8 minutah (preverjeno).Drotar in klapa so zrihtali vozno mrežo v nulo,napajano je v redu leti v klanec kot zmešano.
Kaki tuneli,kaki viadukti,.... Tisto je luksus za ene boljše čase.Jaz ne vem kako ti ljudje gospodarijo družinske proračune,se bojim da so otroci lačni.So stvari,ki si jih lahko privoščiš in stvari,ki jih trenutno ne moreš imeti.Prilagodiš se situaciji in probaš izveči iz danega najboljše.
Pa še to ozko grlo bi se dalo razpoloviti s kakim izogibavališčem,ker placa je dosti.Tisti,ki vozi po kraškemu robu ve,da placa na določenih delih pod hribom je dovolj.Pa že tako iz Hrastovelj v Črnotiče priletiš v 8 minutah (preverjeno).Drotar in klapa so zrihtali vozno mrežo v nulo,napajano je v redu leti v klanec kot zmešano.
Kaki tuneli,kaki viadukti,.... Tisto je luksus za ene boljše čase.Jaz ne vem kako ti ljudje gospodarijo družinske proračune,se bojim da so otroci lačni.So stvari,ki si jih lahko privoščiš in stvari,ki jih trenutno ne moreš imeti.Prilagodiš se situaciji in probaš izveči iz danega najboljše.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Bi rekel, da so na tvoj in moj račun prežrti...Nurmi napisal/-a: Jaz ne vem kako ti ljudje gospodarijo družinske proračune,se bojim da so otroci lačni.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
verjetno res Darko,težko vedeti smrtnikom kako je s polno ritjo srati.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Dolgo časa je v "igri" bila varianta:dvotirna Divača -Prešnica in Rižana - Koper ob obstoječi trasi.Od Prešnice do Rakitovca se uporabi obstoječa proga za Pulo in od Rakitovca (pravzaprav še malo pred Rakitovcem) do Rižane se zgradi nov tir.Poznavalci vedo,da gre tukaj za nekaj kilometrov odaljenosti.Potem pa je ta možnost odpadla,verjetno je bila preveč po ceni.cokla napisal/-a:Nurmi ima prav...že varianta, ki jo "ponujam" že kar nekaj časa bi rešila 50 % problema. Ob obstoječi trasi položiti še en tir, kjer je to mogoče z obojestranskim prometom optimizirati prevoz. Verjamem, da bi bilo mogoče narediti dvotirno progo na obstoječi trasi od Kopra do Rižane in od Črnotič do Divače. Toliko prostora je še - ozko grlo Hrastovlje - Črnotiče bi pač ostalo ( kar prometa ne bi ne vem kako oviralo naspram sedanjemu stanju ); prehod iz dvotirne na enotirni promet pa je povsod zunaj nekaj običajnega in nič nenavadnega....
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Čakaj malo,mi zdaj nismo več Balkanci,da klošarimo.Mi smo EVROPA,druga Švica.Hoče imeti raja Tgv-je,nek se vidi razkoš.Pa če tudi smo brez denarja in brez k.... na svatbo!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Zmeraj sem, jo in bom zagovarjal zgoraj napisano....koliko problemov bi lahko rešili le še z enim tirom med Rižano in Koprom...razdeljenim na odseke,...ampakcokla napisal/-a:Nurmi ima prav...že varianta, ki jo "ponujam" že kar nekaj časa bi rešila 50 % problema. Ob obstoječi trasi položiti še en tir, kjer je to mogoče z obojestranskim prometom optimizirati prevoz. Verjamem, da bi bilo mogoče narediti dvotirno progo na obstoječi trasi od Kopra do Rižane in od Črnotič do Divače. Toliko prostora je še - ozko grlo Hrastovlje - Črnotiče bi pač ostalo ( kar prometa ne bi ne vem kako oviralo naspram sedanjemu stanju ); prehod iz dvotirne na enotirni promet pa je povsod zunaj nekaj običajnega in nič nenavadnega....
....ampak mi smo bedaki brez primere, saj še tisto kar imamo, ne moremo izkoriščati zaradi "dveh" ušivih (ne)podpisov, predpotopnih zakonov in nekaj drobiža ojrov
Tako imamo novozgrajeno TPKoper, kjer dnevno sameva kar nekaj prepotrebnih tirov, medtem ko vlaki vozijo iz Divače do Kopra 3,4,5,6, ali več ur, ker ni prostora;
imamo novozgrajene, ogrooomne, tire v Kozini, še vedno pa je potrebno porivanje v štuc ker se da križat enga ubogega 500m vlaka???
imamo novo napajno v Dekanih,ki pa seveda ne dela in še vedno vozimo iz Kopra "na hlape"
imamo končan najbolj superdruper remont med Košano in Ležečami (no, razen zadnjega 200m tunela), še vedno pa dobre 3 km cincamo 40/50 km/h zaradi DELOVIŠČA!!!(zadnji delavci so bili tam okrog......enkrat lani)
imamo še marsikaj....samo da tega nobeden ne vidi, razen tistih ki se nas to tiče
....in kako bi potem pričakovali da bomo dobili kakšen meter novih kapacitet, če niti tistega, kar že imamo, ne smemo koristiti
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
igor72 napisal/-a:
Zmeraj sem, jo in bom zagovarjal zgoraj napisano....koliko problemov bi lahko rešili le še z enim tirom med Rižano in Koprom...razdeljenim na odseke,...ampak
....ampak mi smo bedaki brez primere, saj še tisto kar imamo, ne moremo izkoriščati zaradi "dveh" ušivih (ne)podpisov, predpotopnih zakonov in nekaj drobiža ojrov
Tako imamo novozgrajeno TPKoper, kjer dnevno sameva kar nekaj prepotrebnih tirov, medtem ko vlaki vozijo iz Divače do Kopra 3,4,5,6, ali več ur, ker ni prostora;
imamo novozgrajene, ogrooomne, tire v Kozini, še vedno pa je potrebno porivanje v štuc ker se da križat enga ubogega 500m vlaka???
imamo novo napajno v Dekanih,ki pa seveda ne dela in še vedno vozimo iz Kopra "na hlape"
imamo končan najbolj superdruper remont med Košano in Ležečami (no, razen zadnjega 200m tunela), še vedno pa dobre 3 km cincamo 40/50 km/h zaradi DELOVIŠČA!!!(zadnji delavci so bili tam okrog......enkrat lani)
imamo še marsikaj....samo da tega nobeden ne vidi, razen tistih ki se nas to tiče
....in kako bi potem pričakovali da bomo dobili kakšen meter novih kapacitet, če niti tistega, kar že imamo, ne smemo koristiti
Amen...in ta moj amen nekaj pomeni, ker sem zaprisežen ateist.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Totalna kriza
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
cokla napisal/-a: Amen...in ta moj amen nekaj pomeni, ker sem zaprisežen ateist.
preglednik
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
....že dolga leta imam občutek, da je bilo bistvo izgradnje avtocest poraba proračunskega itd. denarja, ceste pa so "ratale" čist slučajn........ ter, da pri obnovi in novogradnji železnic ni čist nič drugač... ...
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
To v bistvu drži. Celoten slovenski gradbeni sektor je bil namenjen zgolj prečrpavanju denarja iz državnega proračuna v privatne žepe, vmes se je pa še kaj zgradilo. Zakaj je bil šentviški predor tako drag, da ne omenjam drugih gradenj. Če bi se na isti način pričela gradnja drugega tira, si lahko samo mislimo kaj bi bilo iz tega. Ker je zaradi krize to zdaj skoraj nemogoče je pa tudi potreba po drugem tiru nenadoma usahnila.
preglednik
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Glede gradnje avtocest vas ne rabi nič skrbet saj je to glavna prometna prioriteta trenutne vlade. Bomo pa pač namesto drugega tira do Kopra imeli hitro cesto pod Gorjanci, hitro cesto do Ormoža, hitro cesto do Velenja...
...
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ali ima kdo kakšne podatke, kolikšna razlika bi bila v ceni ene in druge variante/različice?stjepan napisal/-a:cokla napisal/-a:
Dolgo časa je v "igri" bila varianta:dvotirna Divača -Prešnica in Rižana - Koper ob obstoječi trasi.Od Prešnice do Rakitovca se uporabi obstoječa proga za Pulo in od Rakitovca (pravzaprav še malo pred Rakitovcem) do Rižane se zgradi nov tir.Poznavalci vedo,da gre tukaj za nekaj kilometrov odaljenosti.Potem pa je ta možnost odpadla,verjetno je bila preveč po ceni.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Igor for president! In vse ostale za člane uprave! Pa bo kaj iz teh naših SŽ!igor72 napisal/-a:Zmeraj sem, jo in bom zagovarjal zgoraj napisano....koliko problemov bi lahko rešili le še z enim tirom med Rižano in Koprom...razdeljenim na odseke,...ampakcokla napisal/-a:Nurmi ima prav...že varianta, ki jo "ponujam" že kar nekaj časa bi rešila 50 % problema. Ob obstoječi trasi položiti še en tir, kjer je to mogoče z obojestranskim prometom optimizirati prevoz. Verjamem, da bi bilo mogoče narediti dvotirno progo na obstoječi trasi od Kopra do Rižane in od Črnotič do Divače. Toliko prostora je še - ozko grlo Hrastovlje - Črnotiče bi pač ostalo ( kar prometa ne bi ne vem kako oviralo naspram sedanjemu stanju ); prehod iz dvotirne na enotirni promet pa je povsod zunaj nekaj običajnega in nič nenavadnega....
....ampak mi smo bedaki brez primere, saj še tisto kar imamo, ne moremo izkoriščati zaradi "dveh" ušivih (ne)podpisov, predpotopnih zakonov in nekaj drobiža ojrov
Tako imamo novozgrajeno TPKoper, kjer dnevno sameva kar nekaj prepotrebnih tirov, medtem ko vlaki vozijo iz Divače do Kopra 3,4,5,6, ali več ur, ker ni prostora;
imamo novozgrajene, ogrooomne, tire v Kozini, še vedno pa je potrebno porivanje v štuc ker se da križat enga ubogega 500m vlaka???
imamo novo napajno v Dekanih,ki pa seveda ne dela in še vedno vozimo iz Kopra "na hlape"
imamo končan najbolj superdruper remont med Košano in Ležečami (no, razen zadnjega 200m tunela), še vedno pa dobre 3 km cincamo 40/50 km/h zaradi DELOVIŠČA!!!(zadnji delavci so bili tam okrog......enkrat lani)
imamo še marsikaj....samo da tega nobeden ne vidi, razen tistih ki se nas to tiče
....in kako bi potem pričakovali da bomo dobili kakšen meter novih kapacitet, če niti tistega, kar že imamo, ne smemo koristiti
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Luka bo dobila nazaj trzni delez ob izgradnji novega tira, geografsko bo to se vedno najbolj ugodna pozicija. V resnici ze zdaj LK prepelje vec tovora po zeleznicah (govorim o delezu) kot Reka, Trst ali Benetke. Pa tudi glede crpanja sredstev ni nic izgubljenega, rec se samo prestavi v naslednjo financno perpsktivo in ce bomo kdaj imeli realne finance moznosti za izgradnjo tira, bo ta denar na razpolago. Do takrat pa nehajmo sanjariti ker si s tem delamo samo skodo in porihtajmo lazje stvari npr. odpravimo ozka grla.