
LPB
Najbolj kritično se mi zdi, da je čez Slovenj Gradec, ker vprašanje, kje sploh je trasa šla, nekje do Mislinje bi se dalo po večjem delu poti peljati, tam okrog Pake malo težje, ker so poseljene hiše na trasi, pa tunel je zaprt na tisti sliki, kjer so gojili šampinjone.Regan 664 napisal/-a: Kaj se je možno po tej trasi v celoti peljati z avtom?? En tunel je menda zaprt?
Sem vprašal očeta, pa je rekel, da je bila postaja v samem mestu, verjetno nekoč ni bilo mesto, kakršno je danes. Za samo stavbo pa nebi vedel.Regan 664 napisal/-a:Nejc, kaj mogoče veš, kje je bila žel. postaja v Slovenj Gradcu?
Se je tista stavba še ohranila?
Normalno, veš kaj se lahko v štirih letih spremeni...milchy napisal/-a:ta slika je v mojem arhivu slik (stara a vsaj je ...... ) .... hmmmmm iz leta 2003 ....... kasneje me pa pot ni nič zanesla tam okoli .....
Da bi bila še ta proga Velenje-Dravograd, pa bi imeli še tretji železniški "ring."Regan 664 napisal/-a:Super, kondukter!
Kolikor sem zasledil nacionalni program Janševe vlade, naj bi bila tale proga v preučevanju (delale naj bi se študije) o možnosti ponovne vzpostavitve proge. Tja po letu 2020. Saj trasa je več ali manj že določena, premostitveni objekti ob proge, pa bi bili potrebni obnove, položimo tirnice in vlak že pelje!![]()
![]()
Kaj se je možno po tej trasi v celoti peljati z avtom?? En tunel je menda zaprt?
Mene pa osebno motijo tisti stanovanjsi bloki v Velenju, ki so jih naredili zadaj za štucem. Kako niso vsaj malo pomislili, da bo mogoče nekoč tam spet šla proga?
Lj-Sežana-NG-jes-Lj
Lj-zidani Most-Sevnica-Trebnje-Lj
Celje-Velenje-Dravograd-Maribor-Celje