Lokalna železnica Stainz
Lokalna železnica Stainz
Pozdravljena,
da nam tema ne crkne:
izgleda, da sem virus počenih vzmeti zanesel še v Avstrijo
Prejšnji petek se je poslovila še "listnata" vzmet tekalne osi na Ujevki v Stainzu. Udarna ekipa je fedro po končani vožnji zamenjala v slabih štirih urah. Potrebno je bilo razkopati pod kuhinje ter spustiti Kraus-Helmholtzov okvir. Dokaj velika operacija.
In še truplo v prtljažniku mojega vozila:
...in še ena fotka škrbaste fedre po 74 letih obratovanja. Lokomotiva je sicer letnik 1900, vgrajena pa je bila vzmet z letnico 1938...
Lp,
Tono
Na željo avtorja te teme, je osnovana nova, samostojna debata, o Lokalni železnici Stainz.
Evo Tono, gasa!!!!
MMG, Nurmi ti je dolžan kakšnih 1200 ogledov že v štartu. press
Mod. Dolfe
da nam tema ne crkne:
izgleda, da sem virus počenih vzmeti zanesel še v Avstrijo
Prejšnji petek se je poslovila še "listnata" vzmet tekalne osi na Ujevki v Stainzu. Udarna ekipa je fedro po končani vožnji zamenjala v slabih štirih urah. Potrebno je bilo razkopati pod kuhinje ter spustiti Kraus-Helmholtzov okvir. Dokaj velika operacija.
In še truplo v prtljažniku mojega vozila:
...in še ena fotka škrbaste fedre po 74 letih obratovanja. Lokomotiva je sicer letnik 1900, vgrajena pa je bila vzmet z letnico 1938...
Lp,
Tono
Na željo avtorja te teme, je osnovana nova, samostojna debata, o Lokalni železnici Stainz.
Evo Tono, gasa!!!!
MMG, Nurmi ti je dolžan kakšnih 1200 ogledov že v štartu. press
Mod. Dolfe
Zadnjič spremenil Tono, dne 18.08.2012, 13:02, skupaj popravljeno 1 krat.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Muzejski vlak 2012
Kaj tota "fedra" je kaj težka?
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
Re: Muzejski vlak 2012
Tota fedra 'ma enih 50 kil, sn rabo eniga pomagača, da smo jo v avto dvign'la
Lahko pa strojniki izračunate njeno maso, prilagam na hitrico "nacajhnano" skico...
Če mi je cigani ne bodo ukradli izpred bajte, gre fedra v ponedeljek na izmero, na osnovi katere bo izdelan verni duplikat
Lp,
T
Lahko pa strojniki izračunate njeno maso, prilagam na hitrico "nacajhnano" skico...
Če mi je cigani ne bodo ukradli izpred bajte, gre fedra v ponedeljek na izmero, na osnovi katere bo izdelan verni duplikat
Lp,
T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Muzejski vlak 2012
Tono, ta feder je "crkno" na tvoji strani
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Muzejski vlak 2012
ŽC,
sem si kar mislil, da se bo pojavilo takšno vprašanje
Ampak: narod naš (foto) dokaze hrani...
Crknila je na strojevodski strani
Bi objavil še fotke operacije zamenjave fedre, pa se mi ne da zafrkavati s problemom sporočila "Nisem uspel ugotoviti velikosti slike", ki ga javi forum, ko hočeš prilimati slike s spletne strani mojalbum.com. Administrator, daj reši že enkrat ta dolgotrajni problem foruma!
Lp,
T
sem si kar mislil, da se bo pojavilo takšno vprašanje
Ampak: narod naš (foto) dokaze hrani...
Crknila je na strojevodski strani
Bi objavil še fotke operacije zamenjave fedre, pa se mi ne da zafrkavati s problemom sporočila "Nisem uspel ugotoviti velikosti slike", ki ga javi forum, ko hočeš prilimati slike s spletne strani mojalbum.com. Administrator, daj reši že enkrat ta dolgotrajni problem foruma!
Lp,
T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Muzejski vlak 2012
....zdaj bi ti prišla z Boštjanom prav.Te fedre menjava že serijsko,kot pri formuli 1.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Muzejski vlak 2012
Glede na to, da nisem strojnik, mi manjka še en podatek (pa ga na skici ne zaznavam): širina fedre? Če bi predpostavil širino 90 ... ampak to je najbrž preveč ... potem bi tale fedra imela maso okoli 100 kg. Teža je kajpada odvisna od lokalne gravitacije, tako da je lahko tudi samo 500 NTono napisal/-a:Lahko pa strojniki izračunate njeno maso, prilagam na hitrico "nacajhnano" skico...
LP, Metod
Re: Muzejski vlak 2012
mkx,
zgoraj na skici imaš tloris, širina lista je 98 mm, njegova debelina pa 10 mm! Dolžine listov so merjene od konca lista (ki je "ušpičen") pa do srednjice vezi.
Ker sem pravkar fedro selil izpod nadstreška v kombi, imam občutek, da ima ta hudič 200 kg. Izgleda imamo na Štajerskem húdo gravitacijo
T
zgoraj na skici imaš tloris, širina lista je 98 mm, njegova debelina pa 10 mm! Dolžine listov so merjene od konca lista (ki je "ušpičen") pa do srednjice vezi.
Ker sem pravkar fedro selil izpod nadstreška v kombi, imam občutek, da ima ta hudič 200 kg. Izgleda imamo na Štajerskem húdo gravitacijo
T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Muzejski vlak 2012
Sva se z Rudijem tisti večer spomnila na vaju. Glede na to, kakšan slilaka sta, bi lahko U-jevko zadaj kar dvignila, ne pa da smo se mantrali z vintoNurmi napisal/-a:....zdaj bi ti prišla z Boštjanom prav.Te fedre menjava že serijsko,kot pri formuli 1.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Muzejski vlak 2012
..... s "fajercajgi" res nimava izkušenj,pa vseeno.
Prej kot zaidete zaradi "šušte" v razne matematične izračune in Njutne,bom po domače povedal,da bodo še smrtniki razumel.P..... je težka kot sam satan! Sem jo nosil,pa nisem ravno švoh.
Prej kot zaidete zaradi "šušte" v razne matematične izračune in Njutne,bom po domače povedal,da bodo še smrtniki razumel.P..... je težka kot sam satan! Sem jo nosil,pa nisem ravno švoh.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Muzejski vlak 2012
Je*o te fajercajg
V ponedeljek sem bil na par zanimivh lokacijah, pa bi vam tistim, ki imate "tazaresne" mašine in jih tudi nenehno šraufate, lahko pripeljal kak rezervni del
Mi s fajercajgi te robe ne rabimo
Lp,
T
V ponedeljek sem bil na par zanimivh lokacijah, pa bi vam tistim, ki imate "tazaresne" mašine in jih tudi nenehno šraufate, lahko pripeljal kak rezervni del
Mi s fajercajgi te robe ne rabimo
Lp,
T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Muzejski vlak 2012
Ah Nisem točno vedel, kaj naj bi tisto zgoraj bilo. Pa debeline listov sem "prebral" 20 namesto 10. Torej, z novimi (pravilnimi) merami bi morala imeti fedra maso okoli 48 kg. Pa še "vezica" ki drži liste skupaj ima tudi kakšno kilo. Najbrž.Tono napisal/-a:zgoraj na skici imaš tloris, širina lista je 98 mm, njegova debelina pa 10 mm! Dolžine listov so merjene od konca lista (ki je "ušpičen") pa do srednjice vezi.
Očitno imaš, ko si utrujen, precej precizne tehtnice v rokah. Ko si spočit, ti pa 4x preveč izmerijo Ali pa je gravitacija na Ptüji res huda
LP, Metod
Re: Muzejski vlak 2012
Metod, hvala, bom fedro za hec stehtal, pa da vidimo, koliko v resnici tehta. Upoštevaj, da en odlomljeni del manjka
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Muzejski vlak 2012
Glede na to, da se mojalbum.com trenutno razume z vlaki.info, bom objavil še par slik akcije "Fedra", ki je potekala 10.08.2012.
Zlomljena fedra (@ŽC: na strojevodski strani!)...
Demontaža stremena...
Za montažo nadomestne vzmeti pripravljeni ležišči stremen in čep...
Fedra na svojem mestu...
Šprajcanje z vinto, polc pa uprt v streho...
In vgrajena fedra, do katere smo prišli s predelavo podobne vagonske...
In to je to, druščina!
Lp,
T
Zlomljena fedra (@ŽC: na strojevodski strani!)...
Demontaža stremena...
Za montažo nadomestne vzmeti pripravljeni ležišči stremen in čep...
Fedra na svojem mestu...
Šprajcanje z vinto, polc pa uprt v streho...
In vgrajena fedra, do katere smo prišli s predelavo podobne vagonske...
In to je to, druščina!
Lp,
T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Muzejski vlak 2012
Tono, če ni skrivnost, boš dal nadomestno delat tle pri nas, v Sloveniji? Če že, kako to, da bi jo pri nas delali in ne v Avstriji?
Goran