Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
naj tarifo za brzega uvedejo na ICS pa bo poln ...
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
toliko o rubriki na tuja letališča z vlakom .
ni citadella edini problem, tudi na dunaj ali gradec iz več kot pol sloveniji (ob vikendih od kjerkoli v poldnevom) ni več možno prit pred poldnevom.
tudi za benetke so naredili neverjeten fuš. iz štajeske zaradi deset minut zjutraj (6 06 / 5 55) ni možno ujet vlak za sežano in naprej avtobus proti trstu / benetkah.
ja naj kar ponujajo zvezo v benetke preko beljaka, ki traja pol dneva in stane celo premoženje.
tudi povezava proti bledu, bohinju, novi gorici oddide iz jesenic 5 minut pred prihodom MV 314, turisti so zagotovi veseli takih zadev. sej lahko čakajo 3 ure na čudoviti moderni postaji .haha.,
ni citadella edini problem, tudi na dunaj ali gradec iz več kot pol sloveniji (ob vikendih od kjerkoli v poldnevom) ni več možno prit pred poldnevom.
tudi za benetke so naredili neverjeten fuš. iz štajeske zaradi deset minut zjutraj (6 06 / 5 55) ni možno ujet vlak za sežano in naprej avtobus proti trstu / benetkah.
ja naj kar ponujajo zvezo v benetke preko beljaka, ki traja pol dneva in stane celo premoženje.
tudi povezava proti bledu, bohinju, novi gorici oddide iz jesenic 5 minut pred prihodom MV 314, turisti so zagotovi veseli takih zadev. sej lahko čakajo 3 ure na čudoviti moderni postaji .haha.,
Zadnjič spremenil taurus, dne 14.08.2012, 18:28, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
taurus napisal/-a:toliko o rubriki na tuja letališča z vlakom . ni citadella edini problem, tudi na dunaj ali gradec iz več kot pol sloveniji (ob vikendih od kjerkoli v poldnevom) ni več možno prit pred poldnevom. tudi za benetki so naredili neverjeten fuš. iz štajeske zaradi deset minut zjutraj (6 06 / 5 55) ni možno ujet vlak za sežano in naprej avtobus proti trstu benetkah.
ja naj kar ponujajo zvezo v benetke preko beljaka, ki traja pol dneva in stane celo premoženje.
tudi povezava proti bledu, bohinju, novi gorici oddide iz jesenic 5 minut pred prihodom MV 314, turisti so zagotovi veseli takih zadev. sej lahko čakajo 3 ure na čudoviti moderni postaji .haha.,
Mejduš...dešifriraj prosim.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Povezava ob vikendih iz Štajerske na bohinjsko progo:
2001: Maribor - Ljubljana prihod 06:57
4290: Ljubljana odhod 06:55 - Nova Gorica.
In to že odkar 2001 vozi vsak dan, torej kakšna 3 leta. Rešitev je pomojem ta, da se vlak 2001 ob vikendih ukine.
2001: Maribor - Ljubljana prihod 06:57
4290: Ljubljana odhod 06:55 - Nova Gorica.
In to že odkar 2001 vozi vsak dan, torej kakšna 3 leta. Rešitev je pomojem ta, da se vlak 2001 ob vikendih ukine.
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Če hočejo Hrvati ukini vlaka via Šapjane za Rijeko in vlak do Pule bi iz lastnih letošnjih izkušenj sklepal, da se jim je podstrešje dodobra skisalo. Začetku julija je bil sobotni večerni vlak iz Ri kar zgledno zaseden, zlasti ležalnika proti Munchnu, da ne govorim o včerajšnem vlaku iz Pule. Del za Budimpešto je bil skorajda poln (spalnik, ležalnik, 2. R, še vagončka za Mb sta bila dokaj zasedena. Od oka bi rekel, da tale vlak prepelje več potnikov, kot vsi njihovi Švedi skupaj... Po izjavi madžarskega sprevodnika bi naj vagoni za Budimpešto bili dobro zasedeni celo poletje.... Odnos Hrvatov do vlakov na njihovih progah pa se kaže po tem, da je izgledalo, kot da je vlak brez sprevodnika, saj ni nihče kontroliral kart v sedežnih vagonih v času preko 2h....Re 4/4:
Saj ne bodo ukinili vseh, če sem prav vido od naših žeiljo ukinit EC 310/311, 314/315, vse vlake do Reke via Šapjane, pa MV 498/499 pa tudi IC do Pule. V zraku pa je še tudi citadela. Vsaj tako piše v excelu kolker sem razbral
Seveda pa SŽ ne bi bile vredne svojega imena, če ne bi vlak pridelal gromozanske 1 urne zamude, samo v Kozini so spajali vlaka preko 30 min, tako da je izhodni signal zelenel kakih 15 min.......
LPL
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Na Kozini je včasih potekal carinski pregled. Verjetno je še sedaj tako ... Policija v Rakitovcu, carina v Kozini.Ljubitelj napisal/-a:Seveda pa SŽ ne bi bile vredne svojega imena, če ne bi vlak pridelal gromozanske 1 urne zamude, samo v Kozini so spajali vlaka preko 30 min, tako da je izhodni signal zelenel kakih 15 min.......
LPL
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Popolnoma isto kot @Ljubitelj sem ugotovil tudi sam prejšnjo soboto, ko sem se s tem vlakom odpravil v Pulo. Vlak je bil kar poln, ne popolnoma, ampak več kot odlično zaseden. Proti Puli smo pridelali ~50 min zamude na obeh mejah skupaj (carinik je bil v Rakitovcu skupaj s policijo). Za nazaj ~15 min.
Pa da ne bo samo tekts, še ena slika (mogoče bi za nekatere spadala v rubriko neuspele)...
Pa da ne bo samo tekts, še ena slika (mogoče bi za nekatere spadala v rubriko neuspele)...
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Pozdrav
Kako je sedaj s policijsko in carinsko kontrolo ob prehodu vlaka preko meje? Se to izvaja tako, da vlak čaka na obmejni postaji, dokler postopek ni zaključen, ali pa tako, kot včasih, ko so "organi" vstopili na vlak na zadnji postaji na tujem ozemlju in zadeve opravljali med vožnjo do prve postaje na domačem ozemlju (seveda, če postopki niso bili zaključeni, je vlak moral počakati do zaključka formalnosti)?
LP
Jože
Kako je sedaj s policijsko in carinsko kontrolo ob prehodu vlaka preko meje? Se to izvaja tako, da vlak čaka na obmejni postaji, dokler postopek ni zaključen, ali pa tako, kot včasih, ko so "organi" vstopili na vlak na zadnji postaji na tujem ozemlju in zadeve opravljali med vožnjo do prve postaje na domačem ozemlju (seveda, če postopki niso bili zaključeni, je vlak moral počakati do zaključka formalnosti)?
LP
Jože
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
V Rakitovcu vlak stoji dokler slovenska policija ne pregeda celoten vlak, nato vlak ponovno stoji v Buzetu (takrat se tudi zamenja lokomotiva), kjer hrvaška policija ponovno pregleda vlak. In to traja...
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Ja, tudi v mojih treh primerih potovanja v Pulo in nazaj je bil vlak zelo dobro zaseden. Lahko rečem, da sem bil skorajda malce presenečen, saj sem vsakič potoval sredi tedna, poleg tega samo pa je imel vlak samo vagone za Maribor (Madžari prihajajo samo ob sredah in sobotah). Res bo velika škoda, če ga bodo ukinili.
Saj ne rečem, vedno se bo našel kdo, ki svojega dela ne opravlja korektno. Vendar zaradi tega ni potrebe po kritiziranju celotnega podjetja.
Resda nimam nobenih uradnih podatkov, vendar se s to trditvijo ne bi mogel povsem strinjati. Švedi, ki vozijo po Istri (ponavadi je tu pet garnitur), so prav tako precej dobro zasedeni. Seveda je odvisno od dneva in ure, vendar glede na videno je vse zgledalo zelo dobro zasedeno. V ta namen večkrat vozita tudi po dve garnituri skupaj. V poletni sezoni glavnino potnikov sestavljajo turisti oz. pohodniki, v preostanku leta pa šolarji in delavci.Ljubitelj napisal/-a:Od oka bi rekel, da tale vlak prepelje več potnikov, kot vsi njihovi Švedi skupaj... Po izjavi madžarskega sprevodnika bi naj vagoni za Budimpešto bili dobro zasedeni celo poletje
Spet komentiraš odnos posameznika in ne celotnega HŽ-ja. Že precejkrat sem se peljal s HŽ in zaenkrat še nisem naletel na neprofesionalen odnos vlakovnega osebja. Imel se tudi en primer, ki se je ugodno (in pošteno) končal ravno zaradi pravega odnosa sprevodnikov.Ljubitelj napisal/-a:Odnos Hrvatov do vlakov na njihovih progah pa se kaže po tem, da je izgledalo, kot da je vlak brez sprevodnika, saj ni nihče kontroliral kart v sedežnih vagonih v času preko 2h....
Saj ne rečem, vedno se bo našel kdo, ki svojega dela ne opravlja korektno. Vendar zaradi tega ni potrebe po kritiziranju celotnega podjetja.
Aljaž
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Moje izkušnje so pač take, letos obakrat ni bilo nikjer sprevodnika ne na postaji, ne med vožnjo. Potniki sami študirajo, kako odpreti vrata na prtljažnem vagonu, do sedaj sem namreč mislil, da je to domena sprevodnika oziroma spremljevalnega osebja. Podobnega na SŽ nisem doživel skoraj nikoli. Bi človek na osnovi dvakratnih izkušenj dejal, da jim je vse odveč......Leteči vlak:
Spet komentiraš odnos posameznika in ne celotnega HŽ-ja. Že precejkrat sem se peljal s HŽ in zaenkrat še nisem naletel na neprofesionalen odnos vlakovnega osebja.
Seveda pa ne mislim na splošno slabo o nobeni firmi iz slabega ravnanja posameznikov....
Šveda v Istri sem videl ene 3-4 krat, pa ni bilo nikoli niti približno več kot 15 potnikov, vendar je to bilo stalno v soboto. Včeraj je tako v Puli izstopilo točno 7 (sedem) potnikov.Leteči vlak:
Resda nimam nobenih uradnih podatkov, vendar se s to trditvijo ne bi mogel povsem strinjati. Švedi, ki vozijo po Istri (ponavadi je tu pet garnitur), so prav tako precej dobro zasedeni.
Kar se pa tiče zamude, res smo je nekaj pridelali v Rakitovcu, pa še to 5 minut ker je sprevodnik(?) na nekaj med mejno kontrolo pozabil, strojevodja je trikrat močno zatrobil, nato se je pojavil sprevodnik v diru, sledilo je jezni mahanje strojevodje....., mogoče kakšno v Buzetu, ampak večino v Kozini. Kot rečeno je zelena luč za odhod svetila kakih 15 minut, vlak pa nikamor........
LPL
PS.: res škoda za tako zamudo, karkoli je že bil razlog, bilo je pa veselje videti vlak 11 potniških vagonov na SŽ
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Na koncu bodo pa ostali čisto vsi vlaki kot vozijo letos, HŽ verjetno samo pritiska, da bi več stroškov plačevali tisti, ki si želijo imeti povezavo...Ljubitelj napisal/-a:Odnos Hrvatov do vlakov na njihovih progah pa se kaže po tem, da je izgledalo, kot da je vlak brez sprevodnika, saj ni nihče kontroliral kart v sedežnih vagonih v času preko 2h....
Ali pa HŽ hoče, da se čim bolj zasedejo njihovi vlaki: Zagreb-Rijeka-Lupoglav-Pula
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Ne morem se je nagledati.jakaklec napisal/-a:
Pa da ne bo samo tekts, še ena slika (mogoče bi za nekatere spadala v rubriko neuspele)...
http://shrani.si/f/2k/13A/3vry38Np/vlak800.jpg
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Torej pustimo se presenetiti ali je bila današnja vožnja 1472/1473 zadnja samo v tej sezoni ali zadnja na sploh. Vsekakor pa so "poletni" vlaki z današnjim dnem prenehali z vožnjami za letos. Meni se zdi kak teden prehitro, sploh ob vikendih bi še lahko vozili cel september (predvsem 1604/1605).
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Meni se zdi, tebi se zdi, večini tistih kateri jih "prepeljemo", se zdi, uporabnikom se zdi.....edino SŽ ve, da je prav tako!541 napisal/-a: Vsekakor pa so "poletni" vlaki z današnjim dnem prenehali z vožnjami za letos. Meni se zdi kak teden prehitro, sploh ob vikendih bi še lahko vozili cel september (predvsem 1604/1605).
saj izgleda da, prevoz potnikov, kakor tudi tovora, NI primarna dejavnost Slovenskih Železnic....
LEP DAN
Igor
Igor