Kreplje-Repentabor d.m. (in čez mejo :))
Kreplje-Repentabor d.m. (in čez mejo :))
Ko sem gledal tele fotopise me je prijelo, da grem še jaz naredit enega. Ampak, to ni bila prvoaprilska šala.
Odpravil sem se in štartal pri cepišču Kreplje proti Repentaborju in naprej čez mejo. Ja, kmalu bi bil incident, saj sem bil kar 1 km globoko na italijanskem ozemlju. Na trasi sta bila dva predora, eden na naši strani, drugi na italijanski. Frajer sem bil brez luči in sredi predora so mi crknile še baterije od digitalca, sreča , da sem imel rezervne, da sem si vsaj za silo svetil.
Naš predor Dol je dolg 455 m in gre v krivino, italijanski pa ne vem koliko je dolg in kako se kliče, gre pa v premo.
Na italijanski strani sem potem prišel do signala (predsignala, takšne, kakor so bili /so v Iliski in Sežani). Nisem pa se pozanimal, katera je prva italjanska postaja ob meji.
Poleg tega je bilo na trasi veliko premostitvenih mostičev, za osebna vozila.
Potem sem se "globoko" na italijanskem ozemlju obrnil in šel nazaj proti Repentaborju in Krepljam in ko sem prišel do Krepelj, sem se odločil, da grem po progi še 3 km do Dutovelj (kjer je doma naš Mirče ). Tam sem tudi zaključil odisejado. Slike sledijo
Nezasedeno cepišče Kreplje, levo Sežana, desno Repentabor
V smeri Nove Gorice
Levo Sežana, desno Repentabor
Pred slovenskim predorom Dol
Dol z druge strani
Dol
Proti Repentaborju
Proti Krepljam
Repentabor
Proti meji
Meja
Italijanski predor
Na drugi strani italjanskega predora
V Italiji
Signal
Meja:
Spet na slovenski strani, Repentabor:
Kreplje:
Mazalka za "hvatanje krivina"
Uvozni za Kreplje iz smeri Sežana
Predsignal za Dutovlje iz smeri Sežana
Uvozni Dutovlje iz smeri Sežana
Dutovlje
Hvala za pozornost.
Odpravil sem se in štartal pri cepišču Kreplje proti Repentaborju in naprej čez mejo. Ja, kmalu bi bil incident, saj sem bil kar 1 km globoko na italijanskem ozemlju. Na trasi sta bila dva predora, eden na naši strani, drugi na italijanski. Frajer sem bil brez luči in sredi predora so mi crknile še baterije od digitalca, sreča , da sem imel rezervne, da sem si vsaj za silo svetil.
Naš predor Dol je dolg 455 m in gre v krivino, italijanski pa ne vem koliko je dolg in kako se kliče, gre pa v premo.
Na italijanski strani sem potem prišel do signala (predsignala, takšne, kakor so bili /so v Iliski in Sežani). Nisem pa se pozanimal, katera je prva italjanska postaja ob meji.
Poleg tega je bilo na trasi veliko premostitvenih mostičev, za osebna vozila.
Potem sem se "globoko" na italijanskem ozemlju obrnil in šel nazaj proti Repentaborju in Krepljam in ko sem prišel do Krepelj, sem se odločil, da grem po progi še 3 km do Dutovelj (kjer je doma naš Mirče ). Tam sem tudi zaključil odisejado. Slike sledijo
Nezasedeno cepišče Kreplje, levo Sežana, desno Repentabor
V smeri Nove Gorice
Levo Sežana, desno Repentabor
Pred slovenskim predorom Dol
Dol z druge strani
Dol
Proti Repentaborju
Proti Krepljam
Repentabor
Proti meji
Meja
Italijanski predor
Na drugi strani italjanskega predora
V Italiji
Signal
Meja:
Spet na slovenski strani, Repentabor:
Kreplje:
Mazalka za "hvatanje krivina"
Uvozni za Kreplje iz smeri Sežana
Predsignal za Dutovlje iz smeri Sežana
Uvozni Dutovlje iz smeri Sežana
Dutovlje
Hvala za pozornost.
Zadnjič spremenil Regan 664, dne 01.04.2007, 20:11, skupaj popravljeno 2 krat.
Ne, tole ni plomba, ampak je kretniška ključavnica.bart napisal/-a:Regan 664 fenomenalno =D>=D>
Ali te je bilo kaj strah, da bi te kakšen vlak ujel? (šalo na stran prvi april )
Zanima me kaj je tisto na 22 sliki, kjer z roko dvigaš pokravček nekakšne plombe?
Še enkrat carski posnetki.
Bart
Regan 664, ti pa kar veselo nadaljuj!
A karte so?!? Pa tačke s sedežev......prosim!
A niso lani to progo ob jubileju Bohinske proge ponovno naredili vozno? Drugače bi okoli tunela naletel na drevesa sredi proge.
Mislim, da je bilo konec uporabnosti proge z novo mejo ter z novim Bohinjske proge do Sežane. Z datumi in ukinitvijo potniškega prometa bo pa kdo drug bolj natančen
Mislim, da je bilo konec uporabnosti proge z novo mejo ter z novim Bohinjske proge do Sežane. Z datumi in ukinitvijo potniškega prometa bo pa kdo drug bolj natančen
Have a nice day!
Hvala za čestitke.
Najprej, če vas zanimajo še kakšni detajli povejte, da dam še kakšno sliko gor, ker jih imam okrog 300. (tunel, predsignal ipd...)
Dolžina odseka je dobrih 2,5 km, s tem, da sem jaz to podaljšal še na italjansko stran na okoli 3,5 km. Na slovenski strani je le en potni prehod opremljen z andrejevim križem, ter trije nadvozi.
Zanimivo, da proga "ni zaprta" z ono rdečo tablo, tako kot je zaprta proti Kumrovcu. Likovna se ne moreta uporabljati, ker so žice, ki peljejo do njiju snete s koleščkov. SIgnala se postavljata iz poslopja cepišča Kreplje.
Včasih sem v predoru dobil občutek, da mi bo vsak čas za ritjo pripeljal en dizel in mi potrobil, da bom še tri dni gluh kot bukov štor.
Postaja repentabor ima dva tira in zanimivo, da z nobene strani ni zavarovana z signali (tako uvoznimi, kot izvoznimi)
Na progi je bil tik pred "zaprtjem" izveden remont, mislim, da 1988, pa me popravite, če je narobe. Igor72 ali pa Mirče bosta to bolj vedela. Pred letom '88 naj bi bil promet še kar reden. Po letu 91 so na progi baje skladiščili odvečne tovorne vagone, ki so nam pripadli po delitveni bilanci bivše Yuge. Nazadnje pa je po tej progi peljala španka muzejski vlak, ob 100 obletnici Bohinjske, saj je ta proga del koridorja Trst-Jesenice in naprej.
Proga je solidna za vožno z zmanjšano hitrostjo po moje do 40 km/h. je pa marsikateri prag že preluknjan in se da vijake pobrati ven.
Najprej, če vas zanimajo še kakšni detajli povejte, da dam še kakšno sliko gor, ker jih imam okrog 300. (tunel, predsignal ipd...)
Dolžina odseka je dobrih 2,5 km, s tem, da sem jaz to podaljšal še na italjansko stran na okoli 3,5 km. Na slovenski strani je le en potni prehod opremljen z andrejevim križem, ter trije nadvozi.
Zanimivo, da proga "ni zaprta" z ono rdečo tablo, tako kot je zaprta proti Kumrovcu. Likovna se ne moreta uporabljati, ker so žice, ki peljejo do njiju snete s koleščkov. SIgnala se postavljata iz poslopja cepišča Kreplje.
Včasih sem v predoru dobil občutek, da mi bo vsak čas za ritjo pripeljal en dizel in mi potrobil, da bom še tri dni gluh kot bukov štor.
Postaja repentabor ima dva tira in zanimivo, da z nobene strani ni zavarovana z signali (tako uvoznimi, kot izvoznimi)
Na progi je bil tik pred "zaprtjem" izveden remont, mislim, da 1988, pa me popravite, če je narobe. Igor72 ali pa Mirče bosta to bolj vedela. Pred letom '88 naj bi bil promet še kar reden. Po letu 91 so na progi baje skladiščili odvečne tovorne vagone, ki so nam pripadli po delitveni bilanci bivše Yuge. Nazadnje pa je po tej progi peljala španka muzejski vlak, ob 100 obletnici Bohinjske, saj je ta proga del koridorja Trst-Jesenice in naprej.
Proga je solidna za vožno z zmanjšano hitrostjo po moje do 40 km/h. je pa marsikateri prag že preluknjan in se da vijake pobrati ven.
Re: Kreplje-Repentabor d.m. (in čez mejo :))
Lep sprehod
...in še en par metrov pa prideš na postajo (levo se priključi proga iz Sežane)
aja če pa bi po tej trasi potoval pred enim letom bi potreboval mačeto ne fotkič
Če bi še en par metrov naredu bi prišu do US V.Opicina (desno je še en tir, ki ga uporabljajo za premikRegan 664 napisal/-a: Na italijanski strani sem potem prišel do signala (predsignala, takšne, kakor so bili /so v Iliski in Sežani). Nisem pa se pozanimal, katera je prva italjanska postaja ob meji.
...in še en par metrov pa prideš na postajo (levo se priključi proga iz Sežane)
aja če pa bi po tej trasi potoval pred enim letom bi potreboval mačeto ne fotkič
LEP DAN
Igor
Igor