S čim voziti, koliko voziti ... Take debate pri nas ponavadi hitro končamo s tolčenjem po glavi in jokanjem, da ni denarja. V razvitih deželah pa v razvoj transporta VLAGAJO. Problema ne bomo rešili mi na forumu, ne bodo ga rešili na SŽ, niti ne na kakem ministrstvu. Ta problem lahko reši le naša vesoljna slovenska skupnost, če se odloči, da hoče napredek na področju javnega prevoza in v to pritisne tudi politiko. Potem bomo pa morda po 12+n letih lahko naredili kaj biznisa kakemu izdelovalcu tirnih vozil.
Pokrajina Južna Tirolska je za 115 mio € polnoma obnovila dobro desetletje opuščeno, 60 km dolgo progo Meran - Mals, jo opremila z najsodobnejšim sistemom daljinskega vodenja prometa in nabavila 8 dvočlenskih Stadlerjevih garnitur GTW. Kaj dobimo pri nas za ta denar? Dva utopična projekta, tri privat vile in štiri bazene, pa zraven za zabavo še nekaj erotičnih masaž

V glavnem, na omenjeni progi so morali kmalu po vnovičnem zagonu prometa naročiti še dodatne štiri GTW-je, pa je danes spet gneča ...
Slovenska država se je pač odločila, da svoje prebivalce obsodi na uporabo individualnega cestnega prevoza. Kupiš avto, plačuješ davke, takse, trošarine, cestnine ... in če nimaš sreče, da bi živel ob avtocesti, še kakšen samoprispevek za lokalno cesto. Če pa nimaš avta, pa raje crkni, ker si vsem samo v breme!
Tako počasi se prebujamo ...